|
|
|
marcusdyhr
|
|
rigtig fed trøje, men jeg er jo også palermo fanxD
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Macke
|
|
En der har et link til template??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
 En gammel trøje jeg lavede under min photoshop prøveperiode. Hvad synes i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benjamiin
|
|
En der har et link til template??
Download dem inde på fmglive.com. Hvis du hentyder til min Palermo trøje, så er det fordi jeg har mixet nogle af de forskellige templates 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
 En gammel trøje jeg lavede under min photoshop prøveperiode. Hvad synes i? Af en eller anden grund synes jeg det ligner noget et hollandsk hold bruger. 
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
 Vidste ikke helt, hvad jeg skulle skrive på mit logo, men det blev bare sådan der. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Syntes dit logo er super fedt Ben, og det ser også godt ud på en trøje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
 Vidste ikke helt, hvad jeg skulle skrive på mit logo, men det blev bare sådan der.  Du burde overveje at få trøjen lavet IRL :-D Synes det ser flot og kreativt ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Sad lige og legede lidt med AaB's hjemmetrøje i næste sæson. Blev faktisk selv ret tilfreds med den   Det ser rigtig godt ud  Thumbs up  -Fatter ikke i er så gode til alt det der grafik!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
 Vidste ikke helt, hvad jeg skulle skrive på mit logo, men det blev bare sådan der.  Den ser mega ægte ud!! -og igen, fatter ikke i kan det der!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Det ser rigtig godt ud  Thumbs up  -Fatter ikke i er så gode til alt det der grafik!!!  Det er nu ikke så svært. Det skal bare lige læres 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Sad lige og legede lidt med AaB's hjemmetrøje i næste sæson. Blev faktisk selv ret tilfreds med den   jeg synes den er mega fed, de kan sagtens bruge den, dog skal de liga have sponsoren lidt mindre..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|