home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 25069 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Premier League tråden.
« Svar #75: 02 Jan 2008, 09:56 »

Ved ikke om der findes en Aston Villa tråd...

Men bliver altså lige nød til at nævne Matins Laursen, den mand må da absolut være noget af det hotteste der findes i PL i øjeblikket... Hans form og målnæse må da være noegt der vækker opsigt for andre klubber når nu AV ikke ser ud til at have særlig travlt med at få forlænget hans kontrakt og nu er han jo fri til at forhandle som han har lyst til...
Hans forrygende form skal vel også lige tages inmente når man tænker på de skadesproblemmer han har haft de seneste 2 år...

Men 6 mål indtil nu i PL af en forsvarsspiller, incl 1 selvmål Wink , må da have vækket noget interesse fra en del andre klubber...

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #76: 02 Jan 2008, 10:24 »

Jeg læste faktisk i B.T at der var et engelsk  statestik firma, der havde udregnet alt muligt forskelligt med mål og betydning for holdet og sådan. De sagde at Laursen er den 14 bedste i Premier League lige nu Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst

« Svar #77: 02 Jan 2008, 18:44 »

Jeg læste faktisk i B.T at der var et engelsk  statestik firma, der havde udregnet alt muligt forskelligt med mål og betydning for holdet og sådan. De sagde at Laursen er den 14 bedste i Premier League lige nu Smiley

Flot flot, men havde nu troet han lå højere oppe på listen, han har trods alt haft en del vigtige scoringer og spillet ganske godt nede bagved også...

JKJ
Gæst

« Svar #78: 09 Jan 2008, 19:30 »

Så smuttede Sam Allardyce eller blev han bedt om at gå?? I hvert fald er det noget der efterhånden har været ventet længe imo...

Mon Shearer er på vej til at overtage nu, han er vel den oplagte kandidat...

I weekenden skal de så møde Man U, mon ikke man kan forvente en større øretæve til Nwecastle...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7179847.stm
&
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1210966,00.html
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 19:33 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #79: 18 Jan 2008, 13:54 »

Så smuttede Sam Allardyce eller blev han bedt om at gå?? I hvert fald er det noget der efterhånden har været ventet længe imo...

Mon Shearer er på vej til at overtage nu, han er vel den oplagte kandidat...

I weekenden skal de så møde Man U, mon ikke man kan forvente en større øretæve til Nwecastle...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7179847.stm
&
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1210966,00.html

Bedre sent end aldrig... men en øretæve fik de i hvertfald af et sprudlende Man U hold som lige pt vel nærmest er ustoppelig i PL...

Legenden Kevin Keegan blev Newcastles løsning på deres træberproblem, han har før været i klubben og førte dem 2 gange til en 2. plads i PL, mon han kan gentage den succes? Jeg tvivler desværre...

Ellers er der ved at være gang i transfermarkedet derovre også, feks Hangeland til Fulham. Imo et underligt skifte, de har særdeles store chancer for at rykke ned og vil han så spille i den næstbedste liga??

SirToby
Manager

« Svar #80: 18 Jan 2008, 14:00 »

Jeg kan ikke forestille mig, at det kan være managerens skyld. Jeg var ellers sikker på, at Big Sam ville kunne gøre noget ved Magpies, og det gjorde han også - i hvert fald i starten. Det kan i mine øjne kun være spillerne, men det er som om, at alle spillere, der ender i Newcastle, falder igennem.

Bestyrelsen fyrer trænerne i flæng, men hvad skal det hjælpe? Måske er det problemet.

JKJ
Gæst

« Svar #81: 18 Jan 2008, 14:20 »

Jeg kan ikke forestille mig, at det kan være managerens skyld. Jeg var ellers sikker på, at Big Sam ville kunne gøre noget ved Magpies, og det gjorde han også - i hvert fald i starten. Det kan i mine øjne kun være spillerne, men det er som om, at alle spillere, der ender i Newcastle, falder igennem.

Bestyrelsen fyrer trænerne i flæng, men hvad skal det hjælpe? Måske er det problemet.

Tildels enig... Men som det er sagt 117 gange før så er det jo nemmere at smide en træner ud fremfor 25 spillere...
Desuden gør transfervinduet jo også at man ikke bare lige henter en ny spiller, mens man sagtens  kan hente en ny træner når man har lyst...
Pengene er jo også blevet så store i dag at klubberne skal have resultater, når du feks tager suppen så skal 10 ud af de 12 klubber ende i top 6 og 8 skal have medaljer... det hænger jo ikke sammen...

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 18 Jan 2008, 14:25 »

Ja, det er bare lidt en skam at de fyre træneren, selvom det ikke er ham der er noget galt med..

Dengang Ferguson kom til United vandt han jo heller ikke det helt store i starten, tænk lige over hvis de havde fyret ham.. Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #83: 18 Jan 2008, 14:31 »

Ja, det er bare lidt en skam at de fyre træneren, selvom det ikke er ham der er noget galt med..

Dengang Ferguson kom til United vandt han jo heller ikke det helt store i starten, tænk lige over hvis de havde fyret ham.. Wink

Sikken en dejlig tanke Wink

Nej han har gjort det på hans måde og det må man tage hatten af for ham... Hans resultater taler for sig selv, der vil gå mange år før der kommer en der kan nå ham til sokkeholderne...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #84: 18 Jan 2008, 15:32 »

Det var lidt nemmere tidligere, i dag lever vi i et fodbold samfund, der siger "Succes NU!" , eller ud!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager

« Svar #85: 01 Feb 2008, 17:34 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #86: 01 Feb 2008, 17:38 »

JKJ
Gæst

« Svar #87: 02 Feb 2008, 12:04 »

De vigtigste transfers i PL i denne omgang --> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146418

Det der flader mig mest i øjnene er nok at et hold som Newcastle ikke foretog flere indkøb, jeg havde nok forventet at de sammen med bundholdenen havde været mest aktive på transfermarkedet...

SirToby
Manager

« Svar #88: 02 Feb 2008, 12:07 »

Fulham har gjort de mest spændende indkøb. Hver og en lyder mere spændende en nogen anden. Johnson, Nevland, Hangeland og Andreasen. Det skal blive spændende at se, om de kan udnytte spillermaterialet.

JKJ
Gæst

« Svar #89: 02 Feb 2008, 12:14 »

Fulham har gjort de mest spændende indkøb. Hver og en lyder mere spændende en nogen anden. Johnson, Nevland, Hangeland og Andreasen. Det skal blive spændende at se, om de kan udnytte spillermaterialet.

Helt enig... men det tager tid at få spillet 4 nye ind på holdet, og det er vel ikke tid Fulham efterhånden har mest af...

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010