home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  YOU IN THE GAME - EM 2008
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: YOU IN THE GAME - EM 2008  (Læst 45451 gange)
Eidur
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #30: 01 Mar 2008, 18:52 »

go Russia!
Logged

"En god fodboldspiller må være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld"

- Erik Mykland

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #31: 02 Mar 2008, 01:25 »

Det skal lige siges at jeg har udtaget lorte-spillere (ja rent ud sagt) for at fylde landsholdene op. Så bliv ikke forundret når i ser navne I ikke kender for fx Spanien og Italien.

PS: Undskyld den sene update, men har haft lidt travlt i privaten her til aften.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #32: 02 Mar 2008, 02:00 »

Gruppe B: Tyskland - Schweiz
7. Juni 2008, Stade de Suisse Wankdorf, Bern




Line Up: Tyskland 4-4-2

N. Bertram - S. Meier

S. Mayer - P. Klinger - E. Schimmel - C. Lenz

M. Michael - S. Kuhl - B. Burkart - H. Klinger

M. Wolf

Subs (FMF): 0

Line Up: Schweiz 4-4-2

mididk - Braun

Jepone - Dusty78DK - repmak - Schytte

N. Von Niederhäusen - Buschaka - A. Ager - J. Hyvernaud

M. Bon

Subs (FMF): Andersen



Kamprapport: Allerede efter 1 minut vidste den FMF-besatte midtbane, at de var kommer for at bevise noget. repmak og Dusty78DK brød tyskernes forsvar op, og spillede bolden fri til Braun der dog afsluttede ved siden af målet.
Efter 5. minut svigede hele midtbanen dog groft, da tyskerne nemt kombinerede sig igennem. Ud til fløjen kom den, og indlægget var så tæt på mål at Buschaka måtte sparke den ud af zonen.
9. min. 1-0 - Tyskerne vandt bolden på midten af banen, og Buschaka mistimede desværre sin takling hvilket gav let spil. En stikning frem gjorde at tyskerne nemt scorede.
24. min. 1-1 - Efter et målspark modtog Schytte bolden, og med et fornemt ryk over fløjen, der satte hele det tyske forsvar på standby, fandt han med et præcist indlæg, Dusty78DK, det huggede bolden ind i kasse. Fornem kasse.
29 minutter var der spillet da Schweiz igen var utroligt tæt på. Igen var det Schytte og Dusty78DK der gav tryk på i højresiden. Afslutteren var Schytte der var uheldig ved ikke at få lobbet bolden over tyskernes keeper der fik den fistet til hjørne.
32. min. 2-1 - Desværre for Buschaka så det virkelig ud som om han havde fået de forkerte støvler på. Igen var timingen i taklingen slet ikke tilstede, og den direkte modstander gled nemt forbi, og gjorde det til 2-1.
mididk var tæt på at udligne, da han opsnappede en løs bold fra forsvaret. Uheldigvis var overlæggeren i vejen, og heldet med tyskerne.
60. min. 2-2 - repmak vidste glimrende overblik da han med en præcis, og flot aflevering sendte Schytte afsted, der nemt fik uplaceret tyskernes keeper.
I det 69. minut var tyskerne igen tæt på. Et frispark tog ydersiden af stolpen ud, og røg til målspark.
Efter 84. min kom Andersen på banen.
90+ min. 3-2 - Bedst som det hele så ud til at ende 2-2, sløsede repmak på midtbanen fremad banen. Det gjorde at hele Schweiz-holdet blev sat af, og forsvaret var i undertal. Det gav relativt nemt spil til tyskerne, der nemt udspillede Buschaka og resten af forsvaret. 3-2 endte kampen.

MoM; Schytte (8).
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #33: 02 Mar 2008, 02:08 »

God update, og ærgeligt de ikke fik uafgjort mod tyskerne, som jo nok er det stærkeste hold.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #34: 02 Mar 2008, 02:44 »

