Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:25:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
2 Brugere, 532 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med? (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29
Sider:
1
...
28
29
[
30
]
31
32
...
74
Forfatter
Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil (Læst 187384 gange)
Dusty78DK
Manager
Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
«
Svar #435:
02 Jul 2006, 10:15 »
Citat af: ZhotLog 02 Jul 2006, 00:19
Og for lige at
understrege
hvorfor jeg ikke er tilfreds med dine angribere, Vil jeg lige give 2 SS af en angriber du købte fra start af i Genoa, og så en du måske køber nu.
Her har vi så en boksspiller som du købte i starten med Genoa, navnet er
Maric
Og her, til sammenligning har var så en spiller du overvejer at købe nu, med Juve,
Kepa
Tjaaa Dusty, spillermaterialet er blevet bedre, men det er satme ik' meget
I see your point. Men nu er Kepa også tænkt som back-up. Jeg kan ikke modstå et godt tilbud, når det er fritransfer *savle*
Dusty78DK
Manager
«
Svar #436:
02 Jul 2006, 10:16 »
Citat af: Møller 02 Jul 2006, 01:12
Det går ikke, Dusty UPDATE !
I aften, i aften. Har ikke tid før. Men den update kommer til at handle om det landshold jeg sender sydpå til VM
ZhotLog
Gæst
«
Svar #437:
02 Jul 2006, 10:59 »
Kommer der ikke også noget om Juve og transfermarkedet??
Dusty78DK
Manager
«
Svar #438:
02 Jul 2006, 16:49 »
Citat af: ZhotLog 02 Jul 2006, 10:59
Kommer der ikke også noget om Juve og transfermarkedet??
Næh, ikke før VM er slut. Vil helst ikke blande tingene sammen, så bliver den gamle mand forvirret
Update er på vej!!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #439:
02 Jul 2006, 16:58 »
UDTAGELSE AF DANMARKS VM TRUP
Indkøbene i Juventus er allerede gået i gang, kan jeg godt afsløre allerede nu
, men nu er tiden kommet til at Danmark skal til VM. Jeg har valgt at ”ryste posen” endnu en gang, har været ude for at finde erstatningsspillere på de positioner, hvor jeg mente at Danmark var svagest. Efter en masse arbejde er jeg kommet frem til at de følgende 23 spillere, som skal forsvare nationens farver ved VM i Sydafrika 2010.
MÅLMÆND:
Thomas Sørensen (Birmingham)
Stephan Andersen (Charlton)
Martin Holm (OB)
HØJRE BACKS:
Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Lars Jacobsen (FC København)
VENSTRE BACKS:
Rang Shawkat (Sochaux)
Michael Jakobsen (Bologna)
CENTRALE FORSVAR:
Daniel Agger (Liverpool)
Michael Gravgaard (Genoa)
Per Krøldrup (West Ham)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)
DEFENSIVE MIDTBANESPILLERE:
Christian Poulsen (Parma)
Leon Andreasen (Ipswich)
Rasmus Würtz (Sporting)
HØJRE WINGS:
Michael Silberbauer (Aachen)
Danilo Arrieta (Schalke 04)
VENSTRE WINGS:
Simon Poulsen (FC Midtjylland)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)
OFFENSIVE CENTRALE MIDTBANESPILLERE:
Thomas Kahlenberg (Auxerre)
(Kasper Lorentzen kan også spille denne plads)
ANGRIBERE:
Søren Larsen (Schalke 04)
Simon Bræmer (AAB)
Nicklas Brendtner (Arsenal)
Morten Søndergaard (Wolves)
KOMMENTAR
Danmark står midt i et generationsskifte. Det har jeg valgt at tage konsekvensen af. Derfor er der eksempelvis store udskiftninger på angrebspladsen. Ebbe Skovdahl træner Wolves og har bragt holdet til toppen af den næstbedste engelske række med god teknisk fodbold udført af en del unge danske spillere. Morten Søndergaard er holdets topscorer og skal med. Derudover har jeg udtaget super 20’eren Brendtner, der – ligesom Danilo Arrieta – kan få debut under dette VM.
På målmandsposten kan generationsskiftet også ses: tredjemålmanden er den 18-årige Martin Holm. De fleste andre steder på holdet er det business as usual, med undtagelse af den tidligere Lyngbyspiller Shawkat, der har spillet godt i det franske i denne sæson. Han kan spille både i venstre og højre side.
VURDERING AF HOLDET
Hvis Danmark var et klubhold ville jeg være okay tilfreds men ikke klappe i hænderne af glæde. Målmandsposten og højre side af hele banen er den store svaghed på holdet. Hvis Silberbauer og Bøgelund bliver skadet er de næste i rækken ikke helt så gode. Det centrale forsvar er meget stærkt spillende: Alle spillere har gode evner og har klaret sig godt på klubholdet. Angriberne er en smule satset. De angribere, jeg kan vælge imellem er overhovedet ikke fantastiske – på nær ”store Larsen” – men jeg har fundet de bedst mulige. Generelt er Danmark midt i et generationsskifte og det giver et spændende mix af rutinerede og nye spillere.
Alt i alt vil jeg vurdere at Danmark har en god chance for at spille godt til VM. Jeg vil mene der er en okay god chance for at gå videre til ottendedelsfinalen, for jeg kan i hvert fald godt matche Japan og Uruguay med det her hold.
Holdet er i god form. Simon Poulsen er småskadet men ellers er alle klar.
Næste update: Danmark - Holland !!
ZhotLog
Gæst
«
Svar #440:
02 Jul 2006, 18:48 »
Glæder mig allerede
Meen..
Er Thomas Sørensen stadig god nok? Og kan du måske komme med SS af spillerne i den forventede start opstilling? Eller ihf. Profilerne?
Dusty78DK
Manager
«
Svar #441:
02 Jul 2006, 20:04 »
Citat af: ZhotLog 02 Jul 2006, 18:48
Glæder mig allerede
Meen..
Er Thomas Sørensen stadig god nok?
Hæ, det ved jeg ikke, men der er ingen bedre på nuværende tidspunkt
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #442:
02 Jul 2006, 20:10 »
Hvad med Jesper fra FCK
men ellers spænende at se om VM guldet skal en tur forbi DK.. håber det.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #443:
02 Jul 2006, 21:49 »
VM 2010 I SYDAFRIKA
10. juni 2010
Gruppe B, 1. spillerunde
Holland - Danmark
1: 2,00 X: 3,25 2: 3,25
Kick off kl. 19:00
Vejrudsigt: Tørt og 16 grader
Så er tidspunktet kommet. Der var været snakket masser om dårlig dansk form, og Rajko Lekic, som ikke kom med i VM truppen, men det er alt sammen fortid nu, for nu skal Danmark endelig tage hul på sin VM deltagelse.
Jeg har det ligesom Bræmer fint nok med at ankomme til den afrikanske sommer som underdogs. Lad bare Holland tro de er en masse.
Til dagens kamp mod de store favoritter i gruppen har jeg valgt at lade mig inspirere af mit forår i Juventus og spille henholdene og bare vente på at modstanderne kommer til mig. Det har virket fantastisk på udebane i Italien, nu må vi se hvordan det virker i det Sydafrikanske sommervejr.
Dagens startopstilling:
Der er ingen skader af nogen art så jeg stiller op i stærkeste opstilling.
GAME ON!
VS
0 – 1 Kasper Lorentzen (8)
– Holland presser på fra start, men pludselig bryder Danmark et angreb. Søren Larsen holder på bolden og har set Lorentzen, der er løbet i dybden. Med en sukkerbal spilles midtbanespilleren fri. Vicken kan ikke følge med, at den unge dansker kan løbe hele vejen til målet og placere bolden tæt op af højre stolpe. Veteranen van der Sar er chokeret ligesom alle de oranje tilhængere.
1 – 1 Ruud Van Nistelrooy (45)
– Danmark afværger et angreb i første omgang, men en lang bold spilles frem til superstjeren. Gravgaard holder ikke sin markering, og angriberen sparker bolden fladt ind.
2 – 1 Ismael Aissati (59)
– Danmark forsøger sig med offensivt opspil, men De Jong bryder og de oranjeklædte slår kontra. Bolden ender hos den unge angriber, der sparker bolden op i hjørnet fra 30 meter.
2 – 2 Søren Larsen (70)
– Frispark til Danmark lige ved midtercirklen på Hollands banehalvdel. Christian Poulsen sender en lang bold frem i retningen af store Larsen i feltet. Angriberen snyder sin oppasser og får plads til at heade bolden forbi den fremstormende Van der Saar.
KAMPEN FLØJTES AF! 2 – 2 !!
Kommentar:
Den defensive fightertaktik virker. Jeg kommer hurtigt foran mod et selvsikkert hollandsk hold, og det ryster dem vildt. Danmark er godt i gang ved VM!
De danske roligans var
på plads til dagens kamp
og fik god underholdning
for pengene
TAL OG TABELLER
Anden kamp i gruppen:
Japan – Uruguay 2 – 1
Hold da op!
Det lader til at Japan også kan i Afrika. Måske er det ved dette VM at asien for alvor kommer i gang … uden hjælp fra dommeren
Stillingen i Danmarks gruppe ser sådan her ud:
Det er en ganske god udvikling, der er kommet i gruppen. Jeg forventer at Japan får svært ved at fastholde deres fremragende start og at Holland skal kæmpe for at være sikker på at komme videre. Alt i alt er gruppen stadig åben og det har jeg det rigtig godt med.
Næste update: Danmark møder gruppens tophold Japan!
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #444:
02 Jul 2006, 22:03 »
God start på VM mod Holland og jeg tror og håber på at du går videre.
Mikkellas
Gæst
«
Svar #445:
02 Jul 2006, 23:16 »
Godt resultat, ærgeligt at du ikke kunne holde de to føringer du havde undervejs i kampen. Glæder mig til kampen mod Japan
KUTGW
ZhotLog
Gæst
«
Svar #446:
02 Jul 2006, 23:23 »
God start, og bank så Japanerne gule og blå
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #447:
03 Jul 2006, 13:56 »
god start på vm, holland er klart gruppens stærkeste hold og er ikke i tvivl om at du nok skal gå videre fra gruppen efter dette resultat måske endda som 1er!!
Også starten på den nye sæson i juventus ser lovende ud.. og forresten tillykke med mesterskabet...
glæder mig til at følge vm og starten på den nye sæson..
Dusty78DK
Manager
«
Svar #448:
03 Jul 2006, 23:00 »
VM I SYDAFRIKA
16. juni 2010
Gruppe B, 2. spillerunde
Danmark - Japan
1: 2,00 X: 3,25 2: 3,25
Kick off kl. 15:00
Vejrudsigt: Tørt og 27 grader
Dagens modstander har hidtil været VM’s kældedækker på grund af den sensationelle sejr over Uruguay i første runde. Succesen skyldes ikke kun de små spillere på banen, men også deres stærke træner Lothar Matthäus – tidligere tysk forsvarsgeneral – der har banket noget disciplin og tysk grundighed ind i spillerne. Derfor tager jeg ikke let på kampen, selv om alle forventer vi vinder.
Den tyske træner forventer
at Japans gode organisation
vil blive nøglen til succes i
dagens kamp
Dagens modstandere er gode, specielt teknisk, men så gode er de heller ikke. Derfor spiller jeg mere fremadrettet end mod Holland. Målsætningen for dagens kamp er meget klar: Danmark skal vinde, helst overbevisende, sådan så ingen er i tvivl om at vi går videre inden sidste kamp.
Danmarks startopstilling:
Jeg spiller bevidst på at få mange høje bolde ind over til mine hovedstødsstærke angribere. Derfor er Bredtner (20 i hovedstød) kommet ind i startopstillingen i stedet for Søndergaard (17 i hovedstød). De andre småjusteringer på de forskellige pladser skyldes at et par af spillerne er trætte efter sidste kamp.
GAME ON!
VS
1 – 0 Kasper Lorentzen (33)
– Danmark bygger tålmodigt op, inden Søren Larsen sætter tempo på og lægger en god aflevering ind i feltet til midtbanespilleren, der scorer ved nærmeste stolpe. Målmanden burde have haft den bold, men de danske fans er ligeglade.
2 – 0 Søren Larsen (49)
– Danmark forsøger at bygge op men modstanderen har åbenbart fået ny gejst efter peptalken i pausen. Japan bryder et dansk angreb og forsøger at slå kontra, men Kahlenberg bryder igen og sender bolden videre til Lorentzen, der spiller ”der waffe” fri. Han tager et smukt træk forbi to forsvarsspillere og ind i straffesparksfeltet inden han med et smukt langskud føler bolden over målmanden og ned i det modsatte hjørne. Sublimt!
2 – 1 Hiroyuki Nakamura (71)
– Japan er begyndt at presse på og får et indkast ved Danmarks straffesparksfelt. Bolden sendes ind over, og de velvoksne danske spillere burde være i stand til at holde de små japanere fra fadet. Men midtbanespilleren er listet med ind i feltet og han får en halv meter så han kan trykke af én meter foran Thomas Sørensen og målet.
3 – 1 Morten Søndergaard (92)
– Danmark kører bolden rundt og venter på der bliver fløjtet af. Pludselig tager Kahlenberg et par træk, der sætter to forsvarsspillere af og han spiller den danske angriber helt blank inde i feltet. Fra en spids vinkel banker Wolves angriberen endelig bolden i kassen.
KAMPEN ENDER MED DANSK SEJR PÅ 3-1 !
En meget mystisk kamp. Vi dominerer totalt den første time af kampen og vi kunne nemt have ført med fem mål. Bredtner har to forsøg på stolpen og får ikke meget ud af sine 20-taller i afslutninger og hovedstød. Japan, der var meget apatisk de første 45 minutter, får efter pausen pludselig overskud til at tage kampen op og presse på. De bliver ret farlige. Med målet til 2-1 begyndte jeg at blive en smule nervøs, og jeg regnede faktisk med en udligning i kampens sidste sekunder da jeg så Søndergaard brænde det straffespark han fik tilkendt i det 86. minut. Men heldigvis har vi moralen til sidst. Lektien i dagens kamp er at vi skal være mere skarpe når vi har chancen. I kampen mod Holland brændte vi også en chance foran et tomt mål da vi førte 1-0 og den kamp ville sikkert også have udviklet sig anderledes hvis vi havde haft skarpheden. Den slags fejltagelser kan koste os dyrt i turneringen mod bedre modstandere.
TAL OG TABELLER
Den anden kamp i gruppen:
Uruguay – Holland 1 – 1
Endnu et overraskende resultat i denne gruppe, som udvikler sig ganske anderledes en bookmakerne sikkert havde regnet med
Denne VM gruppe B har udviklet sig til et sandt mareridt for hollænderne, men fantastisk godt for os. Med det uafgjorte resultat i aftens anden kamp, har vi nu matchbold før sidste runde, og kan med stor sandsynlighed selv bestemme om vi vil være nummer 1 eller 2.
HVEM SKAL DANMARK MØDE?
Vores gruppe B bliver i ottendedelsfinalen matchet med Gruppe A, der efter to kampe ser sådan her ud:
Tyskland er i gruppe med de forsvarende verdensmestre (!!) Spanien
, de hårdt kæmpende sydamerikanere fra Paraguay og VM debutanten Bahrain. Ligesom Holland i vores gruppe, er verdensmestrene i knæ. Hvis gruppespillet var slut nu skulle vi møde Paraguay og gruppen taget i betragtning er det mit favoritvalg.
Ved VM i 1986 kunne Danmark, hvis de havde tabt den sidste gruppekamp mod Tyskland, have mødt Marocco i ottendedelsfinalen i stedet for Spanien. Vores tyske træner ville bare så gerne slå sit hjemland og det gjorde han, bl.a. på grund af et straffespark, der blev tilkendt ingen ringere end Morten Olsen. Tyskland tabte altså og mødte derfor Marocco i en kedelig kamp, som de vandt 1-0 uden at anstrenge sig. Danmark mødte som sagt Spanien og … nå, ja, det kan de fleste af jer sikkert godt huske. Lektien fra dengang er at trods nationale følelser kan det godt være en god idé at tabe en kamp ”med vilje” for at få en lettere modstander. Gruppe A bliver afgjort dagen inden jeg skal spille min sidste kamp mod Uruguay, og jeg vil sige det lige ud: Min taktik vil være bestemt af slutresultatet i den anden gruppe. Jeg vil ikke tabe med vilje, men jeg vil ikke vinde, hvis det er en ulempe for mig
. Hvad siger I til det?
Nå, anyways, der er ikke mere at berette før næste kamp.
Næste Update: Danmarks sidste gruppekamp mod Uruguay, hvor jeg spiller på resultatet!
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #449:
03 Jul 2006, 23:38 »
vil bare lige sige at du skal være opmærksom på at hvis du taber med over 2 mål så får uruguay din plads
og det ville jo ikke være så fedt...!
men ellers så spil da klart på resultatet... paraguay er klart at foretrække foran spanien og brasilien..
Sider:
1
...
28
29
[
30
]
31
32
...
74
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »