|
Gosser
|
|
Jeg mener faktisk de er gået tilbage til dette logo i stedet for det runde.
Det runde? Hvad snakker du om? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Hvordan mener du logoget er forældet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
@KNM
Virkelig nogle flotte trøjer du har fået lavet til sas ligaen, jeg synes i det hele taget at det Template(?) der er brugt i dine kits er utrolig fedt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Men Randers FC har fået helt nye trøjer.
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Jeg kunne ikke få Randers' til at se mere billige ud  Fandt en Randers trøje på google, der lignte noget brugbart. er ikke 100 % på at det er den rigtige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
KAn heller ikke lige finde den rigtige Randers trøje. Men den anden er fedt lavet !
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvordan mener du logoget er forældet?
Det logo du bruger der er helt ekstremt gammelt  Det er en helt lyseblå farve, det er det ikke mere, det er mere mørkeblåt  Desuden står der på det gamle logo der "BIF", på det nye står der "1964"  Kig evt. på min version af Brøndbytrøjen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Er der ikke også på OB logoet 2-3 stjerner over?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Jeg kunne ikke få Randers' til at se mere billige ud  Fandt en Randers trøje på google, der lignte noget brugbart. er ikke 100 % på at det er den rigtige. Synes det er en pæn trøje! Men der er en del trøjer hvor sponseren ser helt forkert ud. Se f.eks FCM eller OB.. Men fedt at se du gider bruge din tid på det!!  Mange tak for det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kunne godt tænke mig at i 3 d kitsene kunne man sætte stjerner over logoerne ligesom på Ob eler Argentina trøjen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Find nogle stjerner på nettet. På min opdaterede OB trøje stjal jeg bare logoet fra unisport incl. stjerner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Mine trøjer på side 34 er nu opdaterede. I må meget gerne give en tilbagemelding.
@JG: Har du et forslag til hvad man kan gøre ved FCM trøjen. Jeg finder det yderst svært at få sponserne til at passe ordentligt til den sorte baggrund. EDIT: bemærk brøndbytrøjen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Okt 2006, 18:01 af -KNM- »
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
VB har fået sponsor. Her er et billede af den nye sponsor.  Den skal bare side midt på trøjen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Nej, det var bare fordi at det var indsamlingsdag, ellers spiller de med Champions Club
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|