home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Starten fra bunden - Skeid
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Rykker Skeid op i anden sæson  (Afstemning slut: 22 Mar 2006, 00:53)
Ja
- 11 (84,6%)
Nej
- 1 (7,7%)
Nej i taber Play-off kampen
- 0 (0%)
Er total ligeglad du skal bare til en bedre klub
- 1 (7,7%)
Kan du rykke op???
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Starten fra bunden - Skeid  (Læst 3827 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Sv: Starten fra bunden - Skeid
« Svar #15: 18 Mar 2006, 17:14 »

Så synes jeg lige i skal have en lille opdatering fra Olso hvor Skeid holder til på Voldløkka med plads til 4500 tilskuere her af 2000 sæder. Vinter pausen er langt om længe slut vi spillede den sidste kamp i ligaen den 31/10 og først den 9/4. I denne pause har jeg prøvet at føre et nyt system ind i klubben. Det er "Bademesterens" taktik, men jeg har lige pillet lidt ved den. Det er meningen at vi skal bruge denne gennem denne her sæson. Indtil videre ser den ud til at virke fint, vi har spillet 6 venskabskampe 5 sejre og 1 uafgjordt og vi lukkede kun 2 mål ind. Så det må siges at være en succes indtil videre.

Grenå (Danmark) - Skeid 0-0. En kedelig kamp. Den først efter en lang pausen uden kampe så det var dejligt med en sejre.

Ljungskile (Sverige) - Skeid 1-3

Fyllingen (Norge) - Skeid 0-2

Limhamn (Sverige) - Skeid 0-2

Eidsvold Turn (Norge) - Skeid 1-2

Fana (Norge) - Skeid 0-2

Der er nu 16 dage til vi skal begynde i ligaen hjemme mod FK Tønsberg som vi vandt over begge gange i sidste sæson med henholdsvis 2-1 (ude) og 1-0 (hjemme).

Derudover kan jeg også lige fortælle om en anden forventning. Det er at komme til Kvartfinalen i pokalturneringen hvor man røg ud i første runde sidste år.

Som nogle sikkert kan se er afstemmingen lavet om giv lige din stemme så jeg kan se der er nogle der læser med  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Mar 2006, 17:16 af Nees » Logged

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 18 Mar 2006, 19:12 »

9/4-06

Skeid – FK Tønsberg

Skader og karantæner
Oddmund Vågsholm (Skadet)

Startopstilling

Sebastian Harung (MM)
Stig Kallestad (FH)
Stein Ove Abrahamsen (FV)
Jo Andreas Gundersen (FC)
Sigbjørn Langås (FC)
Kjell André Thu (DM)
Tomas Lundmark (MH) Erstattet af Espen Grina (68)
Thomas Øverby (MV) Erstattet af Vegard Theting (85)
Tom Erik Breive (OM)
Thomas Sørum (AC)
Mohammed Abdellaoui (AC) Erstattet af Øystein Røgstad (85)

10’ Mohammed Abdellaoui modtager bolden fra Tom Erik Breive han tager 2 træk og bliver fældet udenfor feltet. Frisparket tager Thomas Øverby sig af og han sender sikkert bolder over muren og ind i det korte hjørne.
14’ Mohammed Abdellaoui sender Tomas Lundmark i dybten han tager tre træk og sender bolden ind i hoved på Thomas Sørum den sikkert scorede
25’ Georg Jensen, der er trukket med frem fra forsvaret, sender bolden på overlæggeren efter et FK Tønsberg hjørnespark.
31’ Tønsberg overtager mere og mere af spillet og Petter Bruer Hansen sender, efter et flot angreb, bolden på stolpen.
41’ Lars Petter Hansen sender bolden ind til Armin Sistek der skuder bolden sikkert i nettet.
45’ Pause
63’ Karim slutter et flot Tønsberg angreb med at sende bolden 5 meter over og ved siden af mål.
94’ 747 tilskuere kan høre Espen Henriksen fløjte kampen af. Kampens spiller bliver Thomas Øverby

”Jeg er meget glad. Jeg synes vi sidder på det hele, men vi kommer bare ikke frem til nogle gode chancer, men jeg er glad for sejren i denne vigtige første kamp.” sagde Nees efter kampen.

