home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rejsetråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Rejsetråden  (Læst 33955 gange)
Mikkel2306
Førsteholdsspiller

Sv: Rejsetråden
« Svar #60: 15 Mar 2008, 15:25 »

Skal til Disneyland (Paris) i efterårsferien Thumbs Up

GudenEricsson
Gæst

« Svar #61: 15 Mar 2008, 15:49 »

Uddyb Tunge

Sidste sommerferie var jeg 18 dage på den amerikanske vestkyst, hvor vi (jeg og mine forældre) kørte igennem 4 stater.

Er det noget lignende?

Ja det er det faktisk Wink Vi skal på vestkysten og se en masse ting! Opstemt Hvad så du? Var det en god ferie? Smiley

Moltke
Gæst

« Svar #62: 15 Mar 2008, 16:26 »

Jeg skal d. 26. juni til Jevnaker, Norge. Det er Nordiske dage, mellem Jevnaker, Lemvig, Nybro og en finsk by, jeg ikke kan huske navnet på. D. 29. juni om aftenen er vi så hjemme og dagen efter om morgen rejser jeg til USA og Canada. Skal bl.a. til New York, Boston, Montreal, Albany og Quebec.
I sommeren 06 var jeg i Carlifornien, Nevada, Ohio eller Utah og Arizona. Der gik vi bl.a. ned og op i Grand Canyon en og samme dag.

BenMusalho
Gæst

« Svar #63: 23 Sep 2008, 17:39 »

Min familie og jeg går i øjeblikket og overvejer at tage til Zanzibar (Santibar) i vinterferien. Nogen der har erfaringer med stedet? Det lyder nemlig til at være mega fedt.

Chakana
Manager

« Svar #64: 23 Sep 2008, 17:48 »

Jeg skal endnu engang hjem til mit andet hjemland, Peru.
Over at besøge mormor, morfar, onkel og tante! Fra den 30. november til 30. december 2008.
Thumbs Up

Arsenal Football Club

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 25 Sep 2008, 21:24 »

Jeg skal til Thailand fra den 23. januar(mener jeg Tunge) til 6. februar, for 2. gang der bliver dejligt med noget varme Opstemt

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #66: 25 Sep 2008, 21:36 »

uha. Var der sidste år. Thailand er altså et helt fantastisk sted.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #67: 25 Sep 2008, 21:37 »

Jeg skal til Thailand fra den 23. januar(mener jeg Tunge) til 6. februar, for 2. gang der bliver dejligt med noget varme Opstemt

Min fødselsdag Cool

Skal til New York i efterårsferien, og så skal der bare tages billeder Smiley

Batigol
Manager

« Svar #68: 25 Sep 2008, 21:40 »

Så rejser jeg til Italien her i efterårsferien, for noget der efterhånden er i nærheden af 25. gang. Regner med at det kommer til at minde om min egen lille 'træningslejr' da jeg uden tvivl kommer til at trille rundt med en bold størstedelen af tiden. Har tit været afsted i efterårsferien, og da der ikke er så varmt og så fantastisk meget at lave, plejer jeg nemlig gerne at bruge så godt som hele dagen på fodboldbanen. Skal lige siges at det er et sted, hvor vi har været umindeligt mange gange, så der er ikke så meget at se rundt omkring. Bliver dejligt! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #69: 25 Sep 2008, 21:42 »

Smutter også til Berlin i efterårsferien. Kender mange der skal derned på samme tid, så der skal bare festes igennem Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #70: 25 Sep 2008, 21:45 »

Jeg smutter en tur til Lloret de Mar i efterårsferie, hvor jeg skal spille en "fodboldtunering" dernede Tunge Hvor meget fodbold der bliver spillet er tvivlsomt, men vi har en pokal at forsvare fra sidste år Wink Hvis I skal derned samtidig, så kan I forvente, at se mig på strandbaren eller på Surf Opstemt

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #71: 25 Sep 2008, 21:48 »

Jeg smutter en tur til Lloret de Mar i efterårsferie, hvor jeg skal spille en "fodboldtunering" dernede Tunge Hvor meget fodbold der bliver spillet er tvivlsomt, men vi har en pokal at forsvare fra sidste år Wink Hvis I skal derned samtidig, så kan I forvente, at se mig på strandbaren eller på Surf Opstemt
Tsk tsk. Du skal da på Moef Gaga Opstemt Ej Lloret er alt for sygt. Druk, druk og damer Opstemt

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #72: 25 Sep 2008, 21:48 »

Gad godt at komme lidt væk fra ret så kedelig og kolde Danmark. Men desværre er der ikke tid det pga skolen. Men håber da jeg snart skal til Tenerife igen, verdens fedeste rejsemål Wink

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 25 Sep 2008, 21:50 »

Min fødselsdag Cool

Skal til New York i efterårsferien, og så skal der bare tages billeder Smiley
Helst af dig selv så du kan smide dem ind i billeder af sig selv crazy Peace

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

søgaard
Gæst

« Svar #74: 25 Sep 2008, 21:51 »

Tsk tsk. Du skal da på Moef Gaga Opstemt Ej Lloret er alt for sygt. Druk, druk og damer Opstemt
Hehe, de to steder var vores stamsteder sidste år, så regner med vi holder os til det sikre, for sidste år kom vi også en på et diskotek, hvor alle (og jeg mener Alle) sad og røg en fed, og lignede mest af alt rockere Tunge Så vi holder os til det sikre Wink
Der var dog også en engelsk inspireret bar/diskotek, som var ret fedt, og øllene var billige Wink
Lloret er alt for fedt! Jeg glæder mig også som et lille barn Opstemt

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010