home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Reggiana - Vejen tilbage
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg fortsat skrive noget af teksten med rødt?
Ja
- 4 (40%)
Nej
- 6 (60%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Reggiana - Vejen tilbage  (Læst 16963 gange)
Hallas
Gæst

Sv: A.C. Reggiana 1919
« Svar #30: 01 Mar 2008, 23:14 »

Vil folk gerne have to lange updates oven i hinanden? For har en klar.

Hallas
Gæst

« Svar #31: 01 Mar 2008, 23:20 »

Læser folk denne blog?

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #32: 01 Mar 2008, 23:25 »

Kom så med den update!!! Jeg er en læser Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #33: 01 Mar 2008, 23:26 »

Kig forgangne side nederst Wink

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #34: 01 Mar 2008, 23:27 »

Sagde du ikke 2 efter hinanden?? Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #35: 01 Mar 2008, 23:38 »

Jo, kommer om to sekunder.

Hallas
Gæst

« Svar #36: 01 Mar 2008, 23:38 »

Kommenter den forgangne imens Wink

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 01 Mar 2008, 23:53 »

Rigtig God blog Opstemt
Glæder mig til næste update ! ;p

Hallas
Gæst

« Svar #38: 02 Mar 2008, 00:07 »

Transfervinduet overstået
Restauranten er stille. Navnet på denne er Il Forno Dorato, og i disse dage, har jeg brugt lang tid på stedet. Ikke bare for at spise, men også for at få ro til at kunne fundere over ting omkring holdet. Igen i dag sidder jeg her, og denne gang er det for at fundere over det netop overståede transfervindue.

Efter gentagne gange, at have set mangler i truppen, både til træning og i venskabskampene, henvendte jeg mig til mine talentspejdere, for at få at vide hvilke spillere de synes, jeg skulle se på. Da de allerede havde været på ture rundt i Italien, tog det ikke lang tid, før de fik udført en fyldig liste. Med den, drog jeg ud i det ganske land på en søgning, som gerne skulle munde ud i en lidt anderledes trup. Første tur var til klubben Urbino, for at se på en spiller, som går under navnet Marco Domeniconi. På sidelinjen tog jeg plads, og efter en halv time, kunne jeg allerede se at han skilte sig ud fra Urbino-mandskabet. Specielt hans arbejdsstyrke er imponerende. Talentspejderne havde da også fortalt, at han var Urbino-holdets ubestridte stjerne. Det er han dog ikke længere, for efter træningen hev jeg ham til side, og tilbød ham en kontrakt, som jeg havde kreeret mens han trænede. Et tilbud, som han tog imod.

Dagen efter signingen af Domeniconi, lod jeg assistenttræneren om træningen. Selv var jeg nemlig fløjet til Israel. Grunden var, at min ene talentspejder, Franco Iori havde forbindelse med en klub fra Israel. Klubben hedder Bnei Lod, og Franco Iori mente, at i denne klub, var der flere gode spillere, som muligvis ville tage til vores klub og spille. Fire spillere fra Bnei Lod kom under min lup, og en blev signet. En spiller, som vil gå direkte ind i startopstillingen hos mit hold. Navnet er Emmanuel Ebiede. En fortid som fast starter hos Heerenveen beskriver hans dygtighed. Normalt kan en klub fra Serie C2 ikke signe udenlandske spillere, men Ebiede har en nummer to nationalitet som belgier.

Modsat de to førsignede spillere kom denne spiller til mig. Vi havde aftalt et møde på mit kontor kl. 13, og selvom spilleren kom lidt for sent, kunne jeg ikke tillade mig at beklage. Spilleren hedder nemlig Gaetano Fontana, og med en fortid i klubberne Ascoli, Fiorintina og Padova må man sige, at denne spiller i sandhed er en stjerne. På trods af, at han er en aldrende herre på de 37 år, er hans spil stadig på et højt niveau. Fontanas tekniske og mentale evner er på Serie A niveau, mens der hvor det halter, er på den fysiske side. Noget, som pga. hans alder, er helt forståeligt. Fontana forklarede mig, at han ville takke af til fodboldverdenen ved at hjælpe os til oprykning, og forhåbentligt spille en god sæson. Fontana er nu Reggiana-spilller.