2-1

16/4-05

Sandefjord (12) – Skeid (6)

Skader og karantæner
Oddmund Vågsholm (Skadet)

Ændringer i startopstillingen
Ingen

Indskiftninger
Thomas Øverby ud for Vegard Theting (76)
Kjell André Thu ud for Espen Grina (76)
Mohammed Abdellaoui ud for Øystein Røgstad (76)

8’ Thomas Sørum sender bolden ind til Mohammed Abdellaoui, men denne rammer bolden skidt og sender bolden på overlæggeren.
15’ Skeids pres fortsætter. Tom Erik Breive sender bolden et par meter over mål.
21’ Tom Erik Breive spiller bolden i dybten til Mohammed Abdellaoui der skyder første gang over i det lange hjørne
45’ Pause
63’ Efter en hjørdespark fra Rune Johansen sender Ole Andreas Nilsen bolden på overlæggeren og et Sandefjord pres begynder at tage form
65’ Tommy Knarvik rammer en knold i den dårlige bane og er ved at snyde Sebastina Harung, men han får den puffet ud til hjørnespark.
77’ Sandefjord rammer overlæggeren for 3 gang inden for kort tid. Denne gang er det Tommy Knatvik der er uheldig.
93’ 1699 skuffede tilskuere kan se Sebastian Harung blive kampens spiller.

”Det var en meget vigtig sejre. Sandefjord er netop rykket ned og derfor er det vigtig at vi kan se vi kan slå de hold der spiller/ lige har spillet i den bedste række” sagde Nees

0-1

ManUtd7
Gæst

« Svar #17: 18 Mar 2006, 20:23 »

Kanon læsning god måde du stiller det op på, jeg ville måske ønske mig at vide om det er i ligaen eller! kan du ikke skrive det et sted.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 18 Mar 2006, 20:31 »

Kanon læsning god måde du stiller det op på, jeg ville måske ønske mig at vide om det er i ligaen eller! kan du ikke skrive det et sted.

Nej jeg gider ikke  Sur

Hehe jo jeg sad faktisk lige at tænkte på det  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #19: 18 Mar 2006, 20:33 »

Det ser rigtig godt ud med den ligastart!  Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 18 Mar 2006, 21:46 »

Så er der gået et lille stykke tid siden sidste opdatering og derfor kommer der lige en ny en nu.

Skeid (4) – Tollnes (10) 2-0 Ligaen 3. Runde

Løv-Ham (4) – Skeid (1) 0-2 Ligaen 4. Runde

1/5-06

”Sejre til Skeid manager”

Skeid danske manager Nicolai Nees blev i dag kåret til månedens manager i den norske 1. division. Danskeren der har været i norske Skeid i næsten et år. Det er indtil videre kun blevet til 2 nederlag i de 19 kampe. Og med 4 sejre i de første 4 kampe her i foråret ser meget ud til at Skeid er på vej mod Tippeligaen.

På samme tid blev der trukket lod til første runde i pokalturneringen. Holdet der kom op af hatten var Sola. Den norske klub spiller i det der svare til den danske Sjællandsserie. Målet må derfor være en stor sejre også videre til næste runde. Da målet jo er en kvartfinale er der stadigvæk en del vej endnu. Med en sejre i denne kamp skal der endnu vindes 3 kampe for at komme til kvartfinalen.

”Det betyder da lidt at andre kan se det arbejde man ligger i klubben, men så heller ikke mere. Det giver jo lidt på mit CV så drømmen om at komme til en stor klub, eller skabe det i Skeid er vokset lidt. Hvis vi skal se på lodtræknings så er det et hold jeg ikke kender noget til. Jeg ved de kommer fra byen Sola, men så heller ikke mere. Det er lidt surt at vi skal spille mod dem ude. Jeg ville meget heller have spillet hjemme, men vi skal vinde. Længer er den ikke.” sagde Nees efter lodtrækningen.

Opdateringen fortsætter

Skeid (1) – Pors Grenland (10) 0-0 Ligaen 5. Runde

Raufoss (8) – Skeid (1) 4-1 Ligaen 6. Runde. En kamp Raufoss var klart bedst i og vi skal snart til at vinde hvis man ikke skal begynde at snakke om en mindre krise i klubben.

