home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187220 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #690: 29 Aug 2006, 20:11 »

I aften eller i morgen  Smiley

Hvis det er valgmuligheder så vælger jeg i aften Opstemt

Mikkellas
Gæst

« Svar #691: 29 Aug 2006, 20:29 »

Vi vil ha' en update! Vi vil ha' en update! Vi vil ha' en update! Vi vil ha' en update! Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #692: 29 Aug 2006, 20:53 »

Hvis det er valgmuligheder så vælger jeg i aften Opstemt

Hvem siger I får lov til at vælge?  Wink  Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #693: 29 Aug 2006, 21:02 »

Hvem siger I får lov til at vælge?  Wink  Opstemt

Mig Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #694: 30 Aug 2006, 08:12 »

Okay, blogfreaks. Der kommer med meget stor sandsynlighed endelig en update i aften. Jeg har ikke haft tid til at spille så meget FM her på det sidste (faktisk holdte jeg en ufrivillig pause på 5 dage Shockeret), men det varer ikke længe inden jeg kan præsentere en update, der dækker resten af 2011 Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #695: 30 Aug 2006, 14:10 »

Okay, blogfreaks. Der kommer med meget stor sandsynlighed endelig en update i aften. Jeg har ikke haft tid til at spille så meget FM her på det sidste (faktisk holdte jeg en ufrivillig pause på 5 dage Shockeret), men det varer ikke længe inden jeg kan præsentere en update, der dækker resten af 2011 Smiley

Det ser vi frem til Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #696: 30 Aug 2006, 20:46 »

Velkommen til den første rigtige update i 2011/2012 sæson’en. I denne sæson tager jeg en ordentlig bid af sæsonen – et halvt år mere nøjagtigt. Jeg regner ikke med at der sker noget særligt spændende den første halvdel af sæsonen. Det er først når vi nærmer os afgørelsen af de forskellige turneringer at det bliver spændende. Men vi skal nok nå hele vejen rundt i denne update: Serie A, CL, landsholdet. Det er bare koncentreret.

SERIE A

Sæsonen starter over al forventning da vi tæsker Roma 5-1 i den italienske Supercup. Vi følger smukt op med at vinde den europæiske Supercup over Werder Bremen med 2-0. Det lover godt for mine bestræbelser om at udbygge min rekord i flest Serie A kampe uden nederlag.

Alt ser meget lyst ud ved sæsonstart, men jeg er en smule bekymret over byttet Moritz til Cárdenas, fordi både Cárdenas og Messi er ”skolede” til at spille i toppen af diamanten, og ikke til at være venstre wing. Men jeg krydser fingre og håber på at Cárdenas stadig kan huske de få kampe han spillede i Genoa som venstre wing.

Sæsonstarten er ikke noget at råbe hurra for. Vores modstander er Sampdoria hjemme på Delle Alpi, og gæsterne kommer foran efter et kvarters tid og de er foran indtil det 83 minut, hvor Porcellis udnytter en lang bold fra Cana. Den samme brasilianer er igen på pletten i overtiden så vi vinder 2-1. Sæsondebuten er dårlig præstation, spillerne kan ikke finde hinanden og offensivt fungerer det slet ikke. Normalt plejer vi ikke at vinde på engelsk manér. Jeg frygter at denne kamp er et varsel om en elendig sæson.

Det er dog kun begyndervanskelighe der. Få uger senere får nyoprykkerne Giulianova en gang tæsk på 8-0 og Juventus ligner igen et mesterhold.  Hævet Øjenbryn

Denne kamp er sæsonens 4. ligakamp og med den kamp synes Cárdenas endelig at have fundet rytmen på venstrekanten. Men vi har det svært. Modstanderne i Serie A fighter hårdt og vil gerne bryde vores rekord over vundne kampe. Derudover udfordrer stort set alle trænere mig i pressen og prøver at psyke Juventus. Det lykkes ikke, men spillet på banen er ikke halvt så smukt som det var i sidste sæson.

En af de klubber, der meget gerne vil have hævn fra sidste sæson, er Lazio. De fik mammutsmæk på 7-0 foran deres hjemmebanepublikum i januar måned. Derfor er deres træner og spillerne meget opsatte, og skænderierne i pressen når kogepunktet. Men da kampdagen kommer lader vi benene tale og på trods af hjemmeholdets store bestræbelser vinder vi med 3-0  Thumbs Up

Men alt godt må få en ende. Vi har vundet og vundet indtil vi møder Inter på udebane – holdet der i sommers købte Moritz. Jeg sender et skadesplaget hold på banen og de taber med 2-0, hvilket er det første nederlag i 60 kampe.  ticked off  Græder

Juventus holder nu rekorden for flest Serie A kampe uden nederlag: 59 over en periode på cirka 1½ år. Det er ærgerligt det skulle slutte, men det er en fed præstation alligevel. Hvis vi ikke var blevet ramt af skader ville vi sikkert have vundet.

Juve spiller et ganske godt efterår og da vi når nytår er vi nummer 2 – alene på grund af nederlaget til Inter.  Sur

CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPIL

Juventus var som sagt placeret i gruppe G med Austria Wien, Dinamo Bucharest og Barcelona. Kampene fordeler sig sådan her:

Dinamo Bucharest – Barcelona 0 – 2
Juventus – Rapid Wien 2 – 0
Juventus – Barcelona 1 – 2
Barcelona – Juventus 1 – 3
Juventus – Dinamo Bucharest 3 – 0
Rapid Wien – Juventus 0 – 3

Kampene mod Barcelona er meget mystiske. I begge tilfælde kommer udeholdet foran på et straffespark og vinder på kontra og god defensiv fight. På trods af at jeg taber en af kampene i gruppen er jeg sikkert videre.

I ottendedelsfinalen skal jeg møde PSV. Første kamp er på udebane d. 22. februar.

VM FOR KLUBHOLD

Tja, der er ikke så meget at sige. Juventus tager af sted med et halvt reservehold og spiller defensivt og på kontra. Alligevel vinder vi stort – 5-1 i semifinalen mod Jubilo og 5-1 i finalen mod Chievas. Juventus vinder endnu en pokal uden at anstrenge sig.

LANDSHOLDET – VEJEN TIL NORGE!

7. september 2011

Gruppen bliver reelt afgjort i 3. sidste runde, hvor Danmark slår Israel og Sverige slår Georgien. Danmark skal direkte videre og Sverige skal ud i play-off. I 1. halvleg ser det ud som om vi skal tromle Israel ned og måske vinde med 5-0 ligesom dengang i ’99, men i 2. halvleg kæmper Israel sig godt tilbage og kun rutineret defensivt arbejde fra vores side sikrer os sejren.

8. oktober 2011

Hvis nogen var i tvivl før, blev det denne aften slået fast: Det var Danmark over alle andre i EM kvalifikationsgrupp e 4. Danmark slår Sverige 1-0 i parken. Det eneste mål scorer stjernen Kasper Lorentzen direkte på frispark efter kun 10 minutter og 41000 roligans går amok. Resten af kampen prøver Sverige at give Danmark baghjul, og det er ikke en smuk kamp. Men hvad gør det når man vinder? Danmark er kvalificeret til EM og Sverige er sikker på en playoff plads.

12. oktober 2011

Afslutningen bliver en gang hyggebold. Danmark triller bolden rundt og vinder kampen 3-0. Unge Erik Christensen scorer sin første kasse på straffe og derfra sker der ikke så meget.

Danmark er klar til EM efter at have vundet alle 8 kvalifikationskampe . Jeg tror ikke Danmark har været i nærheden af en sådan præstation IRL.

Nice!! Cool

11. december 2011
DANMARK I SPÆNDENDE PULJE

Resultatet af lodtrækningen til EM slutrunden i Norge blev at Danmark skal møde Schweiz, Italien og Sverige – i den rækkefølge.

Jeg vil mene det er en okay lodtrækning. Sverige har jeg banket helt flade i EM kvalen, Schweiz er ikke en alvorlig konkurrent og Italien plejer at spille mindre godt i starten af en turnering. Derudover er jeg verdensmester (jeg ved godt jeg efterhånden nævner det i hver update, men jeg er riiiimelig stolt over det) og jeg forventer at de andre hold derfor også vil have en vis portion respekt for mig. Kvartfinalen vil jeg mene er realistisk at nå. Hvad mener du?

Det første halve år i den nye sæson er slut. Juventus ligger ganske godt til. Vi er stadig med i medaljestriden i både Serie A, Coppa Italia og Champions League. Spillet er slet ikke så godt som det var sidste år, og jeg synes ikke lugten i Torino minder om lugten af Treble. Jeg tror kun jeg får en pokal denne sæson, men det er også okay.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #697: 30 Aug 2006, 21:00 »

hvis du Køber en Venstre Wing tror jeg du er ved at Være der og kig hvor at det bare ikk flasker sig

Come On You Spurs
COYS

lurking

ZhotLog
Gæst

« Svar #698: 30 Aug 2006, 21:03 »

Så, så Dusty, nu ikke så negativ! Der kommer mindst 2 pokaler til Den Gamle Dame i denne sæson Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #699: 30 Aug 2006, 21:09 »

Far er ikke sur, far er skuffet.. 60 kampe.. Ubeslutsom.. Wink

KUTWG Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #700: 30 Aug 2006, 21:20 »

Det ser da fint ud. Og da du jo har vundet den italienske og europæiske supercup samt VM for klubhold har du jo vundet en "lille treble". Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #701: 30 Aug 2006, 21:25 »

Virkelig ærgeligt med kamprekorden, men på et eller andet tidspunkt skulle den falde.

