home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Crashet) Internazionale - en blog om resultater
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Crashet) Internazionale - en blog om resultater  (Læst 27092 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #15: 14 Mar 2008, 14:37 »

Det ser fint ud Mr. Spurs. Jeg kunne dog godt tænke mig, at navnene på de spillere du har købt, får en anden farve eller bare et eller andet, så det skiller sig lidt mere ud fra de andre "overskrifter" (men det er momske bare mig). Ellers er det noget jeg gerne vil følge med i Smiley

Det var en fejl den kom op før, den var nemlig ikke færdig endnu!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #16: 14 Mar 2008, 14:38 »

Ahh okay Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #17: 14 Mar 2008, 14:42 »



To måneder er næsten gået i Inter, og vi er gået i gang med Serie A. Det er startet godt, men er ikke det jeg vil ind på nu. Denne gang handler det om de handler vi har gjort. Der har kun været et enkelt salg, da Paolo Orlandini smuttede af sted til Taranto, men den anden vej er der kommet flere. Jeg vil her vurdere dem på alle punkter.

Forsvarsspillere
Matthieu Saunier
Fransk forsvarsspiller der er hentet i den franske storklub Bordeaux. 17 år gammel er spilleren, som vi har betalt £350.000 for.

Her en kort vurdering af ham
Talent *****
Fem stjerner får han i talent. Det er virkelig en spiller, som jeg forventer mig rigtig meget af.

Tackling *****
Tre stjerner som det ser ud lige nu. Mere kan det ikke blive til, men alderen er også på Sauniers side.

Mod *****
Det kan ikke blive meget bedre, og derfor giver jeg ham fem ud af fem stjerner.

Koncentration *****
Trods sin unge alder, så har han en overraskende god koncentration. Han er på vej mod det helt store.

Mamadou Sakho
Endnu en franskmand er hentet ind. 17 år gammel er denne forsvarsspiller også, som er hentet i franske Paris SG.

Her en kort vurdering af ham
Talent *****
Fem stjerner fra mig til talentet Sakho. Han er uden tvivl et af de største talenter overhovedet i fransk fodbold, og måske også i europæisk fodbold.

Tackling *****
Trods sin unge alder, så er Sakho eminent til at time sine tacklinger og sætte dem ind på det helt rigtige tidspunkt.

Mod *****
Igen kan modet ikke blive meget bedre – han er ikke bange for noget, og tager gerne ansvar over på sig trods sin unge alder.

Koncentration *****
Det kan blive bedre, meget bedre, og gør det formentlig med årene.




Midtbanespillere
Pablo Piatti
18 år gammel er offensiv spilleren, som er hentet i den argentinske klub Estudiantes, hvor han i sidste sæson spillede 17 kampe trods sin unge alder.

Her er en kort vurdering af ham
Talent *****
Et stort talent, som efter min vurdering kan nå meget langt. Derfor giver jeg ham fem ud af fem stjerner.

Teknik *****
Det kan blive bedre, og bliver det med træning i løbet af de næste år.

Dribling *****
Det kan også blive bedre, men igen, så er det noget der kan trænes i løbet af de næste par år.

Hurtighed *****
Hans hurtighed er en af hans forcer, og sammen med hans gode acceleration så er det en ektremt farlig cocktail.

Smidighed *****
Samtidig med en god hurtighed og acceleration, så er hans smidighed helt perfekt for en spiller i den alder.

Juan Ángel Albin
Den 21 årige landsholdsspller fra Uruguay er hentet hos den spanske klub Getafe. Han forventes at slå med blandt andet Maxwell om kanten.

Her er en kort vurdering af ham
Talent *****
Er ikke et super talent, men jeg forventer stadig store ting fra hans fødder.

Teknik *****
Hans teknik er næsten så god som den kan blive, men der mangler lige de sidste småting, som jeg håber at kunne udvikle her i Inter.

Dribling *****
Ligesom med teknikken så er det småting der mangler her, og igen er det ting som forhåbentlig bliver bedre med årene.

Hurtighed *****
En god speed er kendetegnende for Albin, og det kan blive en af hans helt store forcer i Serie A.

Smidighed *****
Hans smidighed er eminent. Hans tyngdepunkt ligger lavt, og han er derfor svær at stoppe for enhver forsvarsspiller.

Gabriel Obertan
I Frankrig var han regnet som et af de største talenter, men det blev ikke lang tid, at de kunne holde ham i hjemlandet. Nu er han her hos os i Inter, og jeg har store forventninger til ham.

Her er en kort vurdering af ham
Talent *****
Han er et stortalent, og er klart en spiller som jeg forventer mig rigtig meget af. Der er ingen tvivl om, at han indenfor de næste par år vil spille sig til en fast plads på holdet.

Teknik *****
Det kan blive bedre, men er allerede godt, derfor giver jeg ham fire ud af fem stjerner. Imponerende for en 18 årig.

Dribling *****
Igen forventer jeg at det bliver bedre med årene. Det er dog ikke noget som er dårligt for en 18 årig at kunne udvikle sig mere.

Hurtighed *****
Han er ikke super hurtig, men hans acceleration gør, at han mange gange får sat sine modspillere på de første meter, og da han ikke er langsom, så når de ham sjældent.

Smidighed *****
Han er høj, og derfor e hans tyngdepunkt ikke så lavt. Han er dog god til at udnytte sin højde til hans fordel.




Angribere
Stefan Kießling
Der manglede en klasseangriber til at danne duo med Zlatan. Det har vi nu fundet i Stefan, han er kun 23 år gammel, og allerede nu har jeg meget store forventninger til ham.

Her er en kort vurdering af ham
Talent *****
Han er et stort talent, og jeg er ikke i tvivl om at han med årene bliver blandt de bedste angribere i Serie A.

Afslutninger *****
Der kan arbejdes lidt med det, men helt generelt så er han kølig foran mål.

Koncentration *****
Samtidig med hans rimelig gode afslutninger, så er han koncentration helt i top. Derfor ser du ham ikke så ofte brænde sine afslutninger – slet ikke hvis han er 1 mod 1 med målmanden.

Uden bold *****
En af Kießlings helt store forcer er hans bevægelse uden bold. Det bliver formentlig ikke meget bedre, men han skal blive bedre til at placere sig.

Teknik *****
Slet ikke på niveau med Zlatan, men han har andre forcer som beskrevet ovenover.




Resten
Udover de ovennævnte indkøb, så er følgende spillere hentet ind.
Joris Delle – Målmand – 17 år
Gabriel Torje – Kantspiller – 17  år
Henri Saivet – Angriber – 16 år
Ashley Chambers – Angriber – 17 år
Vincent Acapandié – Angriber – 17 år
Bogdan Stancu – Angriber – 20 år
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #18: 14 Mar 2008, 15:42 »

Super indkøb og en rigtigt flot update Smiley

Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #19: 14 Mar 2008, 16:02 »

Glæder mig til at følge med her.
Selvom det trods alt er Inter Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #20: 14 Mar 2008, 16:03 »

Flotte indkøb, og god blog Grin
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #21: 14 Mar 2008, 16:35 »

Jamen nu ser det hele jo meget bedre ud... skide godt Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

LC
Gæst
 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #22: 14 Mar 2008, 16:41 »

Fine køb Smiley Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #23: 14 Mar 2008, 22:09 »



Jeg har ændret mange ting, som skrevet tidligere, siden jeg kom til Inter, men uanset hvor meget jeg ændre, så bliver jeg kun mål på en ting i en storklub som Inter. RESULTATER. Men lad os starte med det negative. Champions League har været en enorm skuffelse. Jeg havde ikke troet på, at vi efter tre runder skulle ligge i bund med kun ét point, men sådan er det og det må vi tage til efterretning.

CSKA 0-0 | Porto 1-3 | Olympiakos 0-2


Vender vi i stedet blikket mod Serie A, så er det anderledes positive takter som der udfolder sig der. Ti kampe har vi spillet, og det er endnu ikke blevet til et nederlag. Otte gange har vi forladt banen med tre point, mens det to gange er blevet til et enkelt af slagsen. Men det er nok til at vi er placeret som nummer ét foran AC Milan der er bare et point efter os.

Catania 3-1 | Cagliari 1-0 | Palermo 1-1 | Lazio 4-3 | Sampdoria 1-0 | Torino 2-0 | Parma 1-0 | Atalanta 1-1 | Siena 4-0 | Livorno 2-0


Vores første trofæ er hentet ind, da AS Roma blev besejret i 3-1 i Super Cuppen. Vores målscorer indtil videre i sæsonen har været som følger.

Stefan Kießling 10 | Zlatan Ibrahimovic 9 | David Suazo 2 | Maniche 1 | Hernan Crespo 1 | Luis Figo 1

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #24: 14 Mar 2008, 22:43 »

Skuffende resultater i CL.. Ellers må man sige, det ser godt ud. Kan man lokke SS af Saunier og Albin ud af dig? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #25: 14 Mar 2008, 22:46 »

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #26: 14 Mar 2008, 22:54 »

Tak.. De er jo ikke værst. Måske man selv skulle tage et kig på dem Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #27: 15 Mar 2008, 01:12 »

Albin er personligt en af mine ynglings spillere Thumbs Up
Er så os kæmpe Getafe fan Opstemt
Jeg vil helt sikkert følge din blog Smiley

..NK
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #28: 15 Mar 2008, 12:58 »

Du kunne få en familiemiddag, en Backstreet Boys koncert og sågar en FCK kamp (ihvertfald næsten) til at lyde spændende hvis du sad bag tasterne og skrev handlingen! Eminent, trods de dårlige resultater i chl.

- Great job JS.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #29: 15 Mar 2008, 13:12 »

Temmelig elendige resultater i champions league - hvordan har du formået at tabe til olympiakos ?
Men godt skrevet og flot opsætning.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010