Sola – Skied 0-2 1. Runde i Pokalturneringen

Fakta om de første 7 kampe:

Oplæg: Tom Erik Breive og Thomas Øverby begge 2 (7 kampe)

Mål: Thomas Sørum og Thomas Øverby begge 3 mål (7 kampe)

Gennemsnit: Oddmund Vågsholm 7.50 (2 kampe) Sebastian Harung og Thomas Øverby 7.29 (7 kampe)

Til sidst kan jeg lige fortælle at jeg er røget ned på andenpladsen i ligaen.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 19 Mar 2006, 16:02 »

12/5-06

”Igen let modstander til Skeid”

Skeid fik igen en let modstander i den norske pokalturnering. SK Vard Haugesund der ligger i den fjerde bedste række kom op af hatten. Kampen spilles på Haugesund Stadion i Haugesund Onsdag den 24 maj. Haugesund der i pausen bl.a. kun tabte med 3-1 til Häcken og i sidste runde på udebane sendte Flint ud med 2-1.

”Ja vi har jo en god lodtrækning. Vi skal vinde og med en sejre her er vi jo et skridt tætter på vores mål.” Sagde Nees

Skeid (2) – Bodø-Glimt (6) 3-0 Ligaen 7. Runde. Med sejren fik vi førstepladsen igen da Tromsø tabte 4-0 ude til Sogndal. Vi ligger 1 point foran.

19/5-06

”Skeid kan gå videre”

Der blev i dag trukket lod til tredje runde i den norske pokalturnering. Hvis Skeid går videre fra kampen mod SK Vard Haugesund skal de måde vinderne af kampen mellem Løv-Ham fra 1. Division eller Kjelsås fra den tredje bedste række. Og derved ser det ud til at vejen er banet for en plads i fjerede runde, men der er noget vej til endnu. En evt. tredje runde skal spilles hjemme på  Voldløkka.

Hønsfoss (12) – Skeid (1) 3-1 Ligaen 8. Runde. En kamp vi nok må give dommeren skulden for at vi taber. Jeg plejer næsten aldrig at sige det er dommerens skyld, men denne gang kunne intet stoppe mig. Først kommer de foran 2-0 på et mål hvor der klart var offside og 2 minutter før tid bliver en af vores spiller fældet i feltet. Manden der fælder er bagerste mand. Yes tænker jeg straffe og rødt kort, men nej. Frispark og kun gult kort  ticked off. Jeg fandt bagefter ud af at manden der kun fik gult kort havde lavet noget linende i en af mine tidligere kampe mod Hønsfoss og også kun havde fået glut for det…  ticked off Med nederlaget gled vi ned på andenpladsen igen 2 point foran Løv-Ham og 2 efter nedrykkerne fra Tromsø

Vard Haugesund – Skeid 0-3 2. Runde i pokalturneringen. Med sejren er vi så videre til tredje runde hvor Kjelsås noget overraskende venter. De sendte 1. Divisions nr. 3 Løv-Ham ud med en 1-0 sejre på mål af Emerson Kastrati efter 41 minutter.

Tromsø (1) – Skeid (2) Ligaen 9. runde

odds (1) 2  (X) 3,25  (2) 3,25

Skader og karantæner
Kjell André Thu (Karantæne)
Tom Erik Breive (Skadet)

Startopstilling
Sebastian Harung (MM)
Stig Kallestad (FH)
Sigbjørn Langås (FC)
Amir Sharif (DM)
Tomas Lundmark (MH)
Thomas Øverby (MV)
Espen Grina (OM)
Thomas Sørum (AC)
Oddmund Vågsholm (AC)

