Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
24 Nov 2025, 20:06
Broen13
Blogs
#17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38
Broen13
Klubsøgnin...
Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15
simmy1
Blogs
Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24
Broen13
Klubsøgnin...
SC Braga
21 Nov 2025, 20:20
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49
Broen13
Klubsøgnin...
1860 München
20 Nov 2025, 15:05
Broen13
Klubsøgnin...
River Plate
Antal Registrerede Brugere:
23182
0 Brugere, 534 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kathli
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med? (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29
Sider:
1
...
20
21
[
22
]
23
24
...
74
Forfatter
Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil (Læst 191973 gange)
ZhotLog
Gæst
Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
«
Svar #315:
03 Jun 2006, 18:09 »
Super fede resultater i CL!
men dog, som du selv siger, lidt sejlende resultater i Serie A..
Fedt at du prøver Roupolo, men hvor satan bliver den unge østriger af?
Baune
Gæst
«
Svar #316:
03 Jun 2006, 21:32 »
Rigtig, rigtig flot klaret i CL. Ikke nok med at du besejre Barca, du besejre også Chelsea.
Bare ærgreligt at det ikke går så godt, som det skulle i Serie A.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #317:
03 Jun 2006, 22:21 »
Citat af: ZhotLog 03 Jun 2006, 18:09
Super fede resultater i CL!
men dog, som du selv siger, lidt sejlende resultater i Serie A..
Fedt at du prøver Roupolo, men hvor satan bliver den unge østriger af?
Har prøvet ham, men han er ikke helt så god som både Roupolo og Taborda. Men Ezenwa sidder på bænken, hvis det kan trøste dig.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #318:
03 Jun 2006, 22:34 »
Citat af: Dusty78DK 03 Jun 2006, 22:21
Men Ezenwa sidder på bænken, hvis det kan trøste dig.
Selvfølgelig kan det trøste mig!
eller..?
Dusty78DK
Manager
«
Svar #319:
04 Jun 2006, 01:26 »
Citat af: ZhotLog 03 Jun 2006, 22:34
Selvfølgelig kan det trøste mig!
eller..?
Det var heldigt
Jeg har bare en del lovende angribere i klubben. Selv Acuña er bedre end ham østrigeren. Derudover er Ricardo Vaz Te også bedre end gennemsnittet helt fremme.
Soccerpop
Gæst
«
Svar #320:
04 Jun 2006, 11:21 »
Synes sku du skal bruge Ezenwa.
Adebayor spiller næsten bedre når han er med ikk,
men måske bare det indtryk jeg har
Dusty78DK
Manager
«
Svar #321:
04 Jun 2006, 16:30 »
Citat af: Soccerpop 04 Jun 2006, 11:21
Synes sku du skal bruge Ezenwa.
Adebayor spiller næsten bedre når han er med ikk,
men måske bare det indtryk jeg har
Det er faktisk også mit indtryk, men det er kun i perioder at Ezenwas og Adebayors samarbejde fungerer godt. Andre gange må jeg nøjes med en ufortjent uafgjort, og det kostede mig mesterskabet i sidste sæson.
Soccerpop
Gæst
«
Svar #322:
04 Jun 2006, 16:59 »
Citat af: Dusty78DK 04 Jun 2006, 16:30
Det er faktisk også mit indtryk, men det er kun i perioder at Ezenwas og Adebayors samarbejde fungerer godt. Andre gange må jeg nøjes med en ufortjent uafgjort, og det kostede mig mesterskabet i sidste sæson.
okay,
men synes alligevel at du skal bruge Ezenwa
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #323:
05 Jun 2006, 17:19 »
Jamen klasse intet mindre. To sejr over Barca og Chelsea. Det er klasse og nu ser det godt ud med henblik på at komme videre i CL. 4 point mere også skulle den gerne være hjemme.
Så er det jo lidt typisk at det kommer til at gå lidt skidt i Serie A når det køre i CL men det tror jeg nu nok du skal få rettet op på så mesterskabet kan komme til Genoa
Glæder mig allerede til at høre mere fra Genoa
Dusty78DK
Manager
«
Svar #324:
05 Jun 2006, 23:28 »
OKTOBER 2009
3. oktober
VM kvalifikation, gruppe 3, 9. spillerunde.
Israel – Danmark
Optakt:
En spændende, afgørende kamp ligger foran det danske landshold. Israel ligger næstsidst i gruppen, men vil sikkert gøre alt for at forsvare den nationale stolthed.
Danmarks startopstilling:
Simon Bræmer Rejko Lekic
Kasper Lorentzen
Simon Poulsen Michael Silberbauer
Leon Andreasen
Michael Jakobsen Daniel Agger Michael Gravgaard Kasper Bøgelund
Thomas Sørensen
Kahlenberg har ikke imponeret mig siden jeg overtog landsholdet. Derfor sætter jeg ham på bænken i dag. Christian Poulsen er skadesfri, men er kun 1 gult kort fra karantæne, så ham gemmer jeg til Holland-kampen. Søren Larsen sparer jeg også fordi han er træt.
GAME ON!
Israel – Danmark
0 – 1 Kasper Lorentzen (27)
– Gil Keane fælder Lekic i feltet. Den unge stjerne træder frem og er usvigeligt sikker.
KAMPEN ENDER 1-0 TIL DANMARK!
Kommentar:
En meget tæt kamp mellem to fightende hold. Israel presser meget på i 2. halvleg, men defensiven med Agger og Gravgaard er en fantastisk duo.
Andre kampe i gruppe 3:
Armenien – Holland 0 – 2
Nordirland – Letland 2 – 1
Holland gled altså ikke i spinaten
, så derfor er målet nu at blive det bedste nr. 2 hold i Europa.
Jeg ligger to point foran inden den sidste kamp, og jeg begynder at turde drømme om at kvalificere mig som det bedste nr. 2 hold.
4. oktober
BØGELUND SKADET
Min solide højre back måtte gå ud efter 4 minutter i kampen mod Israel og kommer ikke med til kampen mod Holland. Jeg må kigge grundigt rundt efter en erstatning og finder den 18-årige Daniel Krall fra Norwich. Den tidligere AAB og Viborg spiller skal batle med Genoa-reserven Kim Madsen om en plads i startopstillingen til gyser kampen mod Holland.
7. oktober
VM kvalifikation, gruppe 3, 10. spillerunde
Holland – Danmark
Optakt:
Sidste spilledag i det europæiske gruppespil. Her i aften bliver alt sat på plads: Skal Holland blive på 1. pladsen, eller skal Danmark genvinde duksepladsen?
Italien er nr. 2 i gruppe 1 og skal vinde mod Bulgarien for at fravriste Danmark pladsen som det bedste nr. 2 hold i Europa. Problemet er bare at Bulgarien er førerholdet i Italiens gruppe. Der bliver drama til sidste fløjt i aften!
Danmarks startopstilling:
Søren Larsen Rejko Lekic
Kasper Lorentzen
Simon Poulsen Michael Silberbauer
Christian Poulsen
Michael Jakobsen Daniel Agger Michael Gravgaard Daniel Krall
Thomas Sørensen
Søren Larsen og Christian Poulsen blev sparet i sidste kamp, men kommer ind nu for at give Danmark det sidste power. Hvem der skal erstatte Bøgelund er et dilemma. Kim Madsen har erfaring, men har kedet sig på Genoas reservehold i de sidste to år. Daniel Krall er kun 19 år gammel, men er fast mand i Norwich med et gennemsnit på 7.57. Jeg ender med at satse på ungdom og håber hans store erfaring og succes i England smitter af på landsholdet.
GAME ON!
Holland – Danmark
0 – 1 Kasper Lorentzen (28)
– Danmark slår kontra, der starter hos debutanten Krall. Lorentzen tager en lang dribletur ned til straffesparksfeltet hvor han bliver tacklet. Forsvaret kan ikke cleare bolden fordi de danske spillere kaster sig frygtløst ned i tacklingerne. Pludselig får Lorentzen lige den meter der skal til, og hjemmeholdets fans bliver meget tavse.
