home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1089 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rejsetråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Rejsetråden  (Læst 33846 gange)
Gosser
Manager

Rejsetråden
« : 29 Feb 2008, 17:54 »

Hej med jer allesammen.

Denne tråd er tænkt til at debattere om rejser, og mon ikke den kan blive attraktiv til sommer.

Fortæl om hvor du skal hen, hvornår du skal afsted, hvad du skal lave, eller føl dig fri til at spørge andre om noget du grubler over, angående rejser.

Sidstenævnte vil jeg gerne benytte mig af, da jeg rejser på studietur den 9. marts, til New York.

Vi skal selv betale for mad (undtagen morgenmad), og så kom jeg til at tænke på hvor meget man mon bruger hver dag, på mad? Der skal vel minimum købes middagsmad og aftensmad.

Tror i 150,- er skudt helt forbi? Måske er det endda en del i overkanten, da jeg har hørt det er billigere over there.

Lad tråden begynde.

Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Rejsetråden
« Svar #1: 29 Feb 2008, 17:56 »

150 er ikke meget. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du vil købe af mad. Skal det være McD-standard kommer du nok rimeligt langt, men skal du på restuarent så er 150,- ikke meget.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 29 Feb 2008, 17:58 »

Jeg aner ikke en døjt om New York Smiley.

Jeg skal til Gozo, en lille, gold, maltesisk ø. Til dem som nyder det uspolerede. Rejsen er med Bravo Tours, vi rejser i midten af sommerferien. Maden skulle være dejlig, hvilket jeg prioriterer højt. Specielt skulle fisken være i særklasse. Jeg kan slet ikke vente!

vondracek
Gæst

« Svar #3: 29 Feb 2008, 17:59 »

Lækker tråd Gosser. Jeg har faktisk lige bestilt rejse med min søster til Kroatien. Har sommerferie fra d. 30 Juni til 20 August og skal være væk stort set hele ferien. Fra d. 5 til 17.
- Og hold kæft hvor jeg glæder mig.

Gosser
Manager

« Svar #4: 29 Feb 2008, 18:00 »

150 er ikke meget. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du vil købe af mad. Skal det være McD-standard kommer du nok rimeligt langt, men skal du på restuarent så er 150,- ikke meget.

Jeps, også sådan jeg har tænkt.

Regner dog ikke med vi når, eller for den sags skyld har overskud til, restaurantbesøg hver dag. Det bliver vel til 2/3 dage med aftensmad på restaurant, og resten af dagene med fastfood. Vi skal være der fem dage, mener jeg det er.

Kæft det bliver en usund uge.

Niko
Gæst

« Svar #5: 29 Feb 2008, 18:04 »

Sådan skal ferier være Gosser. (;

En utrolig lækker tråd, som med garanti vil vokse sig stor og have en masse god debat - godt gået!

Min familie er ikke de største ferie freaks. Vi plejer at være i norden og oftest i Danmark. Jeg var i Edinburgh sidste år og det kan jeg kun anbefale jer! Byen er meget gammel, men den er helt fantastisk! Edinburgh er nem at finde rundt i og den har mange attraktive ting, da det jo er en storby med mange millioner.

Jeg kan kun anbefale jer at tage derover! Folket er søde og hjælpsomme, pånær hvis de holder med Hibs. (;

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #6: 29 Feb 2008, 18:07 »

Skal til lloret i sommerferien! 200 % ædru i den uge Opstemt

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 29 Feb 2008, 18:09 »

Jeg skal af sted den. 29 marts til kroatien. Jeg skal på studietur med skolen. Det bliver så nice, glæder mig helt vild.
Vi skal bla. ind på NK Dinamos stadion.

Bliver fedt..

Arsenal!

Gosser
Manager

« Svar #8: 29 Feb 2008, 18:12 »

Takker for de pæne ord.

Selv skal jeg til Moustiers-Sainte-Marie (100 km fra Nice) i sommerferien, sammen med mine forældre, to storesøstre, svoger og bette nevø.

Min faster og onkel bor dernede, og vi skal så bo ved dem. Heldigvis skal vi flyve derned - har været dernede to gange før, hvor vi er kørt i autocamper derned. Tager sygt langt tid.

Det er et ganske fint sted, med en hyggelig by, ufattelig smuk natur osv. Desuden er der en lækker ferskvands "sø"/flod dernede - Gorges du Verdon.

Er dog mere til større turiststeder, som fx Alanya, Tyrkiet - hvor vi var sidste år. Skal dog nok blive godt alligevel.

Zone 43
Manager

« Svar #9: 29 Feb 2008, 18:15 »

Jeg skal til Gozo, en lille, gold, maltesisk ø.

Skal måske til Malta i efteråret. Så vidt jeg ved skulle det så være i den uge, hvor der er fest Opstemt

Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #10: 29 Feb 2008, 18:17 »

Dejlig eventyrlig tråd. Opstemt

Jeg regner med, at det bliver en 2-3 ugers tur til Italien, da én af mine veninder har en lejlighed i Firenze - så det glæder jeg mig til at se! Der skal derudover selvfølgelig tages et smut videre til Milano.

Desuden skulle der være nogle vilde fester dernede!

Gosser
Manager

« Svar #11: 29 Feb 2008, 18:18 »

Glæder mig til at se hvordan vejret er i New York. Først på ugen var der lige omkring 0 grader og sne, og i de næste par dage er der 15 grader! Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #12: 29 Feb 2008, 18:20 »

Jeg skal samme sted til efterårsferien Smiley hele sommerferien skal jeg dog arbejde, men er tilgengæld alene hjemme i 3 uger, da forældrene er ude og rejse Smiley (Alcudia, Mallorca Smiley )

Var også i Lloret de Mar sidste efterårsferie.. og selvom El-kun siger han forbliver ædru dernede, så tror jeg det næppe.. for Bartenderne i byen kender ikke ordet sodavand eller vand, der skal minimum blandes vodka i Opstemt helst Apsint Opstemt
« Seneste Redigering: 29 Feb 2008, 18:24 af søgaard » Logged

MLL
Manager

« Svar #13: 29 Feb 2008, 18:22 »

Dejlig eventyrlig tråd. Opstemt

Jeg regner med, at det bliver en 2-3 ugers tur til Italien, da én af mine veninder har en lejlighed i Firenze - så det glæder jeg mig til at se! Der skal derudover selvfølgelig tages et smut videre til Milano.

Desuden skulle der være nogle vilde fester dernede!

Lyder fedt, Rosso.

Der er også fede fester i Rom  Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Rossonero
Gæst

« Svar #14: 29 Feb 2008, 18:27 »

Bartenderne i byen kender ikke ordet sodavand eller vand, der skal minimum blandes vodka i Opstemt helst Apsint Opstemt

I så fald skal Llorte de Mar da helt klart overvejes. Tunge

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010