|
El Kun
|
|
En mand som Ralf P er altid god for en detalje (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Jeg er ret sikker på at den bedste tekniker er Ailton - han vælger bare at alde være med at vise det.
Den der har vist de lækreste driblinger og detaljer indtil videre synes jeg er Nomwethe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Jeg vil nok sige at det er Jesper Grønkjær, han leger med alle? FCK er nok det hold med flest tekniske spillere, spillere som Atiba Hutchinson, Junior, Ailton, Grønkjær og Sionko er sku da en klasse for sig selv?
Grønkjær er jo ikke en teknikker. Når han afdribler folk bliver det ofte med et langt træk og en løbeduel som han vinder
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Wonderboy
|
|
En mand som Ralf P er altid god for en detalje (:
endelig en der der hans tekniske poitintale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaas
|
|
PerPer . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Grønkjær er jo ikke en teknikker. Når han afdribler folk bliver det ofte med et langt træk og en løbeduel som han vinder
Kunne ikke blive mere enig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Dette spørgsmål vejer utrolig meget på hvordan man definerer teknik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonderboy
|
|
teknik er os at kunne drible?? teknik er boldbehandling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Folk definerer nogle gange teknik anderledes. Nogle synes f.eks. at det er detaljerne, andre tæmninger, andre dribling osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Er enig i at det på basis er ens boldbehandling men andre vægter forskellige tekniske ting højere end andre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Syntes ikke rigtig der er en i SAS-ligaen der kan det hele , det er ligesom alle kun har teknik inde for et hvis punkt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Falcao Ham fra River det kan godt være jeg kunne ikke se hvem det var
det er Falcao men ikke ham der spiller i River Plate. Ham her er verdens bedste futsal spiller
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Mikkel Bechmann!
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Randeris
Gæst
|
|
Hvis man bare snakker teknik (boldkontrol) er Dioh Williams blandt de bedste.. Hvis man snakker om at drible er Ailton, Groenkjaer og Nomvethe gode bud.. Evt. Tobias Mikkelsen og Mikkel Beckmann ogsaa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|