Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:31:04
morfar
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1104 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
"Two sides of every story" #7 Januar 2008
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvem vinder Serie A?
Inter
37 (59,7%)
Milan
17 (27,4%)
En tredje
8 (12,9%)
Antal Stemmer: 62
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: "Two sides of every story" #7 Januar 2008 (Læst 17650 gange)
vondracek
Gæst
Sv: "Two sides of every story" #4 September 2007 + AFSTEMNING
«
Svar #60:
29 Feb 2008, 09:44 »
Flot update begge to!
- Har stemt Inter, fordi de har Zlatan som er kernen på holdet, og har en Kroatisk/Bosnisk baggrund. Dog ser Milan holdet også stærkt ud, så det bliver rigtig spændende.
las9
Lilleputspiller
«
Svar #61:
29 Feb 2008, 18:34 »
godt og spændende igen
PCMGeeks.dk
- Nordens største pcm side
Shaft
Manager
«
Svar #62:
01 Mar 2008, 12:36 »
Hey folkens.
Jeg vil bare lige sige der med 99% sikkerhed kommer en update i aften
Min ven havde lidt problemer, igår derfor der intet kom
Håber i vil tage godt imod den
Min blog - Den hollandske talentfabrik
The Captain
Reserveholdsspiller
«
Svar #63:
01 Mar 2008, 16:40 »
Citat af: Shaft 01 Mar 2008, 12:36
Hey folkens.
Jeg vil bare lige sige der med 99% sikkerhed kommer en update i aften
Min ven havde lidt problemer, igår derfor der intet kom
Håber i vil tage godt imod den
Ok glæder mig
Shaft
Manager
«
Svar #64:
01 Mar 2008, 19:02 »
Milan Boss: Vi i krise
|
Ronaldo: Dejligt at være tilbage
|
Eksperter: Milan for defensive
|
Inzaghi: det kører ikke
|
Fans: Kritik af manager
|
Bookmakere: Porto vinder gruppen
Efter fire kampe uden sejr sidder vi her igen. Jeg indrømmer jeg er i en mindre krise. Den eneste grund til den ikke er stor, er at tre ud af de fire, rent faktisk de tre seneste er end uafgjort. Jeg står foran den første store udfordring. Nemlig at få dette vinderhold tilbage på rette kurs. Tilbage i toppen af ligaen. Vi ligger nummer tre, fem point efter rivalerne fra Inter. Det er heller ikke fordi skaderne har hjulpet os. Jeg vil fortælle jer lidt om dem der har været i denne måned.
Gattuso tilbage efter skade
Det startede godt med at vi fik Nesta og Ronaldo tilbage forholdsvis hurtigt. Desværre var det ikke det eneste der skete på skadesfrontet. Gattuso har været ude i tre uger, han har dog lige meldt sig klar og er tilbage for fuld skrue i den kommende måned. Kaka og Pato er stadig ikke til rådighed. Af nye skader løb min offensive midt Gourcuff ind i en to ugers pause. Han mangler stadig en uges tid endnu for at være klar for fuld damp. Værst gid det ud over vores venstre back, Jankulovski som vi må undvære de kommende to måneder. Det er et stort handicap, men dog har vi udmærkede afløsere i Maldini og Kaladze.
Vi har som sagt spillet nogle kampe. Jeg vil fortælle jer lidt om dem nu.
Vi lagde ud med at tage imod Olympiakos hjemme. På syv super minutter hvor Gilardino, Maldini og Coppiardi scorede, betød at vi vandt 3-0.
Empoli ventede på udebane bagefter, og det skulle vise sig at være den seneste sejr jeg har fået. 2-0 lød slutcifrene på, efter to kasser af Inzaghi i hver sin halvleg.
Porto gæstede San Siro til en kamp i Champions League. Porto gravede sig ned, og på trods af stort Milan pres, lykkedes det gæsterne at hive en 0-0 med hjem til Portugal. Det var også tidligt i denne kamp Jankulovski kom galt af sted.
Vi tog til Fiorentina i håb om at få den første sejr i tre kampe. Desværre scorede Cacia allerede efter sølle syv minutter og gjorde det svært for os, at nå sejren. Inzaghi udlignede i det 73 minut, men mere blev det ikke til i kampen.
Vores seneste kamp var i går, mod Cagliari. Vi startede med at gøre det rigtigt svært for os selv. Bonera fik et meget tidligt bad, efter kun minutter. Det i sig selv gør uafgjort acceptabelt. Kampen blev 0-0 på trods af Cagliari rent faktisk havde os under stort pres hele kampen igennem.
Jeg håber at jeg til næste møde, kan komme med bedre resultater, for det har denne trup fortjent. Vi ses om en måneds tid.
Kampe:
Milan 3-0 Olympiakos (chl)
Empoli 0-2 Milan (liga)
Milan 0-1 Parma (liga)
Milan 0-0 Porto (chl)
Fiorentina 1-1 Milan (liga)
Milan 0-0 Cagliari (liga)
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #65:
01 Mar 2008, 19:04 »
Oktober 2007
César: Ikke min bedste kamp
|
Inter forsvar fejlede!
|
Cruz bombede mod Lyon
|
Inter fortsætter stime i Serie A
|
Inter manager: Lo Scudetto bliver vores
Temperaturen var mildt faldende, og blæsten tog til i gaden. Folk havde taget
Cruz sænkede Lyon
de tynde sommerjakker af, og erstattet dem med tykkere vinterjakker. Mit humør derimod var stærkt stigende, efter at have startet måneden helt nede i kulkælderen, og med et 5-3 nederlag. Før kampen var Júlio César ikke blevet passeret, men det ændrede sig drastisk. Fem gange måtte han bøje sig i støvet og hente læderkuglen ud af nettet.
Langt bedre havde vi det i næste kamp, hvor Catania fik svenske høvl af en Zlatan i hopla. Et hattrick af svenskeren og 3 point på kontoen. Sejren blev efterfulgt af 3-0 ude mod Atalanta, 3-1 hjemme mod Reggina og 2-0 ude mod Siena. Inde i mellem Serie A kampene, havde vi også hentet en 2-1 sejr på udebane mod Lyon, og på trods af nederlaget til Sporting var jeg ikke i tvivl om, vi nok skulle komme videre.
Jeg kiggede resultaterne igennem en gang til. Jeg skulle bare lige være sikker, vi var for gode til Serie A. Vi var stabile som ingen andre, og efter lidt start vanskeligheder, er det kun gået en vej. Zlatan banker kasser ind på stribe, Modric har fundet formen, og forsvaret spiller stadig fantastisk. Hvis vi fortsatte det spil ville mesterskabet igen tilfalde os. Ikke engang pressens anklagende beskeder på min telefon svare kunne ryste mig. Det var åbenbart ikke velset at sætte sig selv højere end italienske helte som Lippi, Trappatoni og Capello, men de skulle nok lære det snart, meget snart. Jo, Capello var da en fantastisk manager, men havde min charme og udstråling? Lippi var en god taktikker, men han nåede ikke mit niveau. Jeg kiggede avisen igennem en ekstra gang, og smilede da jeg kiggede på stillingen.
(CL)
Sporting CP - Inter 5-3
(Ibrahimovic, Figo, Suazo)
(Serie A)
Inter - Catania 3-0
(Ibrahimovic x3)
(Serie A)
Atalanta - Inter 0-3
(Stankovic, Jiménez, Guarente SM)
(CL)
Lyon - Inter 1-2
(Cruz x2)
(Serie A)
Inter - Reggina 3-1
(Modric, Ibrahimovic, Cambiasso)
(Serie A)
Siena - Inter 0-2
(Ibrahimovic, Modric)
Sti
llin
gen
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
-LFC-
Manager
Sv: "Two sides of every story" #5 Oktober 2007 + AFSTEMNING
«
Svar #66:
02 Mar 2008, 00:00 »
Rigtig godt begge 2, en mindre detalje kunne være en ramme på billederne
.
