home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:07:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187138 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln
« Svar #825: 29 Okt 2006, 18:22 »

Det var satme da mange penge du har til indkøb Opstemt!!

Ja, men desværre bliver de ædt op fordi der ikke er nok penge til løn  Ubeslutsom

DelPiero
Gæst

« Svar #826: 29 Okt 2006, 18:44 »

Tumbs up Dusty.
Fanatastisk update som altid. Genialt klubvalg!

Det er godt nok også freaket du stadig spiller 06 selvom du har 07!

MisterFCK
Gæst

« Svar #827: 29 Okt 2006, 18:59 »

Jeg kan kun sige at det er fantastisk at du har startet bloggen op igen Thumbs Up Og det er et spændede klubvalgt, glæder mig til at se hvordan det går Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #828: 29 Okt 2006, 19:39 »

Kom så med den update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Soccerpop
Gæst

« Svar #829: 29 Okt 2006, 21:02 »

WHAT!! Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Dette er simpelthen ugens nyhed. Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Du havde naturligvis ikke ventet sådan en reaktion. Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #830: 29 Okt 2006, 21:32 »

DEN FØRSTE TID SOM FC KÖLN TRÆNER

19. november 2012
Første kamp i mit nye job

Der er slet ikke tid til at nyde tilværelsen som træner i Tyskland, for allerede dagen efter jeg tiltræder i mit nye job skal jeg spille den første turneringskamp. Jeg skal møde Aachen, der har Michael Silberbauer på holdet. Den danske landsholdsspiller havde nok ikke troet at han skulle møde sin tidligere landsholdstræner på en pløjemark af en fodboldbane i Ruhrdistriktet.  Wink

50.000 mennesker, dvs. udsolgt, var troppet op denne regnfulde mandag for at se den nye træners første kamp. Bookmakerne har på forhånd udråbt mig til favorit, hvilket jeg ikke er helt enig i. Jeg er nervøs for at mine drenge glemmer situationens alvor bare fordi de har fået en stjernetræner.

FC Köln (13) – Aachen (2)

1 – 0 Patrick Helmes (straffe, 9)
1 – 1 Hendrik Hahne (79)

Heldigvis viser det sig at drengene har noget at have deres optimisme i. De spiller som en drøm i 1. halvleg og scorer på straffe allerede efter 8. minutter. Resten af halvlegen ser det ud som om hjemmeholdet er topholdet. Nogle store afbrændere gør dog at vi må nøjes med én scoring ved pausen, men tre ville i højere grad have afspejlet spil og chancer. Men i 2. halvleg falder mine spilleres gejst, og selv om jeg forsøger med nogle taktiske ændringer kan vi ikke holde føringen.

MIN FØRSTE KAMP SOM FC KÖLN TRÆNER ENDER 1-1

1 point i første kamp vil jeg mene er acceptabelt. Men angriberne skulle have lukket kampen i første halvleg. Der manglede bare den sidste selvtillid, men det er vel et meget almindeligt problem for et nedrykningstruet hold. Det må jeg gøre noget ved på træningsbanen i den kommende uge.

Den selvtillid der skal til kommer allerede i næste runde, hvor vi møder ligaens næstsidste hold Wuppertal på udebane og smadrer dem 4-0. Francismar scorer to kasser og sender Köln op på 9. pladsen i 2. bundesligaen. Tingene går hastigt i den rigtige retning og spillerne har virkelig fået troen på at deres nye træner skal klare tingene for dem.

7. december 2012
Den ultimative styrkeprøve

Wolfsburg (1) – FC Köln (8)

1 – 1

En uhyggelig vigtig kamp mod ligaens absolutte tophold. Angriberne er topmotiverede, men det bliver Francismar der scorer den første kasse efter kun 25 sekunder. Allerede 2½ minut senere kommer udligningen, og 1½ minut efter det må min målmand ud med en feberredning for at forhindre at vi kommer bagud. Hvad der startede med at se let ud blev pludselig lidt for spændende. I 2. halvleg spiller vi kontrabold og Wolfsburg presser på. Men vi holder hjem og stjæler dermed 1 point fra topholdet.

