home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  SAS Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder SAS Ligaen i år?  (Afstemning slut: 27 Apr 2008, 23:06)
AaB
- 9 (37,5%)
FCK
- 12 (50%)
FCM
- 0 (0%)
OB
- 1 (4,2%)
ACH
- 2 (8,3%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: SAS Ligaen  (Læst 13323 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: SAS Ligaen
« Svar #15: 08 Mar 2008, 22:23 »

Nilsson har selv sagt at hvis ikke AaB kommer på en 1.plads så er det skuffende!!!!
Så tror jeg sku han må blive skuffet efter sæsonen  Peace

Men ville være godt for mine aktier hvis det passer  Wink

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #16: 08 Mar 2008, 22:24 »

hehe, har du da aktier i AaB?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17: 08 Mar 2008, 22:25 »

Arrrrh, Ghert Smiley Se bare på de forskellige ligaer nu, og før i tiden! Jaap Stam var da bestemt ikke en 10'er og det kan man heller ikke kalde Boukahrouz! den hollandske liga er vandvittigt undervurderet

Jeg mener bare at den dårligste halvdel af Æres. er ekstremt dårlig i forsvaret. Og resten, undtagen de store tre, er på niveau med OB. De tre stores forsvar er dog bedre end suppens. Resten af Æres. er klasser under.

Hvad tror du selv? Peace

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 08 Mar 2008, 22:25 »

Jaa, min papa købte dem gennem sit arbejde da de var i billig kurs. Også gav han dem til mig, men de spammer mig tilgengæld med breve og billetter hele tiden  Tunge

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #19: 08 Mar 2008, 22:27 »

Jeg vil dog sige, at jeg tror Lars Nilsson vil blive giftig for AaB, det er slet ikke det. Men man skal bare ikke ligge for meget i at han har lavet 16 mål på forsvar som er på samme niveau som Lyngby.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20: 08 Mar 2008, 22:28 »

Jeg vil dog sige, at jeg tror Lars Nilsson vil blive giftig for AaB, det er slet ikke det. Men man skal bare ikke ligge for meget i at han har lavet 16 mål på forsvar som er på samme niveau som Lyngby.

Det håber jeg også. Vi kan jo nok ikke nå mere end en 3/4. plads hvis vi er heldige på vestegnen. Så jeg har da købt ham til mit drømmehold, i håb om at han kan substituere for salget af Prica

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #21: 08 Mar 2008, 22:29 »

Det med det dårligste var jo en overdrivelse. Det fremmer forståelse. Men derimod er det dårligere end Suppens forsvar. De talenter de skaber er jo klart oftest 10'ere.

Meget uenig... Du kan sku ikke seriøst mene det du siger... Ser du nogensinde hollandsk fodbold... Syntes ofte man ser at specielt psv, og feeynoord har problemer med de mindre hold... De står altid godt på den sidste tredje del, og har en god organisation... Nej den køber jeg sku ikke... Den hollandske liga er foran den danske på¨næsten alle områder... Inklusiv det forsvarsmæssige...

Men enig i at hollandsk fodbold mest producere offensiv kvalitet...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Niko
Gæst

« Svar #22: 08 Mar 2008, 22:29 »

FCK er favoritter og i sidste ende, skal de nok også vinde pokalen - det er jeg sikker på! De har handlet meget klogt ind og Junior kommer til at smadre alle de andre hold. Ailton ligner en mand, som er ved at komme i form - så endnu en farlig spiller. Forsvaret i FCK taler for sig selv og midtbanen ligeså.

AaB skulle aldrig have solgt Rade Prica. Curth og Rade havde lavet en fantastisk samarbejde og det kan de ikke gøre mere. Erik Hamren smutter til sommer og han er sikkert allerede begyndt at tænke på Trondheim. Måske kan det påvirke AaB holdet?

OB skal man dog også passe på. De har købt Djiby Fall, som er med i kampen om topscorerprisen. Han er en eminent angriber og hvorfor sendte AC Horsens ham væk? Ærgerligt, men godt set endnu en gang Kent. Han fik ham jo til Danmark først, men det skal ikke handle om roser til ACH. OB har også købt Esben Hansen, som er en fantastisk fodboldspiller. Thomas Helveg skal heller ikke koncentrere sig om landsholdet mere og kan fokusere mere OB.

Brøndby får en god sæson, men de kommer til at kæmpe med hold som AC Horsens, FCN, FCM og Randers.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #23: 08 Mar 2008, 22:31 »

Meget uenig... Du kan sku ikke seriøst mene det du siger... Ser du nogensinde hollandsk fodbold... Syntes ofte man ser at specielt psv, og feeynoord har problemer med de mindre hold... De står altid godt på den sidste tredje del, og har en god organisation... Nej den køber jeg sku ikke... Den hollandske liga er foran den danske på¨næsten alle områder... Inklusiv det forsvarsmæssige...

Men enig i at hollandsk fodbold mest producere offensiv kvalitet...

