home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187185 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #735: 10 Sep 2006, 18:02 »

Ved ikke helt hvad min erfaring er.. Hmmm... Er ikke så erfaren som landsholdstræner Opstemt
Gruppen ser overkommelig ud, men lidt svær alligevel ;-) Tror dog godt de resultater du skriver, kan blive realitet Smiley
Men hvorfor har du dog ikke udtaget Kasper Schmeichel før? han er en helt fantastisk målmand IMO Opstemt
Er han ikke også første valg på målmandsposten?

Dusty78DK
Manager

« Svar #736: 10 Sep 2006, 18:32 »

PS: Kan vi forvente den næste update idag?

Det er ikke helt umuligt!  Wink

Ved ikke helt hvad min erfaring er.. Hmmm... Er ikke så erfaren som landsholdstræner Opstemt
Gruppen ser overkommelig ud, men lidt svær alligevel ;-) Tror dog godt de resultater du skriver, kan blive realitet Smiley
Men hvorfor har du dog ikke udtaget Kasper Schmeichel før? han er en helt fantastisk målmand IMO Opstemt
Er han ikke også første valg på målmandsposten?

Han var ikke så imponerende før, men nu er han fantastisk. Steffen Sand er blevet hypet helt vildt af pressen og ser også god ud.

Dusty78DK
Manager

« Svar #737: 10 Sep 2006, 19:10 »

EM 2012 I NORGE

11. juni 2012
Gruppe A, 1. spillerunde

Schweiz – Danmark
1: 2,63   X: 3,00   2: 2,50

Danmark er klar. De unge spillere er glade for at være med, og de få spillere, der var med i Sydafrika for 2 år siden er opsatte på at vinde en pokal mere.  Hævet Øjenbryn

Danmark er i stærkeste opstilling. Søren Larsen & Morten Søndergaard er ikke helt fysisk friske, derfor får Erik Christensen chancen fra start selv om han ikke har spillet specielt imponerende de sidste par landskampe.

GAME ON!

VS         

0 – 1 Johan Absalonsen (2) – direkte frispark lige udenfor feltet. Hvilken start på EM!
0 – 2 Erik Christensen (25) – Senderos erobrer bolden nede i schwiezernes straffesparksfelt. Han begynder at drible, men Bendtner tackler bolden fra ham, tager et par træk og laver en skudfinte. Bolden sendes ind over til den unge angriber, der er usvigelig sikker.
0 – 3 Christian Poulsen (straffe 36) – Senderos vælter Bendtner omkuld i det kriminelle felt. Den danske midtbanegeneral sparker bolden i kassen.

Danmark kommer planmæssigt i gang og det lover godt for resten af turneringen Schweiz er meget dominerende de første 25 minutter med Steffen Sand spiller fantastisk i det danske mål og takker efter kampen for at han fik chancen.

Guppe A startede ellers med et chok. Italien tabte til Sverige og det betyder at italienerne er vildt opsatte på at vinde mod mig.

Danmark er godt i gang. Næste opgave er en spændende kamp mod Sverige.

Zone 43
Manager

« Svar #738: 10 Sep 2006, 19:15 »

Rigtig god start Thumbs Up

Keep 'em comning Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #739: 10 Sep 2006, 19:33 »

Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #740: 10 Sep 2006, 19:44 »

Fin start p å gruppen, lafd os håbe det fortsætter Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #741: 10 Sep 2006, 19:46 »

Uha, det bliver et spændende EM,
men det bliver svært kun at nyde det da det højst sandsyligt er det sidste i denne blog Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Dusty78DK
Manager

« Svar #742: 10 Sep 2006, 20:37 »

EM 2012 I NORGE

16. juni 2012
Gruppe A, 2. spillerunde

Italien – Danmark
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00

Storfavoritterne til at vinde EM møder de danske verdensmestre. Det er nogle meget syge odds når man tager i betragtning at Italien tabte deres første kamp til Sverige. Derudover skal italienerne også passe på, for de møder et dansk landshold med en træner, der har et sort kendskab til italiensk spillestil, og Danmark har før vist at holdet kan spille kontrabold.  Cool

Cagara får en ilddåb i den rødhvide trøje fordi Jakobsens moral er sunket til nulpunktet. Da Larsen er blevet frisk erstatter han den unge Erik Christensen. Der er brug for alle de rutinerede kræfter i denne ufatteligt svære kamp.

GAME ON!!

VS         

1 – 0 Maurizio Pirozzi (7) – Han får bolden med ryggen til målet, tager et par hurtige træk og sparker bolden op i trekanten fra 25 meter.

En meget dårlig kamp. De første 20 minutter får Italien lov til at spille som om der kun er 1 hold på banen og sådan bliver det mere eller mindre ved med at være. I hele kampen bestemmer Italien alt. I 2. halvleg sætter de tempoet ned og spiller defensivt men heller ikke der kan vi få spillet til at fungere.

Gruppe A er vendt helt på hovedet. Sverige gik i stå efter den flotte sejr over Italien og smider point væk mod Schweiz.

Situationen i min sidste kamp mod vores broderfolk er derfor nu at det er mig der SKAL vinde for at være sikker på at gå videre. Det havde jeg ærligt talt ikke regnet med, og jeg tror det kan blive svært for mig eftersom svenskerne med stor sandsynlighed meget gerne vil hævne deres nederlag i kvalifikationen. Pludselig virker kvartfinalen langt væk.  Ubeslutsom

MisterFCK
Gæst

« Svar #743: 10 Sep 2006, 20:46 »

Ærgeligt med nederlagat, men jeg tror alligevel du går videre. Du kan sagtens vinde over svenskerne igen. Come on Danmark! Opstemt

F.C.K.
Gæst

« Svar #744: 10 Sep 2006, 20:50 »

Ja ganske ærgeligt men er enig med misterFCK

Zone 43
Manager

« Svar #745: 10 Sep 2006, 20:51 »

Surt med nederlaget Græder

Uafgjort er vel nok? Ellers vinder du "bare" Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #746: 11 Sep 2006, 18:48 »

EM 2012 I NORGE

19. juni 2012
Gruppe A, 3. spillerunde

Danmark – Sverige
1: 2,63   X: 3,00   2: 2,50

Sverige er svage favoritter til at hævne de to nederlag i kvalifikationen og verdensmestrene har aldrig nogen sinde haft kniven mere på struben. De unge og de gamle skal virkelig finde kemien nu, hvis vi skal videre.

Nederlaget til Italien markerer desværre afslutningen på en fed rekord: Danmark har spillet 23 turneringslandskamp e uden at tage. 2½ år gik der inden Danmark tabte en landskamp. Så vidt jeg kan regne ud var sidste turneringskamp vi tabte hjemmekampen mod Holland i kvalifikationen til VM i 2010.

Den svenske landsholdstræner Hans Backe vil forsøge at overgå os taktisk i den kommende kamp. Her er de 11, der starter inde mod Sverige:

GAME ON!!

VS         

1 – 0 Erik Christensen (23) – Overgaard forsøger at sende bolden ind over, men bolden cleares i første omgang. Danmark holder fast, og Christian Poulsen chipper bolden ind til den nye danske stjerneangriber, der har fået anbragt sig i en fri position.
1 – 1 Zlatan Ibrahimovic – Zlatan får en friløber og Sand er overmodig og går ud for at stoppe ham. Det er en dum idé, for verdensstjernen lobber bolden over ham.

Danmark har 1. halvleg, Sverige er stærk i 2. halvleg. Så set ud fra den vurdering er det okay med uafgjort. Set i forhold til gruppen er det slet ikke i orden.

Danmark er ude af EM netop som det begyndte at blive sjovt. Italien slår som forventet Schweiz og det er nok til at Sverige og Italien klemmer sig forbi Danmark. Det er en skuffende afslutning på et EM jeg glædede mig meget til, og jeg må bare konstatere at jeg ikke fik spillerne til at fungere sammen. Derudover virkede det som om FM06’s AI havde regnet min taktik ud. Det er nederen!! Det utænkelige skete, i hvert fald var der ingen af jer, der forudså det:

DANMARK ER UDE AF EM EFTER GRUPPESPILLET !!!

Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder

DelPiero
Gæst

« Svar #747: 11 Sep 2006, 19:01 »

ARGHH!!!!!
Surt show Dusty, det ligner næsten græske tilstande det her.

Dusty78DK
Manager

« Svar #748: 11 Sep 2006, 19:30 »

14. Juli 2012
HANSEN FORLADER LANDSTRÆNERJOBBET!

I dag blev det officielt. Jeg føler ikke jeg kan tilbyde det danske landshold mere, og selv om DBU stadig vil beholde mig vælger jeg at sige op. Favoritten til at afløse mig er ifølge medierne ikke Michael Laudrup i Roma, men i stedet Allan Simonsen i Coca Cola Championship klubben Brighton & Hove Albion.

For første gang i denne blogs historie står jeg nu helt uden job.

Zone 43
Manager

« Svar #749: 11 Sep 2006, 19:33 »

Du må hellere fortsætte til EM 2016, så du også får vundet EM Wink

Men surt måde af slutte en ellers rigtig god blog af på...

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010