Ved vinterpausen har vi spillet fem turneringskampe, og resultaterne ser sådan her ud:

19/11: FC Köln – Aachen 1 – 1
25/11: Wuppertal – FC Köln 0 – 4
2/12: FC Köln – Hannover 96  2 – 0
7/12: Wolfsburg – FC Köln 1 – 1
16/12: FC Köln – Kaiserlautern 4 – 0

Med den sidste 4-0 sejr bliver efteråret afrundet på den smukkest mulige måde. 3 sejre og 2 uafgjorte i de fem første kampe er et meget godt resultat i betragtning af at jeg overtog et bundhold og slet ikke har kunnet tilføre nye spillere indtil videre. De helt store profiler i min korte tid i klubben er den offensive troldmand Francismar og angriberen Patrick Helmes, der scorede sammenlagt fem mål i de fem kampe.

STATUS VED VINTERPAUSEN

Vi overvintrer på 6. pladsen i 2. bundesligaen. Fra 13. pladsen til 6. pladsen på fem kampe er et rigtig godt resultat og viser at ”Martin-effekten” ikke er til at spøge med Opstemt. Mit ry har åbenbart en stor effekt. Det, og så at jeg anvender den samme taktik som jeg havde succes med i Italien. Der er nu kun 2 point op til oprykningspladserne og det er vildt godt. Men det, der kan gøre det svært for os i foråret er at ligaen er uhyggelig tæt. I den øverste halvdel af tabellen er holdene kun adskilt – som i kan se – af sølle 6 point. Så ét eneste nederlag kan komme til at koste dyrt. Foråret bliver et blodbad, når den ene oprykningsaspirant efter den anden må lade livet i den benhårde kamp i 2. bundesligaen.

Nu varer det jo ikke så længe før transfervinduet åbner. Som I måske kan regne ud glæder jeg mig helt vildt til at komme ud og købe forstærkninger. Økonomiens udvikling bekymrer mig. Sidste måned var der et underskud på £1.000.000 – cirka 10 millioner kroner. På én måned, altså! For hver måned der går æder et svulstigt lønningsbudget alle klubbens penge – inklusive de penge jeg skal købe nye spillere for, sådan så oprykningen kan sikres. Hvis jeg køber nye spillere vil den onde spiral blive værre, og så begynder situationen mere og mere at minde om Genoa. Jeg overvejer at sætte en af mine unge talenter til salg for en masse penge, men på den anden side er jeg nervøs for at skabe uro i truppen.

Næste update: Vinterpause og det første indkøb!

DelPiero
Gæst

« Svar #831: 29 Okt 2006, 21:36 »

Super nice update Dusty.
Du kan da godt nå at rykke op?

Dusty78DK
Manager

« Svar #832: 29 Okt 2006, 21:42 »

Super nice update Dusty.
Du kan da godt nå at rykke op?

Ja, i teorien, men der er rigtig mange gode hold og jeg tvivler på jeg kan få fat i nye spillere uden at økonomien brænder sammen.  Skuffet

cube
Manager

« Svar #833: 29 Okt 2006, 22:02 »

Ja, i teorien, men der er rigtig mange gode hold og jeg tvivler på jeg kan få fat i nye spillere uden at økonomien brænder sammen.  Skuffet

Hvor meget betaler du i løn og hvad er budgettet? Har måske overset det.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #834: 29 Okt 2006, 22:28 »

Hvor meget betaler du i løn og hvad er budgettet? Har måske overset det.

Jeg er cirka £10.500 over lønbudgettet. Men som man kan se på det SS jeg har kastet op har jeg et minus på knapt £1.000.000 om måneden  Skuffet

ZhotLog
Gæst

« Svar #835: 29 Okt 2006, 23:07 »

Hva' fillan! En ny blog fra Dusty's side! Det var vel nok en glædelig overraskelse Opstemt
Dog ser det allerede nu ud til at økonomien lugter lidt af Genoa. Men på den anden side, kan du rykke op får du nok et større lønbudget.
Lige et spørgsmål: Dengang du sagde ja til jobbet fik du vel et jobtilbud, og deri må du da kunne have valgt et større lønbudget, og et mindre transfer budget?

MeeLo
Gæst

« Svar #836: 29 Okt 2006, 23:08 »

Prøv nu at læse ordentligt efter Zhotlog Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #837: 29 Okt 2006, 23:09 »

Wooops  Opstemt

nårh ja, men der står jo ikke at han valgte den med allerhøjest lønbudget der står bare at han valgte en med et lidt større lønbudget Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #838: 30 Okt 2006, 18:16 »

Update Update Og UPDATE

Dusty78DK
Manager

« Svar #839: 30 Okt 2006, 18:22 »

Update Update Og UPDATE

Er først lige kommet hjem fra arbejde, så jeg ved sgu' ikke om jeg orker at lave en update i dag.

Men jeg kan love at der er meget gang i transfermarkedet allerede i Januar

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010