PAUSE
Der er en fantastisk stemning i omklædningsrummet. Spillerne er trætte, men glade. Holland har været altdominerende og haft ufatteligt mange chancer. Thomas Sørensen har hidtil snuppet to 100 % chancer og en fantastisk dobbelt refleksredning. Jeg advarer drengene mod sløseri – på nær keeperen, der får at vide hans indsats er fantastisk – og sender dem ud til de sidste 45 minutter.
1 – 1 Van Nistelrooy (52)
– Hjørnespark til Holland, Danmark clearer ikke og måltyven står klar.
2 – 1 de Jong (54)
– Holland smider en bold ind over og bag om forsvaret. Thomas Sørensen løber ud, men må give fortabt. De to hurtige mål giver ubehagelige minder til kampen i Parken.
KAMPEN ENDER 2-1 TIL HOLLAND
Kommentar:
Vi får lov til igen at overraske stjernerne, men da de sætter pres på kan vi slet ikke følge med. Debutanten Daniel Krall spiller godt som højre back og hiver karakter 7 hjem og jeg fortæller spillerne at jeg sympatiserer med dem. Danmark har gjort det bedste de kunne, men det var ikke godt nok.
SLUTSTILLING I GRUPPE 3:
SLUTSTILLINGEN FOR NR. 2 HOLD I EUROPÆISK VM-KVALIFIKATION:
Italien slår Bulgarien 3-0 og skubber os væk fra positionen som Europas bedste nr. 2. Ironisk at vi bliver nr. 2 blandt alle nr. 2, ikke? Danmark skal spille Play-off!
FØLGENDE EUROPÆISKE HOLD HAR KVALIFICERET SIG DIREKTE TIL VM:
Italien Spanien Hviderusland Holland England
Frankrig Kroatien Sverige Tyskland Tjekkiet
8. oktober
LODTRÆKNING TIL VM PLAY-OFF!
Så oprandt den spændende dag. I FIFA’s hovedkvarter var der lodtrækning til play-off for Europas VM kvalifikation. Den udsendte rapporter fangede den danske landstræner på vej ind til lodtrækningen:
”God eftermiddag, er du spændt?”
”Ja, meget, det er altid nervepirrende at være med der hvor prestige og priser er på spil.”
”Hvor skuffet er du over gårsdagens kamp?”
”Det er altid skidt at tabe, men vi gjorde hvad vi kunne og var tæt på at opnå direkte kvalifikation. Nu skal vi ud i to ekstra kampe og det er okay.”
”Nu til dagens lodtrækning:
I bowlen i dag ligger, foruden Danmark, landene Grækenland, Slovakiet, Portugal, Serbien/Montenegro, Schweiz, Ukraine og Bulgarien
. Hvem vil du helst møde?”
”Det er svært at sige, men
jeg vil helst ikke møde Portugal
. Det er et tophold, som skuffede ved at miste 1. pladsen til Hviderusland, og som derfor vil være ekstra opsatte. Et andet hold jeg gerne vil undgå er Bulgarien, fordi de har slået Tyrkiet og spillet lige op med Italien. Men ellers …
det ville være rart at møde eksempelvis Schweiz eller Slovakiet
. Men nu må vi se.”
RESULTAT AF LODTRÆKNINGEN (dvs. første opgør):
Ukraine – Bulgarien
Danmark – Serbien/Montenegro
Portugal – Schweiz
Grækenland – Slovakiet
Kommentar:
Serbien/Montenegro tabte vi 2-3 til i en venskabskamp sidste efterår, så spillerne kender holdet. Det ser jeg som en god ting. Dengang imponerede de mig ikke, og de vandt kun fordi vi dummede os i de bagerste rækker.
Serbien/Montenegro endte som nummer to i deres gruppe bag Sverige, men foran Slovenien, Skotland og Estland. Men de gjorde det ikke i overlegen stil, ligesom Danmark gjorde. De vandt 4 kampe og tabte 4 – blandt nederlagene var en 0-4 lussing mod Sverige på hjemmebane og et pinligt 1-2 nederlag på udebane til bundproppen Estland.
