home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187215 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #705: 03 Sep 2006, 19:43 »

Hmmm, nogle ærgelige resultater, men selvom man kan sige, det var nogle panikkøb du lavede, er de allesammen yderst realitiske på fastepladser.. Smiley - Men vi håber at den gamle dame, kan hente nogle pokaler.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Dusty78DK
Manager

« Svar #706: 04 Sep 2006, 19:15 »

Hmmm, nogle ærgelige resultater, men selvom man kan sige, det var nogle panikkøb du lavede, er de allesammen yderst realitiske på fastepladser.. Smiley - Men vi håber at den gamle dame, kan hente nogle pokaler.. Smiley

Panikkøb?? Aldrig  Wink

Nej, Seriously, jeg har her i vinter set at jeg havde brug for en ny back, en ny venstre wing og måske en ny angriber for at skærpe konkurrencen til Porcellis og Roger (og Fenro, der har skuffet mega meget). Jeg fik alle tre.

Men okay. Hvis Juve havde spillet godt i Januar havde jeg måske ventet med indkøbene til sommer, men jeg frygter alvorligt for mine muligheder for at vinde pokaler, såååååå ...  Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #707: 04 Sep 2006, 19:49 »

Hva' pokker er nu det?!? Juve taber jo!! Shockeret

Bestik dog nogen dommer Grin

Ej, op på hesten igen og smup guldet foran Inter Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #708: 07 Sep 2006, 21:41 »

12. februar 2012
Der findes mange måder at vinde en kamp mod et mini-hold. 5. februar møder jeg Modena på udebane og vi vinder 2-0. Fordelingen af spillet og angrebspillets kvalitet peger i retning af at det var to jævnbyrdige hold der mødtes, på trods af at mit hold er cirka tre gange mere værd end deres og 15 af mine spillere bliver indkaldt til venskabskampe for deres respektive landshold.  Hævet Øjenbryn

Men 12. februar møder vi Messina hjemme på Delle Alpi og her viser vi klassen som tophold. Vi lammetæsker dem 7-2. Zlatan scorer hattrick og ser bedre ud end han har gjort de sidste to måneder. Samme dag taber Inter endelig en kamp og begynder at se helt menneskelige ud. 

22. februar 2012 – Champions League ottendedelsfinale
PSV YDMYGET FORAN EGNE FANS!

PSV – Juventus  0 – 5  (0-4)
0 – 1 Zlatan Ibrahimovic (11)
0 – 2 Zlatan Ibrahimovic (23)
0 – 3 Sherman Andrés Cárdenas (29)
0 – 4 Sherman Andrés Cárdenas (35)
0 – 5 Sherman Andrés Cárdenas (56)

Hold da kæft! En af de vildeste kampe jeg har spillet i denne sæson. Jeg udnytter at den første kamp er på udebane og stiller op med stærke fightere i en kontrataktik, der ender med at tage pusten fra hjemmeholdet. Allerede efter 35 minutter er hjemmeholdet nede med fire kasser og Cárdenas viser sin styrke som OMC ved at score ægte hattrick. Yes Sir!  Thumbs Up

Returkampen vinder jeg 1-0 i en afdæmpet præstation og i kvartfinalen af Champions League skal jeg møde Barcelona. Det bliver et par meget svære kampe, men heldigvis starter jeg med at møde dem på udebane.

18. marts 2012
UNDERVURDER ALDRIG ET TOPHOLD DER ER BAGUD!

Denne lektie blev tydelig Lazio i dag, der kom til Delle Alpi for igen at forsøge at vaske det famøse 0-7 nederlag væk fra sidste sæson. Tidligere på sæsonen prøvede de på hjemmebane, med uden held. Denne forårsdag i Italien går det bedre. De blåblusede fra hovedstaden er foran 2-0 efter 25 minutter og det får mine fans til at tage sig til hovedet. Juventus dominerer spillet, men er ikke gode nok offensivt. Heldigvis reducerer Genro kort efter modstandernes andet mål og han når også at udligne inden pausen. Jeg giver holdet et meget stort møgfald i pausen. Det hjælper. Genro ender med at score hattrick og Juventus går fra banen denne dag med en sejr på 5-2. Lazio får igen en ordentlig sæk af topholdet fra Norditalien.  Djævel

På trods af et pinligt nederlag til Chievo på 2-0 ser Serie A faktisk ikke helt så ringe ud endda for Juve. Efter 30 kampe er Juventus stadig kun nr. 2, men der er kun 3 point op til Inter, der efter at have set meget urørlig ud er blevet ramt af en heftig omgang gummiben.

25. marts 2012
GAMLE GENOA-SPILLERE TRIUMFEREDE!

Genoa – Juventus 1 – 2  (1-1)
1 – 0 Halil Altintop (24)
1 – 1 Porcellis (38)
1 – 2 Fernando Genro (80)

Dette var generalprøven inden den første Champions League kvartfinale mod Barca. Derfor sparede jeg et par af mine stjerner, bl.a. Buffon og Zlatan. For at give kampen ekstra spræl stillede jeg op med tre ud af mine fire tidligere Genoa-spillere: Babacan Volkan i målet, Lorik Cana på den defensive midtbane og Cárdenas på toppen af midtbanediamanten. Genoa var uimponeret og spillede en rigtig god kamp. De kommer foran, men de ”gamle” Genoaspillere ønsker brændende at hævne at de blev vraget af den nye træner. En god fight og et topholds vilje sikrer mig sejren på Luigi Ferraris. Genoa rykker ned til 10. pladsen Shockeret med det nederlag og ledelsen er nu nok klar over at de solgte de forkerte spillere.  Djævel

Barcelonas generalprøve inden topbraget på Camp Nou er bestemt ikke noget at pral med. De taber 1-2 hjemme til Sevilla men ligger stadig nr. 1 i La Primera División. Det catalanske storhold viser altså svaghedstegn inden Juventus kommer på besøg.

28. marts 2012
Champions League kvartfinale, 1. kamp

Barcelona – Juventus  0 – 0
MOM: Hedwiges Maduro, Juventus

97.914 tilskuere på Camp Nou

En nulløsning er et okay udgangspunkt før returkampen i en kamp hvor flere spillere i Juventus er spærret og hvor holdet er handicappet af at alle mine Januarindkøb ikke må spille europæisk. Alligevel spiller Juventus fantastisk godt. I 1. halvleg styrer vi totalt og Barca bliver pebet ud til pausen. Det er kun dobbeltredninger fra målmanden José Manuel Reina og last minute febertacklinger der sørger for at vi ikke scorer 3-4 kasser i kampen. I de sidste 20 minutter våger Barca op, de sender flere spillere frem og har et par farlige chancer. Men alligevel sidder jeg efter kampen og tænker at jeg burde have vundet.  Skuffet

31. marts 2012, klokken 12
NY KONTRAKT TIL HANSEN

I dag blev jeg tilbudt en ny kontrakt i Juventus. Uden at tøve valgte jeg at skrive under. Ikke fordi jeg har tænkt mig at blive i Juventus. Denne sæson bliver helt sikkert den sidste i Italien, men jeg skrev under for det første fordi jeg synes det er pænt af dem at tilbyde mig at blive eftersom jeg med stor sandsynlighed ikke vinder Serie A og muligvis heller ikke andre pokaler. For det andet skrev jeg under for at undgå uro hos trænere og spillere. Hvem husker ikke Laudrup i foråret 2006? Rullende Øjne

31. marts 2012, klokken 15
JUVENTUS TILBAGE I MESTERSKABSKAMPEN!

Juventus (2) – Inter (1)

5 – 0

1 – 0 Ezequiel Garay (7)
2 – 0 Zlatan Ibrahimovic (31)
3 – 0 Zlatan Ibrahimovic (43)
4 – 0 Ryan Babel (57)
5 – 0 Zlatan Ibrahimovic (83)
MOM: Zlatan (Karakter: 10)

Yes! Juventus kom tilbage i guldkampen. Efter at have været 3 point bagud i forhold til Inter, sætter vi trumf på og slagter topholdet. Spillerne reagerer positivt på at jeg få timer tidligere bandt mig til 4 år mere i Torino (tror de) og alt ser pludseligt meget lyst ud. Måske vinder vi alligevel en pokal eller to i denne sæson.  Smiley

4. april 2012
Champions League kvartfinale, 2. kamp

Juventus – Barcelona  2 – 0
1 – 0 Cedric Konan (35)
2 – 0 Porcellis (53)
Rødt kort: Per Mertesacker, Barcelona (27)
MOM: Porcellis, Juventus (karakter: 9)

Publikum blev vidne til en usædvanligt tæt fight på Delle Alpi. Barca prøvede at sætte sig igennem med deres teknik, men Juventus var simpelthen mere oplagte i dag. Da først en af Barca spillerne blev vist ud begynder holdet fra Torino virkelig at spille op til deres bedste, og afslutningsstatisti kken endte med at være 18-1 i mit favør. Shockeret

Med resultatet er Juventus fremme hvor der er sjovt at være, nemlig semifinalen i Champions League. Modstanderen bliver Ajax, og det vil jeg mene er en god lodtrækning i betragtning af at de andre to hold i semifinalen er Arsenal og Roma. Lidt heldig har man vel lov at være Wink

11. april 2012
JUVENTUS I COPPA ITALIA FINALEN!

Efter Lazio’s 5-2 nederlag til os i ligaen, skulle vi møde dem igen – denne gang i Coppa Italia’s semifinale. De blåblusede fra Rom var som altid meget opsatte på at slå os, men det kan de åbenbart ikke. Med resultaterne 2-0 ude og 1-0 hjemme er Juventus så langt fremme at de kun kan røre den første pokal, nemlig Coppa Italia.

Modstanderen bliver Inter, som stadig batler med om mesterskabet. På den måde kan finalen blive dobbelt vigtig: Det ene hold kan vinde ”The Double” eller den ene hold kan forsøge at få hævn over at have tabt mesterskabskampen. Der er nærmest garanti for drama. Hold godt øje - hvem ved hvornår den næste update kommer?
  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #709: 07 Sep 2006, 21:47 »

Nu ser det jo meget bedre ud Thumbs Up

Fik du bestukket nogen dommere? Rullende Øjne Wink

Forhåbenligt går der ikke så lang tid indtil den næste update Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mikkellas
Gæst

« Svar #710: 07 Sep 2006, 21:52 »

Sikke nogle storsejre Thumbs Up Fortsæt det spil og du vinder the treble.
KUTGW!

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #711: 07 Sep 2006, 21:52 »

NICE intet mindre ind NICe

Come On You Spurs
COYS

lurking

ZhotLog
Gæst

« Svar #712: 07 Sep 2006, 21:52 »

God update som sædvanligt, jeg kan nu erklære, lige før denne blog lukker. At det nu er min yndlingsblog her på siden Thumbs Up

Dog er der nogle fejl i updaten, ingen af SS'ne er store nok til at se noget som helst Shockeret
Men den mest chokerende fejl er :

22. februar 2012 – Champions League ottendedelsfinale
PSV YDMYGET FORAN EGNE FANS!

PSV – Juventus  0 – 5  (0-4)
0 – 1 Zlatan Ibrahimovic (11)
0 – 2 Zlatan Ibrahimovic (23)
0 – 3 Sherman Andrés Cárdenas (29)
0 – 4 Sherman Andrés Cárdenas (35)
0 – 5 Sherman Andrés Cárdenas (56)

Hold da kæft! En af de vildeste kampe jeg har spillet i denne sæson. Jeg udnytter at den første kamp er på udebane og stiller op med stærke fightere i en kontrataktik, der ender med at tage pusten fra hjemmeholdet. Allerede efter 35 minutter er hjemmeholdet nede med fire kasser og Cárdenas viser sin styrke som OMC ved at score ægte hattrick. Yes Sir!  Thumbs Up

Det er ikke et ægte hattrick når det ikke scores i en halveg!!  ticked off  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #713: 07 Sep 2006, 21:55 »

Det er ikke et ægte hattrick når det ikke scores i en halveg!!  ticked off  Opstemt

Det skal være 3 mål efter hinanden uanset hvor lang tid det tager, selvmål tæller ikke med mindre det er 3 selvmål, så jo den er god nok. Vaskeægte hattrick Thumbs Up

- Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #714: 08 Sep 2006, 08:00 »

Det skal være 3 mål efter hinanden uanset hvor lang tid det tager, selvmål tæller ikke med mindre det er 3 selvmål, så jo den er god nok. Vaskeægte hattrick Thumbs Up

Jo, tak, jeg vil også mene den er god nok.  Hævet Øjenbryn

Brodtgaard
Manager

« Svar #715: 08 Sep 2006, 08:21 »

God update... Glæder mig til at se om du kan få alle 3 pokaler...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #716: 08 Sep 2006, 09:43 »

Sådan! Juve er med igen.. Smiley Lad os håbe du kan få nogle ekstra pokaler.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

ZhotLog
Gæst

« Svar #717: 09 Sep 2006, 20:22 »

Dusty..... Kan vi måske håbe på en update i aften? Rullende Øjne 

Dusty78DK
Manager

« Svar #718: 09 Sep 2006, 20:41 »

Uha, det tror jeg ikke. Hvis I er heldige kan jeg nå det i morgen

ZhotLog
Gæst

« Svar #719: 09 Sep 2006, 20:48 »

Græder

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010