home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken komiker er bedst?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste?
Anden
- 36 (23,7%)
Uffe Holm
- 14 (9,2%)
Anders Fjelsted
- 2 (1,3%)
Hartmann
- 12 (7,9%)
Rune Klan
- 12 (7,9%)
Frank Hvam
- 12 (7,9%)
Carsten Bang
- 6 (3,9%)
Casper Christensen
- 3 (2%)
Sebastian Dorset
- 1 (0,7%)
Christian Fuhlendorff
- 4 (2,6%)
Jan Gintberg
- 1 (0,7%)
John & Aage
- 1 (0,7%)
Gordon Kennedy
- 1 (0,7%)
Omar Marzouk
- 3 (2%)
Brian Mørk
- 1 (0,7%)
Lasse Rimmer
- 1 (0,7%)
Jonathan Spang
- 9 (5,9%)
Jacob Tingleff
- 2 (1,3%)
Thomas Wivel
- 3 (2%)
Mikael Wulff
- 1 (0,7%)
Mick Øgendahl
- 26 (17,1%)
'Nalle'
- 1 (0,7%)
Antal Stemmer: 152

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken komiker er bedst?  (Læst 28285 gange)
jens-lyn88
Førsteholdsspiller

Sv: Hvilken komiker er bedst?
« Svar #45: 03 Mar 2008, 02:17 »

Jeg elsker Omar Marzouk, han er simpelhent for morsom. Og så er der den mest succefulde komiker i Europa, den eneste komiker som har magtet at få Arena auf Schalke fyld til et af hans shows....TADA....Ma rio Barth eller den mand. Btw. han er tysker og man skal nok have boet eller være meget tyskland interesseret for at "fatte" helt hvor sjov han er. Smiley

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Niko
Gæst

« Svar #46: 03 Mar 2008, 06:49 »

Hvad laver Geo på den liste? Den mand er jo alt andet end sjov!

Jeg er mest til klassikerne, Hartmann, Mick og Uffe. Synes ikke Anden er så sjov, han har bare en kæmpe fanskare, da han har lavet alt. Mick synes jeg har et par gode gimmicks under sit sjov - det var også flot ved Undskyld! da han lavede film til.

Thomas Hartmann har lavet alt inden for stand-up. Han er jo også en som skriver nogle afsnit af Klovn. En fantastisk undervurderet komiker!

Uffe, siger sig selv. Han har virkelig været oppe og ringe de sidste par år! Den mand er præcis det modsatte af Geo.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #47: 03 Mar 2008, 07:39 »

endelig en der også har fattet at geo er den mest røv nedern komiker

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 03 Mar 2008, 08:59 »

Stemte anden.

Må dog sige at det bedste comedy show jeg nogensinde har set var af Eddie Murphy Smiley

tjek selv her

Eddie Murphy

EDIT:

@Cesc: Jeg tror anden er meget individuelt. Synes personligt han er den sjoveste, sammen med Mick. Mht til Geo er vi dog helt enige, kan sku ikke se det sjove ved ham.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 09:23 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Zone 43
Manager

« Svar #49: 03 Mar 2008, 15:31 »

Mine favoritter må være: Brian Mørk, Uffe Holm, Anders Fjelsted, Thomas Hartmann, Rune Klan, Carsten Bang, Omar Marzouk og Thomas Wivel. Smiley

Brian Mørk show er eminemt, især den gang ham jyden Niels et eller andet var gæst, han fattede ikke konceptet og løj helt af helvede til! Men det var ganske sjovt at se på Opstemt

Niels Hausgaard Wink
Det bedste afsnit, i første sæson, var imo det med Simon Juhl. For fanden, det var fedt Grin
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 15:42 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #50: 03 Mar 2008, 15:34 »

Anden er bare den bdste !

United-styrer
Gæst

« Svar #51: 03 Mar 2008, 15:42 »

Hvis vi snakker ren stand-up, så er 'Anden' i en helt anden liga end resten. Hans jokes er på et langt mere sofistikeret niveau end alle andres, og han har ikke nær så mange gengangerkategorier som eksempelvis Uffe Holm, hvis spidskompetence uden tvivl er sjofle jokes, mens han så til gengæld ikke mestrer ret meget andet.

Jeg er også meget glad for Frank Hvam. Han er eminent i serier som Mandrillen, Kissmeyer Basic, Shooting Stars og Langt Fra Las Vegas (hvor de afsnit, Hvam har forfattet, er markant sjovere end Casper Christensens), og når man en sjælden gang ser ham på scenen, sætter han også lattermusklerne i bevægelse.

Thomas Hartmann skriver sublimt. Hans afsnit til LFLV og Klovn overgår Hvam og Christensens, ligesom hans stand-up-jokes også er af høj kvalitet. Til gengæld synes jeg ikke, han er særlig god til at levere sine jokes.

Foruden de nævnte er jeg også meget begejstret for Mick Øgendahl, Geo, Jonathan Spang, Elias Ehlers, Thomas Warberg, Mikael Wulff (er vild med hans tørre stil) m.fl.. Og så tror jeg, at vi har en særdeles lovende opkomling i den lettere vanvittige Christian Fuhlendorff.