Vurdering af lodtrækning:
Selv om jeg helst ville have startet på udebane vil jeg mene det er en okay lodtrækning, fordi modstanderen absolut ikke var stabil i deres kvalifikationsgrupp
e. Det fortæller mig at hvis Danmark kan beholde koncentrationen og finde det gode spil frem i Parken, så er Serbien/Montenegro en modstander, der kan rystes.
Danmark møder først Serbien/Montenegro i Parken d. 7. november, og returkampen er d. 11. november.
14. oktober
Champions League, gruppe C, 3. spillerunde
Basel – Genoa
1: 2,63 X: 3,00 2: 2,50
Optakt:
Fra én hæsblæsende og vigtig kamp til den næste. Genoa er favorit i denne kamp, men jeg har hidtil skuffet når jeg er favorit. Cárdenas er ikke til rådighed i denne kamp, fordi han spiller VM kvalifikation med Colombia.
VS
0 – 1 Emmanuel Adebayor (21)
0 – 2 Emmanuel Adebayor (22)
0 – 3 Emmanuel Adebayor (29)
0 – 4 Francesco Roupolo (61)
0 – 5 Francesco Roupolo (67)
KAMPEN ENDER 5-0 TIL GENOA!
Kommentar:
Sikke en aften. Hjemmeholdet startede skarpt og ville helt sikkert gerne have point. Men Adebayor havde en anden plan. Han var i sprudlende humør og scorer hattrick på 8 minutter og så er den kamp afgjort. Resten er bare ferie.
17. oktober
Serie A, 7. spilledag.
Parma (13) – Genoa (11)
1: 2.25 X: 3,20 2: 2,75
Optakt:
Efter en masse glamourøst landsholdsfodbold og Champions League, er jeg tilbage i Serie A’s benhårde virkelighed. Der skal point ind på kontoen, og det skal helst gå småstærkt.
Parma – Genoa
0 – 1 (0-0)
0-1 Lorik Cana (89)
Kommentar:
En hård og tæt kamp mellem to hold, der begge har skuffet i denne sæsons Serie A og som begge er meget opsatte på at forbedre deres position. Jeg har et lille overtag i kampen, som dog først til sidst giver sig til udtryk i et mål.
21. oktober
Serie A, 8. spilledag
Modena – Genoa
1: 3,25 X: 3,25 2: 2,00
Optakt:
Der er stadig et stykke vej til det flotte fodboldspil, men i dag tager jeg et skridt i den rigtige retning.
Modena – Genoa
0 – 0
Kommentar:
Kedelig, uinspirerende, ikke godt nok. Punktum og hurtig videre.
25. oktober
Serie A, 9. spilledag
Genoa (11) – Bari (19)
1: 1,67 X: 3,25 2: 4,50
Optakt:
Det er ved at være tid til at vende den kedelige tendens i Serie A – i hvert fald hvis jeg vil op og have medaljer. Jeg tester nogle af de spillere jeg ikke bruger normalt, fordi jeg regner med de er godt sultne.
Genoa – Bari
4 – 0 (2-0)
1-0 Emmanuel Adebayor (13)
2-0 Francesco Roupolo (37)
3-0 Edú (48)
4-0 Andrés D’Alessandro (90)
Kommentar:
Yes. Endelig fungerer vores spil optimalt. Grax, Custódio og Rosina spiller skide godt.
27. oktober
Champions League, Gruppe C, 4. spilledag.
Genoa – Basel
1: 2,25 X: 3,25 2: 2,75
Optakt:
Jeg smadrede dem på hjemmebane, så de stiller sikkert en hel del mere defensivt op end de plejer. Jeg tager et halvt reservehold med til kampen.
VS
1 – 0 Lorik Cana (23)
1 – 1 Fejzulahi (straffe, 81)
2 – 1 Ricardo Vaz Te (90)
Udvisning: Sanchéz, Genoa (79)
KAMPEN ENDER 2-1 TIL GENOA
Kommentar:
Puha, det var nær gået galt. Gæsterne står godt på banen og er meget opsatte på ikke at gentage lussingen på 5-0. Deres straffe er nær ved at koste mig sejren.
