Rooland
|
|
Hivlket prgram burger i grafikere udover dem har har hele photoshop?
Hørt at the gimp 2 skulle være godt,men svært at håndtere. Savner virkelig at lave grafik
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
I din football manager 07 mappe. Nej jeg har downloadet Template og nu ved jeg ikke hvordan jeg skal udpakke det !...
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Nej jeg har downloadet Template og nu ved jeg ikke hvordan jeg skal udpakke det !...
Det er lige meget hvilken mappe du udpakker det i
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Det er lige meget hvilken mappe du udpakker det i Ja men hvaffor et prg. ska jeg ligge ud på skrivebordet ?!
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Har du erstatten det blank template som følger med fra start med et andet som skal downloade? For da de udgav templatet var skyggen fra trøjen ikke rigtig, så det er blevet fuldt op med en lille del som bare skal overskrive den del i templatet Er dog helt valgfri om man vil bruge det, det er som sagt bare for at rette op på skygge fejlen linkey linkey
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Ja men hvaffor et prg. ska jeg ligge ud på skrivebordet ?!
Ligemeget. Der er jo ikke en config fil i så der sker vel ikke noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Ligemeget. Der er jo ikke en config fil i så der sker vel ikke noget. Jamen Når jeg skal til at udpakke det hvaffor et prg. ska jeg så gå ind i ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jamen Når jeg skal til at udpakke det hvaffor et prg. ska jeg så gå ind i ?
Undskyld det er så lanf tid siden jeg har rodet med grafik så jeg kan ikke huske hvad en prg. fil er? En anden der kan hjælpe Thisted?
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Undskyld det er så lanf tid siden jeg har rodet med grafik så jeg kan ikke huske hvad en prg. fil er? En anden der kan hjælpe Thisted? Tror egentlig bare det er en forkortelse for program...
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Tror egentlig bare det er en forkortelse for program...
Nemlig
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Nemlig Det kunne du godt have sagt lidt før Du skal vel have den gratis Photoshop trial er hele photoshop vis du har råd. Du kan finde programmet på www.adobe.com
Nogen der kendte et gratis billedbehandligs program til grafik? Min trial version af Photoshop er udløbet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Nogen der kendte et gratis billedbehandligs program til grafik?
Min trial version af Photoshop er udløbet.
Der er The Gimp, men det er ikke samme klasse, men det er gratis og det kan bruges
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Det kunne du godt have sagt lidt før Du skal vel have den gratis Photoshop trial er hele photoshop vis du har råd. Du kan finde programmet på www.adobe.com
Nogen der kendte et gratis billedbehandligs program til grafik? Min trial version af Photoshop er udløbet. Kan du ikk lige skrive det link til for jeg kan downloade det der trial pis ?..
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Der er The Gimp, men det er ikke samme klasse, men det er gratis og det kan bruges Jeg prøvede The Gimp 2,men detkunne jeg ikke håndtere Savner virkelig at lave grafik. Nu sidder jeg bare og rodder med editors + andet. Andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kan du ikk lige skrive det link til for jeg kan downloade det der trial pis ?..
Du skal have en bruger derinde Her!
|
|
|
|
|
|
|
|