home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1324 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Tour de France
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vinder en Team CSC-rytter Tour de France i år?  (Afstemning slut: 14 Mar 2008, 13:45)
Ja
- 1 (5,3%)
Nej, og der kommer heller ikke nogen i top 10
- 0 (0%)
Nej,men en af rytterne kommer på podiet
- 12 (63,2%)
Nej, men en af rytterne vinder en af de andre trøjer
- 0 (0%)
Nej, men Team CSC vinder holdkonkurrencen
- 6 (31,6%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France  (Læst 8094 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Tour de France
« Svar #15: 02 Apr 2008, 01:17 »

Tror jeg os, men tror ikke han skal køre som kaptajn der.
Vi får ham vel nok at se i en meget fri rolle. Tror ikke at CSC satser på at gøre resultat samlet, medmindre at det viser sig, at der ligger nogle godt til.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Shaft
Manager

« Svar #16: 02 Apr 2008, 01:43 »

Jeg vil mener stadig det er for tidligt. Men hopper alligevel med i mit forløblige bud på en Csc trup i det franske løb. Dog kommer jeg med endnu et engang i starten af Juni som nok er bedre. Men mit nuværende er:

Carlos Sastre
Jens Voigt
Andy Schleck
Fränk Schleck
Kurt Asle Arvesen
Fabian Cancellara
Jurgen Van Goolen
Bradley McGee
Inigo Cuesta

Dermed tror jeg ikke vi får hverken O´Grady, Julich, Kroon, McCartney eller for den sags skyld nogle danskere i årets tour.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 21:14 af Shaft » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #17: 26 Jun 2008, 13:55 »

Ved godt at denne tråd handler om CSC, men jeg ændre lige en lille smule Peace

http://dr.html.infostradasports.com/asp/lib/event/tour/index.asp?Page=LIVE&RaceID=2&SeasonID=474&MatchID=64860&TaalCode=1024&StyleID=0&LayoutCode=1073741843&Cache=4

Der er årets etaper, efter som jeg ser der, er de første 2 bakke etaper,
vil det sige at man i år ikk starter ud med prolog og sprinter etape, men derimod en sejr til en rytter som Bettini ?

Zulue
Manager

« Svar #18: 26 Jun 2008, 13:57 »

Ja, men nu er Bettini ikke med så tror næppe han tager sejren. Tror det bliver en Kirchen, Pozzato, Freire der kunne gå hen at vinde. Shockeret

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #19: 26 Jun 2008, 14:03 »

Ja, men nu er Bettini ikke med så tror næppe han tager sejren. Tror det bliver en Kirchen, Pozzato, Freire der kunne gå hen at vinde. Shockeret

Troede ikk at Touren ville starten sådan, men så skal sprinterne jo bare ikk satses på, på mit Tour-hold, de første 2 etaper Peace hehe

vondracek
Gæst

« Svar #20: 26 Jun 2008, 14:08 »

Nu er jeg desværre på ferie, når Touren skydes i gang, så der bliver ikke meget tid til at se Tour de France. Dog tror jeg, at Mauricio Soler kommer til at ende med den prikkede trøje, når rytterne kører ind på Champs Elysées. Han viste sidste år, at han godt kan være med, når de helt store profiler klatrer op ad bjergene og han imponerede ihvertfald mig.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #21: 26 Jun 2008, 14:08 »

Djævlen
Gæst

« Svar #22: 26 Jun 2008, 14:10 »

Nu er jeg desværre på ferie, når Touren skydes i gang, så der bliver ikke meget tid til at se Tour de France. Dog tror jeg, at Mauricio Soler kommer til at ende med den prikkede trøje, når rytterne kører ind på Champs Elysées. Han viste sidste år, at han godt kan være med, når de helt store profiler klatrer op ad bjergene.

Men siden da er det blevet til ca. ingenting. Derudover plages han af en håndskade fra Giro d'Italia.. jeg tror han falder igennem.

Det er ingen officiel udtagelse. link

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #23: 26 Jun 2008, 14:11 »

Nu er jeg desværre på ferie, når Touren skydes i gang, så der bliver ikke meget tid til at se Tour de France. Dog tror jeg, at Mauricio Soler kommer til at ende med den prikkede trøje, når rytterne kører ind på Champs Elysées. Han viste sidste år, at han godt kan være med, når de helt store profiler klatrer op ad bjergene og han imponerede ihvertfald mig.

Tror jeg skam du har helt ret i Peace

Bennati får den Grøne, Og så kunne det være fedt med en CSC'er på podiet Peace

Cancellera tager sig af alt der hedder enkelstart, hvis han altså stadig er med nå den sidste køres  Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #24: 26 Jun 2008, 14:12 »

Tror jeg skam du har helt ret i Peace

Bennati får den Grøne, Og så kunne det være fedt med en CSC'er på podiet Peace

Cancellera tager sig af alt der hedder enkelstart, hvis han altså stadig er med nå den sidste køres  Wink

Bennati har i dag trukket sig grundet en skade :-)

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #25: 26 Jun 2008, 14:14 »

Kunne være fedt med Andy Schleck i den prikkede på Champs Elysées
Peace

vondracek
Gæst

« Svar #26: 26 Jun 2008, 14:14 »

Men siden da er det blevet til ca. ingenting. Derudover plages han af en håndskade fra Giro d'Italia.. jeg tror han falder igennem.

Jeg følger ikke så meget med i andre løb, så jeg må indrømme, at jeg intet har hørt om ham siden sidste års Tour. Men hvis han døjer med en håndskabe, så er hans chancer nok mindsket. Alligevel ser jeg et stort potentiale i ham, og han overraskede virkelig sidste år.

Hvordan gik det ham i Giro'en. Udgik han, da han fik skaden?

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #27: 26 Jun 2008, 14:16 »

Bennati har i dag trukket sig grundet en skade :-)

No!!! Min Favorit!  Græder

Det bliver ikk Hushoved, McEwen tror jeg ikk har formen, Freire er god, men tror ikk han vinder nok etaper til det.
Så kunne man da for sjovs skyld håbe på Cavendish Peace

Djævlen
Gæst

« Svar #28: 26 Jun 2008, 14:18 »

Jeg følger ikke så meget med i andre løb, så jeg må indrømme, at jeg intet har hørt om ham siden sidste år Tour. Men hvis han døjer med en håndskabe, så er hans chancer nok mindsket. Alligevel ser jeg et stort potentiale i ham, og han overraskede virkelig sidste år.

Hvordan gik det ham i Giro'en. Udgik han, da han fik skaden?

Han udgik midt på 11. etape. Han er dog klar, men efter alt og dømme vil han være lidt svækket.. link

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #29: 26 Jun 2008, 14:29 »

Han udgik midt på 11. etape. Han er dog klar, men efter alt og dømme vil han være lidt svækket.. link

Tror ikk det kommer til at betyde det helt store,
det er set før at rytterene bare bider smerten i sig, og nu er der et par flade etaper før Soler skal i aktion,
så tror nok han skal klare det Peace

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010