Oktobers kampe i Champions League er færdige. Stillingen ser sådan her ud:
4 kampe og 4 sejre, hvem havde troet det? Hvem havde troet at det var Genoa, der skulle være det suveræne tophold med de andre halsende efter? Det her kan blive stort!
31. oktober
Serie A, 10. spillerunde
Lazio (11) – Genoa (6)
1: 2,50 X: 3,00 2: 2,63
Optakt:
Den gode kamp mod Bari skal følges op med et godt resultat i dag.
Lazio – Genoa
1 – 2 (1-2)
0-1 Francesco Roupolo (16)
1-1 Andrey Arshavin (34)
1-2 Emmanuel Adebayor (43)
Kommentar:
Fantastisk kamp, den bedste jeg har spillet i Serie A denne sæson. To kontramål giver os føringen og en bundsolid og frygtløs defensiv sikrer sejren.
Det var så den sidste Serie A kamp i denne omgang. Stillingen ser sådan her ud:
Endelig begynder det at ligne noget i Serie A. Det manglede også bare
Oktober måned er slut!
Det ser lovende ud i Serie A og det kører på skinner i Champions League.
I næste måned afsluttes min CL gruppe og Danmark skal spille VM playoff! Det kan du simpelthen ikke gå glip af!
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #325:
06 Jun 2006, 15:23 »
Imponerende måned!!! Resultaterne taler jo for sig selv.
Ihvertfald med Genoa
Dog må det være en smule surt at have 12 point i sin CL gruppe og ikke være sikker på at gå videre matematisk men ellers skulle den jo være god nok. Sku godt gået i sådan en gruppe
Det halter en smule med DK men jeg tror nu nok at du skal komme med til VM. Det forventer jeg
Skal blive spændene at høre hvordan det går i næste måned.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #326:
06 Jun 2006, 15:32 »
Citat af: donthomas 06 Jun 2006, 15:23
Imponerende måned!!! Resultaterne taler jo for sig selv.
Ihvertfald med Genoa
Dog må det være en smule surt at have 12 point i sin CL gruppe og ikke være sikker på at gå videre matematisk men ellers skulle den jo være god nok. Sku godt gået i sådan en gruppe
Det halter en smule med DK men jeg tror nu nok at du skal komme med til VM. Det forventer jeg
Skal blive spændene at høre hvordan det går i næste måned.
Jeg tænkte det samme om den CL gruppe. Jeg håber at jeg kan få 1 point i de sidste to kampe - hjemme hod Chelsea og ude mod Barca - sådan så jeg er garanteret videre deltagelse. Men hey, jeg plejer at være god til at blive nr. 2, så det går nok.
Jeg forventer også at jeg kan få Danmark videre til VM, for Serbien/Montenegro har slet ikke været imponerende. Bare jeg ikke får for mange skader.
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #327:
06 Jun 2006, 15:52 »
Citat af: Dusty78DK 06 Jun 2006, 15:32
Jeg tænkte det samme om den CL gruppe. Jeg håber at jeg kan få 1 point i de sidste to kampe - hjemme hod Chelsea og ude mod Barca - sådan så jeg er garanteret videre deltagelse. Men hey, jeg plejer at være god til at blive nr. 2, så det går nok.
Jeg forventer også at jeg kan få Danmark videre til VM, for Serbien/Montenegro har slet ikke været imponerende. Bare jeg ikke får for mange skader.
Ja det må man jo desværre sige at du er men hvis du ikke tager flere point må du jo håbe at Basel kan snuppe et eller tre point
men jeg tror nu nok at du klare dig videre til knockout runden i CL.
Nej det lyder ikke til at Serbien/Montenegro er særlige stabile så håber vi at de svinger ned af når du skal møde dem
Soccerpop
Gæst
«
Svar #328:
06 Jun 2006, 20:11 »
CL burde ikk blive noget problem i hvert fald ikk som du spiller lige nu.
Med henhold til DK bliver det spændende at se hvordan det går.
Held og lykke.
Zone 43
Manager
«
Svar #329:
06 Jun 2006, 20:24 »
Spænende er det da både på klub- og landshold
Held og lykke
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
20
21
[
22
]
23
24
...
74
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »