home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Fyret] AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: [Fyret] AZ Alkmaar - På vej mod nye mål  (Læst 14272 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #15: 15 Mar 2008, 21:51 »

Glæder mig til at læse mere
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #16: 15 Mar 2008, 21:53 »

Takker Smiley Regner med der kommer updates hver dag imellem 20:00 og 22:30, ved godt det er sent men damen har sku sat computertid på Skuffet

Glæder mig til at læse mere
Logged

J-raw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #17: 15 Mar 2008, 22:16 »

Det ser rigtig spændende ud :b , og blir interessant at følge! Setup'et ser rigtig flot ud, og det sgu lækkert at se på .. Interessant interview du har lavet Smiley !

.. Dog kunne jeg godt tænke mig at du fortalte lidt om hvordan du forestiller dig din spilletaktik skal være, evt. på baggrund af de træningskampe du har spillet indtil videre !
.. derudover syns jeg også det kunne være interessant at du fortæller hvad for nogle positioner du gerne vil forstærke , og hvorfor du har købt dem du har købt! ved godt du har skrevet lidt om dem , men jeg tænker så'n mere detaljeret, hvorfor du lige købte dem , og hvad du gav for dem !

Ellers en rigtig lækker og lovende blog Opstemt
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #18: 15 Mar 2008, 22:23 »

Takker det lyder dejligt du kan lide min blog. Selvfølgelig er der ting der kunne komme ind. Men jeg skal også passe på at jeg ikke går fuldstændig detaljeret ind i bloggen. Jeg skriver om det væsentlige i klubben og hvordan "Christian Erfurt" får det til at fungere i klubben. Angående værdien og priserne på spillerne er der jo heller ikke nogle der offentliggøre et nøjagtig beløb i aviserne, internettet, radio, tv så vælger heller ikke og skrive dem, men hvis du vil vide hvad de har kostet er du velkommen til at spørge så kan jeg skrive det. Men ikke i selve bloggen. Hvis du har lyst til at se nogle fra truppen så sig til. Jeg smider lige en samlet SS over holdet ud om lidt.
Logged

J-raw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #19: 15 Mar 2008, 22:28 »

Hehe , det er sgu sandt nok Opstemt .. men lyder lækkert med et ss af holdet Smiley !

.. dog er det vel egentlig ret normalt at nogle trænere melder ud offentligt , hvilke positioner de føler der godt kunne forstærket ?! eller er jeg helt forkert i byen ?!
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #20: 15 Mar 2008, 22:29 »

Nej den skal jeg nok huske og få indendørs..
Logged

J-raw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #21: 15 Mar 2008, 22:32 »

Ok :b .. ellers bare forsæt arbejdet , det ser super lækkert og spændende ud Wink ..
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #22: 15 Mar 2008, 22:34 »

http://img136.imageshack.us/img136/5905/truppenli3.jpg

Der er to nye lejede spillere som bliver nævnt i næste update, så lad være med at undrer jer over det Smiley

Derudover er jeg gået igang med sæsonen så i kan jo lige se hvordan spillerne gør det med mål og gennemsnit.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #23: 16 Mar 2008, 23:58 »

Ny update
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #24: 16 Mar 2008, 23:59 »

Opstarten på sæsonen

AZ Alkmaar - NAC Breda 2-1
Det var nu at holdet endelig skulle vise sig for alvor, turneringens første kamp skulle fløjtes igang og træner Christian Erfurt havde valgt og stille op i en traditionel 4-4-2 opstilling. Det viste sig at være en god idé. Lars Christiansen var ny sammen med Sabajo og Ter horst, og det skulle vise sig at være en rigtig god idé og putte dem ind fra start i klubben. Lars Christiansen scorede 2 mål og de Sabajo og Ter horst lagde op til begge mål. Og derfor kunne AZ Alkmaar nyde en sejr 
i første opgør, meget vigtigt.





Man havde valgt følgende opstilling:

Målmand: Boy Waterman
Forsvar: Kew Jaliens, Moreno, Donk, Ter Horst
Midtbane: Sabajo, Cziommer, Haddad, Poulsen
Angriber: Pellé, Lars Christensen

Boldbesiddelse: 39%/61%
MOM: Lars Christiansen (God Debut)


De Graafschap - AZ Alkmaar 3-2
Truppen fastholdte sin 4-4-2 opstilling dog med et nyt navn på holdet. Thomas Bælum var ny i forsvaret og skulle være med til at lukke af bagtil. Men det viste kampen desværre ikke. De Graafschap viste tænder og ville ikke give op. De kom foran allerede efter 6 minutter, men efter det var spillet lige og AZ Alkmaar fik udlignet. Lige før pausen blev det dog til endnu et mål til De Graafschap efter en dum fejl af AZ forsvaret. Lige efter pausen udlignede AZ Alkmaar igen og så forsvandt spændingen ud af kampen indtil sidste minut hvor De Graafschap ufortjent satte bolden ind bag en chanceløs Boy Waterman. Og så måtte AZ Alkmaar se sig slået. Noget ufortjent!