3’ Oddmund Vågsholm sender i helt fri position bolden ind til Thomas Sørum, men hans hovedstød er alt for svagt og Glenn Arne Hansen redder og sender hurtigt bolden i spil til et Tromsø kontraangreb der dog løber ud i sandet
15’ På trods af at de er på udebane er det Skeid der sidder på kampen og har de største chancer, men Tromsø har også lige et par gode forsøg, men uden at scorede.
24’ Oddmund Vågsholm modtager bolden fra Espen Grina. Han sender den ud til Tomas Lundmark der hurtigt sender den ind over til Thomas Sørum der står helt fri inde foran og sender den sikkert over i det lange hjøren.
34’ Efter en misbrugt chance af Thomas Sørum slår Tromsø Kontra. Højre backen Hans Nordbye er trukket med frem og sender bolden ind i hoved på anføre Ole Martin Årst der fra kort afstand kan sende bolden i nettet.
36’ Efter et frispark til Tromsø får Skeid ikke sparket bolden godt nok væk og midterforsvarene Christian Steen finder midtbanemanden Joachim Walltin fra 35 meters afstand hammer bolden i mål.
41’ Joachim Walltin sender et frispark fra 40 meters afstand på overlæggeren og Tromsø bevare presset dog uden at scorede.
45’ Pausen med en Tromsø føring på 2-1
72’ Tromsø fortsætter med at presse og efter lidt klumpspil kan den 31-årige Ole Martin Årst sende bolden i mål fra kort afstand.
80’ Joachim Walltin sender et frispark indover. Bolden rammer en eller anden og snyder målmand Sebastina Harung og triller i mål.
89’ Thomas Øverby modtager sit andet gule kort og må forlade banen før tid.
93’ Kampens dommer Kristian Henriksen fløjter kampen af og 4.675 tilskuere kan glæde sig over en sejr til Tromsø og kampens spiller Joachim Walltin

4-1

”Åhhhh ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Det var ikke godt. Vi kommer bedst fra start, men det er som om at det mål vi scorede sætter en stopper for vores gode spil og vi kommer faktisk først til nogle chancer igen da de kommer foran 4-1 så en fortjent sejr til dem. Nu er jeg mest interesseret i at finde ud af hvad de andre kampe endte også glemme denne kamp.” Udtalte Nees efter kampen.

2/6-06

”Nees på vej væk fra Skeid”

Den danske manager i norske klub Skeid Nicolai Nees menes at være på vej til engelsk fodbold. Det skriver flere Norske og engelske medier i dag. Det skulle være Preston i den engelske 1. Division der vil have danskeren tilknyttede klubben hurtigst muligt. Preston der lige med nåd og næppe undgik nedrykning i den netop overstået sæson har stået uden manager i næsten 2 måneder. Grunden til at Preston har stået uden manager i et stykke tid er at klubben ikke bare vil have en manager for at have en, men en der kan bringe dem op i toppen af den engelske Premier League for at blive der. Det menes at være Nees der er en af favoritterne, men der kan dog også komme andre emner ind udtaler Prestons Bestyrelse formand Derek Shaw. Nees ønsker ikke at kommentere sagen.

Skeid (4) – Aalesund (9) 2-2 Ligaen 10. Runde

Skeid (6) – Åsane (15) 3-0 Ligaen 11. Runde

Skeid – Kjelsås 0-0, 1-1, 3-0 3. Runde i pokalturneringen. En helt igennem elendig kamp fra vores side. Vi kommer foran i den forlængede spille tid på et mål af Kjell André Thu der scorede på et langskud efter 103 minutter og vi tror sejren er hjemme specielt fordi Kjelsås ikke rigtig har haft noget at bude på igennem kampen, men efter 110 minutter lykkes det alligevel for Dag Halvorsen at scorede. I straffesparkskonkur rencen havde Kjelsås dog ikke noget at byde på. Her vandt vi 3-0.

En lille opdatering igen håber i kan lide det i læser. Ellers må i jo skrive det.

Dusty78DK
Manager

« Svar #22: 19 Mar 2006, 16:25 »

Jeg kan i hvert fald godt lide det!

Det ser meget lovende ud i ligaen, derfor stemte jeg også for at du rykker op.  Hævet Øjenbryn

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 19 Mar 2006, 18:29 »

Opdaterings tid igen, igen, igen. Det er snart ved at være sommer i det norske har ligger sommeren jo gerne på samme tid som i Norge…

Strømsgodset (7) – Skeid (4) 1-1 Ligaen 12. Runde 

Skeid (6) – Sogndal (3) 0-0 Ligaen 13. Runde

Skeid – Lyn 0-2 4. Runde i pokalturneringen. Ja der er ikke rigtig noget at sige. Lyn var bedst og vi nåede desværre ikke vores mål med at komme til kvartfinalen, men vi røg ud på en fair måde og kan du koncentrere os 100 % om ligaen.

