home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  British Adventure
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: British Adventure  (Læst 13518 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: British Adventure
« Svar #15: 26 Feb 2008, 14:05 »

Hehe, Tak for SS af holdet, men jeg kender ikk en skid af dem Smiley

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #16: 26 Feb 2008, 17:36 »

+
CHIMNEY CORNER

De indledende gruppespil i Intermediate League Cup nærmer sig enden og en enkel kamp mangler. Vi har spillet fire og overrasket i alle. Som sagt er alle vores fem modstandere i gruppen fra en række over os, og vi lagde ud imod Loughgall, som senere har vist sig, at blive den hårdeste modstander i gruppen. I dette opgør var modstanden dog ikke stor - ellers var det bare os, der var gode. To mål af forward Alwin Drawford sikrede en fortjent 2-0-sejr på vores græs på Allen Park. En yderst positiv start, som ikke havde været forventet umiddelbart.

Det skulle blive endnu bedre. Næste modstander var Carrick, som var spået en endnu bedre skæbne end Loughgall; en 2. plads i rækken over os. Det kunne ikke ses, at det var Carrick, der var på hjemmebane, for vi var klart bedst. Vi havde 21 afslutninger imod Carricks fire, og værterne fik sig da også en ordentlig ørefine på 3-0. Mongtomery stod for det første mål på straffespark, Gaston for det næste efter hjørnespark, mens opgøret til sidst blev lukket, da Carrick scorede selvmål.

Siden da blev det til tre sejre og en uafgjort - og endnu flere clean sheets. 0-0 imod Coagh United og 4-2 over Portstewart betyder, at vi før sidste runde i gruppespillet ligger nr. 1, og da der er to mandskaber, der går videre, samtidig med at vi har tre point ned til 3. pladsen, er chancen for videre avancement stor. Da vi lukkede mål ind imod Porstewart, var det første gang under min ledelse. De fem forrige kampe var endt med rent bur, men to sene scoringer fra Porstewart slukkede den flotte statistik. To øvrige kampe er spillet før den seneste 4-2-kamp imod Porstewart, og det har også været i en anden cupturnering, helt bestemt Antrim Trophy. I 2. runde vandt vi 3-0 og i tredje 2-0, hvorfor vi nu er klar til 4. runde.

Adam Mongtomery og Alwin Crawford har været de største oplevelser her i starten. Begge har scoret fire mål og dermed scoret en stor del af de samlede 13 kasser. Nu venter den første ligakamp. Den foregår ude imod ligaens forventede bundprop, Glebe.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2008, 17:45 af SirToby » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #17: 26 Feb 2008, 18:57 »

Må indrømme at jeg er helt vild med den her blog.. Den er så simpel at det bliver helt genialt..  Der er ikke alt muligt grafisk lir som ellers er utrolig populært for tiden, og så eropsætningen helt enkel...  Så en stor hånd til dig for ikke at gøre det sværer end det er.. 

Samtidigt så er din mission også meget spændende, og glæder mig til at se om du kan fuldføre den...    Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #18: 26 Feb 2008, 19:01 »

Må indrømme at jeg er helt vild med den her blog.. Den er så simpel at det bliver helt genialt..  Der er ikke alt muligt grafisk lir som ellers er utrolig populært for tiden, og så eropsætningen helt enkel...  Så en stor hånd til dig for ikke at gøre det sværer end det er.. 

Samtidigt så er din mission også meget spændende, og glæder mig til at se om du kan fuldføre den...    Thumbs Up

Præcis sådan en kommentar, jeg vil have til netop denne blog - lækkert! Smiley

Jeg har ikke tænkt mig at gøre så meget ud af det som tidligere, og du formår til fulde at beskrive, hvordan synet på denne blog skal være.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #19: 26 Feb 2008, 19:28 »

Jeg misunder virkelig din evne til, at finde på små finesser som eksempelvis det lille plus. Selv nyder jeg, at lave denne slags enkle opdateringer, hvorfor jeg naturligvis ikke kan andet end at følge med i denne også. Selve udfordringen er helt igennem genial, og det bliver spændende at se, om du kan køre den hjem. I øvrigt har jeg fuld forståelse for, du vælger, at sidestille Anti Glazers. Man kan virkelig få træng til afveksling, hvilket også er begyndt at slå mig over tæerne.

Held og lykke med spillet og bloggen!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #20: 26 Feb 2008, 20:52 »

+
CHIMNEY CORNER

Taget vores meget flotte sæsonstart i betragtning kunne man have forventet en lidt bedre videre færd i form af de følgende kampe. Det startede ellers rigtig godt. I ligapremieren vandt vi 2-0 over Glebe, og i den efterfølgende kamp imod H & W Welders i Intermediate League Cup vandt vi 4-2 og blev derfor også nr. 1 i gruppen, hvorfor vi nu er klar til kvartfinalen.

Men derefter skulle det kun gå nedad. Vi fik 1-1 hjemme imod Ballymoney United i ligaen efter at have været foran efter to minutter. De udlignede på straffespark kort før pausen, og da vi ikke formåede at udnytte de chancer, som vi trods alt havde, endte kampen uafgjort.

De to seneste kampe har budt på to nederlag, mine første i klubben. Først tabte vi som favoritter 1-0 til Dromara i Antrim Trophy, inden PSNI tog en 1-0-føring fra os i ligaen og sejrede 2-1. Vi fik i løbet af opgøret to udvisninger - absolut ikke tilfredsstillende.

Dermed er status i ligaen en sejr, en uafgjort og et nederlag, hvilket alligevel giver en 4. plads. Vi er fortrøstningfulde og håber at kunne præstere bedre i ligaens sidste 19 kampe.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #21: 26 Feb 2008, 21:29 »

Endnu en dejlig update..  Tillykke med kvartfinalepladsen  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #22: 27 Feb 2008, 14:25 »

+
CHIMNEY CORNER

Det har været lidt og og ned i de otte kampe, vi har spillet siden sidst. Det har til dels også været frustrerende, da nogle af vores vigtigste spillere er løbet ind i skader. Senest er Aidan O'Kane med fem mål og otte assists hamlet ind i en skade, der holder ham ude i godt en måned. Vores farligste angribere i form af Alwyn Crawford og Steven Campbell - der til sammen har scoret 14 mål - er begge også ude, og for at det ikke skal være løgn, er vores bedste oplægger (Lee Patrick, 11 assists) røget ind i en karantæne.

Vi har været med i to nye cupturneringer siden sidst. Churchill United blev slået med 5-0 efter bl.a. fire mål fra Steven Campbell i Intermediate Cup, hvilket sikrede videre avancement til 2. runde. I Irish Cup røg vi derimod ud. Vi førte 2-0 ude over QUB, men efter forlænget spilletid havde vi tabt kampen 3-2. Det betyder, at vi nu er kun er tilbage i to cupturneringer: Intermediate Cup og Intermediate League Cup.

Fem ligakampe er spillet siden 2-1-nederlaget til PSNI, og de forløb positivt. Tre sejre er hentet imod bundproppen, Brantwood, topholdet, Moyola Park, og det potentielle tophold, Wakehurst, der har spillet to kampe færre en nr. 1, og da de fire point efter dem, er der mulighed for kravle op på ligaens dukseplads. De to øvrige kampe endte med en 1-1-kamp og et 3-2-nederlag, hvor vi i begge kampe var foran. Det betyder, at vi ligger på 4. pladsen i ligatabellen.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #23: 27 Feb 2008, 14:40 »

Super Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #24: 27 Feb 2008, 23:20 »

+
CHIMNEY CORNER

Syv kampe er spillet siden I sidst hørte fra Chimney Corner, og det betyder, at der nu kun er to kampe tilbage i år 2007. De syv opgør har bragt fantastiske resultater; seks sejre og kun et enkelt nederlag. Lad os først tage den ene cupkamp, der er spillet. Det var imod Dunmurry YM i Intermediate Cup 2. runde, og her hentede vi en forholdsvis sikker 1-0-sejr, som Paddy Hope med en scoring stod for.

Det skulle ikke blive den eneste 1-0-sejr i denne omgang. Hele tre yderligere er det blevet til, og det tilfredsstiller mig til det yderste QUB, Dergview og Ballymoney United tabte alle med 1-0, mens vi imod PSNI og Glebe formåede at hente to 2-0-sejre og altså endnu flere clean sheets. I alt er det i denne sæson blevet til 15 clean sheets i 26 kampe. Annagh United var de eneste i denne periode, der formåede at slå os. De vandt 2-1 efter to mål på hjørnespark.

Taget i betragtning at der kun er otte kampe tilbage af ligaen, ligger vi på en ret sikker 1. plads. Der er fem point ned til 2. pladsen og seks ned til 3. pladsen, som ikke giver oprykning. Topscorer Steven Campbell er netop vendt tilbage fra en skadespause, og han er kommet tilbage med et brag med to scoringer imod Glebe. Han er dermed oppe på 12 scoringer. Optimismen er stor i Chimney Corner.

De næste måneder er fulde af små "ferier". I januar spilles to ligakampe, i februar kun en enkel, mens der er to hver i marts og april.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #25: 27 Feb 2008, 23:24 »

Flot blog SirToby. Resultatmæssigt ser det jo godt ud og håber du får den ønskede oprykning. Dog undrer jeg mig lidt over, hvorfor der kun spilles så få kampe.

Edit: Som du selv skriver er der mange små ferier, men gælder det kun i Nord Irland?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #26: 27 Feb 2008, 23:30 »

Flot blog SirToby. Resultatmæssigt ser det jo godt ud og håber du får den ønskede oprykning. Dog undrer jeg mig lidt over, hvorfor der kun spilles så få kampe.

Edit: Som du selv skriver er der mange små ferier, men gælder det kun i Nord Irland?

Tak.

Det kan jeg ikke svare på lige nu, hvor jeg netop har lukket FM ned. Men jeg kan i hvert fald sige, at der i den tredje og anden bedste række i Nordirland spilles 22 kampe, mens der i den øverste spilles 30 kampe. Hvorfor der spilles så få kampe, kan jeg ikke svare på.

Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: British Adventure
« Svar #27: 27 Feb 2008, 23:32 »

Hehe okey.
- Vil du så bare lade spille kører eller er der mulighed for at arrangere venskabskampe?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #28: 27 Feb 2008, 23:33 »

Hehe okay. Vil du så bare lade spille kører eller er der mulighed for at arrangere venskabskampe?

Jeg regner helt sikkert med at lade det køre. Det kan være, jeg ændrer holdning til det i de følgende sæsoner.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: British Adventure
« Svar #29: 28 Feb 2008, 12:28 »

Super igen S-T.

Spiller du med din egen Wonder Defence taktik, siden at du lukker så godt af bagerst?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010