home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Crashet) Internazionale - en blog om resultater
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Crashet) Internazionale - en blog om resultater  (Læst 27032 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
(Crashet) Internazionale - en blog om resultater
« : 13 Mar 2008, 20:30 »



Velkommen til min nye blog – omhandlende Internazionale. Det vil ikke blive en super flot historie, som man ser andre steder, men i stedet vil det handle om det managerjobbet i virkeligheden omfatter – nemlig RESULTATER. Men selvfølgelig vil I få en melding ved nyindkøb og måske de største kampe.

Her lige en gennemgang af truppen som den ser ud:

Målmænd: *****
Júlio César | Francesco Toldo
To stærke keepere. Júlio César vil være førstevalg, mens Francesco Toldo indenfor et par år vil skulle udskiftes med et yngre alternative.

Forsvar: *****
Marco Materazzi | Walter Samuel | Nicolás Burdisso | Iván Córdoba | Nelson Rivas | Cristian Chivu | Maicon | Javier Zanetti | Maxwell | César
Bredden er god i forsvaret. Der er en god blanding af gamle og yngre spillere, men fælles for alle er at deres rutine er god. De har alle været med på topplan i et par år nu. Det ser lovende ud.

Midtbane: *****
Esteban Cambiasso | Olivier Dacour | Patrick Vieira | Maniche | Luis Figo | Dejan Stankovic | David Suazo | Luis Jiménez
4 stjerne ud af 5 på midtbanen. Der er ikke behov for de store indkøb, men en enkelt kantspiller er dog i søgelyset hos os. Den store kreatør bliver formentlig Stankovic, mens Olivier Dacourt ikke forventes at få meget spilletid.

Angreb: *****
Zlatan Ibrahimovic | Julio Cruz | Hernán Crespo
Tre angribere med klasse, men kun Zlatan i superklassen. Derfor forventer jeg, at være på udkig efter en ny angriber til truppen.

Samlet: *****
Fire ud af fem stjerner giver jeg til holdet, som må forventes at være blandt de hold som kæmper om årets scudetto, og jeg vil være meget skuffet, hvis vi ikke tager den.




Inden i spørger ang. "Mes que un club" og "ManUtd.com", så er lysten der ikke til den sidstnævnte, men spillet ikke fungere i den førstnævnte - desværre. Håber I kigger med alligevel!
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 19:35 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #1: 13 Mar 2008, 20:31 »

Ser sygt godt ud... jeg følger med
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #2: 13 Mar 2008, 20:33 »

Ser indtil videre okay ud. (: Er med, regner jeg med.. Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #3: 13 Mar 2008, 20:36 »

Hvis du ligger ud med at give Materazzi 2 ugers bøde uden grund, så er jeg fast læser Wink

Ej jeg tror nok det skal blive godt, vil da forsøge at holde et halvt øje med den.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

OneUnited
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #4: 13 Mar 2008, 20:59 »

Hvis du ligger ud med at give Materazzi 2 ugers bøde uden grund, så er jeg fast læser Wink

Ej jeg tror nok det skal blive godt, vil da forsøge at holde et halvt øje med den.
Hehe.. ja kunne han godt trænge til  Djævel
Synes også det lyder som noget jeg vil følge med i  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #5: 13 Mar 2008, 21:01 »

Hvis du ligger ud med at give Materazzi 2 ugers bøde uden grund, så er jeg fast læser Wink

Ej jeg tror nok det skal blive godt, vil da forsøge at holde et halvt øje med den.
Indeed xD. God start og jeg tror da jeg læser med! Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #6: 13 Mar 2008, 21:02 »

God start, jeg er med Thumbs Up
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #7: 13 Mar 2008, 22:59 »

Fornuftig start og kan godt lide din plan med resultaterne.

Havde håbet at kunne se dig i en lidt mindre klub, men okay, selvom dette valg ikke glæder mig (gæt hvorfor).

Jeg kan heldigvis se bort fra det i spillet, så jeg følger naturligvis med!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #8: 13 Mar 2008, 23:01 »



Det har været noget af en omvæltning for spillerne efter jeg kom til som træner. Mange ting er blevet ændret. Taktik, træning og, ikke mindst, restitution er bare blandt de ting, som jeg har ændret, men spillerne har accepteret det – det bliver de nødt til!

Anderlecht 3-1 | Seattle 5-0 | New York 0-0 | Toronto 2-2 | Willem II 3-0 | Braga 1-2


At det virker afspejler sig i det spil som vi har vist i de træningskampe, som vi har spillet. Vi lagde ud med at besejre Anderlecht i Belgien. Derefter tog vi turen til USA, hvor en uges træningslejr ventede. Vi lagde ud med at besejre Seattle, derefter blev det kun til 0-0 mod New York og 2-2 mod Toronto. Da vi kom hjem fra USA gik turen videre til Holland, hvor vi besejrede Willem II med 3-0 inden vi sluttede preseason af i Portugal, hvor det blev til et 2-1 nederlag mod Braga. En god preseason, der dog blev afsluttede på skuffende vis.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #9: 13 Mar 2008, 23:04 »

Okay resultater og rigtig fin blog. Indlæggene er af længder jeg gider at læse Peace tør man spørge, hvad du mener med ændringen af "restitution" ?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #10: 13 Mar 2008, 23:07 »

Okay resultater og rigtig fin blog. Indlæggene er af længder jeg gider at læse Peace tør man spørge, hvad du mener med ændringen af "restitution" ?

Hvad de får af pause efter kampe osv.. f.eks.!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #11: 13 Mar 2008, 23:08 »

Nåårh ... et slags rotationsprincip ? Hvis nogen har truppen må det da være Inter. Kommer der snart update om transfers?
Logged


smb
Gæst
 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #12: 14 Mar 2008, 14:15 »

tegner til at blive endnu en god blog fra din side JS Peace synes længden på begge updates har været lige i øjet, og indholdet er også godt. Jeg vil da følge med Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #13: 14 Mar 2008, 14:28 »

Takker smb - og tak for de andre kommentarer
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #14: 14 Mar 2008, 14:34 »

Det ser fint ud Mr. Spurs. Jeg kunne dog godt tænke mig, at navnene på de spillere du har købt, får en anden farve eller bare et eller andet, så det skiller sig lidt mere ud fra de andre "overskrifter" (men det er momske bare mig). Ellers er det noget jeg gerne vil følge med i Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010