home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  YOU IN THE GAME - EM 2008
0 Brugere og 54 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: YOU IN THE GAME - EM 2008  (Læst 45556 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #45: 02 Mar 2008, 14:14 »

Jeg begynder altså ikke at tage SS af samtlige spillere. Der er jo over 120 tilmeldte. Det her projekt tager megen tid i forvejen. Jeg regner med at der kommer 2-3 updates i aften, men tør ikke love noget Wink
Logged


Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #46: 02 Mar 2008, 14:17 »

Jeg begynder altså ikke at tage SS af samtlige spillere. Der er jo over 120 tilmeldte. Det her projekt tager megen tid i forvejen. Jeg regner med at der kommer 2-3 updates i aften, men tør ikke love noget Wink
Bare i orden, skulle bare lige prøve og se om du ville:D
Ellers rigtig godt arbejde Wink Cool
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #47: 02 Mar 2008, 14:18 »

Glæder mig til de næste updates Smiley
Logged

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #48: 02 Mar 2008, 14:18 »

HVOR HELVEDE ER MIT FORSVAR PORTUGAL?!? For fanden man, jeg kan da ikke klare det hele selv altså! SUK!

Men MoM, sådan Opstemt
Logged

mididk
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #49: 02 Mar 2008, 14:43 »

Laver du ikk også når du er færdig at men kan download også selv prøve at spil det
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #50: 02 Mar 2008, 15:01 »

Laver du ikk også når du er færdig at men kan download også selv prøve at spil det
Det ville være virkelig fedt  Thumbs Up
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #51: 02 Mar 2008, 17:40 »

Jeg kan ikke ligge spillet op FØR slutrunden, da jeg har kommet til at overwrite spillet da jeg har gemt. Men i kan få det efter slutrunden, eller efter gruppe B's kampe er spillet.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #52: 02 Mar 2008, 17:43 »

Jeg kan ikke ligge spillet op FØR slutrunden, da jeg har kommet til at overwrite spillet da jeg har gemt. Men i kan få det efter slutrunden, eller efter gruppe B's kampe er spillet.

Kan du ikke ligge den database op som du har lavet i editoren..
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #53: 02 Mar 2008, 17:45 »

Nej, for der er alle danskere, men jeg kan godt ligge den op, men det vil slet ikke være i nærheden af den jeg har modificeret den til
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #54: 02 Mar 2008, 17:55 »

Hvornår kommer der noget om Spanien's kampe?
Logged

mididk
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #55: 02 Mar 2008, 18:23 »

Vi Venter bare til den er færdig med den....
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #56: 02 Mar 2008, 19:03 »

Gruppe D: Holland - Sverige
8. Juni 2008, St. Jakobspark, Basel




Line Up: Holland 4-4-2

J. Verhoek - Useless-ID

martinjensen90 - S. van Wort - Fckquadtfck - Beckham.dk

Z. Wattimury - TheIqMaster - Matros Loper - thomasmoll

R. van Leeuwen

Subs (FMF): 0

Line Up: Sverige 4-4-2

Baslev - Fynbo

SoAP - Censur - Petrust - Kezman

D. Wasson - A. Spencer - M. Östling - C. Bengtsson

doctor

Subs (FMF): 0 



Kamprapport:

4. minut. 1-0 - [b]Useless-ID
blev på en dødbold nedbragt i feltet, og der blev fortjent dømt straffe. Useless-ID stod nu over for doctor i svenskernes mål. En svagt skud blev reddet, men returen faldt ud til straffeskytten der nemt omsatte den brændte chance til mål. God start for hollænderne.
10. minut. 2-0 - Efter flotte kombinationer mellem thomasmoll og Beckham.dk endte bolden hos Useless-ID som stod i feltet. Og bedst som han ville dreje rundt, kom Censur styrtende og nedlagde ham. Straffe! martinjensen90 tog sparket og scorede sikkert.
Efter 13 minuter var Censur meget tæt på at gøre skaden godt igen, da han på et hjørnespark nåede højst op og headede lige over mållet.
Fløjene fra Holland viste gang på gang storspil, når de splittede svenskernes forsvar af. martinjensen90 var tæt på at lave verdens flotteste assist, da han satte 3 man af, og rykkede mod mål. Der afdriblede han igen 2 mand, før han lagde den i panden på Useless-ID der dog headede ved siden af.
34. minut. 3-0 - SoAP vidste lidt for stor arrogance da han tabte bolden til Beckham.dk midt på banen. En præcis aflevering fandt Useless-ID der i måtte bruge 2 skud på at passere en ellers godt spillende doctor. Svenskerne så rigtig skidte ud i kampen.
36. minut; der burde have stået 4-0 nu. Beckham.dk vidste flot pasningspil da han spillede Useless-ID fri inde i feltet. Anildo Spencer lagde ham omkuld, og igen straffe. martinjensen90 stillede op, og lignede en sikker målskytte, men doctor fik fingrende på og send bolden ud til hjørnespark.
På det efter følgnede angreb til svenskerne, fik de endelig bolden over stregen. Petrust og Baslev sled hele forsvaret i stykker, og spillede Fynbo fri, men desværre var han mål, dømt korrekt offside.
36. minut. 4-0 - Faktisk var det frisparket fra situationen før, der endte hos Useless-ID der oversprintede Censur og der ved var alene mod mål. Skyden blev reddet af doctor, men Verhoek fulgte op, og trillede bolden ind i det tomme mål. Sikke da en røvfuld Sverige fik ud til at få.
40. minut. 4-1 - Et ret bizart mål! En harmløst målspark fra doctor så ud til at ryge helt om til hollændernes målmand, men han kiksede groft, og den hoppede over ham. Petrust var første mand på den, og kunne alt, alt for nemt reducere.
46. minut. 4-2 - Svenskerne havde kun lige givet bolden op, og spillet den rundt før Beckham.dk spillede Fynbo helt fri - han snød TheIqMaster og kunne nemt udplacere målmanden. Skulle vi igen se et vildt comeback?
52. minut. 5-2 - fckquadtfck ville høre tale om noget comeback, da han høje og lange aflevering fandt en sprintende martinjensen90. Og et af de flotteste mål jeg har set blev scoret. På hjørnet af straffesparksfeltet huggede han til den, og bolden tog indersiden af stolpen ind i mål. Fantastisk mål!
56. minut. 5-3 Petrust opsnappede en løs bold, og udfordrede Fckquadtfck og kom forbi ham. Men en stikning fandt han så Fynbo der kom alene igennem, og en nem scoring til svenskerne.
59. minut. 5-4 - Nu blev de pludselig spændende. Et hjørnespark fra hollænderne endte hos Baslev som sendte en bold op mod Fynbo. TheIqMaster fik ikke taklet ordenligt, og derfor havde Fynbo en halvbanelængde at løbe på. Han rundede frækt målmanden, og trillede bolden i mål. Sikke et flot hattrick!
68. minut. 6-4 - Beckham.dk viste at han navn ikke er helt ved siden af. Et frispark endte hos Useless-ID der bare skulle snitte den i mål - hvilket han så gjorde. Endnu et hattrick!!
77. minut. 6-5 - Begge hold havde åbenbart glemt alt om forsvarspil. På et hjørnespark hev Holland samtlige spillere med frem, hvilket gjorde ondt da Östling headede bolden op mod Petrust der havde næsten hele banen for sig selv. thomasmoll prøvede at indhente ham, men var chanceløs i sprinten, og et godt kontramål
85. minut. 7-5 - Nu måtte kampen være lukket. Beckham.dk spillede flot Useless-ID fri, som passerede doctor nemt.

MoM; Useless-ID (10)
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #57: 02 Mar 2008, 19:09 »

Kan ikke sige det nok: Fantastisk arbejde, Spez! Thumbs Up Thumbs Up ! Det er suverænt!!
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #58: 02 Mar 2008, 19:12 »

Nu må det snart være Spaniens tur Smiley
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #59: 02 Mar 2008, 19:15 »

Og Grækenland
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010