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #67:
02 Mar 2008, 00:15 »
Citat af: LFC Freak 02 Mar 2008, 00:00
Rigtig godt begge 2, en mindre detalje kunne være en ramme på billederne
.
Nu er jeg ikke så velbevandret i photoshop
så bliver nød til at spørge. hvordan gør man?
-LFC-
Manager
«
Svar #68:
02 Mar 2008, 00:18 »
Citat af: steeval 02 Mar 2008, 00:15
Nu er jeg ikke så velbevandret i photoshop
så bliver nød til at spørge. hvordan gør man?
Det kan også gøres i paint
.
Erfurt
Reserveholdsspiller
«
Svar #69:
02 Mar 2008, 00:31 »
Flot flot blog og godt iniativ Steeval og Shaft det sku flot at i kan følges i en blog på den måde
Shaft
Manager
«
Svar #70:
02 Mar 2008, 02:16 »
Eksperter: Milan manager fyret snart
|
Schmeichel: Dejligt med spilletid
|
Milan boss: Uacceptabelt
|
Gattuso: Vi skal tage os sammen
Endnu en sløj måned er gået for os, det betyder vi også kun ligger nummer syv i den hjemme lige liga. En placering der er helt utilgiveligt, og som snart skal ændres. I denne måned har vi haft to Champions League kampe og tre Serie A kampe. Dog sluttede måneden godt, og det gør jeg håber på vi kan forsætte frem over december.
Schmeichel har overtaget Didas plads
Vi startede med at have skader efter skader. De er så småt ved at forsvinde. Kaka, Jankulovski og Ronaldo er tilbage i fuld træning. Dog har vi mistet Maldini i en måneds tid. Min første målmand Dida har lige ledes været ude i tre uger, i hans fravær tog Kasper Schmeichel over, og har gjort det flot.
Palermo var først modstander, på udebane. Vi lagde godt for land, men alligevel var det Miccoli som kørt før pausen kunne score til 1-0. Den stilling holdte til 11 minutter før tid, hvor Ambrosini udlignede på et flot langskud. Det var dog en stakkel frist for os, for allerede fire minutter efter havde Bresciano scoret på et endnu flottere langskud, til slut resultatet 2-1.
Vi tog til Porto i håb om at vende stimen, og få lidt succes igen. Jeg måtte dog hurtigt tro om. Efter 14 minutter headede Lisandro Lopez, portugiserne foran, og i overtiden stod samme skæbne for skude da Milan Stepanov steg til vers.
Vores eneste triumf i ligaen var på San Siro da Napoli kom på besøg. Rimelig sikkert kørte vi en 3-0 sejr hjem. Målscorerne var Oddo og Gattuso før pause, og efter pausen stod Inzaghi for en kasse. Det gjorde vi havde selvtillid inden vi tog til Juventus.
Efter 14 minutter får Juventus hjørne, og da Gattuso efterfølgende skulle prøve at sparke bolden ud af kommunen gik han helt galt af den, og bolden endte i stedet for fødderne af Camoranesi, som gjorde det til 1-0. Den stilling holdte, resten af vejen da vi efterfølgende ikke kunne udnytte nogle af vores chancer.
Næste kamp, og sidste i november måned var en hjemmekamp mod Werder Bremen. Vi havde kniven for struben, nederlag og vi kunne vinke farvel til Champions League trofæet. Derimod ville sejr betyde vi ville kunne afgøre det hele selv. Vi lagde straks Werder Bremen under pres, det resulterede i et straffe i det syvende minut. Nesta valgte og sparke, selvom det var et svagt spark, så røg bolden ind i kasse, til 1-0 og det var også pause stilling. Et minut efter pausen får Werder Bremen så straffespark. Torsten Frings skulle stå over for den nye Schmeichel. Duellen vandt Schmeichel og dermed stod det stadig 1-0. Dog kun et minut mere, for på kontraen scorede Gilardino sit første mål i 10 timer og bragte os foran 2-0. Derefter kørte vi bare den vigtige sejr hjem.