- Men du har jo allerede 3 pokaler i denne sæson, det må da også siges at være tilfredsstillende, uanset hvad? - Men helt klart, pokalskabet, kan KUN være for tomt.. Wink

- Men jeg glæder mig allerede til den næste opdate.. Smiley

KUTGW! Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Soccerpop
Gæst

« Svar #702: 03 Sep 2006, 18:27 »

ET HALVT ÅR!! Sur
Altså når det er den sidste sæson i bloggen må du gerne lave en måneds update! ticked off
Så begynd lige på det!  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #703: 03 Sep 2006, 19:28 »

DRAMATISK START PÅ 2012

Januar skulle have været en rolig måned: Udsalgsshopping, hygge, kampe i Serie A i et mindre presset program end resten af året. Men nej, sådan skulle det ikke gå. Januar viste sig hurtigt at have flere ups & downs end alle de foregående måneder i Torino.

Året starter med to salg. Den unge angriber Fernando Forestieri rejser med tømmermænd til Tyskland 1/1 for at spille i Werder Bremen. De forsvarende UEFA Cup mestre betaler £3.400.000 for den unge angriber, der aldrig var i nærheden af at tilspille sig en plads på Juventusholdet. Unge talentfulde angribere er ikke noget jeg har mangel på, og derfor vælger jeg at sælge en af dem. Wink

Den næste ude af døren er den unge belgiske målmand Kevin Sante. Han er mit femtevalg og har stort set brokket sig over ikke at starte inde én gang om måneden det sidste års tid selv om jeg ikke har lavet andet end at hente den ene gode målmand ind efter den anden – alle sammen målmænd, der er bedre end ham selv. Derfor sender jeg ham af sted til tyrkiske Fenerbache – som Ove Pedersen træner – for den lille pris af £700.000.

Kampprogrammet ved juletid er hård ved os. Juventus har stort set en kamp hver fjerde dag i tre uger i træk, og det kan mærkes på spillerne. 4. januar må vi nøjes med 2-2 på udebane mod Bologna efter at have ført 2-0. Mit hold er plaget af skader, eksempelvis har Buffon været skadet siden starten af November og er stadig ikke helt klar til at stå en kamp.

Juventus er inde i en meget turbulent periode rent sportsligt. 8. januar smadrer vi Fiorentina med 3-0 og vi ligner næsten et hold med lige så meget styr på tingene som vi havde i sidste sæson. Men i næste match løber vi ind i en grim øretæve, da vi taber 4-1 på udebane til Palermo. Kampen er ekstra ydmygende fordi vi har flest chancer og i store dele af kampen styrer spillet. Men Palermo er god til at udnytte vores eget våben mod os, nemlig kontrastødene.  Græder

10. januar sker der noget positivt for dansk fodbold. Viasats skærmtrold Poul Hansen bliver hyret som træner i Schalke 04. Poul Hansen vendte tilbage til trænergerningen i foråret 2007, hvor han blev ansat i Brøndby. Han havde rimelig god succes – vandt blandt andet det danske mesterskab i 2010, men han endte med at blive fyret i foråret 2011.

Der bliver ikke tid til flere
ekspertkommentarer og
foredrag fra den tidligere
Lyngby og AGF træner

Også andre steder sker der noget på trænerfronten. Min gamle klub Genoa fyrer Serse Cosmi på grund af en 7. plads i Serie A og svigtende resultater. Som erstatning hentes den erfarne Claudio Ranieri, der tidligere i dette spil trænede i Newcastle og Middlesbrough. Med denne nye træner signalerer min tidligere klub at de gerne vil være med helt fremme hvor det er sjovt.

På spillersiden i Juventus er det også ved at være tid til nytænkning. Mine erfaringer med Cárdenas i Juventus overbeviser mig til sidst om at den colombianske superstjerne ikke egner sig til at spille wing. Omkring nytår bliver det pinligt tydeligt for mig at det var en fejl at sælge Moritz og hente Cárdenas som erstatning. Ikke fordi Cárdenas er dårlig, han egner sig bare ikke til at spille wing. 2012 indledes derfor med en intens jagt efter en venstrewing i verdensklasse – lige som Moritz kunne. Jeg ender med midt i Januar at købe Ryan Babel i Ajax for £9.000.000. Jeg måtte konkurrere med Genoa om hans underskrift, og det satte mig ekstra op til at hente ham til klubben.  Djævel

Købet af Babel synes at være helt rigtig. vi vinder de næste to kampe 4-0 og 4-1 over Roma og Sampdoria, men så går det galt. Den nye træner i Milan, Louis Van Gaal, lægger en rigtig god defensiv taktik og rejser fra Delle Alpi med en fortjent 2-1 sejr. To kampe tabt på én måned, hvor vi i sidste sæson ikke tabte en eneste. Lige som i kampen mod Palermo havde vi de fleste spil og chancer, men bolden vil ikke ind. Milan har det meste af spillet og virker i det hele taget mest tændt.  Skuffet

Hvad er årsagen til de dårlige resultater? Tjo, jeg vil mene en del af skylden ligger i de mange spillere jeg må undvære. Zlatans fysik er ikke i orden, Vincken er skadet og Cárdenas og Konan er rejst væk i to uger for at gøre deres bedste for landsholdet. Juventus har problemer med at stille et godt hold til topkampene. Spillet ser ikke godt ud. Faktisk har jeg ikke set Juventus præstere så ringe i min tid i klubben.  ticked off

Der skal drastiske midler til! I et forsøg på at styrke holdet indkøber jeg nye spillere til at styrke holdet. Den første er den unge bulgarske superangriber Ivan Korbankolev.

Angriberne har virkelig skuffet i denne sæson. Zlatan har haft problemer med småskader, og de andre har svinget alt for meget i deres præstationer til at jeg tør nøjes med dem. Da ham her har enormt gode evner henter jeg ham i Marseille for £11.500.000.

Lige før transfervinduet lukker har jeg igen tegnebogen fremme og skriver den næststørste check jeg nogen sinde har skrevet i dette savegame. Efter at have budt to gange, og overbevist Aston Villa om det fornuftige i at sælge, henter jeg – 24 timer før deadline – den imponerende belgiske forsvarsspiller Daan van Gyseghem for £15.000.000 (+ £1.000.000 efter 10 landskampe) fordi forsvaret slet ikke har stået sikkert i januar måned og der stadig er lang tid til sidste spilledag.

På den måde bruger jeg £35.000.000 på tre spillere i Januar  Shockeret , men det betyder også at nogen må forlade klubben. Forsvarsspilleren Gladstone bliver sendt til Parma for £4.300.000 fordi han er i overskud og godt er klar over sin sårbare situation. Den centrale midtbanespiller Emilliano Vecchio, der ikke har lavet andet end at brokke sig over at sidde på bænken og ellers spillet et par meget middelmådige kampe, sendes til Nantes for £5.500.000.

Måneden afsluttes med en meget kold spand vand. Bundproppen Giulianova, som vi slog 8-0 på hjemmebane, spiller frisk til i deres hjemmekamp. I hele første halvleg dominerer vi, men får kun scoret en kasse. Bundholdet udligner og sidst i kampen går mine spillere fysisk ned. Juventus ender med at tabe sin tredje kamp – alene i januar måned – med 3-2 til det absolutte bundhold med det svageste hold i ligaen. Juventusspillerne forlader banen med røde ører og jeg giver dem en skideballe der kan høres helt hjem i Torino.  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off 

En meget turbulent måned er slut. Jeg købte ind, jeg solgte. På trods af meget stærke kampe, som eksempelvis min ydmygelse af Roma, tabte jeg 3 ligakampe og det hægter mig af i mesterskabskampen.

Inter er stukket af i toppen. Jeg tror ikke at en pokal i Serie A i denne sæson er et realistisk resultat. I stedet må jeg nok indstille mig på at blive nummer to, men okay, det har jeg prøvet med Genoa, så det går nok. Jeg har også et godt forspring ned til Roma, så der er plads til at spille de tre nye spillere ind på holdet.

Specielt efter nederlaget til amatørholdet Giulianova er jeg bange for at mit job er i fare, men i evalueringen 1. februar får jeg at vide at bestyrelsen er meget tilfredse med mine præstationer. Det er rart at der i det mindste er nogle klubledelser, der har en realistisk opfattelse af klubbens sportslige ambitioner. Nu har jeg også kvalificeret mig til semifinalen i Coppa Italia, så én pokal er absolut ikke usandsynlig.

MisterFCK
Gæst

« Svar #704: 03 Sep 2006, 19:40 »

Meget ærgeligt med de halvdårlige resultater Forlegen Så må du enten ¨åbe på at inter får gummiben og så inhente dem eller nøjes med COppa Italia Wink

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010