home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187337 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #495: 11 Jul 2006, 19:05 »

Så er det i aften VM finalen spilles mellem Argentina og Danmark. Kampen lægges ud cirka 20:00!!

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #496: 11 Jul 2006, 20:23 »

Hallo 20min over nu

Come On You Spurs
COYS

lurking

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #497: 11 Jul 2006, 20:41 »

40min jeg er skuffet

Come On You Spurs
COYS

lurking

Dusty78DK
Manager

« Svar #498: 11 Jul 2006, 20:43 »

Undskyld ventetiden

Imageshack drillede  Sur

Måske skulle jeg søge job i DSB  funny

VM I SYDAFRIKA

10. juli 2010
Bronzekampen

Brasilien – Elfenbenskysten 1 – 1 (0-0) – straffespark: 4-3

En meget tæt kamp. Lucio bringer Brasilien foran lige efter anden halvlegs start og Salomon Kalou udligner i overtiden.
På straffespark har Brasilien de bedste nerver og vinder en medalje, som de havde regnet med. De havde nok bare håbet på en anden karat. Wink
Afrikansk fodbold har det bedste resultat ved VM, selv om det var tæt på at snuppe en finaleplads.

VM I SYDAFRIKA

10. juli 2010
VM FINALEN !!!

Argentina – Danmark
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00
Kick off kl 15:00
Vejret: Tørt og 18 grader

Her skal VM finalen spilles:
FNB stadium i Johannesburg

Fodboldfans over hele verden har set frem til denne dag: VM finalen, der indeholder et af de hold, som folk regnede med, nemlig Argentina, og så et hold ingen regnede med, nemlig lille Danmark.

Moralen er dog høj i den danske trup:

Hjemme i Danmark mener de selvbestaltede fodboldeksperter også at Danmark har en chance:

Det er sikkert Flemming Poulsen  funny

VURDERING AF HOLDENE

Argentina

De bliver trænet af 58-årige erfarne træner Luis Soler og har som sædvanlig taget en masse spændende og fantastisk gode spillere med til VM.

Men holdet har været gennem nogle hårde kampe i hver eneste match siden ottendedelsfinalen. Det er blevet til en hel del forlænget spilletid og nervepirrende straffesparkskonkur rencer, og det kan ses på deres trup, der er plaget af et par skader og karantæner.

Argentinas vej til finalen:

Så, jo, Argentina er favoritter til Danmarks kamp, men er de så store favoritter som oddssætterne tror?

Danmark

Opkomlingene fra det kolde Nordeuropa, har spillet et par pæne kampe mod andre VM overraskelser for at nå finalen. Holdet har ikke været alvorligt presset siden ottendedelsfinalen mod Spanien og har med stor sandsynlighed flere kræfter i benene end Argentina. Desuden har holdet ingen karantæner og Stephan Andersen har den eneste skade på holdet. Så alt i alt er det danske hold i en bedre forfatning til de Sydamerikanske favoritter. Men er det nok?

Danmarks vej til finalen (hvis nogen skulle have glemt det Grin):

SAMLET VURDERING

Argentina: 60%
Danmark: 40%

Danmarks startopstilling:

Den eneste ændring er at Michael Jakobsen er kommet ind i stedet for Shawkat på grund af hans øgede erfaring.

Argentinas startopstilling:

En masse store spillere, men heldigvis for os er et par af dem skadet.

GAME ON!!

VS          

1 – 0 Sergio Agüero (95) – Thomas Sørensen sparker målspark, Argentina opfanger bolden. Gravgaard får for langt frem og presser og efterlader et stort hul i forsvaret bag sig. Bolden spilles ind i det tomme rum og strejfer en forsvarsspiller så Thomas Sørensen går forkert af bolden. Underligt mål Shockeret  Græder  Græder  Græder

Skuddet strejfer forsvaret
og snyder målmanden.
Sørens(en) også  ticked off

1 – 1 Nicklas Bredtner (97) – Frispark til Argentina, der er gået tilbage på banen. Danmark bryder og slår kontra. Bolden ender hos Søndergaard på den danske banehalvdel. Han tager den lange tur op ad banen, inden han serverer bolden for den kun 22-årige angriber, der scorer foran 96.000 tilskuere med et smukt lob fra kanten af straffesparksfeltet .

Hele Danmark holder
vejret sammen med Bredtner
mens bolden sejler over
Målmanden Lux

1 – 2 Kasper Lorentzen (100) – Søndergaard forsøger et indlæg fra venstre side, der bliver rettet af. Coloccini går frem for at sparke væk lige foran straffesparksfeltet, men taber en duel med Bredtner, der prikker bolden videre til den centralt placerede midtbanespiller. Den kun 24-årige midtbanemand afgør iskoldt VM finalen.

Argentinerene er taget
på sengen igen og den
unge midtbanespiller
scorer finalens sidste mål

DANMARK BLIVER VERDENSMESTRE EFTER SEJR I FORLÆNGET SPILLETID!!

I hele den ordinære spilletid er Danmark ude i tovene. Hver gang bolden sparkes frem, bliver den taget væk af den stærke Argentinske defensiv og så får vi bolden tilbage i hovedet. Vi får kun lidt offensivt spil og Argentina angriber og angriber. Thomas Sørensen hiver den ene fantastiske redning frem efter den anden og forsvarsspillerne kaster sig overmodigt ned i tacklingerne. Prøv at se forskellen på afslutninger! Den eneste danske forsvarsfejl sker 5 minutter inde i den forlængede spilletid, hvor Gravgaard går for langt frem på banen og bliver fanget. Thomas Sørensen så heller ikke for god ud i den situation. På det tidspunkt regner jeg med at kampen er afgjort. Men Argentina slapper for meget af og Danmark vender finalen på fem minutter!
Vi vinder på hård fight og at Argentina går fysisk ned i den forlængede spilletid efter et hårdt VM program.

Sådan reagerede pressen på sejren:

Ja, det var måske ikke den mest fortjente sejr, men fodbold handler om at være klar i alle 90 eller 120 minutter. Jeg filmer mig i det mindste ikke til mine sejre – modsat Italien og Portugal.  Wink

Det danske fodboldforbund er også oppe i skyerne

Jo, tak, jeg tager sgu’ to år mere som dansk landstræner funny

Endelig løftede
Danmark igen et trofæ.
Sommeren 2010 vil gå
over i historien.

VM I TAL

GENNEMSNITSPRÆSTATI ON:

Kasper Lorentzen topper listen, hvilket er meget godt klaret når man ser hvilke verdensstjerner, der ellers er med. Jeg tror ikke at Lorentzen bliver i den nedrykkede klub Leverkusen.

BEDSTE SPILLER:

Rimeligt godt klaret at få nr. 1 og 3

BEDSTE MÅLMAND:

Den aldrende danske keeper vandt selv om han ikke var involveret i en straffesparkskonkur rence

MÅL:

Det var ærgerligt at Morten Søndergaard ikke fik scoret i finalen. Han deler derfor prisen som topscorer med Henry.

ASSISTS I VM:

Søren Larsen var god til at heade og prikke bolden videre. En spændende udvidelse af hans talent.

LANDES SAMLEDE ANTAL SCOREDE MÅL:

Hold da op, Danmark scorede samlet 19 mål! Shockeret

LANDENES SAMLEDE MÅL INDKASSERET:

Danmark både scorede fleste mål og lukkede flest ind. Oversat til dansk: Landsholdet ved hvordan man laver god underholdning. funny

VM’S DREAM TEAM

Fem spiller på dream teamet, og det er rigtig godt klaret.  Hævet Øjenbryn

FLERE TAL

Så blev jeg også den øverste på skamlen i den danske Hall of Fame – Ricardo blev endelig stødt af tronen Cool

Sådan ser managerevnerne ud når man på 2 måneder har vundet både det italienske mesterskab og VM:

Hvad så med taktikken? Hvad skal der til for at vinde VM? Tja, jeg har vundet på at bruge følgende to taktikker, som er 4-4-2 diamant med følgende holdinstruktioner:

Det er den ”almindelige” taktik, som jeg bruger overfor de hold hvor jeg skal skabe kampen.

Her er den defensive. Den her bruger jeg når jeg er oppe mod et fantastisk stærkt hold, så som Holland eller Argentina. Det er også en god taktik hvis en fysisk stærk modstander, som Elfenbenskysten, har held til at ødelægge mit spil.

Det var så det gutter. Jeg blev – meget chokerende for mig selv, verdensmestre med Danmark efter mit eget mål var at komme til kvartfinalen.

Efter en pause, hvor jeg skal samle kræfter, fortsætter blog’en med opstarten af den nye sæson med Juventus!

Thore
Manager

« Svar #499: 11 Jul 2006, 20:48 »

Nice  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #500: 11 Jul 2006, 20:57 »

Tillykke meget flot vundet  Smiley

Jeg er nået til side 5 i at læse og det ser rigtig godt ud Smiley

SirToby
Manager

« Svar #501: 11 Jul 2006, 20:59 »

Godt gået. Tillykke med det.

Zone 43
Manager

« Svar #502: 11 Jul 2006, 21:16 »

Sådan Thumbs Up

Så tog du Argentina med bukserne nede Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mikkellas
Gæst

« Svar #503: 11 Jul 2006, 21:27 »

Fantastisk sejr i finalen, havde sgu ikke regnet med at du havde vundet VM! Men nu må det da være pærelet at vinde Serie A og Champions League Thumbs Up
Held og lykke i fremtiden.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #504: 11 Jul 2006, 21:30 »

KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP
Skide flot lavet det der Dusty.. Ja ord kan jo næsten ikke beskrive det..
STORT TILLYKKE HER FRA
KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #505: 11 Jul 2006, 21:47 »

Tillykke tja det var værd at vente på

gid det var i Mexico så vi kunne synge

Hali halløj vi vinder i Mexico

Come On You Spurs
COYS

lurking

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #506: 11 Jul 2006, 22:16 »

Tillykke tja det var værd at vente på

gid det var i Mexico så vi kunne synge

Hali halløj vi vinder i Mexico

Ville det ikke være bedre med

Hali Hali Halå vi vinder over Mexico  Peace

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #507: 12 Jul 2006, 00:45 »

Fantastisk sejr...

Det er virkelig flot at vinde vm med et dansk landshold der ikke har helt det samme materiale som mange af de andre lande at gøre godt med...

at du så også vandt alle? kampe er en stor taktisk pragt præstation.. tillykke med sejren..!

Dusty78DK
Manager

« Svar #508: 12 Jul 2006, 12:28 »

Tak alle for de pæne ord. Jeg er sel stadig en smule overrasket over at jeg vandt
Det var selvfølgelig lidt en heldig sejr, fordi Danmarks vej til finalen var nemmere end Argentinas, men alligevel.

Jeg overvejer i øvrigt at lægge alle VM kampene, eller måske bare finalen, ud på nettet et sted, så dem der har lyst kan downloade dem og se hvordan jeg spillede. Kender nogen et site a la Imageshack, hvor jeg kan uploade de der pkm filer?

Brodtgaard
Manager

« Svar #509: 12 Jul 2006, 13:03 »

Flot flot Dusty...
Respekt - dejligt med en vm-titel til Danmark

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010