home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167282 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #180: 23 Maj 2012, 15:03 »

Hvis du ikke kan se logikken i at Troels måske gerne vil til OB har du enten alt for høje tanker om Silkeborg eller alt for lave om OB. Silkeborg har meget skidt økonomi og har reelt ikke likviditet til at gå ud og betale for transfers til klubben. Med det spillermateriale der er i klubben nu er er muligheden for højere placeringer end 5-6 plads meget små. OB har tilgengæld et bagland der er villig til at spytte penge i klubben, et stort uforløst spillerpotentiale og vil gå ud og hente mellem 4-6 spillere i sommerens vindue. Hvis man ikke kan se logikken i det må det være svært at anskue fodboldverdenen generelt.

OB har ikke en sund økonomi, de har et årligt drift underskud på ca 25 millioner, hvorfor klubben de seneste år har lavet en ny løn struktur og skåret truppen ned.

Men OB er stadig en større klub end Silkeborg og OB burde spille med om top 4 hvert år

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #181: 23 Maj 2012, 15:04 »

Kent Madsen, Direktør Silkeborg
Det er åbenbart meningen, at jeg skal snakke med den samlede danske sportspresse i dag. Men jeg kan kun sige, at vi er glade for at have Troels her, og at vi har ham på kontrakt frem til sommeren 2014. Og vi vil gerne beholde ham endnu længere, siger Kent Madsen - der som sædvanligt - hverken vil af- eller bekræfte emner eller oplysninger, når der gælder salg eller køb af spillere eller trænere.

Well, han svarer egentlig ikke rigtigt på noget -.-

Badefar
Manager

« Svar #182: 23 Maj 2012, 15:09 »

Første gang gik det fint. Han fik stabiliseret os i ligaen og vandt en pokaltitel, hvorefter han tog til FCM af egen fri vilje. I anden periode fik han os op og spille noget af det bedste fodbold set i OB i nyere tid. Desværre var han parret med en klaphat af en hjælpetræner og ingen af dem formåede at tage ordenlig hånd om spillertruppen og fokuserede alt for meget på taktiske detaljer. Troels har heldigvis udviklet sig meget siden da som han flere gange selv har påpeget specielt på mandskabsplejen og set i lyset af de kvaliteter ville han være et godt kort at smide ind, på trods af at mange nok hellere så en der kommer helt udefra.

Fremtidsperspektive rne og de sportslige muligheder må alt andet end lige være for store til at sige nej til hvis han får tilbudet og med baghave lige ned til Ådalen vil det sikkert passe ham glimrende at komme tilbage igen.

Badefar
Manager

« Svar #183: 23 Maj 2012, 15:10 »

OB har ikke en sund økonomi, de har et årligt drift underskud på ca 25 millioner, hvorfor klubben de seneste år har lavet en ny løn struktur og skåret truppen ned.

Men OB er stadig en større klub end Silkeborg og OB burde spille med om top 4 hvert år

Det er de færreste klubber på topplan i Danmark der har en "sund" økonomi. OB har en sundere økonomi end så mange andre i Superligaen og er næst efter FCK dem med de klart største økonomiske muligheder.

Badefar
Manager

« Svar #184: 23 Maj 2012, 15:20 »

Tror i øvrigt godt at du kan tage det roligt i første omgang X. OB har 3 andre navne i spil endnu og de gængse rygter blandt vidende fans går på at de alle 3 skulle være i fortsat kontakt med klubben og højere oppe på ønskeliste end Bech.

http://politiken.dk/sport/fodbold/superligaen/ECE1634312/hollandsk-traener-ser-ob-spille-i-aften/

Ariana Grande
Manager

« Svar #185: 23 Maj 2012, 15:21 »

Ja lad os da håbe det Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #186: 23 Maj 2012, 17:40 »

Hvis du ikke kan se logikken i at Troels måske gerne vil til OB har du enten alt for høje tanker om Silkeborg eller alt for lave om OB. Silkeborg har meget skidt økonomi og har reelt ikke likviditet til at gå ud og betale for transfers til klubben. Med det spillermateriale der er i klubben nu er er muligheden for højere placeringer end 5-6 plads meget små. OB har tilgengæld et bagland der er villig til at spytte penge i klubben, et stort uforløst spillerpotentiale og vil gå ud og hente mellem 4-6 spillere i sommerens vindue. Hvis man ikke kan se logikken i det må det være svært at anskue fodboldverdenen generelt.

Say what?

Mig bekendt var SIF sammen med FCK de eneste to hold med overskud i 2011?

Vuelve la ilusión

Badefar
Manager

« Svar #187: 23 Maj 2012, 20:31 »

Koncernen fik ganske rigtigt overskud men det ændrer ikke på at fodboldafdelingen kører med underskud og kun var holdt oppe af Papirfabrikken i seneste regnskabsår.