Ull/Kisa (16) – Skeid (5) 0-1 Ligaen 14. Runde. En rigtig dårlig kamp fra vores side. Vi vinder 1-0 mod et oprykker hold der ligger sidst med kun 4 point og vores mål bliver scorede af den af deres spiller. Så bestemt ikke tilfredsstillende.

FK Tønsberg (13) – Skeid (5) 4-3 Ligaen 15. Runde. Jeg ved ikke hvad der sker. Da der er spillet 25 minutter fører vi 3-0, men kan slet ikke holde det. Jeg er faktisk ikke så skuffet over nederlaget for vi skal være heldige med ikke at tabe 5-3 eller 5-1. De 2 af vores mål til 2-0 og 3-0 er selvmål fra dem, men vi skal bare vinde efter en 3-0 føring.

10/6-06

”Talent forlader Skeid”

Det 20-årige norske stortalent Mohammed Abdellaoui skiftede i dag 1. Divisionsklubben Skeid ud med Rosenborg. Dermed bliver han klubkammeret med Birger Madsen der for godt og vel et år siden skiftede til Rosenborg også. Den norske angriber skifter for en overgangssum på ca. 10.000.000 DKK og derved ser der nu ud til at være en storspiller på vej.

”Ja det kan godt være, men der kommer nok ikke nogle spiller her i pausen. Jeg mener vi har det hold der skal til for at rykke op, men selvfølgelig kan holdet blive bedre. Det skal der ikke herske tvivl om.” Udtalte Nees

Lige lidt fakta
Oplæg: Oddmund Vågsholm og Tomas Lundmark begge 5 (14 og 19 kampe)

Topscorere: Thomas Sørum 8 (19 kampe)

Gennemsnit: Thomas Øverby 7.44 (18 kampe)

Ja det var så det for denne gang. Vi ligger nr. 6 med 3 point op til tredjepladsen som giver en play-off kamp, men hele 7 op til en direkte oprykning. Vi håber dog det kommer til at gå godt i de sidste 15 kampe.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 19 Mar 2006, 23:02 »

Så det tid igen, igen… Opdateringens tid.

Skeid (6) – Sandefjord (7) 1-1 Ligaen 16. Runde

Skeid (6) – Bryne (11) 0-1 Ligaen 17. Runde

Tollnes (14) – Skeid (6) 0-3 Ligaen 18. Runde. Enedelig en sejre. Det var vigtig at komme i gang igen. Vi håber meget på at dette er vende punktet for så.

Skeid (6) – Løv-Ham (11) 3-0 Ligaen 19. Runde. Det lader til at vi godt kan lide at vinde med 3-0 for anden uge i træk lukkes det at få en sejre og vi begynder at kunne se topholdene, men der er stadigvæk 6 point op til tredjepladsen og 8 op til andenpladsen.

Pors Grenland (10) – Skeid (5) 3-3 Ligaen 20. Runde. Vi fører 2-0, men kommer bagud 3-2 inden vi så kommer på 3-3. Det er bare desværre ikke godt nok og jeg ved ikke rigtig om jeg kan mere. Det giver ikke nok og der er næsten ikke nogle spiller der er interesseret i at komme til klubben så vi kan blive bedre.

Skeid (6) – Raufoss (9) 2-2 Ligaen 21. Runde. Vi er nede 2-2 mod Raufoss hjemme. De er oprykker vi er oprykningskandidate ticked off det kan bare ikke passe…

3/9-06

Bodø-Glimt (2) – Skeid (6)

odds (1) 2  (X) 3.25  (2) 3.25

Nyt for kampen
Den danske manager i Skeid har udtalt at dette er sidste chance for Skeid for at blande sig i toppestriden.
”Hvis det ikke bliver til en sejre har i dag ser jeg ikke vores muligheder for at komme med i oprykningskampen som en mulighed. Vi skal vinde mindst 7 af de sidste 9 kampe for at kunne begynde at tænke på an oprykningsplads og hvis vi ikke vinder i dag rykker vi ikke op.” Sagde Nees før kampen.

