home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  VM Kval
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal Morten Olsen ud af vagten?
Ja
Nej
Ingen Mening

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: VM Kval  (Læst 9730 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
VM Kval
« : 08 Okt 2005, 23:50 »

Så vandt vi alligevel over Grækenland! Lækkert at vi holder ved chancen, men det skuffede mig lidt at Larsen først kom på med 9 minutter igen...! Manden får jo ingen chance for at score, men det ændrer sig nok mod Khazakstan hvor Olsen nok stiller med Claus Jensen i stedet for karantæneramte Graver, og så Jon og Larsen i front... Men hvem ved?

På en anden front var det fedt at Beckham fik rødt, selvom han ikke havde fortjent nogen af de gule kort han fik.. Men England vandt, og da Holland samtidig vandt over Tjekkiet, er England/Polen sikker på bedste 2'er, og begge hold er dermed videre til VM... Så "Finalen" bliver ikke så vigtig alligevel! Det skal også lige indskydes at jeg fangede Tunesien - Marokko kampen, og jeg dermed også kan sige at Tunesien også er videre!
« Seneste Redigering: 08 Okt 2005, 23:52 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #1: 09 Okt 2005, 16:34 »

Så vandt vi alligevel over Grækenland! Lækkert at vi holder ved chancen, men det skuffede mig lidt at Larsen først kom på med 9 minutter igen...! Manden får jo ingen chance for at score, men det ændrer sig nok mod Khazakstan hvor Olsen nok stiller med Claus Jensen i stedet for karantæneramte Graver, og så Jon og Larsen i front... Men hvem ved?

På en anden front var det fedt at Beckham fik rødt, selvom han ikke havde fortjent nogen af de gule kort han fik.. Men England vandt, og da Holland samtidig vandt over Tjekkiet, er England/Polen sikker på bedste 2'er, og begge hold er dermed videre til VM... Så "Finalen" bliver ikke så vigtig alligevel! Det skal også lige indskydes at jeg fangede Tunesien - Marokko kampen, og jeg dermed også kan sige at Tunesien også er videre!

Yep, det er ekstremt skuffende at Larsen kommer på banen så sendt i kampen, han skulle mindst have haft en halvleg. Man må jo også give manden en chance, han har trodsalt klaret det fantastisk i de første kampe for DK og ikke mindst Schalke 04! - Håber virkelig at vi ser ham mere på banen med Khazakstan!
Logged

tim
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #2: 09 Okt 2005, 16:46 »

Rart med en sejr! Smiley Så skal vi bare vinde over Kazaksthan og håbe at Tyrkiet henter max 1 point i Albanien.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #3: 09 Okt 2005, 16:49 »

Er det ikke noget med at Albanien er rimelig stærke på hjemmebane? - Synes chancen for vores deltagelse hænger i en meget tynd tråd. Tror ikke Tyrkiet får noget problem med at besejre Albanien, desværre!
Logged

tim
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #4: 09 Okt 2005, 16:53 »

Er det ikke noget med at Albanien er rimelig stærke på hjemmebane? - Synes chancen for vores deltagelse hænger i en meget tynd tråd. Tror ikke Tyrkiet får noget problem med at besejre Albanien, desværre!

Jo, de er stærke hjemme. Og de har en god hjemmebanestatistik og vil uden tvivl figthe på onsdag! Albanerne er meget tændte på at slå tyrkiet, og jeg tror at de kan gøre det!
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #5: 09 Okt 2005, 16:55 »

Jo, de er stærke hjemme. Og de har en god hjemmebanestatistik og vil uden tvivl figthe på onsdag! Albanerne er meget tændte på at slå tyrkiet, og jeg tror at de kan gøre det!

Godt at høre. Håber også Albanien viser fairplay over for danskerne og så spiller for at vinde!
Logged

tim
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #6: 09 Okt 2005, 16:59 »

Godt at høre. Håber også Albanien viser fairplay over for danskerne og så spiller for at vinde!

Albaniens tyske landstræner sage efter vores kamp mod Tyrkiet, atde ville "hjælpe" Danmark, og slå tyrkerne. Peace
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM Kval
« Svar #7: 09 Okt 2005, 17:02 »

As if.. Kommer sq aldrig til at ske... Og skulle det ikke så er farmands lille 50'r blevet til 600 kr ca.. Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

R O T R

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #8: 09 Okt 2005, 17:03 »

Albaniens tyske landstræner sage efter vores kamp mod Tyrkiet, atde ville "hjælpe" Danmark, og slå tyrkerne. Peace

Vi håber de gør deres bedste! Chancen er lille, men den er der!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #9: 09 Okt 2005, 17:06 »

Er det ikke noget med at Albanien er rimelig stærke på hjemmebane? - Synes chancen for vores deltagelse hænger i en meget tynd tråd. Tror ikke Tyrkiet får noget problem med at besejre Albanien, desværre!

Jo. Ubesejret på hjemmebane i 2 år før Danmark besejrede dem. Jeg lader denne frygtindgydende rekord tale for sig selv Smiley.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #10: 09 Okt 2005, 17:09 »

Jo. Ubesejret på hjemmebane i 2 år før Danmark besejrede dem. Jeg lader denne frygtindgydende rekord tale for sig selv Smiley.

Ja okay, men alligevel. Albanien er gode, Tyrkiet er bedre!
Logged

AH
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #11: 10 Okt 2005, 21:02 »

Så vandt vi alligevel over Grækenland! Lækkert at vi holder ved chancen, men det skuffede mig lidt at Larsen først kom på med 9 minutter igen...! Manden får jo ingen chance for at score, men det ændrer sig nok mod Khazakstan hvor Olsen nok stiller med Claus Jensen i stedet for karantæneramte Graver, og så Jon og Larsen i front... Men hvem ved?

På en anden front var det fedt at Beckham fik rødt, selvom han ikke havde fortjent nogen af de gule kort han fik.. Men England vandt, og da Holland samtidig vandt over Tjekkiet, er England/Polen sikker på bedste 2'er, og begge hold er dermed videre til VM... Så "Finalen" bliver ikke så vigtig alligevel! Det skal også lige indskydes at jeg fangede Tunesien - Marokko kampen, og jeg dermed også kan sige at Tunesien også er videre!

Jeg tror ikke engang han fik 9 minuttet Rullende Øjne På så kort tid, giver det jo ingen mening at sætte manden ind, skam dig Olsen! Søren Larsen har taget hele fodbolddanmark med storm, og alle kan vel se, at han passer bedre på toppen end Jon Dahl?

Mod Kazakhstan vil det være en fatal fejltagelse at lade Larsen starte på bænken. Kazkherne (hedder de det?) skulle være nogle små mennesker, så hans hovedstødsstyrke vil virkelig være vigtig.

Der har været noget snak om aftalt spil mellem Tyrkiet og Albanien. Det må vi næsten håbe, for hvis vi afslører det, så kommer vi vel til VM? Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: VM Kval
« Svar #12: 10 Okt 2005, 21:30 »

For det første tror jeg at Olsen starter inde med Larsen mod Khazakstan... For det første sad han på bænken mod Grækenland fordi han var halvsløj, for det andet er Claus Jensen halvskadet, så det tegner godt.

Mht. vores chancer, tror jeg at den står 40-60 til Tyrkiet, men jeg tror at Albanien vil give god modstand, især nu hvor det er på hjemmebane, og jeg har også en fornemmelse af at Tyrkiet vil spille arrogant, da de ikke regner Albanien for en modstander, og at de allerede er videre. Men tiden vil vise det Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM Kval
« Svar #13: 11 Okt 2005, 10:54 »

Jeg tror ikke engang han fik 9 minuttet Rullende Øjne På så kort tid, giver det jo ingen mening at sætte manden ind, skam dig Olsen! Søren Larsen har taget hele fodbolddanmark med storm, og alle kan vel se, at han passer bedre på toppen end Jon Dahl?

Mod Kazakhstan vil det være en fatal fejltagelse at lade Larsen starte på bænken. Kazkherne (hedder de det?) skulle være nogle små mennesker, så hans hovedstødsstyrke vil virkelig være vigtig.

Der har været noget snak om aftalt spil mellem Tyrkiet og Albanien. Det må vi næsten håbe, for hvis vi afslører det, så kommer vi vel til VM? Grin

Der har været rigtig meget snak om aftalt spil, men med den status som Albanien træner har (Kan ikke huske hans navn!?), så er han jo højt respekteret, især efter weekendens kamp hvor de spillede 2-2 imod Ukraine, så jeg er sikker på at han vil vise, både sine spillere og tilskuerne at han er en god træner, og at han skal forsætte med at lede deres landshold langtid endnu. Så Albanien har en lille chance.

- Det er bare skod vi skal gå videre pga andre, fanme skod af DK Skuffet
Logged

AH
Gæst
 
Sv: VM Kval
« Svar #14: 12 Okt 2005, 13:44 »

Der har været rigtig meget snak om aftalt spil, men med den status som Albanien træner har (Kan ikke huske hans navn!?), så er han jo højt respekteret, især efter weekendens kamp hvor de spillede 2-2 imod Ukraine, så jeg er sikker på at han vil vise, både sine spillere og tilskuerne at han er en god træner, og at han skal forsætte med at lede deres landshold langtid endnu. Så Albanien har en lille chance.

- Det er bare skod vi skal gå videre pga andre, fanme skod af DK Skuffet

Det er jo sådan set lige gyldigt, hvor godt Albaniens træner (Hans Peter Briegel?) er, hvis der er aftal spil Wink Det er vel højst sandsynligt spillerne, der bliver bestukket. ticked off

Men jeg tror nu ikke så meget på det, så jeg håber på miraklet (at Albanien tager point fra Tyrkiet) Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010