Det er offentligt kendt at jeres økonomi er eklatant dårlig og at der må tænkes i nye baner hvis fodboldforretningen skal køre videre i samme spor, man er simpelthen nødt til at sætte tæring efter næring. Hvis du ikke var klar over det er det da på tide.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/silkeborg-if-i-tvangs-fusion
http://www.sporten.dk/fodbold/overskud-er-de-nye-guldmedaljer

Ariana Grande
Manager

« Svar #188: 23 Maj 2012, 20:33 »

Lars Larsen skal snart kigge ind på Kent Madsens kontor!
Du gør meget for byen Lars, men hvis du lige gør lidt mere så er det bare toppen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #189: 23 Maj 2012, 21:07 »

Jeg er skam ganske klar over hvor overskuddet kommer fra, men at kalde det eklatant dårligt, og at det ligefrem er offentligt kendt er en overdrivelse ud over det sædvanlige.

Vuelve la ilusión

Badefar
Manager

« Svar #190: 23 Maj 2012, 21:29 »

Jeg er skam ganske klar over hvor overskuddet kommer fra, men at kalde det eklatant dårligt, og at det ligefrem er offentligt kendt er en overdrivelse ud over det sædvanlige.

Jeg er ked af at sige det for jeg har faktisk ikke noget imod Silkeborg men det er desværre realiteterne man må se i øjnene. Det er ikke kun for sjov at man flirtede med tanken om en fusion for et års tid siden og der er ingen tegn på at der er fundet olie siden, bl.a. derfor at i ikke signede nogen i vinters, og at i måtte "nøjes" med en mand som Sværd i stedet for Ørnskov.

Ariana Grande
Manager

« Svar #191: 26 Maj 2012, 10:36 »

http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=113688&click_origin=top_slideshow

Shit just got real!

Samlet pris for stadion: 120 millioner.

Tilskud fra private: 60 millioner.

Jyske Bank: 10 millioner.
Lars Larsen 10 millioner.

Resterende 40 millioner.

Nu begynder jeg sgu at tro på det!
Vi har flere store firmaer i Silkeborg. Fantastisk at Jyske Bank går i Lars Larsen fodspor med 10 millioner også.
Kom så med de sidste 40!

Ariana Grande
Manager

« Svar #192: 14 Jun 2012, 21:22 »

Nu er der blot 1 måned til Superligaen igen skydes i gang og jeg ser nu frem til næste sæson med stor optimisme.
Vi har fået ny træner, som desværre her til at starte med har travlt med at fjolle rundt sammen med DR og kommentere på EM, men på den anden side var vi også vant til at Troels tossede rundt med diverse TV jobs, så det klarer resten af Silkeborgs team sikkert fint.

Vi har købt en spiller i form af HB Køges Runsewe (stav). Det eneste jeg ved om ham er at han er hurtig og det mangler vi i den grad også. Jeg har en mavefornemmelse der siger mig at det er et glimrende køb og jeg ser meget frem til at se hvordan han klarer det i klubben. Vi har også fået en anden spiller til klubben i form af FC Fyns Emil La Cour. Han er blot 20 år og er tiltænkt som udviklingsspiller. Jeg kender intet til ham, men håber da han kan udvikle sig som nogle af vores andre unge spillere har gjort det.

Superligaen starter som sagt om 1 måned og de første 4 kampe er som følgende:

Esbjerg - Silkeborg
Silkeborg - AC Horsens
Brøndby - Silkeborg
Silkeborg - OB

I mit hoved skal vi ud og hente en sejr over Esbjerg. Hvis vi ikke vinder over oprykkerne vil en del af min optimisme godt nok forsvinde.

AC Horsens er nok den sværeste af de 4 kampe. Den tror jeg godt vi kan få problemer i. Men jeg håber da på point.

Brøndby havde en elendig sæson, og jeg regner bestemt med den fortsætter. Vi plejer ligeledes også at have et godt tag på dem, så en sejr her også.

OB er svær at vurderer. Kommer de ud med fornyet styrke? Det bliver spændende men jeg mener også en sejr her skulle være det mest optimale.

Altså 9 point ud af 12 mulige vil jeg meget gerne have!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #193: 14 Jun 2012, 21:49 »

Jeg må indrømme at jeg frygter at det bliver en sæson hvor Silkeborg kommer til at kæmpe lidt for meget om nedrykning. Jeg synes ikke umiddelbart der er nogle oplagte kandidater, og så kan jeg ikke se hvorfor det ikke kan blive Silkeborg.
Vi kan ikke tiltrække nogle væsentlige forstærkninger til holdet, så det eneste vi kan gøre er at udvikle det vi har, og købe ind til bredden - hvilket vi så heldigvis også gør.

Vuelve la ilusión

Thore
Manager

« Svar #194: 15 Jul 2012, 16:17 »

Det var godt nok en vigtig sejer i dag, hold da op!
Bordingaard lægger fra land med 3 point ude mod en nedryknings konkurent!

Jeg har været meget bange for at Troels har overpræsteret med holdet, og at vi i denne sæson vil komme i problemer. Indtil videre går det dog meget godt  Thumbs Up

I <3 Pourié

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010