home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kosovo's selvstændighed
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Kosovo's selvstændighed  (Læst 9542 gange)
Red love
Gæst

Sv: Kosovo's selvstændighed
« Svar #30: 02 Mar 2008, 23:17 »

Hvorfor dog det?
- Som om en Kroatisk født person vil mene det samme som en Dansker. Tag dig sammen og smut, hvis du ikke har noget relevant at sige!
En kroatisk født person må da om nogen være klar over at Tito ikke udrettede noget stort.. 

vondracek
Gæst

« Svar #31: 02 Mar 2008, 23:27 »

En kroatisk født person må da om nogen være klar over at Tito ikke udrettede noget stort.. 

Og det har du helt styr på? Jeg tror ikke at du skal udtale dig for andre folks vegne. Det var ham der stiftede de alliancefrie landes bevægelse, så mon ikke et par folk have noget i tankerne dengang han levede, og havde tro til ham.

Red love
Gæst

« Svar #32: 02 Mar 2008, 23:33 »

Og det har du helt styr på? Jeg tror ikke at du skal udtale dig for andre folks vegne. Det var ham der stiftede de alliancefrie landes bevægelse, så mon ikke et par folk have noget i tankerne dengang han levede, og havde tro til ham.
Ganske givet har der været nogen der troede på ham... Der var også mange der troede på Hitler, Stalin, og Mao..

vondracek
Gæst

« Svar #33: 03 Mar 2008, 14:08 »

Ganske givet har der været nogen der troede på ham... Der var også mange der troede på Hitler, Stalin, og Mao..

Ja lige præcis. Nu sidder du og indrømmer noget du slet ikke var enig med i før.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 14:17 af vondracek » Logged

molle
Landsholdsspiller

« Svar #34: 03 Mar 2008, 14:15 »

Totalt meget uretfærdigt.. jeg er selv serber og jeg mener at albanerne i kosovo på INGEN måde har lov til at fratage os VORES land.. jeg er eddermame så rasende over det at ser jeg en kosovo-albaner her i byen hvor jeg bor så er han død.. og lige EN TING TIL... DK er USAs røvslikker nr. 1 det er sikkert og vist.. uden USA hva skulle lille DK så gøre hvis der kommer trusler fra udlandet..?? HAHA.. fucking idioter mand.. ticked off ticked off ticked off

det behøver vi jo så ikke bekymrer os om nu når vi har usa, som du selv påpeger..
tag dog at blive voksen

Red love
Gæst

« Svar #35: 03 Mar 2008, 19:12 »

Nu synes jeg også, at det er lidt svært for os to at diskutere om hvorvidt Tito udrettede noget stort eller ej. Det kommer i bund og grund an på hvor henne i denne verden man er født og opvokset.

DejanStankovic
Juniorspiller
**

« Svar #36: 04 Mar 2008, 15:07 »

Gal hvor i bare dumme at høre på , TITO var manden bag succes i tidligere jugoslavien , mine forældre boede dernede da han var styrede det hele.. selvom de ikke måtte gå i kirke om søndagen , eller i det hele taget .. og præster skulle have andre regler osv.. men det ligemeget , alle folk kunne lide ham , selvom de var imod nogle af hans meninger så elskede folk ham stadig og tidligere jugoslavien kunne fungere..

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 04 Mar 2008, 15:11 »

ja og alle folk elsker Castro på Cuba og Hussein var jo også elsket af alle da han levede...

FCK88
Manager

« Svar #38: 04 Mar 2008, 15:16 »

Alle danskere og andre europæere(bortset fra Serbere og Kroatere) har IKKE en skid at skulle have sagt i denne tråd når de ikk kan deres historie..

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 04 Mar 2008, 15:17 »

Der er da vist en eller to i denne tråd der har fået det forkerte ben ud af sengen op til flere gange...

Rossonero
Gæst

« Svar #40: 04 Mar 2008, 15:21 »

Alle danskere og andre europæere(bortset fra Serbere og Kroatere) har IKKE en skid at skulle have sagt i denne tråd når de ikk kan deres historie..

Nu har du/I nævnt den såkaldte "historie" op til flere gange.

Hvad med at fortælle den, i stedet for bare at nævne ordet?
« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 15:24 af Rossonero » Logged

FCK88
Manager

« Svar #41: 04 Mar 2008, 15:24 »

Vondracek HAR allerede på side 1(som den kloge læser NOK ville have opfattet) gengivet hele historien bag Kosovo.. læs den rosso og bliv klogere Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 04 Mar 2008, 15:25 »

Eller også har majvang - det er vel ikke helt ligegyldigt hvilken af de 2 versioner af historien man læser.

Rossonero
Gæst

« Svar #43: 04 Mar 2008, 15:28 »

Vondracek HAR allerede på side 1(som den kloge læser NOK ville have opfattet) gengivet hele historien bag Kosovo.. læs den rosso og bliv klogere Wink

Det har jeg skam fattet, men det eneste jeg ser er at I hader albanere som pesten. Og eftersom der bor de omtrent 2 millioner i Kosovo, må jeg virkelig indrømme, at jeg ikke forstår jeg åbenlysne vrede. Men okay, det er nok ALLE udenfor Serbien og Kroatien der er uforstående.

Så I skal fortsat have lov til at være bitre i denne tråd. I kommer jo ikke nogen vegne, bortset fra at der bliver sagt albanere lugter, de er klamme, NATO er dumme, danskere forstår intet osv.

DejanStankovic
Juniorspiller
**

« Svar #44: 04 Mar 2008, 18:50 »

Det har jeg skam fattet, men det eneste jeg ser er at I hader albanere som pesten. Og eftersom der bor de omtrent 2 millioner i Kosovo, må jeg virkelig indrømme, at jeg ikke forstår jeg åbenlysne vrede. Men okay, det er nok ALLE udenfor Serbien og Kroatien der er uforstående.

Så I skal fortsat have lov til at være bitre i denne tråd. I kommer jo ikke nogen vegne, bortset fra at der bliver sagt albanere lugter, de er klamme, NATO er dumme, danskere forstår intet osv.

Selvfølgelig siger vi sådan noget , danskere osv.. eller de fleste danskere , fordi i har det på samme måde med muslimerne og med mohammed tegninger, såå  Wink

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010