Skader og karantæner
Ingen

Startopstilling
Sebastian Harung (MM)
Stig Kallestad (FH)
John Reidar Jensen (FC) Tilgang fra Kongsvinger i løber af sommeren på fri
Kjell André Thu (DM)
Tomas Lundmark (MH)
Thomas Øverby (MV)
Tom Erik Breive (OM)
Oddmund Vågsholm (AC)
Thomas Sørum (AC)

31’ Bodø-Glimt vader i chancer og er meget uheldige med ikke at være kommet foran endnu. Skeid har endnu ikke haft et rigtigt forsøg på mål.
40’ Bodø-Glimts forsvar Glenn B. Andersen sender bolden på overlæggeren. Espen Røisland her hurtigst på riposten, men Sebastian Harung redder på fantastisk vis. Stig Kallestad sender bolden væk, men den rammer Eldar Hadimehmedovic der dog sender den over mål.
45’ Pausen som kommer for Skeid på en passende tidspunkt. De skal være galde for ikke at være bagud, men stillingen er stadigvæk 0-0 trods det store pres.
51’ John Reidar Jensen kommer højest i en hovedstødsduel med Simon Røine Johansen, men laver noget klodset straffespark. Eldar Hadzimehmedovic skal sparke, men sender bolden lige ind på Sebastian Harung riposten ryger ud til Dag Frode Hørnseth der sender den i side nettet.
58’ Eldar Hadzimegmedovic sender et langskud af sted. Bolden rammer Stig Kallestad og mister farten og snuder derved både Skeids målmand og forsvar Simen Røine Johansen er hurtigst til at opfatte den løse situation og sender bolden i nettet.
65’ Oddmund Vågsholm sprinter fra Bodø-Glimts forsvar over en halv bane længde, men en svag afslutning bliver let reddet af Thomas Solvoll i Bodø-Glimts mål.
69’ Skeid satser mere offensiv. Det give chancer bagude. Det udnytter Dag Frode Hørnseth. Tæt inde under mål sætter han sidste fod på bolden inden der triller over stregen.
72’ Skeid ligner et hold i total opløsning. Simen Rønie Johansen sender bolden ind til Eldar Hadzimegmedovic der sikkert scorede.
76’ indskiftede Øystein Rogstad sender bolden i mål, men det bliver underkendt for offside.
92’ Oddmund Vågsholm sender bolden på indersiden af stolpen bolden triller hen af stregen inden Erik Hoftun sender den ud til indkast.
95’ Kampens dommer gider ikke mere. Kampens spiller bliver Bodø-Glimts målmand Thomas Solvoll

”Ja det var nok det. Jeg tror ikke længer på det. Der er alt for langt op til de øverste hold nu. Det er desværre sådan det skal ende” Udtaler Nees efter kampen
3-0

5/9-06

”Nees forlader Skeid efter sæsonen”

Skeid havde i dag indkaldt til pressemøde hvor klubben kunne fortælle at klubbens danske manager Nicolai Nees ikke var at finde i klubben efter pausen.

”Når den sidste kamp er blevet spillet i dette efterår forlader Nees os desværre. Vi forstår godt Nees beslutning da hans mål var at føre Skeid op i den bedste norske række. Dette ser efter søndagens nederlag ud til ikke at kunne lade sig gøre længer. Den eneste måde vi kan beholde Nees på er ved at rykke op så vi håber til det sidste at han ombestemmer sig” udtalte Skeids bestyrelse formand Kjetil Hillestad

”Det er rigtig at det er min egen beslutning. Jeg er også meget glad for at klubben forstår min beslutning. Det har været en meget svær beslutning som jeg har truffet sammen med min kæreste. Hun vil gerne til England så jeg håber meget på et job der over, men vi er også blevet enige om at Danmark er fint nok, men indtil videre bliver vi boende i Norge. Nu skal vi ikke snakke mere om mig og min familie.” udtaler Nees bl.a. på pressemødet.

Der er 8 kampe tilbage og der er 12 point op til en direkte oprykningsplads.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 20 Mar 2006, 01:04 »

Jeg vil meget gerne have kommentar til hvad i synes er godt og hvad jeg skal lave om   Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010