Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:25:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 643 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med? (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29
Sider:
1
...
47
48
[
49
]
50
51
...
74
Forfatter
Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil (Læst 187215 gange)
MisterFCK
Gæst
Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
«
Svar #720:
09 Sep 2006, 20:52 »
Citat af: Dusty78DK 09 Sep 2006, 20:41
Uha, det tror jeg ikke. Hvis I er heldige kan jeg nå det i morgen
Tja jeg plejer da at være rimelig heldig så det satser jeg på også at være i denne situation
Dusty78DK
Manager
«
Svar #721:
09 Sep 2006, 23:07 »
18. april 2012
JUVENTUS SKUFFEDE PÅ HJEMMEBANE
Champions League semifinale, 1. kamp
Juventus – Ajax 1 – 1 (1-1)
0 – 1 Thomas Vermaelen (15)
1 – 1 Zlatan Ibrahimovic (40)
Brændt straffespark: Hedwiges Maduro, Juventus (36)
MOM: Thomas Vermaelen, Ajax (karakter: 8)
50.000 tilskuere så her i aften en meget dårlig kamp. Den var uinspirerende, usammenhængende, og Juventus’ normalt gode offensive spil blev rystet af chokføringen til hollænderne allerede efter et kvarter. I det hele taget spillede Ajax godt til for at forsvare den nationale ære. Der var måske et ønske om at hævne PSV’s ydmygelse i ottendedelsfinalen. Men Ajax var ikke den eneste, der havde noget i klemme i dagens kamp. Forsvarsspilleren Hedwiges Maduro spillede i Ajax inden jeg købte ham i min 1 milliard shoppingspree for to år siden, og han havde muligvis nerver i kampen. I hvert fald brænder han et straffespark på et meget afgørende tidspunkt i kampen. At Zlatan header bolden ind lige inden pausen er fedt nok, men ud fra spil og chancer burde vi have scoret mindst én kasse mere.
1-1 er et uheldigt resultat og med den ineffektivitet jeg så i Juves angreb i dag kan jeg godt være bange for at vores formkurve har toppet nu.
25. april 2012
AJAX KNÆKKET!
Champions League semifinale, 2. kamp
Juventus rejste til Amsterdam vel vidende at de havde spillet meget skidt i første kamp på hjemmebane. Var succesen forbi nu? Nej! Det taktiske oplæg til kampen var nøjagtig det samme som i udekampen mod PSV hvor vi vandt 5-0.
Denne gang ”nøjes” vi med fire mål. Porcellis har siddet på bænken det meste af sæsonen – mest fordi han har været skadet – men starter inden og bliver MOM, hvilket er vildt fortjent. Ud over at han scorer kampens sidste mål var han gennem alle 90 minutter en fantasifuld createur som drev gæk med de hollandske forsvarskæmper. Hedwiges Maduro siger undskyld for sit brændte straffespark i første kamp ved at spille stærkt sammen med resten af forsvaret.
JUVENTUS ER I SIN 2. FINALE!
29. april 2012
NERVER PÅ HØJKANT INDEN DE SIDSTE KAMPE I SERIE A
35 spillerunder i den bedste italienske række er allerede afviklet. Der er kun 3 tilbage. Spændingen er enorm i Serie A. Inter har – efter at have ført Serie A det meste af sæsonen – fået gummiben og er blevet forvist til 2. pladsen. De forsvarende mestre ligger lunt i svinget på 1. pladsen med 2 points forspring.
Det er nu at spillerne på de forskellige hold i Serie A skal vise deres sande værd. Efter en lang og opslidende sæson har de fleste sikkert lyst til at glemme alt om træning og pres fra fans og klubben, men der mangler endnu de sidste par kampe. Juventus har denne sæson ikke kommet lige så sovende til de gode resultater som i sidste sæson, og det ved spillerne. Superstjernen i Juventus over dem alle – Zlatan – samler holdet om sig og opfordrer folk til at forblive fokuseret i de sidste tre kampe.
Mine tre sidste kampe er hjemme mod Bologna (13), ude mod Fiorentina (8), inden jeg lukker sæsonen med en svær kamp på hjemmebane mod Palermo (11), der slog os 4-1 i januar.
Dagens kamp vinder vi 3-2. Spillerne virker nervøse og brænder ufatteligt mange chancer, men Zlatan går forrest og scorer 2 mål.
2. maj 2012
JUVENTUS FEJLEDE PÅ DELLE ALPI!
Coppa Italia finale, 1. kamp
Juventus – Inter 0 – 1
0 – 1 Damien Duff (3)
Møgkamp. Moritz tager hævn over sin tidligere klub ved at spille den irske stjerne fri tidligt i kampen. Derfra forsøger vi at komme ind i kampen og vi har også en del chancer, men forsvaret er meget god til at komme i vejen. De zebrastribede fans forlader stadion i chok, og jeg forventer nu at ”The Treble” er tabt. Men okay, jeg vil også være tilfreds med mesterskabet og CL titlen.
6. maj 2012
TOPDRAMA OG TOPUNDERHOLDNING I FIRENZE
Serie A, 37. spillerunde
Fiorentina – Juventus 4 – 4 (0-2)
0 – 1 Zlatan Ibrahimovic (11)
0 – 2 Zlatan Ibrahimovic (20)
1 – 2 Do Prado (57)
1 – 3 Sherman Andrés Cárdenas (70)
2 – 3 Valeri Domovchiyski (78)
3 – 3 Andrea De Falco (84)
4 – 3 Daniele Corvia (91)
4 – 4 Zlatan Ibrahimovic (93)
Rødt kort: Daan Van Gyseghem, Juventus (55)
Skade: Ryan Babbel, Juventus (63)
For helvede da en kamp – og så endda i næstsidste spillerunde af Serie A. Juventus kører med klatten indtil alt går galt. Først bliver Gyseghem udvist, og knapt 10 minutter senere er den gal igen. Babbel bliver skadet EFTER jeg har brugt alle tre udskiftninger og så falder vores spil helt fra hinanden. Efter Zlatans udlignende mål i det tredje overtidsminut tror jeg nok der er mange Juventusfans, der smuttede en tur ned i kirken for at tænde et lys i taknemmelighed.
Men dette dumme pointtab betyder at mig og Inter er lige på point i Serie A. Jeg fører stadig på grund af målscoren. Det betyder at alt afgøres i sidste spillerunde hvor Juventus får besøg af Palermo og Inter ude møder Modena. Jeg kan ikke lade være med at frygte at den her mislykkede kamp vil komme til at koste mig mesterskabet.
10. maj 2012
JUVENTUS VANDT OVERRASKENDE COPPA ITALIA!
Inter – Juventus 1 – 2 (0-1)
0 – 1 Lorik Cana (1)
1 – 1 Fábio Aurélio (78)
1 – 2 Zlatan Ibrahimovic (91)
SAMLET: 2 – 2
JUVENTUS VINDER PÅ UDEBANEMÅL!
Juventus var heldige. Ligesom i sidste kamp er det i sidste sekund holdets store stjerne og indpisker, der river de sidste kræfter frem og giver Juventus en pokal som jeg – set over 2 kampe – ikke fortjente. Spillerne fester, men jeg er meget bekymret over udsigten til Champions League finalen og den sidste ligakamp.
18. maj 2012
JUVENTUS TABTE DET HELE PÅ GULVET
Sidste runde i Serie A
Juventus – Palermo 1 – 1 (0-1)
0 – 1 Falcao (7)
1 – 1 Zlatan Ibrahimovic (79)
Modena – Inter 0 – 1
0 – 1 Kent Bruun, selvmål (51)
Alle troede at mesterskabet var hjemme. Men Juventus’ held måtte slippe op på et tidspunkt, og det gjorde det denne varme eftermiddag. Vores kamp mod Palermo er præget af at vi møder nogle topmotiverede lyserøde spillere, der ikke har helt lige så mange kampe i benene som vi har. I sidste ende blev det en 20-årig dansk forsvarsspiller i Modena, der afgjorde det Italienske mesterskab, da han ved en fejl skubbende bolden ind bag sin egen målmand.
Juventusspillerne græder, men hvis jeg skal være helt ærlig mener jeg ikke at et mesterskab ville have været retfærdigt. Vi tabte flere dumme kampe. Blandt andet hele tre kampe i Januar måned, hvilket er decideret pinligt når man tænker på at vi blandt andet tabte til ligaens absolut dårligste hold Giulianova. Så jeg vil ikke sende et dødt hestehoved til den uheldige danske forsvarsspiller, men konstatere at selv om det er surt at have været tæt på en pokal uden at få den, så fik Juventus i denne sæson som de fortjente, ligesom sidste år.
19. maj 2012
JUVENTUS FIK OPREJSNING – ARSENAL KNUST !!!
Champions League FINALE!
Juventus – Arsenal 5 – 1 (1-1)
1 – 0 Fernando Genro (28)
1 – 1 Francesc Fabregas (45)
2 – 1 Tom Soares (72)
3 – 1 Fernando Genro (79)
4 – 1 Zlatan Ibrahimovic (81)
5 – 1 Fernando Genro (90)
Spillerne fik oprejsning. Så enkelt kan det sige. Alle er sure over at mesterskabet glippede – fortjent eller ej. Til sidst ender det med lejestue. Specielt det sidste mål, hvor målmanden går ud og vil spille med, men han bliver afdriblet af Genro, der har spillet ganske udmærket i denne sæson og er den næst mest scorende spiller i truppen.
Sæsonen er slut. En sæson som jeg er okay tilfreds med. Jeg fik pokalen og Champions League. Specielt sidstnævnte fik jeg en helvedes masse penge for og det er jo altid rart.
Næste opgave – den sidste i denne blog – er Danmark til EM i Norge!
«
Seneste Redigering: 10 Sep 2006, 12:56 af Dusty78DK
»
Badefar
Manager
«
Svar #722:
09 Sep 2006, 23:25 »
Citat af: Dusty78DK 09 Sep 2006, 23:07
Næste opgave – den sidste i denne blog – er Danmark til EM i Norge!
[/size]
sørgeligt men det rette tidspunkt
ZhotLog
Gæst
«
Svar #723:
09 Sep 2006, 23:47 »
Hmmm, troede ikke der kom update før TIDLIGST i morgen, men jeg er da bare glad
En trist måde at slutte af på, med mesterskabet der glippede. Men CL og Copa Italia er heller ikke helt dårligt, og selvom et mesterskab måske glæder dig mere end et CL trofæ, så giver et CL trofæ flere point på Hall Of Fame kontoen
Hvad ligger du i diverse ting og sager?
Dusty78DK
Manager
«
Svar #724:
09 Sep 2006, 23:57 »
30. maj 2012, klokken 12:00
EN DANSKER TAKKER AF!
I dag valgte jeg at sige op fra mit job i Juventus, ganske som det var planen. Jeg pakkede mine ting, sagde farvel til folk og gik ud af landevejen med mine ejendele i rygsækken – en følelse af frihed og glæde ramte mig. Fremtiden er foran mig, alt kan ske og det er ikke til at vide hvor jeg ender. Nu skal jeg bare lige ordne EM for Danmark og så kan alt ske. Det betyder at jeg lukker bloggen ned efter EM.
Der går 6 dage, så finder Juventus min afløser. Det bliver Felix Magath, der var i Bayern Munchen indtil foråret 2011 og indtil sit nye job i Torino trænede i Bochum.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #725:
09 Sep 2006, 23:58 »
Citat af: ZhotLog 09 Sep 2006, 23:47
Hvad ligger du i diverse ting og sager?
Jeg regner med at slutte denne blog af med bl.a. at vise mine managertal
ZhotLog
Gæst
«
Svar #726:
10 Sep 2006, 00:00 »
ok
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #727:
10 Sep 2006, 10:40 »
glæder mig til Slutning af denne Blog
Come On You Spurs
COYS
lurking
MisterFCK
Gæst
«
Svar #728:
10 Sep 2006, 17:19 »
Citat af: Mijitrix 10 Sep 2006, 10:40
glæder mig til Slutning af denne Blog
Det gør jeg ikke. Jeg vil nemlig ikke have at der skal være en slutning
Dusty78DK
Manager
«
Svar #729:
10 Sep 2006, 17:36 »
Citat af: MisterFCK 10 Sep 2006, 17:19
Det gør jeg ikke. Jeg vil nemlig ikke have at der skal være en slutning
Heller ikke mig, men jeg kan ikke rigtig finde motivationen til at fortsætte i Italien. Faktisk fortrød jeg at jeg ikke sagde op i Juventus for et år siden
MisterFCK
Gæst
«
Svar #730:
10 Sep 2006, 17:39 »
Citat af: Dusty78DK 10 Sep 2006, 17:36
Heller ikke mig, men jeg kan ikke rigtig finde motivationen til at fortsætte i Italien. Faktisk fortrød jeg at jeg ikke sagde op i Juventus for et år siden
Det med motivationen kender jeg skam godt det er bare surt når det nu er sådan en god blog. Men jeg ser da frem til at du aflører den nye blog-ide, når du altså har afsluttet bloggen
Dusty78DK
Manager
«
Svar #731:
10 Sep 2006, 17:43 »
Citat af: MisterFCK 10 Sep 2006, 17:39
Det med motivationen kender jeg skam godt det er bare surt når det nu er sådan en god blog. Men jeg ser da frem til at du aflører den nye blog-ide, når du altså har afsluttet bloggen
Ved hvordan du har det - kan næsten ikke vente!
Hvad siger folk - skal vi have en lille kort update, eller vil I hellere vente?
MisterFCK
Gæst
«
Svar #732:
10 Sep 2006, 17:47 »
Citat af: Dusty78DK 10 Sep 2006, 17:43
Ved hvordan du har det - kan næsten ikke vente!
Hvad siger folk - skal vi have en lille kort update, eller vil I hellere vente?
Vi(eler jeg) vil sku ikke vente, vi vil hellere have updates
Dusty78DK
Manager
«
Svar #733:
10 Sep 2006, 17:52 »
OPTAKT TIL EM 2012
Alle sportsinteresserede i Italien og specielt Torino er stadig i chok over at jeg forlod min post i Juventus efter en succesfuld sæson og kort efter at have skrevet under på en 4-årig kontrakt. Nu handler det om succes for det danske landshold.
Min målsætning er at komme videre for gruppen. Jeg synes det er et okay mål, fordi gruppen er svær. Her i foråret – specielt da Juventus strøg forbi Inter og var nr. 1 i Serie A – var jeg meget kæphøj og regnede med at jeg uden problemer kunne vinde alle turneringer jeg var med i. Inklusive EM. Men de mange både gode og dårlige oplevelser med Juventus i denne sæson har givet mig et wake up call. I første omgang er jeg som sagt tilfreds med at gå videre fra gruppen. Hvad der sker derefter må afhænge af hvem jeg møder.
Bookmakerne tror ikke på at Danmark vinder EM. Men min gruppemodstander Italien er storfavorit, så jeg kan godt få et par svære kampe her i juni måned.
Gruppen jeg er placeret i bliver spillet med følgende kampprogram:
Jeg er glad for at starte med Schweiz. Faktisk er den kamp mindst lige så vigtig som de to andre, fordi kampen mod den ”svageste” modstander i gruppen giver et fingerpeg i retning af om der skal lægges champagne på køl eller om jeg skal være glad for at blive nr. 2 i gruppen. At have Italien i 2. kamp er heller ikke skidt, fordi de ikke nødvendigvis er helt oppe i gear før den sidste gruppekamp hvor alt skal sættes på plads. Jeg slutter af med Sverige, som jeg forventer på det tidspunkt er tvunget til at vinde mod mig. Så kan jeg derfor spille kontrafodbold mod dem, og det var på den måde jeg vandt 4-1 i Sverige i kvalifikationen.
Mine bud på kampenes forløb (resultater i ”tips 13” format):
Sverige – Italien (1)
Schweiz – Danmark (2)
Sverige – Schweiz (1)
Italien – Danmark (X)
Danmark – Sverige (1)
Schweiz – Italien (2)
Med disse resultater er det mig og Italien der ligger helt lige i toppen med 7 point og Sverige bliver sorteper. Men okay, udviklingen i gruppen kan blive endnu federe, hvis jeg eksempelvis sikrer mig en plads videre allerede i 2. spillerunde ved at slå både Schweiz og Italien. Eller hvis Sverige klarer uafgjort mod Italien i første kamp og vi senere slår svenskerne.
2. juni 2012
CHOKERENDE DANSK TRUP TIL EM!
I dag udtog jeg EM truppen, der sætter sig om bord på flyet for at tage til Norge og spille tre svære kampe mod Schweiz, Sverige og Italien. Normalt ville en landstræner have satset mest på de spillere, der bragte holdet til EM. Specielt når man sidder med en trup, der vandt alle kampe i kvalifikationsturne
ringen
Men nej, jeg har valgt at gøre fuldstændigt det samme jeg gjorde til VM for to år siden: Jeg smed alle spillere ud af truppen og startede helt fra bunden. I stedet for at bruge de navne jeg kender, stoler jeg helt blindt på mine filtre og det betyder blandt andet at jeg ender med tre unge målmænd som overhovedet ikke har spillet på landsholdet før denne slutrunde.
Stephan Andersen, der efter VM blev udpeget som Thomas Sørensens afløser, er ikke med og det er han selvfølgelig en smule negativ over. Men jeg er ligeglad. Hvorfor tage en masse spillere med man kender, hvis der findes 10 som har bedre evner? Bo Johansson og Ricardo oplevede fiaskoer netop på grund af deres loyalitet overfor spillere, der havde oplevet deres bedste dage.
Hvad er jeres erfaring?
Næste update: EM begynder! Danmark spiller sin første kamp mod Schwiez
MisterFCK
Gæst
«
Svar #734:
10 Sep 2006, 18:00 »
Fin optakt, og en spændende trup
Jeg tror sagtens du kan gå videre fra puljen og måske endda tage turen hele vejen til finalen :9 Hed og Lykke.
PS: Kan vi forvente den næste update idag?
Sider:
1
...
47
48
[
49
]
50
51
...
74
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »