Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1141 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
"Two sides of every story" #7 Januar 2008
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvem vinder Serie A?
Inter
37 (59,7%)
Milan
17 (27,4%)
En tredje
8 (12,9%)
Antal Stemmer: 62
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Forfatter
Emne: "Two sides of every story" #7 Januar 2008 (Læst 17566 gange)
Shaft
Manager
Sv: "Two sides of every story" #6 November 2007 + AFSTEMNING
«
Svar #75:
02 Mar 2008, 06:43 »
Milan boss: Ufortjent!
|
Ronaldo: Karriere slut
|
Milan: Vm vigtigt
|
Gattuso: Cesar var forskellen
1.januar 2008. Et nyt år er kommet, forhåbentligt et bedre et, set med Milan briller. Vi har ikke haft det nødvendige held som man skal have nu om dagene i topfodbold. Måneden der gik bød på en ny stor slem skade, et trofæ, Champions League afgørelse i gruppespillet og rival opgør. Jeg vil give jer lidt information her.
Den eneste skade som sådan er sket i løbet af december var også en slem en af slagsen. Ronaldo rev sit korsbånd over, og der venter ham en pause på 8 måneder. Jeg tør godt sige at det er det sidste vi har set til brasilianeren, i hvert fald i en Ac Milan trøje. Udover hans skade har vi dog fået klar meldt alle, til starten på det nye år.
Vi skulle igennem en masse kampe i december, derfor vil jeg fortælle lidt kort om dem.
Vi startede måneden meget godt med en 1-0 sejr over Genoa, scoret af Pirlo.
Derefter skulle den sidste Champions League kamp finde sted. Vi var taget til Grækenland for at møde Olympiakos. Kravet var mindst uafgjort hvis vi skulle være sikker på videre deltagelse. Kasper Schmeichel var så uheldig at bokse bolden i eget net efter 13 minutter, som også var stillingen ved halvlegen. Dermed var Milan ude af Champions League hvis der ikke skete noget i anden halvleg. Det fik jeg bankede ind i hovedet på spillerne. Først Inzaghi efter 49 minut, og derefter to gange Ronaldo i det sidste kvarter af kampen som sikrede os en 3-0 sejr, og derfor videre deltagelse i cuppen.
Inden vi skulle til VM for klubhold skulle vi lige møde Lazio i ligaen. På trods af pres fra begge mandskaber sluttede kampen 0-0, til stor skuffelse for mig.
Zlatan sænkede Milan
VM var en kærkommen lejlighed til at få noget succes, i og med vi først deltog i semi-finalen. Vi skulle møde det tunesiske hold Etoile du Sahel. Kampen blev en ensidig affære med en 5-0 sejr til os. Det var også i denne kamp Ronaldo kom galt af sted.
I finalen skulle vi møde Saitama UTD som overraskende havde slået Boca Juniors ud 1-0 i semi-finalen. Saitama bed dog også godt fra sig, og vi skulle helt hen til det 81 minut før indskiftede Seedorf satte et langskud ind. Saitama pressede dog hårdt på, og var tæt på at passere Schmeichel flere gange, men vi fik holdt nullet, og i overtiden slog Gattuso kontra, og 2-0 sejren var en realitet. Den første titel var hjemme.
Det kan være svært at sætte sig op til en pokal kamp i Italien efter et klub VM, men ikke desto mindre var det, det vi skulle. Vi tog imod Atalanta. I en kamp der ikke skete det store i, scorede Inzaghi efter 12 minutter til slut resultatet 1-0.
Lillejuleaften tog vi så imod Inter til et brag af en kamp. Vi startede kampen meget aggressivt og havde flere gode forsøg. Men kampen eneste scoring kom efter Nesta missede et hovedstød og gav Zlatan en fri løber. Zlatan var sikkerheden selv og scoret til 1-0, som også blev kampen resultat. På trods af meget stort pres mod Cesars mål som også blev kampens spiller. For at vise at det var en ufortjent sejr kan jeg sige at vi havde 25 skud i alt mod mål, Inter havde 9 skud. Vi havde også 56 % af boldbesiddelsen så der havde vi også fortjent mere.
Det var som om Inter kampen havde slukket mine spillere, for inden året var omme skulle vi også møde Atalanta i ligaen. Denne gang på udebane. Kampen blev en kedelig en af slagsen. Eneste mål stod Floccari for, da Schmeichel sparkede bolden direkte ud til ham, og han så kunne score på frit mål.
Det har også været lodtrækning til Champions League. Vi fik fornøjelsen af at møde Liverpool, som vi bekendt vandt over sidste år i finalen. Så der er lagt op til et par spændende kampe.
I januar måned venter der fire liga kampe, plus retur opgøret i den cuppen mod Atalanta.
Januar måned er også der transfer marked åbner igen. Så vi får at se næste gang vi mødes, om der er blevet købt ind til mit hold. Vi ses om en måned.
Kampe:
Milan 1-0 Genoa (liga)
Olympiakos 1-3 Milan (chl)
Lazio 0-0 Milan (liga)
Etoile du Sahel 0-5 Milan (vm)
Saitama UTD 0-2 Milan (vm)
Milan 1-0 Atalanta (cup)
Milan 0-1 Inter (liga)
Atalanta 1-0 Milan (liga)
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Nyysted
Landsholdsspiller
Sv: "Two sides of every story" #7 December 2007 DERBY!!! + AFSTEMNING
«
Svar #76:
02 Mar 2008, 09:12 »
Rigtig rigtig flot!
I ain't playin', nigga
jemil
Landsholdsspiller
Sv: "Two sides of every story" #7 December 2007 DERBY!!! + AFSTEMNING
«
Svar #77:
02 Mar 2008, 09:36 »
Ronaldo´s karriere over?
Igen har FM kopieret Real Life
19-18!
Shaft
Manager
Sv: "Two sides of every story" #7 December 2007 derby + AFSTEMNING
«
Svar #78:
03 Mar 2008, 03:46 »
Hmmm.. 50 stemmer, der af 60 % på min makker og kun 26 % hos mig
I skuffer mig drenge
Ben92
Gæst
«
Svar #79:
03 Mar 2008, 07:51 »
Rigtig gode updates. Men det vil gøre det meget pænere hvis i satte en ramme på billederne.
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #80:
03 Mar 2008, 08:46 »
Citat af: Ben92 03 Mar 2008, 07:51
Rigtig gode updates. Men det vil gøre det meget pænere hvis i satte en ramme på billederne.
Vil vi da prøve til næste gang, sad og rodede lidt med det, men som i nok kan se kom updatesne kl. 6 om morgenen efter ingen søvn
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #81:
03 Mar 2008, 22:44 »
Januar 2008
Ibrahimovic ustoppelig
|
Inter på vej mod The Double
|
Montolivo rygtes til Milano
|
César: Jeg får ikke hold i ryggen
|
Zlatan årets spiller i verden
Transfer update
Vækkeuret ringede ind til et nyt år. Et nyt år der som sædvanlig blev startet med tømmermænd. Et nyt år, der samtidig betød starten på et nyt transfervindue. Holdet havde spillet fantastisk, så nye indkøb var ikke en nødvendighed, men man kunne spare en masse sommerslagsmål ved at handle nu. Jeg havde fulgt Montolivo tæt, og sammen med Rosina var han mit primære mål. Jeg ringede til Moratti og bad ham sende en forespørgsel på begge spillere.
600 millioner? Hvad fanden tænkte Fiorentina på? For de penge kunne jeg købe hvem som helst, ikke engang Zlatan var 600 millioner værd. Torino var ikke meget bedre, 315 millioner for Rosina, helt hen i vejret. Jeg begyndte så småt at forstå, hvorfor mit hold ikke indeholdte mange italienere. Jeg ringede Moratti op igen og bad ham sende et nej tak tilbage.
Jeg kiggede på status skærmen i lufthavnen. Passagererne fra Paris var ved at få baggage, og en mørglødet, tæt bygget knægt rendte lettere forvirret rundt derinde. Mamadou Sakho, den nyeste og eneste tilføjelse til klubben. Sakho var først og fremmest tiltænkt en plads på U/20 holdet, men målet var at han i løbet af nogle år skulle indlemmes i førsteholdstruppen. En stille transfer periode, meget stille, men vi skulle nok vende stærkt tilbage til sommer.
Ind:
Mamadou Sakho 7mio
Ud:
Santiago Solari leje
Sejre på stribe
Året var startet som det sidste sluttede. Bomstærkt forsvar, sprudlende angreb og en ustyrlig Zlatan. Først blev Parma slået 2-0 på udebane, derefter var det Torinos tur til at lide samme skæbne, før Fiorentina fik røvfuld hjemme, med hele 4-1. Vi sikrede os reelt videre deltagelse i cuppen, da vi slog Empoli 3-0 hjemme. Mod Cagliari fik vi sejr nr. 16 i træk, efter formidabel fight og en scoring i overtiden. I næste måned ventede de selvudnævnte konger fra Madrid i Champions League, to kampe der ville udgøre forskellen mellem succes og fiasko.
Jeg trak frakken op om ørerne og forlod min stam café. Mine tanker var et stort virvar af kaos, det ene øjeblik havde jeg vundet Lo Scudetto, det næste øjeblik stod jeg med Champions League pokalen. Store drømme som jeg håbede kunne realiseres i løbet af de næste måneder.
(Serie A)
Parma - Inter 0-2
(Suazo, Ibrahimovic)
(Serie A)
Torino - Inter 0-3
(Modric, Suazo x2)
(Serie A)
Inter - Fiorentina 4-1
(Stankovic, Ibrahimovic x2, Crespo)
(Coppa Italia)
Inter - Empoli 3-0
(Ibrahimovic, Modric, Suazo)
(Seire A)
Inter - Cagliari 1-0
(Ibrahimovic)
(Coppa Italia)
Empoli - Inter 1-1
(Figo)
Sti
llin
gen
Shaft
Manager
«
Svar #82:
03 Mar 2008, 22:45 »
Milan: Bale det største talent
|
Bale: Milan en drømme klub
|
Saivet: Dejligt med landsmænd
|
Eksperter: Milan tilbage på rette spor
|
Milan: Inter går ned
|
Bookmakere: Milan kommer ikke i Champions League næste år
Januar måned har været interessant med kampe i Serie A og i den hjemmelige cup turnering.
Måneden bød også på handler, og især fra vores side.
Da vi i denne måned slap for at få nogle skader, udover Ronaldo som er ude resten af sæsonen, er der ingen undskyldninger for ikke at få sejre. Vi har endda også fået Pato tilbage. Så nu var Milan holdet top tunet. Jeg vil starte med at fortælle om hvem vi har fået hentet i denne transfer måned.
Bale ny Milan spiller
Saïd Mehamha
er hentet i Lyon for 1,9 mio. Saïd er udset til at være den næste Pirlo. Og har allerede som 17 årig fået sin første kamp for Lyon inden jeg hentede ham. Jeg ser ham som et stort kup, fra vores side af.
Jimmy Kamghain
er kommet til fra Paris Saint-Germain 1,5 mio. kostede denne angriber mig. Jimmy er en af mine fremtidige bombere. Han er kun 16 år, denne franskmand men jeg ser et stort potientale i ham allerede nu.
Gareth Bale
behøver ikke den store introduktion, på trods af manden kun er 18 år, har han allerede spillet 11 landskampe for sit hjemland Wales. Gareth skal overtage venstre back positionen, muligvis allerede nu.
Filippo Maria Scardina
hentet hos rivalerne i Roma for 900.000, Scardina kan både spille på midtbanen og i angrebet. På trods af hans alder som kun er 15, er han en af de mest lovende spillere Italien har lige nu.
Eden Hazard
kommer fra Lille af. Belgieren kostede mig 20 mio. men jeg er sikker på at det er en lille sum, i forhold til hvad han kan komme til at indbringe mig. Hazard spiller på den offensive midtbane, og er blevet udråbt til et lige så stort talent som selveste Kaká.
Miralem Pjanic
er kommet til for FC Metz, til gengæld fik 14 mio. den anden vej. Pjanic spiller ligesom Hazard på den offensive midt. Med købet af både Hazard og Pjanic er jeg sikker på vores offensiv nok skal blive blandt de bedste i verden, engang ude i fremtiden.
Det sidste indkøb jeg har lavet i denne periode var det kun 17 årig stor talent, målmanden fra Lyon
Mathieu Gorgelin
er kommet til for 15 mio. efter en lang kamp med Lyon. Jeg regner stærkt med at Mathieu kan tage over om nogle sæsoner, og tror han bliver blandt verdens bedste på hans position.
Vi har selvfølgelig også spillet nogle kampe i januar måned. Dem fortæller jeg selvfølgelig også om nu.
Vi lagde ud med at tage imod bundholdet Reggina. Det var også Patos debut for os. Lige netop Pato åbnede ballet perfekt efter sølle 22 sekunder hvor han opfangede en løs bold, og sendte den køligt ind i kassen. Derefter scorede Inzaghi to kasser inden Pato fik sat endnu et mål ind. I slutminutterne gjorde Ambrosini det til slutresultatet 5-0.
Atalanta var blevet besejret 1-0 i det første møde i cuppen. Nu skulle retur opgøret bare køres hjem. Det lykkedes os da også glimrende da vi vandt 2-0 på mål af Pirlo og Gilardino. En samlet 3-0 sejr var altså hjemme, og nu var det Siena i kvartfinalen.
Inden vi kom så langt, skulle selv samme Siena besejres i ligaen, på udebane. Hele kampen pressede vi igennem, og med 15 skud mod Sienas ene, havde det også været en fortjent sejr. Kampen blev dog en nulløsning.
Holdet blev dog i Siena, da vi tre dage efter skulle møde dem igen, på udebane. Denne gang i cuppen. Det gik straks bedre, og efter 25 minutter bragte Gilardino os på rette vej. I anden halvleg øgede først Seedorf og til sidst Kaladze i overtiden til 3-0, og sejren var en kendsgerning.
Inden den sidste kamp mod Siena skulle køres hjem, på hjemmebane, måtte vi dog lige en tur til Udinese og spille en liga kamp. Pato bragte os igen foran 1-0 i det 42 minut. Pato bragte dog sig selv i et dårligt lys, da han i midten af anden halvleg, plantede en albue i hovedet på Zapata og måtte modtage et korrekt rødt kort. Senere hen fik han udliggere to spilledages karantæne. Inzaghi formåede dog som alene mand at score et mål i slutningen af kampen til resultatet 2-0.
Pokal turneringen manglede sin sidste kvartfinale kamp inden vi var gået videre. Allerede inden kampen var jeg tilfreds med en nulløsning, det blev det også, derfor var vi videre 3-0 samlet.
I den næste måned er der fem liga kampe, og den første kamp mod Liverpool, som bliver spillet på San Siro.
I får meget mere at vide om hvordan det gik der, om en måned. Vi ses.
Kampe:
Milan 5-0 Reggina (liga)
Atalanta 0-2 Milan (cup)
Siena 0-0 Milan (liga)
Siena 0-3 Milan (cup)
Udinese 0-2 Milan (liga)
Milan 0-0 Siena (cup)
Rossonero
Gæst
Sv: "Two sides of every story" #7 Januar 2008
«
Svar #83:
10 Mar 2008, 15:18 »
Er bloggen et lukket kapitel, eller kan vi forvente mere? Der har jo ikke ligget en opdatering i over en uge.
Kanon idé og veludført også, bare ærgerligt at det ikke går godt for A.C. Milan i dette spil! Ellers må man jo sige, at Steeval gør det suværent med dem, selvom det er pærelet med Internazionale i det første år.
Godt arbejde og kom nu med noget mere!
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #84:
10 Mar 2008, 15:32 »
Vi har materiale til Januar 2009, men vi har ikke rigtigt fået spillet, interessen for bloggen var også dalende - selvom vi med tiden garanteret havde hentet flere læsere - mistede vi stille interessen. Har personligt heller ikke haft samme tid på det sidste, men vil da snakke med Shaft og i samråd vil vi finde en løsning
Shaft
Manager
«
Svar #85:
11 Mar 2008, 02:19 »
Som min ven skriver så har vi materiale til Januar 2009. Det han så ikke lige sagde var at vi nu er i maj 2009, og dermed ikke har skrevet om alle de måneder. Dermed vil det være uffatelig svært at skrive om dem.
Mit spørgsmål til jer, som bare kigger.
Vil i have updates til Januar 2009 ?
Skal vi stoppe bloggen med det samme ?
Vil i have updates indtil første sæson er færdig ?
Vil i have de updates vi har lavet, og så bikser vi endnu en sammen om alle månederne, og derefter forsætter som intet er hændt ?
Hvad vil i have ? Jeg indrømmer jeg og min ven, skriver for at høre andres mening. Altså vi gider ikke skrive en blog uden kommentarer, da vi trives af folk kommentere, og ikke kun læser uden at give deres mening til kende. Det kan sammenlignes med Netto ikke vil leve hvis folk bare kiggede på deres vare uden at købe noget..
Giv jeg mening til kende, så kigger vi på den i løbet af idag(morgen for de fleste herinde)
Ellers håber jeg, i har kunne lide de få updates i har fået, men alligevel ikke gider læse videre (Som det må betyde hvis DU ikke kommer med en kommentar om hvad der skal ske)
Shaft
Shaft
Manager
«
Svar #86:
11 Mar 2008, 10:34 »
Jeg hiver lige denne frem, da vi gerne vil høre nogle svar på mit sidste indlæg
arsenalistic
Manager
«
Svar #87:
11 Mar 2008, 10:58 »
Jeg vil meget gerne høre mere
Go you Gunners!
Shaft
Manager
«
Svar #88:
11 Mar 2008, 11:05 »
Citat af: arsenalistic 11 Mar 2008, 10:58
Jeg vil meget gerne høre mere
Hvordan vil du høre mere ? har skrevet nogle valgmuligheder i indlæget højre oppe, men du er meget gerne velkommen til at komme med en anden mulighed, hvis der er noget du synes er bedre
arsenalistic
Manager
«
Svar #89:
11 Mar 2008, 11:11 »
Det optimale situationen taget i betragtning, er en længere update, der strækker sig frem til januar 2009. Det bliver ikke så dybdegående, men det skader heller ikke. Mine yndlingsblogge er dem med kvartale eller halvårlige updates. Jeg finder ikke en update efter fem kampe lige så spændende.
Go you Gunners!
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »