|
Dalla
|
|
Dine Paris Saint-Germain trøjer er for vilde! hold da op! 
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Dine Paris Saint-Germain trøjer er for vilde! hold da op!  Tusinde tak. Kunne iøvrigt godt bruge lidt inspiration til, hvilken klub jeg skal lave trøjer til, så har I nogle forslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zizinho
|
|
Celtic Third Kit Fantasy Quality.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg har virkelig lavet mange kits i tidens løb, så jeg har på det sidste været lidt tømt for inspiration. Men jeg besluttede mig lige for at lave nogen AS Bari fantasy-kits, da jeg var i Bari her i ferien.  Har prøvet at tænke lidt italiensk, simpelt men med frække detaljer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Synes helt sikkert, at det er den flotteste af dem - selvom den røde også er meget lækker. Fed detalje, at man kan se kyllingen på maven/siden. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
phil0883
Gæst
|
|
Med inspiration fra FCK; kommer her Homotrøjen V2 Zenit Style!:  Der er selvf Matchende ude og hjemmebane trøje(den lyserøde er 3trøjen)  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Det er altså nogle super svedige kits, du får smidt ud MH!  KUTGW! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Det er altså nogle super svedige kits, du får smidt ud MH!  KUTGW!  Tak, Søren! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
De er rigtig fine, du er sgu produktiv lige nu, MH.  Jeg synes dog det er et problem, at alle tre trøjer minder så meget om hindanden. Den samme farve er næsten lige markant på alle tre trøjer, hvor de gerne skulle være ret forskellige. Men nu er det jo bare ren fantasi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Du har helt ret, Ghert. Blev ikke så tilfreds med de sidste to, men synes ikke der var så mange forskellige designs under Puma-trøjerne. Desværre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvordan har du egentlig lavet den?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
|