Til gengæld er jeg ikke så glad for Oumar Mazouk og Uffe Holm, fordi det bliver for monotont, at de vader rundt i de samme boldgader hele tiden.
Lasse Rimmer og Sebastian Dorset er heller ikke i midt kridthus, da de ganske simpelt ikke appellerer til min humor. Carsten Bang kan jeg til gengæld rigtig godt lide som type, men jeg synes, der er for langt mellem snapsene, når han optræder.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 15:53 af United-styrer » Logged

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #52: 03 Mar 2008, 15:51 »

Kan hører der er mange der ikke bryder sig videre om Geo, og det gør jeg heller ikke normalt, men var til et live show med ham og 2 andre, og han gjorde det så godt, langt bedre end Uffe Holm, som jeg normalt godt kan lide, men han var bare alt for sjofel der, ved godt at sådan er han, men det blev bare for meget af det gode alligevel.

Desuden syntes jeg også at der er nogen fra Comedy Fight club der har gjort det godt. Faktisk langt de fleste af dem, især det afsnit med spejderne var der ekstremt mange gode Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

MLL
Manager

« Svar #53: 03 Mar 2008, 15:54 »

Uden tvivl Casper Christensen, bare ærgeligt at han ikke laver stand up mere.

Ham og din's har gjort stand up og comedy til noget stort, her i DK.

Tilbage på FmF Opstemt

Lami04
Juniorspiller
**

« Svar #54: 03 Mar 2008, 15:56 »

Jeg syns, at der kan være meget stor forskel på, at se stand up live og så sidde bag fjerneren. Stemningen er helt anderledes live og lattermusklerne er lettere at få igang når det er live. Så jeg syns, at det kommer an på dagsformen. Har man haft en dårlig dag kan det jo være svært, at gå ind og muntre et helt publikum op. Min farvorit er Michael wulff, findes der en mere underlig og på samme måde sjovere komiker. Han er genial
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 16:05 af Lami04 » Logged

njandersen
Gæst

« Svar #55: 03 Mar 2008, 16:01 »

Hvis vi snakker ren stand-up, så er 'Anden' i en helt anden liga end resten. Hans jokes er på et langt mere sofistikeret niveau end alle andres, og han har ikke nær så mange gengangerkategorier som eksempelvis Uffe Holm, hvis spidskompetence uden tvivl er sjofle jokes, mens han så til gengæld ikke mestrer ret meget andet.

Jeg er også meget glad for Frank Hvam. Han er eminent i serier som Mandrillen, Kissmeyer Basic, Shooting Stars og Langt Fra Las Vegas (hvor de afsnit, Hvam har forfattet, er markant sjovere end Casper Christensens), og når man en sjælden gang ser ham på scenen, sætter han også lattermusklerne i bevægelse.

Thomas Hartmann skriver sublimt. Hans afsnit til LFLV og Klovn overgår Hvam og Christensens, ligesom hans stand-up-jokes også er af høj kvalitet. Til gengæld synes jeg ikke, han er særlig god til at levere sine jokes.

Foruden de nævnte er jeg også meget begejstret for Mick Øgendahl, Geo, Jonathan Spang, Elias Ehlers, Thomas Warberg, Mikael Wulff (er vild med hans tørre stil) m.fl.. Og så tror jeg, at vi har en særdeles lovende opkomling i den lettere vanvittige Christian Fuhlendorff.

Til gengæld er jeg ikke så glad for Oumar Mazouk og Uffe Holm, fordi det bliver for monotont, at de vader rundt i de samme boldgader hele tiden.
Lasse Rimmer og Sebastian Dorset er heller ikke i midt kridthus, da de ganske simpelt ikke appellerer til min humor. Carsten Bang kan jeg til gengæld rigtig godt lide som type, men jeg synes, der er for langt mellem snapsene, når han optræder.

Han er netop kendt for at være fuldstændig genial til at time og levere sine jokes vildt godt - hvilket jeg er meget enig i.. En meget sjov mand!

Yoggidk
Gæst

« Svar #56: 03 Mar 2008, 16:09 »

RUNE KLAN!

Gade
Gæst

« Svar #57: 03 Mar 2008, 16:41 »

Christian Fuhlendorff- Han er bare klasse !!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 04 Mar 2008, 11:32 »

Jeg syns, at der kan være meget stor forskel på, at se stand up live og så sidde bag fjerneren. Stemningen er helt anderledes live og lattermusklerne er lettere at få igang når det er live. Så jeg syns, at det kommer an på dagsformen. Har man haft en dårlig dag kan det jo være svært, at gå ind og muntre et helt publikum op. Min farvorit er Michael wulff, findes der en mere underlig og på samme måde sjovere komiker. Han er genial

Helt enig, og derfor er Mick Øgendahl min favorit, fordi at jeg sidder og skraldgriner over ham, på trods af at jeg kun ser ham i fjernsynet. Derudover kan jeg godt lide Rune Klan, Uffe Holm, Mikael Wulff og Omar Mazouk (men mest fordi at han er udlænding og ikke ligger skjul på det!)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 04 Mar 2008, 11:40 »

der er jo gevaldigt mange sjove folk imellem der, men favoritterne er nok Jacob Tingleff, Thomas Hartmann, Jonathan Spang og Uffe holm.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010