home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  - stoppet - Jyllands Rubin Mod Toppen
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver bedst af de to indkøb?
Mads Laudrup
- 8 (25%)
David Williams
- 19 (59,4%)
Ligeglad
- 3 (9,4%)
De bliver ligegode.
- 2 (6,3%)
De bliver begge dårlige
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 32

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: - stoppet - Jyllands Rubin Mod Toppen  (Læst 21663 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #60: 19 Mar 2008, 12:49 »



Massere af skader


Efter Hvidore kampen skulle Vejle forsøge at sejre mod Næstved.

De startede også flot da Mads Laudrup efter et minuts tid fandt Brian Nielsen. Brian Nielsen spillede 1-2 med Pinones-Arce og slap i fri i venstre side af feltet, men fra den spidse vinkel strøg hans skud forbi fjerneste stolpe. 10 minutter skød Delani fra kanten af feltet, men hans skud tog Toppel sig sikkert af. Efter femogtyve minutter var Brian Nielsen på en lille solotur, men han blev tacklet i feltet af Næstveds nr. 4 Mathias Kjelde. Der gik ikke lang tid før Laudrup var trukket ud i venstre side af banen. Hans indlæg ramte Piñones-Arce, som fik headet på mål, men Toppel greb den sikkert. Det blev ved med at brænde på nede ved Toppel og ved pause havde Næstved ikke haft et eneste skud på mål! Anden halvleg startede ikke bedre og efter et kvarters spil sendte Laudrup en kanon af sted på overliggeren. 12 minutter senere sendte Nørlund en bold af sted i dybden mod David Williams, som spillede bolden videre til Piñones-Arce, som sikkert satte bolden i det tomme net til en fortjent 1-0 føring.
5 minutter senere var Næstved tæt på at udligne da Karsten Johansen med et godt træk kom fri i feltet men hans afslutning røg langt forbi mål. I overtiden slap David Williams fri og loppede den "lille runde" frækt over Toppel. Det endte dermed fuldt fortjent 2-0 til Vejle. Skudstatistikken sagde 24-3 i Vejles favør.


Næste kamp gjaldt det Silkeborg på udebane. Der var kun spillet 5 minutter da Steffen Ernemann på venstrekanten va r tæt på at banke bolden i kassen. 2 minutter efter var Kim Olsen tæt på, da han sprang højere end Sladan Peric, men hans hovedstød manglede præcision. Efter et lille kvarter slap Kim Olsen fri i feltet, men også hans afslutning mangede præcision. Bedre gik det for David Williams 10 minutter efter. Han opfangede en god aflevering fra Nørlund, og han udnyttede den også stensikkert. Lidt inden pausen var Cacá tæt på, men Jimmy Nielsen, fik parreret. Da dommeren fløjtede af til pause var det dermed en ufortjent 1-0 føring til Vejle.
Bare 5 minutter inde i anden halvleg måtte Mads Laudrup forlade banen. Han ventes at være ude i 2 måneder. Det var Lai der erstattede ham, men han måtte også forlade banen bare 7 minutter efter. Han ventes dog kun at være ude i 1-2 uger. Han blev erstattet af Andreas Sørensen som så blev rykket ned på venstre back og så kom Røll frem på den centrale midtbane. Med et kvarter tilbage af kampen kom udligningen. Det var Zivkovic der headede bolden væk. Ørnskov samlede den op, og med et brag af en halvflugter hamrede han den op i målkrogen til 1-1. Fuldt fortjent.
Blot 2 minutter senere måtte Alex Nørlund lade sig skifte ud med Ulrik Balling. Han vil være ude i 1 måned.
5 minutter efter dømte dommer Heine Sørensen straffe til Silkeborg. Det var Schedler der skulle eksekvere straffesparket, men en triple redning stod den stadig 1-1. På den efterfølgende kontra satte Røll en følt inderside på bolden og den sneg sig stille og roligt ind bag David Preece

Vejle 2-0 Næstved       Silkeborg 1-2 Vejle
David Williams                  David Williams
Pablo Piñones-Arce             Martin Ørnskov
                                     Pablo Piñones-Arce


Derudover har man trukkket Hobro i den Danske Pokalturnering.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 14:20 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #61: 19 Mar 2008, 13:14 »

Endnu to gode updates, du forbedrer dig virkelig for hver update du skriver.
Det bliver jo bedre og bedre, fortsæt endelig! Smiley

- Godt at se, med lidt mere kampreferat og tekst.

Tak Smiley
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #62: 19 Mar 2008, 13:17 »

God blog
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #63: 19 Mar 2008, 13:17 »

En God Update
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #64: 19 Mar 2008, 13:20 »

Faktisk en rigtig fin update - men jeg har et forslag, til hvordan din blog kan se lidt bedre ud ...
Jeg synes, at du skal centrere dit banner, altså markere al teksten ved banneret og så trykke på den knap der siger "centrer" .. Det samme skal du gøre med resultaterne for neden, men det er knap så vigtigt..
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #65: 19 Mar 2008, 14:20 »

Faktisk en rigtig fin update - men jeg har et forslag, til hvordan din blog kan se lidt bedre ud ...
Jeg synes, at du skal centrere dit banner, altså markere al teksten ved banneret og så trykke på den knap der siger "centrer" .. Det samme skal du gøre med resultaterne for neden, men det er knap så vigtigt..

Tak.. Banneret er rettet Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #66: 19 Mar 2008, 16:41 »



Skadeshelvedet fortsætter




Vejle skulle mod Hobro i forsøge at komme i 3. runde i den danske pokalturnering. Inden kampen var Steffen Kielstrup, Alex Nørlund og Mads Laudrup ude med skader.

Det lykkedes med flot og poleret spil igennem det meste af kampen at heive en sejr hjem. 3 minutter efter dommeren havde fløjtet kampen i gang var Williams tæt på at gøre det til 1-0. 4 minutter efter havde han mere held med sig da han lidt heldigt opfanger en høj bold fra Thomas Røll. Han tager den ned med brystet og hamrer sikkert bolden i mål til en tidlig Vejle føring.

Knap 35 min. inde i kampen sender Thomas Røll et frispark af sted, men det snitter overliggeren inden den går ud til målspark.
2 minutter efter er Justesen tæt på at slippe fri i feltet, Zivkovic kommer flot ned og tackler.
I 1. halvlegs overtid var det så Pinones-Arce der var tæt på med et langskud men spillerne kunne gå til pause med en 1-0 føring til Vejle.

I anden halvleg lagde Hobro godt ud da Ingemann med et brag af et skud sendte bolden i kassen, men der var blevet fløjtet for frispark. Der stod dermed stadig 1-0 til Vejle efter 55 min.
Det gjorde der til gengæld ikke 5 minutter senere. Ingemann slap fri i feltet og satte sikkert bolden ind bag Jimmy Nielsen.
I sikrede Peric dog Vejle sejren da han efter et hjørnespark af Røll flot steg til vejrs og headede bolden i netmaskerne til slutresultatet 2-1.
Midt i 2. halvleg var højrebacken Jesper Olesen udgået med en skade.

Dagen efter kampen kunne Vejle præsentere Casper Grønn. Den unge centerforsvarer som også kan spille central midtbane menes at have kostet ca. 700.000 danske kroner. Han er på kontrakt indtil Juli 2011.

Han fik sin første kamp for Vejle mod FC Fredericia. Efter 8 min. måtte Jimmy Nielsen ud i fuld længde for at få fat i Rasmus Katholms skud. 22 minutter inde i kampen var det Thomas Røll der prøvede lykken, men Stig Olsen greb sikkert bolden. Efter en halv time af første halvleg måtte Pablo Pinones-Arce udgå med en skade. Vejle er nødt til at undvære ham i en måneds tid.
Der var spillet 14 minutter af anden halvleg da indskiftede Sammy Youssouf satte hovedet på bolden og bragte Vejle foran 1-0.

10 minutter senere skød Delani udefra og hans skud sad lige oppe i trekanten. 2-0 til Vejle.
3 minutter senere satte Youssouf indersiden på den lille runde. 3-0 tl Vejle efter 72 min!
I overtiden loppede Delani bolden over den fremstormende Stig Olsen. Kampen endte dermed hele 4-0 til Vejle.
De ligger derfor nr. 3 i 1. division, 2 point efter AB og samme antal point men en dårligere målscore end Herfølge.

Hobro 1-2 Vejle          Vejle 4-0 Fredericia
         
David Williams                     Sammy Youssouf (2)
Rasmus Ingemann                 Delani (2)
Sladan Peric
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 17:55 af BenMusalho » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #67: 19 Mar 2008, 17:50 »

Bloggen bliver jo bedre og bedre Thumbs Up

En ting jeg gerne så, er mere mellemrum mellem linierne. Gerne 3-4 linier og så et mellemrum. F.eks.

bla bla bla
bla bla bla
bla bla bla

bla bla bla
osv.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #68: 19 Mar 2008, 17:56 »

Bloggen bliver jo bedre og bedre Thumbs Up

En ting jeg gerne så, er mere mellemrum mellem linierne. Gerne 3-4 linier og så et mellemrum. F.eks.

bla bla bla
bla bla bla
bla bla bla

bla bla bla
osv.. Smiley
Tak Smiley Har rettet det Thumbs Up
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #69: 19 Mar 2008, 17:58 »

En God update
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #70: 19 Mar 2008, 18:17 »

god blog
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #71: 19 Mar 2008, 19:37 »

En God update
god blog

Tak Smiley
Til de få der følger med Opstemt Grin Hvad siger i til at Jeg laver en update for hver måned i stedet for hver anden kamp? Smiley
Det tager nemlig herrre lang tid Shockeret
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #72: 19 Mar 2008, 19:38 »

Det lyder som en god ide sä for vi ogsä mere med
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #73: 19 Mar 2008, 19:39 »

Det lyder som en god ide sä for vi ogsä mere med
Okay det gør jeg så Opstemt
Så kommer den næste som september måned Peace
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #74: 19 Mar 2008, 19:41 »

Okay det ser jeg frem til Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010