Gruppe B: Portugal - Tyrkiet
8. Juni 2008, Stade de Genève, Geneva




Line Up: Portugal 4-4-2

grizzlymagpie - Rolver

E. Leão - Vince - philipo - C. Faria

Zone 43 - A. Marcelino - fcm-star - hamdenrare

Icemate

Subs (FMF): 0

Line Up: Tyrkiet 5-3-2

Cesc - mini90

nicls - B. Okan - FMManutd

claus-vest - TBM_DK - A. Sarper - K. Sarper - A. Tandogan

FCK88

Subs (FMF): Alfster         



Kamprapport: Efter 6 minuter var Portugal tæt på at komme foran. Et indkast endte hos Rolver der slog et indlæg ind i hovedet på grizzleymagpie der dog headede over mål.
13. minut. 1-0 - Efter lidt kaos i det tyrkiske forsvar dumper bolden ned foran philipo der ikke tøver med at skyde udefra. Lidt heldigt rammer den B. Okan og skifter retning så FCK88 kun kan se bolden trille i mål til venstre for ham. Meget uheldigt.
Efter 17 minuter var Cesc tæt på at bringe balance i regnskabet. mini90 rev sig fra Zone 43, og knaldede bolden ind i feltet. Cesc kom først på den, men desværre for ham stod fcm-star på stregen og clearede den.
20. minut. 2-0 - Et indkast fra hamdenrare endte hos Rolver der lavede et Beckham-indlæg, og i bedste Dwight Yorke/Andy Cole-stil kastede grizzleymagpie sig frem og scorede nemt, mod en chanceløs FCK88 i målet, der igen måtte se forsvaret stå passivt og se fodbold, frem for at spillet det!
I det 26. minut viste FCK88, at han har klasse. grizzleymagpie var gået ned i banen, og afdriblede selv et par spillere før han slog et indlæg indtil Rolver der headede på mål. Dog var det en klasseredning der gav hjørnespark.
Icemate ville ikke lade sin gode kollega i den anden ende, være den eneste målmand der brillierede. Mens mini90 sendte Cesc alene igennem, stod Icemate, det levede op til sit navn, koldt på linien, og slog køligt, det eller gode skyd, ud mod sidelinien, som Zone 43 så sparkede væk.
48. minut. 3-0 - grizzleymagpie spillede virkelig en storkamp, og vidste godt blik for sine medspillere. Han spillede 1-2 med Rui Peneda, og Peneda scorede nemt mod en FCK88 som man godt kunne have lidt ondt af.
I minuterne lige efter var Cesc meget uheldig, da hans skyd blev afvist af den ene opstander. Han kæmpede ellers sig bravt fri,  Icemate var chanceløs. Men stolpen var i vejen. I samme minut blev mini90 skadet, og måtte lade sig udskifte.
claus-vest vågnede pludselig op, efter en ret anonym kamp, i det 59. minut. Han tog et flot løb langs venstrekanten, og slog et indlæg til Cesc der dog headede i sidenettet.
69. minut. 3-1 - Cesc vidste som eneste tyrk, at han ville have noget ud af kampen. Han sled hele tiden, og det gav bonus. Dog blev han ikke målscoreren, men han afdriblede selv 3 mand før han fandt Ahmet Dursun, der bare skulle sætte tåen på.
79. minut. 3-2 - Så fik Cesc endelig scoret. FMManutd lagde en stikning frem, som blev rettet af, og Icemate stod plantet da bolden endte hos Cesc der trillede den ind fra en spids vinkel. Var dette ved at vende til Tyrkiets fordel?
90. minut. 3-3 - Hvem skulle have troet det? Et massivt pres på Portugals mål endte med at bolden, lidt tilfældigt endte hos nicls der afsluttede. Icemate halvklarede og hvem andre end Cesc fulgte op på ruturbolden og scorede nemt. Sikke et comeback! philipo modtog et gult kort for brok, fordi han mente at der var offside. 3-3 endte kampen.

MoM; Icemate (9).
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #35: 02 Mar 2008, 02:49 »

Topscorer ved EM? Cesc! Opstemt  Cool
Lød til at jeg spillede en god kamp. (:
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #36: 02 Mar 2008, 08:42 »

Detg er jo bare mig i virkeligheden at ligge stikninger så der bliver scoret Opstemt Peace
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #37: 02 Mar 2008, 09:12 »

Mig og Grækenland skal nok forsvare vores EM sejr Smiley
Selvf.!
Logged

I ain't playin', nigga

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #38: 02 Mar 2008, 11:40 »

Hold kæft hvor er jeg dog god Opstemt
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #39: 02 Mar 2008, 11:46 »

Super fedt Spezialized, tænkte på om vi ikke kunne få SS af ham der bliver MoM i hver kamp  Rullende Øjne Self hvis det er en af alle os der er med og ikke hvis det er en ukendt Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #40: 02 Mar 2008, 11:49 »

Super fedt Spezialized, tænkte på om vi ikke kunne få SS af ham der bliver MoM i hver kamp  Rullende Øjne Self hvis det er en af alle os der er med og ikke hvis det er en ukendt Wink

Ja det ville være fedt Smiley
Logged


Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #41: 02 Mar 2008, 12:03 »

Ja det ville være fedt Smiley

Siger du bare fordi du blev MoM Schytte:P
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #42: 02 Mar 2008, 12:04 »

Vi vil meget hellere have af allle hvis det kan lade sig gøre? Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #43: 02 Mar 2008, 12:52 »

Kæft, jeg er skuffet over jer andre portogisere! Skuffet

Gode updates, Spez. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: YOU IN THE GAME - EM 2008
« Svar #44: 02 Mar 2008, 12:58 »

Nej hvor er jeg da træt af jeg lukkede hele 3 mål ind i min 1.kamp... det skal altså forbedres gutter.. også defensiven... Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010