Tiden til en defensiv forstærkning kom lørdag den 18. august, da spilleren Adolfo Daniele Speranza var taget til byen, hvor vi skulle mødes på en pub og tale om kontrakt. Begge mine talentspejdere havde anbefalet ham, og da han nu var på fri transfer, kunne jeg ligeså godt signe ham. En defensiv midt, som udover at kan en masse tilbage på banen, også er kreativ og teknisk stærk. Speranza var hurtig til at skrive under, og derfor spiller han nu i den maroon-farvede trøje.

Reggiana-klubben har en lang historie, og har altid haft en del fokus på talentudvikling. En fokus som jeg deler, og derfor valgte jeg, at sende en talentspejder ud til Juventus’ ungdomstræningsanlæ g for at kigge på eventuelle talenter. Efter en uge henvendte han sig til mig. Falkeøjnene i hans ansigt havde spottet en venstreback ved navn Ivan Mignano. Trods mindre indflydelse på banen er han en komplet venstreback. Kvalitet både bagud og fremad. Et bud på 180.000 danske kroner blev accepteret, og Ivan Mignano var ikke sen til at skifte ungdomsfodbold ud med fast spilletid i Serie C2/B.

Så til det største scoop i transfervinduet. Den nigerianske Sampdoria-angriber Ikechuwu Kalu skal resten af sæsonen spille hos. Ingen nævneværdig karriere på førsteholdsplan, men min talentspejder William Pinetti forklarede mig, at hvad han havde set, var denne spiller på Serie A niveau. Beskrivelsen, som jeg fik af ham, sagde, at han er utrolig træfsikker og hurtig.

Den sidste spiller, som i dette vindue kommer til klubben, er spilleren Marco Ferrante. Ferrante spillede i 90/91 for Reggiana. Det var dog en usuccesfuld sæson, hvor han scorede 5 mål på 25 kampe. En spiller, som kun har spillet for førstehold i Serie A eller B, men nu bliver det anderledes. På trods af, at han er 36, er han stadig okay fysisk. Ingen kan pille ved hans teknik eller mentale evner. Fremover må vi se hvad han kan gøre for klubben.

Med disse transfers er startopstillingen lidt anderledes, og jeg tror nu, at vi kan rykke op. Nej, jeg VED vi kan rykke op.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 00:58 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #39: 02 Mar 2008, 00:35 »

Hvad synes i om de sidste to updates? Altså "Et forfærdet møde" og "Transfervinduet overstået"? For synes selv det er de to bedste til dato Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #40: 02 Mar 2008, 00:51 »

Rigtige godt updates.. Må sige det er nogle gode indkøb du har hentet.. De skal nok hjælpe med at gøre holdet mere stabil, end det friendlies har vist.. Keep it up..

Hallas
Gæst

« Svar #41: 02 Mar 2008, 00:59 »

Rigtige godt updates.. Må sige det er nogle gode indkøb du har hentet.. De skal nok hjælpe med at gøre holdet mere stabil, end det friendlies har vist.. Keep it up..

Tak Smiley Ja, det må jeg håbe på.

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 02 Mar 2008, 01:10 »

Gode updates, og gode indkød du har fået dig der Peace
-Glæder mig allerede til næste update.

Keep up the good work Wink

Hallas
Gæst

« Svar #43: 02 Mar 2008, 01:12 »

Gode updates, og gode indkød du har fået dig der Peace
-Glæder mig allerede til næste update.

Keep up the good work Wink

Tak. Er også selv pænt stolt over indkøbene Hævet Øjenbryn

Hallas
Gæst

Sv: Reggiana - Vejen tilbage
« Svar #44: 02 Mar 2008, 13:50 »

Har ændret titelen, og jeg kan love en update inden for længe.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010