Den første kamp efter vinterpausen bød på et cup opgør imod Fürth fra 2. Bundesliga. Hannover var på forhånd favoritter, men dommeren Herbert Fandel har ikke været deres favorit i form af en uafgjort og to nederlag i kampende hvor Fandel passede fløjten. Der var uset debut til tre spillere. Nemlig Arshavin, Kyrgiakos og Guilherme. Guilherme måtte dog starte på bænken.
06.43: Arshavin spiller en lang stikning op imod Hashemian der kører til baglinjen og lægger en flad bold indover. En helt blank Pantelic sender bolden over med en hårsbred.
11.34: Valerien Ismäel sender et frispark imod mål. Flot redning af keeper Kirschstein.
29.21: Stajner med et indlæg fra højerkanten. Pantelic tager bolden ned og sparker den tørt i kassen til
1-037.17: Schulz erobrer bolden på midten af banen. Han aflevere til Balitsch på midten. Han har oceaner af plads. Han spiller en høj bold frem imod Hashemian. Han tager flot bolden ned og skyder hårdt på mål. Kirschstein parerer og Pantelic er der til at gøre arbejdet færdigt.
2-047.12: Dommer Herbert Fandel slutter en underholdende første halvleg med det sidste fløjt, ved stillingen 2-0
I halvlegen er der blevet skiftet to spillere. Guilherme får debut, og erstatter en altid farlig Hashemian. Yankov kommer ind i stedet for Hustzi på midten.
51.47: Aachenbach venter på støtte fra venstresiden. Nehrig får bolden i en præcis aflevering. Han sender en ballonbold indover Cidimar forlænger. Kotuljac er alene med Enke. En iskold inderside og stillingen er
2-162.43: Yankov spiller bandespil med Balitsch. Han ser Guilherme der spiller bolden ud på kanten. Schulz ligger et indlæg ind imod Pantelic der header bolden tilbage til kanten af felten. Der står Yankov der sikkert sparker bolden i kassen til
3-1 70.34: Frispark ude omkring hjørnefeltet. Blden bliver smækket indover. Kyrgiakos stiger til vejrs og header bolden mod mål. Den bliver dog reddet på stregen af Bertram derheader den væk.
74.21: Cherundolo sparker bolden ud af farezonen. Guilherme sætter et kontra angreb igang. Han spurter op af venstrekanten. Pantelic kommer stormende med. Han modtager bolden og er næsten alene med målmanden. Han banker til bolden og den preller af på overliggeren.
81.57 Yankov spiller Arshavin der ligger et indlæg ind i panden på Stajner der passerer Kirschstein i målet.
4-193.02Fandel fløjter af for en underholdende kamp. Der var dog aldrig tvivl om kampens udfald. Man of the Match blev ikke overraskende Pantelic, der som altid slap godt fra indsatsen. 4-1 fra AWD-Arena.
Refarat over kampen:
Hannover 96 4-1 SpVgg Greuther Fürth
1-0 M, Pantelic ´29min
2-0 M, Pantelic ´37min
2-1 A, Kotuljac ´52min
3-1 C, Yankov ´63min
4-1 J, Stajner ´82min