Don Abramovich
|
|
Det her er den sygeste tråd i hele fmfs historie! Post Scriptum: Keder mig lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Haha.. den er faktisk okay Donna 
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
det er jo det vi skal Lasse.. men jeg troede du skulle sove nu 
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
lasseher
|
|
gider ikke  men jeg skal tidligt op 
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
FCK88
|
|
årh piverøv... snup en kiks og tud 
|
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
ok men har ikke nogle
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
FCK88
|
|
hmm.. så spil noget pik.. det plejer at hjælpe..  (taler af MEGET god erfaring  )
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
hmm.. så spil noget pik.. det plejer at hjælpe..  (taler af MEGET god erfaring  ) Du er jo også Fck fan 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
* FCK88's ovenstående kommentar hører ikke hjemme i en syg tråd!*
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Hah.. den var virkelig sjov hva PGR.. (typisk sådan nogle folk der bare skal sige noget for at holde samtalen i gang.. tsh tsh...  )
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
* FCK88's ovenstående kommentar hører ikke hjemme i en syg tråd!*
Det er jo lige præcis kommentarer som DENNE der gør tråden syg hmm.. så spil noget pik.. det plejer at hjælpe..  (taler af MEGET god erfaring  )
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
*Don Abramovich bliver syg på den dårlige måde af disse kommentare!*
|
|
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 22:30 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Kunne bare ikke lade vær, når den var så oplagt :O
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
*Don Abramovich bliver syg på den dårlige måde i disse kommentare!*
YES!! så har jeg opnået det jeg skulle og ville 
|
|
|
|
|
|
|
|