Jeg ser det tit. Men noget af det har jeg også fra eksperter. Men et hold som Excelsior er jo skandaløse. Nu er hold som Breda og Groningen jo med helt fremme.

verdenskrig
Manager

« Svar #24: 08 Mar 2008, 22:36 »

Jeg ser det tit. Men noget af det har jeg også fra eksperter. Men et hold som Excelsior er jo skandaløse. Nu er hold som Breda og Groningen jo med helt fremme.
Exelscior bedømmer du sikkert ud fra afklapsningen mod ajax... Men de er ikke det første hold som kommer i vride maskinen på amsterdam arena... Nu begynder du sikkert at snakke om hvordan fck slog ajax på selvsamme stadion men det var hverken pga godt forsvar eller hold... Det var ganske enkelt decideret HELD!!! Shockeret

Og ja ved godt at det stadig var en sejr Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #25: 08 Mar 2008, 22:38 »

Exelscior bedømmer du sikkert ud fra afklapsningen mod ajax... Men de er ikke det første hold som kommer i vride maskinen på amsterdam arena... Nu begynder du sikkert at snakke om hvordan fck slog ajax på selvsamme stadion men det var hverken pga godt forsvar eller hold... Det var ganske enkelt decideret HELD!!! Shockeret

Nej, jeg bygger det på hvad alle omkring Æres. har sagt. At de konstant har leveret skidt forsvar.Ihf før deres gode periode på fire fem kampe.
Hvorfor faen skulle jeg snakke om den kamp?Den har ingen relevans for denne debat. Det var da utroligt at høre på. Håber det var endnu en usmagelig joke fra din side.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #26: 08 Mar 2008, 22:41 »

Det skal lige siges at jeg selv er Ajax fan Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 08 Mar 2008, 22:45 »

FCK er favoritter og i sidste ende, skal de nok også vinde pokalen - det er jeg sikker på! De har handlet meget klogt ind og Junior kommer til at smadre alle de andre hold. Ailton ligner en mand, som er ved at komme i form - så endnu en farlig spiller. Forsvaret i FCK taler for sig selv og midtbanen ligeså.

AaB skulle aldrig have solgt Rade Prica. Curth og Rade havde lavet en fantastisk samarbejde og det kan de ikke gøre mere. Erik Hamren smutter til sommer og han er sikkert allerede begyndt at tænke på Trondheim. Måske kan det påvirke AaB holdet?

OB skal man dog også passe på. De har købt Djiby Fall, som er med i kampen om topscorerprisen. Han er en eminent angriber og hvorfor sendte AC Horsens ham væk? Ærgerligt, men godt set endnu en gang Kent. Han fik ham jo til Danmark først, men det skal ikke handle om roser til ACH. OB har også købt Esben Hansen, som er en fantastisk fodboldspiller. Thomas Helveg skal heller ikke koncentrere sig om landsholdet mere og kan fokusere mere OB.

Brøndby får en god sæson, men de kommer til at kæmpe med hold som AC Horsens, FCN, FCM og Randers.

Tror Brøndby tager pokalen  Peace Nok fordi jeg er Brøndby fan, men tror at de giver den alt hvad de kan får at vinde den.

verdenskrig
Manager

« Svar #28: 08 Mar 2008, 22:45 »

Nej, jeg bygger det på hvad alle omkring Æres. har sagt. At de konstant har leveret skidt forsvar.Ihf før deres gode periode på fire fem kampe.
Hvorfor faen skulle jeg snakke om den kamp?Den har ingen relevans for denne debat. Det var da utroligt at høre på. Håber det var endnu en usmagelig joke fra din side.

Du kan argumentere fra nu af og til juleaften, men du kan på ingen måde mene at exelsciors forsvar er på niveau med lyngbys.. Osv... det var forhåbentlig en joke fra DIN side... Prøv at se lyngby i en kamp mod ajax... De ville jo blive spillet baglæns ud af amsterdam... Ved ik om du prøver at være sjov Huh

Og nej det var på ingen måde en joke fra min side.. Jeg laver nemlig kun gode jokes Wink
Og grunden til at jeg inddrager den kamp, er at vi snakker om det individuelle strykeforhold på forsvar mellem den danske og hollandske liga...  Thumbs Up
Er det så unaturligt at sammenligne en kamp mellem toppen i begge lande, og vurdere hvordan kampen mellem de to hold var Smiley Havde egentlig også forventet at du selv ville inddrage kampen, men der tog jeg vidst fejl Tunge

Desuden er det sjovt at du kun snakker om exlecisor eller hvordan det nu staves når de er det absolut dårligste hold i deres liga... Der hvor du taber kampen er når vi går bare en smule højere op i ligaen... der vil du finde ud af hvor langt den danske liga halter efter ikke bare på det spillemæssige plan, men også i forsvaret Thumbs Up
Du mener vel ikke selv at fcn, og esbjerg ville kunne matche Az Alkmarr vel Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 22:49 af verdenskrig » Logged

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #29: 08 Mar 2008, 22:46 »

Det jeg ville frem til med Lars, var at jeg mener at han er en skarp fyr, men man skal ikke overdrive den hollandske liga, såvel som man, ligesom jeg kom til, skal undervurdere den. Jeg tror han er god for 8 mål i efteråret, hvilket er ganske mange. Smiley

Jeg vil mene at Æres. er gennemsnitligt et par niveauer højere, men på nogen punkter er suppen stærkere. I forsvaret er nogle hold meget dårlige i forsvaret. Der er jo derfor at der tit er kamp derover der bliver 5-0. Niveau forskellen er s'for stor. Suppen vurderer jeg til at være langt mere lige.  I holland kan man se nr.5 tæske nr.11 med 5-0 nogen gange. Det sker jo nærmest aldrig i dk.
Det jeg mente var, at nogen af holdene er sårøv dårlige i holland i forhold til de andre.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 22:49 af GHERTESTEAS » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010