I næste måned er der rival opgør mod Inter. En kamp jeg ser meget frem til. Og håber i også glæder jer til at høre om det til den tid.
Vi skal også deltage i VM for klubhold. Det bliver uden tvivl en udfordring, som jeg ser frem til. Indtil da har jeg ikke så meget andet at sige, end pas på jer selv.
Kampe:
Palermo 2-1 Milan (liga)
Porto 2-0 Milan (chl)
Milan 3-0 Napoli (liga)
Juventus 1-0 Milan (liga)
Milan 2-0 Werder Bremen (chl)
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #71:
02 Mar 2008, 02:17 »
November 2007
9 sejre i træk til Inter
|
Hvem kan slå Inter?
|
Stankovic: Høj stemning i omklædningsrummet
|
Kris Boyd udspillede Inter
|
Figo: Sidste sæson for mig
Hvad fanden har i lavet derude?
Kris Boyd
Fortæl mig det venligst! Hvad har været meningen? I har lukket 4 mål ind, 4 mål mod et midelmådigt mandskab. I har ladet en andenrangs skotte lave hattrick, og forsvaret vælter rundt som en sæk kartofler. Ud i bruseren og så kan i træne dobbelt i morgen.
Ordene ekkoede i de små omklædningsrum, irriterende at en god måned skulle slutte på den måde. Måneden var startet fantastisk med 2-0 hjemme mod Udinese, hvor vi endnu engang havde holdt nullet og udspillet dem i store perioder af kampen. Ibrahimovic fortsatte sin fantastiske form, og stankovic var på vej mod topformen. Cruz sænkede Lyon i kampen efter, og sikrede os reelt videre deltagelse. Lyon blev fulgt op af 2-0 ude mod Livorno, 3-1 hjemme mod Torino og derefter skandale kampen mod Rangers.
Nu ventede december måned. Vi førte Serie A med 5 point til Juve, og havde ni sejre i træk i ligaen, det tegnede til at blive en god sæson, en fantastisk sæson og jeg var hjernen, hovedmanden bag den. Jeg lagde en euro ekstra i drikkepenge, pejlede en taxa og tog hen til mit hold, de skulle bøde for de 4 mål.
(Serie A)
Inter - Udinese 2-0
(Stankovic, Ibrahimovic)
(CL)
Inter - Lyon 1-0
(Cruz)
(Serie A)
Livorno - Inter 0-2
(Ibrahimovic, Stankovic)
(Serie A)
Inter - Torino 3-1
(Cambiasso, Cruz, Ibrahimovic)
(CL)
Rangers - Inter 4-4
(Cruz, Figo, Crespo x2)
Sti
llin
gen
«
Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 02:18 af steeval
»
Philli
Landsholdsspiller
Sv: "Two sides of every story" #6 November 2007 + AFSTEMNING
«
Svar #72:
02 Mar 2008, 02:25 »
God update endnu engang.
Shaft du må se at komme lidt igang.
Steeval lækkert at se dig føre Inter til tops.
Glæder mig til at høre om jeres indbyrdes kamp.
arsenalistic
Manager
«
Svar #73:
02 Mar 2008, 03:00 »
Lækre, kort opdateringer. Det ser ud til at det bliver steeval der løfter trofæet i år, men håber da at Shaft (sejt nyt nick) kan få styr på sine milanesere.
Efter at have læst jeres blog, har jeg faktisk startet et spil med Roma, netop for at opfordre "jeres" klubber. Hehe.
Go you Gunners!
