home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  GOAL's Top 15 anførere
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: GOAL's Top 15 anførere  (Læst 12292 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #45: 13 Mar 2008, 18:41 »

Ja, måske. Men for mig er en spiller der laver sådanne tacklinger ikke en ordentlig anfører. Jeg giver dig fuldstændig ret i at hans mentalitet og vilje var unik, men når en spiller bevist laver sådanne tacklinger(Har set ham lave flere grove, tydeligt beviste, frispark), forsvinder min respekt som dug for solen.

Helt afgjort - du ser med farvede briller på sagen. Det vil så sige, at du heller ikke har respekt for Steven Gerrard? Manden har adskillige gange lavede grimme tacklinger, og det kan du umuligt modsige. Igen, så hører disse ting ikke under en anførers kompetencer. Det er indflydelse, vilje, drive osv. der afgøre om personen er en god anfører.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #46: 13 Mar 2008, 18:43 »

Helt afgjort - du ser med farvede briller på sagen. Det vil så sige, at du heller ikke har respekt for Steven Gerrard? Manden har adskillige gange lavede grimme tacklinger, og det kan du umuligt modsige. Igen, så hører disse ting ikke under en anførers kompetencer. Det er indflydelse, vilje, drive osv. der afgøre om personen er en god anfører.

Og for lige at vende tilbage til mit spørgsmål om hvad Raul laver helt dernede på listen, mener jeg han har alt dette!
Logged

Vuelve la ilusión

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #47: 13 Mar 2008, 18:46 »

Helt afgjort - du ser med farvede briller på sagen. Det vil så sige, at du heller ikke har respekt for Steven Gerrard? Manden har adskillige gange lavede grimme tacklinger, og det kan du umuligt modsige. Igen, så hører disse ting ikke under en anførers kompetencer. Det er indflydelse, vilje, drive osv. der afgøre om personen er en god anfører.

Ved jeg godt. Bøjer mig, jeg ser måske bare sådan på Keane fordi jeg aldrig syntes han er blevet straffet nok for alle hans svinestreger, og Rosso, en med din fodboldviden må indrømme, at Keane lavede mange flere grove frispark end Gerrard, også uden at blive straffet for det.
Men kan godt se logikken i at man skal se bort fra diverse svinere når man skal udnævne en anfører.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #48: 13 Mar 2008, 18:47 »

Tja, så man sige, du har farvede briller på, Gerrarden, eller så ved du ikke hvad en anfører er. Roy Keane er utvivlsomt én af de største anførere gennem tiderne, og man er ikke helt så fodboldkyndig igen, hvis man benægter det. Hans mentalitet og hans vilje var helt unik, og at du så ikke kan lide hans stil, er vel ikke noget der burde have indflydelse på sådan en liste. Desuden havde jeg set Paolo Maldini på toppen af denne liste (Tamudo foran Maldini? You got to be kidding me - og ja, ser muligvis også med farvede briller).

Du har ikke farvede briller på. Det er nærmest skandaløst dårligt af Goal.

Der blev spurgt til en anfører der ikke har lavet en svinestreg i kampens hede:
Det har Raul sgu aldrig!

Giv mig 5 minutter på Youtube Smiley
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #49: 13 Mar 2008, 18:47 »

Hvis alle gik rundt og sagde at en god anfører skulle lave mange svinestreger hvordan tror du så anførerne ville være om 20 år?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #50: 13 Mar 2008, 18:48 »

Hvis alle gik rundt og sagde at en god anfører skulle lave mange svinestreger hvordan tror du så anførerne ville være om 20 år?

nogle supersvin!! Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

S
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #51: 13 Mar 2008, 18:53 »

Jeg synes i overser Totti en del i den diskussion.. For mig burde han stå øverst. Han er om nogen indbegrebet af Roma, samtidig med at han er den fødte kaptajn. En leder på banen, der løfter hele holdet når han er med. En verdensklassespille r. Kæmpe meget loyal overfor klubben, været der siden han var 16, og endnu ikke forladt den omend han har haft tilbud fra diverse andre storklubber. En god ven og en meget populær person i klubben, efter hvad jeg har læst mig frem til..

For mig står han som nr. 1, hvis jeg skulle lave sådan en liste Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #52: 13 Mar 2008, 18:56 »

Jeg synes i overser Totti en del i den diskussion.. For mig burde han stå øverst. Han er om nogen indbegrebet af Roma, samtidig med at han er den fødte kaptajn. En leder på banen, der løfter hele holdet når han er med. En verdensklassespille r. Kæmpe meget loyal overfor klubben, været der siden han var 16, og endnu ikke forladt den omend han har haft tilbud fra diverse andre storklubber. En god ven og en meget populær person i klubben, efter hvad jeg har læst mig frem til..

For mig står han som nr. 1, hvis jeg skulle lave sådan en liste Smiley

I og med at Roma falder og står med Totti er jeg uenig. Han formår ikke at holde holdet oppe, selvom hans eget spil ikke fungere. En anfører SKAL på en dårlig dag, stadig kunne sørge for at holde holdet oppe, og det formår Totti altså ikke.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #53: 13 Mar 2008, 18:59 »

I og med at Roma falder og står med Totti er jeg uenig. Han formår ikke at holde holdet oppe, selvom hans eget spil ikke fungere. En anfører SKAL på en dårlig dag, stadig kunne sørge for at holde holdet oppe, og det formår Totti altså ikke.

Det går da meget godt i CHL
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Rossonero
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #54: 13 Mar 2008, 19:01 »

Jeg synes i overser Totti en del i den diskussion.. For mig burde han stå øverst. Han er om nogen indbegrebet af Roma, samtidig med at han er den fødte kaptajn. En leder på banen, der løfter hele holdet når han er med. En verdensklassespille r. Kæmpe meget loyal overfor klubben, været der siden han var 16, og endnu ikke forladt den omend han har haft tilbud fra diverse andre storklubber. En god ven og en meget populær person i klubben, efter hvad jeg har læst mig frem til..

For mig står han som nr. 1, hvis jeg skulle lave sådan en liste Smiley

Jeg må stå side om side med Spezialized, og det er skam langt fra fordi, at jeg ikke har meget tilovers for klubben. En populær mand? Ja, men egnet til at være kaptajn? Langt fra. Mage til smagløst arrogance skal man lede længe efter. Han har den vildeste tendens til bare at give op, og ender næsten altid med at lalle rundt på banen og foretage sig ingen ting, sagt i groft forstand. Igen, så er det ikke altid, men jeg har personligt set det ofte.

Det går da meget godt i CHL

And so what?
Logged

S
Gæst
 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #55: 13 Mar 2008, 19:01 »

Og i Seria A de seneste kampe, hvor han osse har været forrygende.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #56: 13 Mar 2008, 19:04 »

Tja, så man sige, du har farvede briller på, Gerrarden, eller så ved du ikke hvad en anfører er. Roy Keane er utvivlsomt én af de største anførere gennem tiderne, og man er ikke helt så fodboldkyndig igen, hvis man benægter det. Hans mentalitet og hans vilje var helt unik, og at du så ikke kan lide hans stil, er vel ikke noget der burde have indflydelse på sådan en liste. Desuden havde jeg set Paolo Maldini på toppen af denne liste (Tamudo foran Maldini? You got to be kidding me - og ja, ser muligvis også med farvede briller).
Tamudo er uden tvivl en fantastisk anfører, men jeg undrede mig meget over at han var foran Maldini! Shockeret
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #57: 13 Mar 2008, 19:05 »

Og i Seria A de seneste kampe, hvor han osse har været forrygende.

Et par eller ti kampe gør det ikke alene Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #58: 13 Mar 2008, 19:05 »

Og i Seria A de seneste kampe, hvor han osse har været forrygende.
Der er så mange spillere der gør det forrygende, Totti er uden tvivl en god leder, men falder han, falder Roma..og det MÅ IKKE ske for en anfører
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GOAL's Top 15 anførere
« Svar #59: 13 Mar 2008, 19:09 »

Der er så mange spillere der gør det forrygende, Totti er uden tvivl en god leder, men falder han, falder Roma..og det MÅ IKKE ske for en anfører

Det betyder vel at han er meget vigtig for dem
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010