home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 999 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  A.C. Milan - Generationsskifte!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor gammel tror I jeg er?
10-13
- 12 (40%)
14-16
- 14 (46,7%)
17-19
- 3 (10%)
20-22
- 1 (3,3%)
Antal Stemmer: 30

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan - Generationsskifte!  (Læst 9452 gange)
Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
A.C. Milan - Generationsskifte!
« : 05 Mar 2008, 18:53 »

Velkommen til min blog. Det her er min første blog her på siden, så det kan godt være den ikke er super god. Men jeg prøver.

Den skal handle om A.C. Milan og om det generationsskifte som venter i klubben pga. dens forældede spillertrup med gamle ræve som Maldini, Dida, Inzaghi osv.

Disse spillere skal skiftes ud, og det vil jeg lave en blog om  Cool

Følg med: Update om lidt
« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 19:43 af Chelsea5 » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #1: 05 Mar 2008, 18:56 »

Glæder mig til at se hvem du henter til gudeklubben Wink
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #2: 05 Mar 2008, 18:56 »

Super, jeg kigger med.

Så længe der kommer billeder og lidt mere tekst på, så ville jeg være fast læser.
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #3: 05 Mar 2008, 18:57 »

jeg er også med Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #4: 05 Mar 2008, 19:00 »

os her.
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #5: 05 Mar 2008, 19:03 »

[img]A.C. Milan indkalder til pressemøde 7. juni 2007

Velkommen til. Mit navn er Silvio Berlusconi, formand for A.C. Milan.
Gennem det sidste stykke tid, har min klub beklageligvis ikke haft den store succes, som alle Milan-fans forventer. Derfor har jeg efter lange overvejelser besluttet at afskedige Carlo Ancelotti.
Truppen er efterhånden blevet en smule forældet, og vi har et par spillere som snart nærmere sig alderen hvor de skal "fodbold-pensioneres". Derfor skal der nye unge kræfter til, og som alle med bare den mindste interesse for fodbold ved, er unge spillere med den rette kvalitet rigtig dyre. Derfor har jeg givet klubben lidt af en kapital-indsprøjtning, nærmere betegnet 400 mio. kr. ekstra oven i klubkassen.

For alle disse penge skal der købes de HELT rigtige spillere, og det har jeg valgt at hyre den tidligere Chelsea-træner José Mourinho til. En mand som alle ved kan træne en storklub, og som er vant til at have en stor klubkasse og at forvalte denne ordentligt. Her er han, José Mourinho.      


"Goddag og velkommen til. Mit navn er José Mourinho, og jeg er verdens bedste klubtræner. Jeg er ansat her i A.C. Milan, og jeg skal sørge for det generationsskifte som venter klubben. Til det har jeg forberedt en masse store transfers, men dem vil jeg ikke komme nærmere ind på lige nu. Jeg vil bare sige, at JEG er den rigtige mand til den her job, det kan jeg forsikre jer om."
Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #6: 05 Mar 2008, 19:04 »

Haha, det skal nok blive en god blog! Hvis du fortsætter Mourinhos arogante stil  Thumbs Up
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #7: 05 Mar 2008, 19:07 »

Mangler måske lidt billeder til at tiltrække læser Wink
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #8: 05 Mar 2008, 19:09 »

Hvis du er i tvivl om, hvordan man gør med billederne, så er der en rigtig god guide her.

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #9: 05 Mar 2008, 19:11 »

A.C. MILAN OPRUSTER !!

Den italienske storklub A.C. Milan har med tilgangen af den nye manager José Mourinho lanceret et generationsskifte i helt stor stil.

Dette generationsskifte ser nu ud til at have fået sin begyndelse. Mourinho har købt stort ind, dog ikke de helt store spillerhandler endnu. Ind er kommet det belgiske stortalent Steven Defour fra Standard Liege i hjemlandet. Derudover har Mourinho købt en ung målmand fra franske Auxerre, Remy Riou. På frie transfers er kommet 2 talentfulde unge franskmænd, Mamadou Sakho på 17 år og Henri Saivet på 16 år. Spillerne kommer til fra henholdsvis PSG og Bordeaux.

Om sine spillerhandler siger Mourinho: "Generationsskiftet har fået sin begyndelse. Jeg har ved hjælp af min egen solide dømmekraft og mine fantastiske scouts fundet 4 fantastiske talenter. Steven Defour er en ung offensiv midtbanespiller, som skal aflaste Kaká til at starte med, derefter måske overtage hans plads. Remy Riou er en fantastisk ung målmand som skal konkurrere med Dida om pladsen på målet. Sakho er forsvarsspiller og jeg kan garantere han bliver en stjerne. Saivet er mindst lige så god som vores anden unge angriber, Alexandre Pato, og vi har virkelig sikret fremtiden i angrebet. Det her er dog kun starten, bare vent!.." siger Mourinho gådefuldt.

Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #10: 05 Mar 2008, 19:12 »

Mange tak for roserne  Smiley Jeg er som sagt ny her, så tænkte på om jeg kunne få lidt hjælp? Hehe. Kan godt forstå i siger der mangler lidt billeder, men hvordan lægger jeg billeder ind i bloggen?

På forhånd tak.
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #11: 05 Mar 2008, 19:13 »

Jeg har smidt et link lidt oppe i tråden Smiley
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #12: 05 Mar 2008, 19:13 »

Ups, jeg kan se whitE allerede har henvist mig til guiden om billederne. TAK
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #13: 05 Mar 2008, 19:14 »

Så lidt, held og lykke med det!
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #14: 05 Mar 2008, 19:27 »

A.C. Milan hapser spillere fra liga-konkurrenterne !!

Den nye Milan-manager José Mourinho har været en tur i Palermo og snuppet forsvarsspilleren Andrea Barzagli og den brasilianske angriber Amauri. Om disse to store spillerhandler siger Mourinho.

"Når jeg går ud og køber en forsvarsspiller for knapt 150 millioner kroner, så er det fordi jeg er 100% sikker på, at han bliver en succes. Amauri er en helt anden sag. Jeg betalte omkring 110 millioner kroner for ham, det er jo ren røverkøb efter min mening. Disse to spillere er tiltænkt en plads i start-elleveren. Jeg er stolt af mine nye spillere, og lur mig om Mancini (Inters manager, red.), Rijkaard (Barcelonas manger, red.) og mange andre ikke sidder og er grønne af misundelse over mine nye spillere."

Udover at være på rov i Palermo har Mourinho også været en tur i sin tidligere klub Chelsea og hente den ghanesiske midtbanespiller Michael Essien. Om denne handel siger Mourinho
"For at være helt ærlig gider jeg egentlig ikke præsentere Michael Essien nærmere. Alle og enhver ved, at det er en verdensklasse midtbanespiller vi har at gøre med her. Jeg havde ham i Chelsea, der var han fantastisk. Nu har jeg ham i Milan, her bliver han fantastisk".

Det bliver spændende at se om Milan får succes med generationsskiftet.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010