home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  - stoppet - Jyllands Rubin Mod Toppen
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver bedst af de to indkøb?
Mads Laudrup
- 8 (25%)
David Williams
- 19 (59,4%)
Ligeglad
- 3 (9,4%)
De bliver ligegode.
- 2 (6,3%)
De bliver begge dårlige
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 32

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: - stoppet - Jyllands Rubin Mod Toppen  (Læst 21648 gange)
Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #30: 18 Mar 2008, 10:34 »

hehe, efter hvad jeg læser blev det nu kun til 0-0 Smiley Fin blog, jeg ville nok ikke skære det så meget ud i detaljer Smiley bare skrive overordnet over de første par kampe og komme med en kontret oversigt over hvad der er sket samt med indkøb Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #31: 18 Mar 2008, 11:09 »


                                                                              David Williams til Vejle

Vejle har i dag hentet den

19 årige australske angriber               
David Williams fra Brøndby
på en lejeaftale indtil januar
2008.


Vejle har i dag forstærket sig med det 19 årige australske stortalent David Williams på en lejeaftale fra Brøndby. David Williams kommer sandsynligvis til at skulle ligge sammen med Pablo Piñones-Arce oppe i Angrebet.
Det australske stortalent kom til Brøndby i juli 2006. Han har indtil videre haft 35 kampe for Brøndby. Han kommer til at løbe rundt med nummer 11 på ryggen.

Patrick Andersen havde følgende kommentar: "Jeg er meget glad for at det er lykkedes os at få David Williams til Vejle. Også selvom det kun er en lejeaftale. Han er et kæpetalent og jeg er sikker på at i det halve år vil han være en kæmpe succes. og så må vi se om det kan blive til længere tid," sagde den tydeligvis glade Patrick Andersen.

"Jeg er super glad, for at jeg kunne få chancen her i Vejle. Da jeg hørte de var interesseret vidste jeg bare med det samme at det var dem jeg skulle spille for indtil januar. Jeg håber at præstere i Vejle og overbevise Tom i Brøndby om at jeg er den rette han skal bruge i angrebet om nogle år. Det vil også være fedt hvis jeg kunne få et halvt år mere her i Vejle for jeg tror ikke at Tom synes jeg er helt klar endnu. Det er jo forståeligt nok jeg er jo kun 19 år, hehe," sagde den kommende superstjerne David Williams.

Williams første opgave kan blive allerede om 4 dage i en kamp mod Vejen. Williams ventes at starte inde i den kamp.

Williams kan også få yderligere 2 kampe inden sæsonpræmieren mod Herfølge. Vejle får nemlig de to italienske hold, Lazio og Siena på besøg, henholdsvis den 21. og 31. juli.

Det ventes desuden at Vejle en af de kommende dage præsenterer Nick Ragus fra FC Midtjylland på en lejeaftale.


« Seneste Redigering: 18 Mar 2008, 21:17 af BenMusalho » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #32: 18 Mar 2008, 11:12 »

Flot update og super du har fået Williams.
Jeg er med Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #33: 18 Mar 2008, 11:15 »

Flot update og super du har fået Williams.
Jeg er med Wink
tak Smiley update på vej

Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #34: 18 Mar 2008, 11:27 »

Super Musalho:) '

Sikken et scoop. Nick Ragus er også en udmærket spiller! Smiley

Jeg er self med!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #35: 18 Mar 2008, 11:34 »


                                                           Vejle lejer Morten Rasmussen


Morten rasmussen er idag
blevet præsenteret i Vejle.
Forsvars spilleren kommer
ligesom David Williams på
en lejeaftale.
                     

 Vejle har idag hentet Morten Rasmussen fra Brøndby. Brøndby spilleren er på en halvt års lejekontrakt. Den stabile midter forsvarer som også kan spille både højre og venstre back ventes at ryge direkte ind i start 11'eren i dagens kamp mod Vejen.
Morten Rasmussen overtager nr. 22.
I forgårs blev David Williams som også spiller fra Brøndby også præsenteret på en halvårig lejeaftale.

"Jeg er super glad for at være kommet til Vejle. Det er en meget traditionsrig klub som i øjeblikket kæmper for at komme op i den bedste danske række igen. Og kender jeg selvfølgelig Dave, fra Brøndby," griner Morten Rasmussen inden han smutter væk fra pressemødet, med et smil på læben.


« Seneste Redigering: 18 Mar 2008, 21:17 af BenMusalho » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #36: 18 Mar 2008, 11:38 »


Vejle har idag hentet Morten Rasmussen fra Vejle.


Wouw !  Opstemt

Men to gode updates, med to fantastiske lejeaftaler  Thumbs Up
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #37: 18 Mar 2008, 11:38 »

Wouw !  Opstemt

Men to gode updates, med to fantastiske lejeaftaler  Thumbs Up

Fejl rettet Opstemt
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #38: 18 Mar 2008, 11:49 »

Stærkt!

God køb.  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #39: 18 Mar 2008, 12:18 »

Jeg er imponeret af den udvikling bloggen har haft.. Fra din første update, og så til de seneste er der sket en stor fremgang, og du er rent opsætningsmæssigt kommet godt igang..  Der er dog selvfølgelig nogle gramatiske fejl, som forhåbentlig også bliver bedre med tiden.. Wink

Men alt i alt, så syntes jeg rigtig godt om bloggen, og det bliver helt klart spændende at se hvad du kan udføre med klubben.. Og med dine 2 lejeaftaler, så burde du kunne sikre dig oprykningen i første sæson  Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #40: 18 Mar 2008, 12:23 »

Bloggen har udviklet sig allerede fra fra første update. Opsætningen er blevet bedre, selvom der selvfølgelig er nogle ting der kan rettes. Bl.a. i introsætningen, hvor du opdeler den, så det bliver sådan en lille firkant, synes jeg ikke om. Kør hellere sætningerne helt ud.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #41: 18 Mar 2008, 12:39 »


                                                                                      3-1 sejr over vejen



Vejle skulle i dag
forsøge at få
den første sejr siden
Patrick Andersen
kom til.
   

 Kampen startede lidt kedeligt. Første chance kom efter 13 min. spil. Det var Vejens Simon Madsen der blev spillet fri, men hans skud gik lige over mål. Et par minutter efter trak Williams væk fra Laursen. Holm fik stoppet ham, men det kostede et gult kort. Det var Røll der skulle tage frsparket, men til stor ærgelse for knap halvdelen af de 668 tilskuere gik hans skud lidt forbi mål.
Lidt efter fik Vejle et indirekte frispark. Det var David Williams der forsøgte at vippe den ind over. Den blev headet væk, men Thomas Røll fik på returen ikke holdt bolden nede så den fløj mange meter over mål.
Efter knap en halv times spil trak Williams fri af forsvaret. Hans forsøg tog desværre stolpen og gik ud til målspark.
Bare 5 min. senere røg Andreas Sørensen frispark lidt heldigt hen til Williams, som forsøgte sig med et fladt skud.
Der kom dog ingen mål i første halvleg og Vejle kunne gå til pause med et kæmpe overtag i både spil og chancer.

2. halvleg startede godt for Vejen.
Der var således kun spillet et halvt minut da  Mikkel Henriksen lagde en dyb aflevering til David Friis. Han slap fri og kunne nemt gøre det til 1-0 med et fladt skud under Jimmy Nielsen.

5 minutter senere fik Alex Nørlund plads til et skud, men morten Larsen kom godt ned og fik den reddet.
Efter 57 minutter spillede Pinones-Arce David Williams fri men hans forsøg tog overliggeren.
Bare et minut senere fik Morten 'molle' Rasmussen headet på mål efter hjørne, men også hans forsøg gik forbi.

Et par minutter efter kom forløsningen. Det var Thomas Røll der lagde en smuk aflevering til Nørlund som bragede bolden op i målhjørnet. 1-1.

10 minutter senere øgede Bora Zivkovic føringen. Det var Røll der sendte bolden indover på hjørnespark og Zivkovic kunne nemt heade den i kassen til 2-1 føring til Vejle.

Efter 85 min. tog Vingaard chancen udefra, men hans skud voldte ikke Jimmy Nielsen store problemer.

I overtiden bragte Pablo Piñones-Arce Vejle foran 3-1 efter en flot solotur.

Kampen endte dermed 3-1, et resultat Vejle-træner Patrick Andersen er rimelig tilfreds med.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______
[img=http://img167.imageshack.us/img167/268/vejlems2.th.png] Truppen
« Seneste Redigering: 18 Mar 2008, 21:18 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #42: 18 Mar 2008, 12:40 »

Tak for de flotte kommentarer Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #43: 18 Mar 2008, 12:48 »

nice blog.. du har mig med som læser.. men tror lige du skal læse dine updates godt og grundigt igennem inden du poster dem.. Wink

KIU B.M. Wink

I overtiden bragte Pablo Piñones-Arce Vejle foran efter en flot solotur.


På dette tidspunkt var du(vejle) allerede foran 2-1 crazy ..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jyllands Rubin Mod Toppen
« Svar #44: 18 Mar 2008, 12:49 »

nice blog.. du har mig med som læser.. men tror lige du skal læse dine updates godt og grundigt igennem inden du poster dem.. Wink

KIU B.M. Wink
På dette tidspunkt var du(vejle) allerede foran 2-1 crazy ..

Tak Smiley Ja der har lige været et par fejl jeg ikke har opdaget Skuffet Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010