home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  De Græske Landsholds Fans...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: De Græske Landsholds Fans...  (Læst 5273 gange)
7kfum
Gæst
 
De Græske Landsholds Fans...
« : 09 Okt 2005, 10:41 »

jeg synes virkelig at dejligt at se at græske fans (igår) klappede af de danske spillere da de danske spillere kom hen til dem. Nu til dags plejer fansene jo at lave ballade hvis de taber. Men det var dejlig at se at der er nogen der kan finde ud af at være fredelige...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #1: 09 Okt 2005, 16:48 »

Ja, jeg synes også det var lækkert! Man kunne forestille sig at de græske fans var bitre efter at de næsten ikke kan nå til VM mere, men de tog det flot på kappen ved at applaudere de danske spillere! FLOT!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #2: 09 Okt 2005, 16:53 »

Utroligt nok, så ja det var faktisk flot af de Græske fans. Tab og vind med samme sind, flot Smiley!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #3: 09 Okt 2005, 21:38 »

Jeg husker dengang i 1997 da vi kvalificerede os til VM i en heksekeddel i Athen (på Schmeichels fantomredning i de døende minutter Shockeret ). Det var nogle noget mere fjendske tilskuere, må man sige. Jeg så kun sidste halvdel af første halvleg igår, men fik da målet med. Er det bare mig eller var det den dårligste markering i forsvarsspillets historie? Opstemt
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

absalonsen
Gæst
 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #4: 09 Okt 2005, 21:45 »

Jeg hørte vist også noget om at Brøndby fansene klappede af Lyngbys serie hold, efter konkursen. Det skete i sidste kamp i ligaen, hvor Brøndby sikrede sig mesterskabet, ved at vinde 2-0! Daugaard og Madsen!!
Nu er det ikke det samme, men alligevel..  Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #5: 09 Okt 2005, 22:54 »

Jeg husker dengang i 1997 da vi kvalificerede os til VM i en heksekeddel i Athen (på Schmeichels fantomredning i de døende minutter Shockeret ). Det var nogle noget mere fjendske tilskuere, må man sige. Jeg så kun sidste halvdel af første halvleg igår, men fik da målet med. Er det bare mig eller var det den dårligste markering i forsvarsspillets historie? Opstemt

Det virkede mere som om Nicopolidis kom ud og kaldte at han havde den, men så sejlede den over hovedet på ham.. Han skal slet ikke derud Smiley

Jeg husker også en pokalfinale for ikke mange år siden, mellem AGF og BIF, hvor de to holds fans klappede af hinanden da man fik medaljer osv... Det var også meget flot Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #6: 09 Okt 2005, 23:19 »

Det virkede mere som om Nicopolidis kom ud og kaldte at han havde den, men så sejlede den over hovedet på ham.. Han skal slet ikke derud Smiley

Tænker vi på det samme? Jeg tænker på Schmeichels benparade af en afslutning fra en komplet fri græker som var kommet alene igennem til målet. Så vidt jeg husker fordi vores forsvarskæde var for langt fremme. Og det forekommer mig at han hed Alexandritis eller noget i den stil, men det er jeg ikke sikker på.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #7: 10 Okt 2005, 00:28 »

Tror egentligt at Hawk1nZ snakker om Gravgaards mål i lørdags. :-)
Hvor forsvaret snorksover, og man ser tydeligt at det er en af forsvarerne der går hen og dækker en mand, som allerede er dækket i forvejen, som så gør at Gravgaard får mere end rigeligt plads.  :a:
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #8: 10 Okt 2005, 00:41 »

Tror egentligt at Hawk1nZ snakker om Gravgaards mål i lørdags. :-)
 Hvor forsvaret snorksover, og man ser tydeligt at det er en af forsvarerne der går hen og dækker en mand, som allerede er dækket i forvejen, som så gør at Gravgaard får mere end rigeligt plads.  :a:

D'oh! Selvfølgelig. Havde lige glemt hvordan jeg afsluttede min forrige post Opstemt

Men ja, som sagt var det skandaløst forsvarsspil i lørdags Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #9: 10 Okt 2005, 00:50 »

Hvis vi nu snakker om pæne fans, så husker jeg, hvordan Man Utd fans klappede af Ronaldo, efter han havde tæsket dem tilbage til Stenalderen med sit hattrick.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #10: 10 Okt 2005, 10:07 »

Hvis vi nu snakker om pæne fans, så husker jeg, hvordan Man Utd fans klappede af Ronaldo, efter han havde tæsket dem tilbage til Stenalderen med sit hattrick.

Jae det mindes jeg godt, det var fedt Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: De Græske Landsholds Fans...
« Svar #11: 10 Okt 2005, 17:13 »

Hvis vi nu snakker om pæne fans, så husker jeg, hvordan Man Utd fans klappede af Ronaldo, efter han havde tæsket dem tilbage til Stenalderen med sit hattrick.

Ja det husker jeg også. En genial kamp, og det overraskede mig at Man Utd fansene kom med så godt et initiativ, det var også virkelig flot Smiley Det var da Ronaldo blev skiftet ud.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010