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #74:
02 Mar 2008, 06:42 »
December 2007
Ibrahimovic afgjorde "Slaget om Milano"
|
Inter manager: Største sejr hidtil
|
Medierne: Ufortjent
|
César på vej mod verdens toppen
|
Inter 13 sejre i træk
Jule indkøbene var gjort, julemænd var så småt på vej hjem gennem byen, og slagsange gennemborede stilheden, dagen var oprindet, min vigtigste kamp i spidsen for Inter, Milan - Inter. Vores sidste 12 kampe i Serie A var alle endt ud til vores fordel, 12 sejre i træk og kun 3 indkasserede mål. Oddsene talte for mig, men mod Milan kan man ikke bruge statistikker til noget. En skuffende 6. plads gav ikke det rigtige billede af Milan, og hele Verdenens øjne ville om 1 time være rettet mod Milano.
Pirlo finder Inzaghi i dybden, Inzaghi snyder Chivu, han skyder, men FANTASTISK REDNING AF CÉSAR.
Der var kun spillet 10 minutter, men allerede nu havde Milan været farligere end resten af holdene i denne sæson. Jeg kaldte drengene længere tilbage på banen, og satsede på kontraangreb. Endnu 10 minutter gik med en Milan belejring, men så skete det vi havde ventet på. Cambiasso finder Ibrahimovic i dybden, Nesta går fejl af bolden og Zlatan udplacerer let Kasper Schmeichel i målet 1-0, en stilling der holdt helt til pausen.
En pauseføring er god nok, men pas nu på. Vi er foran, men vi er stadig presset helt ned foran eget felt. Gå nu ud og vis dem hvem der er de bedste i Milano, for jeg ved det! Gå ud og styr showet som i har gjort i de andre kampe, det er nu eller aldrig. Hæder eller udstilling på torvet.
César dagens helt
Sejr eller nederlag. Os eller dem. Vi er gladiatorer, den her kamp kan betyde liv eller død. Så gå nu ud og gør mig stolt!
Min teamtalk i pausen så ikke ud til at have virket. Mine spillere var stadig artister, mens Milans offensiv anført af Kaka, Gourcuff og Pirlo dirigerede rundt med mine højt betalte stjerner.
Kom nu ind i kampen for satan da drenge! De får jer til at ligne lilleputspillere.
Jeg kiggede op på tavlen, stadig 30 minutter tilbage nerverne sad nu helt ude på tøjet, og nervøsiteten kunne mærkes i hele kroppen. 20 minutter tilbage, jeg tvivlede på om vi overhovedet havde haft en chance i hele anden halvleg.
10 minutter mere drenge så er den hjemme!
10 minutter mere var overstået, Zlatan havde haft et enkelt halvhjertet forsøg på mål, men mere var det ikke blevet til. Milan fortsatte i samme tempo, nu endnu mere offensivt end før.
SIDSTE FLØJT AF DOMENICA MESSINA EN SEJR TIL INTER!!!
Kommentatorens ord varmede kroppen. Sejren gav os håneretten indtil næste opgør, hvordan sejren var hentet, var alligevel glemt om 1 uge. 2. halvleg havde været en tro kopi af første bortset fra Zlatans scoring. César stod sin nok bedste kamp i sæsonnen, og fik fortjent titlen som kampens bedste spiller. Derby sejren var hjemme, en sejr jeg kunne leve de næste mange måneder på.
En herlig måned. Ikke alene gik vi fra banen som sejrsherrer i 6 ud af 6 mulige kampe, Milan var også blevet slået. Aviserne dagen efter var fyldt med hæder til César, resten af holdet fik dog en mindre lussing, men jeg var ligeglad. Sejren var hjemme og førstepladsen, blev mere og mere sikker, så sikker at jeg næsten allerede kunne øjne Lo Scudetto.
(Serie A)
Sampdoria - Inter 0-3
(Modric, Cambiasso, Crespo)
(Serie A)
Inter - Roma 2-1
(Cruz x2)
(CL)
Inter - Sporting CP 2-1
(Crespo, Cruz)
(Serie A)
Inter - Empoli 2-0
(Modric, Samuel)
(Coppa Italia)
Inter - Torino 4-2
(Ibrahimovic x2, Figo, Cordoba)
(Coppa Italia)
Milan - Inter 0-1
(Ibrahimovic)
Sti
llin
gen
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »