home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Install Problem
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Install Problem  (Læst 1303 gange)
Gosser
Manager

Install Problem
« : 20 Mar 2006, 16:43 »

Hej allesammen!

Ville lige installere BF2 igen, da jeg skulle spille med en, men det virker ikke rigtigt!
Jeg sætter DVD'en i DVD-drevet, og der popper en autorun op der spørger hvilket sprog jeg vil have. Jeg vælger "English". Fint.. Så dukker der en boks frem der spørger om jeg vil installere spillet. Ja, det vil jeg gerne.

Efter jeg har trykket det, sker der ingenting!
Jeg tænker: "Det var da pudsigt, jeg tror jeg prøver at gå ind i Denne computer". Derinde højreklikker jeg på DVD-drevet og siger "Åbn". Jeg finder 'Setup' programmet og dobbeltklikker på det.

Her er hvad den siger:

Det eneste der ændrer sig fra gang til gang, er tallet efter "set". setXX.tmp altså.

Jeg tænker om det måske er DVD'en det er galt med, og prøver den af på min bærbare. Vupti! Der virker det.

Om det så gør problemet størrer eller mindre ved jeg ikke, for det er ikke DVD'en det er galt med, men heller ikke PC'en da den let kan køre andre DVD'er/CD'er Huh

Hvad skal jeg gøre? Skuffet

Tak allesammen, mvh Gosser Smiley

Gosser
Manager

Sv: Install Problem
« Svar #1: 20 Mar 2006, 17:02 »

Nu må den ikke ryge for langt ned den her Opstemt

Ikke nogen der ved hvad jeg skal gøre? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 20 Mar 2006, 17:24 »

Nix, har du prøvet at vælge et andet installationssprog, hvis der nu f.eks. er dansk?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #3: 20 Mar 2006, 17:36 »

Nix, har du prøvet at vælge et andet installationssprog, hvis der nu f.eks. er dansk?

Ja, har jeg prøvet, dog svensk Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 20 Mar 2006, 17:57 »

Alternativt kan du dele dit dvd-drev på den bærbare, og så gå derind fra din stationære og installere det Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #5: 20 Mar 2006, 18:11 »

Alternativt kan du dele dit dvd-drev på den bærbare, og så gå derind fra din stationære og installere det Smiley

Hvordan dælen kan jeg det? Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 20 Mar 2006, 18:37 »

Hvordan dælen kan jeg det? Peace

Du kan dele dit DVD-drev på den bærbare, ved at finde det i denne computer, højre klikke, trykke deling, og derefter del denne mappe på netværket...

Så hiver du den stationære frem, sætter dem på det samme netværk (som du jo nok har via din internetopkobling), finder den bærbare under netværkssteder, eller søg efter computer, og voila, så kan du komme ind på den bærbares dvd-drev og installere derigennem.

Gosser
Manager

« Svar #7: 20 Mar 2006, 21:04 »

Du kan dele dit DVD-drev på den bærbare, ved at finde det i denne computer, højre klikke, trykke deling, og derefter del denne mappe på netværket...

Så hiver du den stationære frem, sætter dem på det samme netværk (som du jo nok har via din internetopkobling), finder den bærbare under netværkssteder, eller søg efter computer, og voila, så kan du komme ind på den bærbares dvd-drev og installere derigennem.

Okay, tak Peace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010