Man havde valgt følgende opstilling:

Målmand: Boy Waterman
Forsvar: Kew Jaliens, Bælum, Donk, Ter Horst
Midtbane: Sabajo, Cziommer, Haddad, Poulsen
Angriber: Dembele, Lars Christensen

Boldbesiddelse: 47%/53%
MOM: Dembele


AZ Alkmaar - PSV 2-1
Så var der topkamp i den hollandske liga, opstillingen var stadig 4-4-2. Christian Erfurt´s mandskab skulle op imod kæmperne fra PSV Eindhoven. Dette var dog ikke noget som rystede hjemmeholdet som. PSV kom godt nok foran i opgøret mod AZ Alkmaar men ikke ifølge chancer for der havde AZ Alkmaar vist tænder. Men ingen mål endnu og altså stadig 0-1 til PSV, indtil 40 minut hvor udligningen endelig blev en realitet. Illias Haddad hamrede bolden op i målhjørnet og altså et lige regnskab. Og AZ Alkmaar forsatte det aggresive spil og det skulle vise sig at være en god idé. Lars Christensen det nye supertalent hentet i Silkeborg IF synes ikke AZ Alkmaar var fortjent med uafgjort og i 70 minut. gjorde han det til 2-1 ved et drømmehug. Og sådan sluttede kampen. Genialt resultat.




Man havde valgt følgende opstilling:

Målmand: Boy Waterman
Forsvar: Kew Jaliens, Bælum, Dani, Ter Horst
Midtbane: Sabajo, Cziommer, Haddad, Poulsen
Angriber: Dembele, Lars Christensen

Boldbesiddelse: 53%/47%
MOM: Boy Waterman



Willem II - AZ Alkmaar 1-2
Det skulle vise sig og blive en noget lige affære hvor resultatet måske havde været bedre uafgjort for begge hold, men sådan skulle det ikke være. Kampen var generelt ret kedelig og især AZ Alkmaar havde svært ved at komme frem til det helt store. Willem II viste tænder i enkelte situationer men der var heller ikke nogen mål i dem. Kampen kom først igang efter 65 minutter hvor Dembele opsnappede en løs bold tog et træk forbi en forsvarsspiller og udplacerede målmanden. 0-1 var jo dejligt. Men det skulle vise sig ikke at være resultatet for i det 78 minut begik AZ Alkmaar straffe og der blev scoret sikkert. 1-1, ja det burde jo nok have været resultatet men AZ Alkmaar ville det anderledes og især Dembele ville det anderledes, han gjorde det ihvertfald til 1-2 og det blev resultatet i en kedelig kamp.



Man havde valgt følgende opstilling:

Målmand: Boy Waterman
Forsvar: Kew Jaliens, Bælum, Donk, Ter Horst
Midtbane: Sabajo, Cziommer, Haddad, Poulsen
Angriber: Dembele, Lars Christensen

Boldbesiddelse: 53%/47%
MOM: Dembele







« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 00:34 af Erfurt » Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #25: 17 Mar 2008, 00:01 »

Ny update

Hvad mener du?

At du snart vil skrive en ny update
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #26: 17 Mar 2008, 00:02 »

Nej nej.. Opstemt der er en ny update nu.. den er lige kommet
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #27: 17 Mar 2008, 00:02 »

Ok update.
- Måske er billederne lidt for utydelige og du behøves for min skyld ikke at
skrive opstillingerne til alle kampe op
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #28: 17 Mar 2008, 00:06 »

Takker. Ved godt det med billederne, havde svært ved at ordne dem. Da de jo skulle være lige store. Med hensyn til opstillingen vil den komme hver gang.
Ok update.
- Måske er billederne lidt for utydelige og du behøves for min skyld ikke at
skrive opstillingerne til alle kampe op
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AZ Alkmaar - På vej mod nye mål
« Svar #29: 17 Mar 2008, 00:15 »

Jeg har brug for lidt hjælp til fremtiden. Den resultat - boks jeg har placeret til højre øverst i sidste update står helt forkert efter min mening. Hvordan kan jeg få den til at se bedre ud i min form for blog opbygning ?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010