Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:37:52
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 650 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
The Pirates of the Mediterranean
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
6
Forfatter
Emne: The Pirates of the Mediterranean (Læst 13006 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
«
:
15 Mar 2006, 16:29 »
Instillinger:
Database: Large
Lande: Sas Ligaen, Coca cola championship og derover, SerieA, Portugals bedste række, Spanish second divisionB og derover
Indledning
Velkommen til min første blog på FMFreaks. Jeg har valgt at skrive om mit yndlingshold Valencia CF. Mit manager navn er noget så eksotisk som Jocelyn Angloma, dette burde få en klokke til at ringe ved nogen, Jocelyn var mit første idol inden for fodbold, han har vundet Champions League med Marseille, men jeg husker ham naturligvis mest for hans tid i Valencia hvor han var med til at vinde Den spanske cup (Copa Del Rey / Kings cup), den spanske liga og deltage i vores 2 Champions League finaler omkring årtusind skiftet.
Valencia ansætter gammel kending:
Efter sidste års fiasko i Valencia har man i år valgt at ansætte Jocelyn Angloma som manager, hans kontrakt udløber efter 1 år med mulighed for forlængelse hvis alt går vel.
Jocelyn har selv udtalt at han glæder sig til at stå på den anden side af sidelinie i Valencia og prøve kræfter med managerjobbet.
Fansene er splittet i to lejre, den ene mener at Angloma er dømt til at fejle uden erfaring inden for faget, mens den anden del mener at det er en god idé at ansætte en mand som ved meget om klubben og spillerne.
Soler, Valencias præsident er dog ikke i tvivl om at han har taget den rigtige beslutning: ”Jocelyn er en god mand og han vil uden tvivl opnå store ting med Valencia.” Sagde han til pressemødet hvor Jocelyn Angloma blev præsenteret, nu må tiden vise om Soler får ret.
Jocelyn Angloma
Jocelyn Angloma 25 udvalgte til denne sæson:
1 Santiago Cañizares
2 Miguel
3 Fábio Aurélio
4 Roberto Ayala
5 Carlos Marchena
6 David Albelda
7 David Villa
8 Ruben Baraja
9 Patrick Kluivert
10 Miguel Ángel Angulo
11 Mario Regueiro
12 Edu
13 Gonzalo De los Santos
14 Vicente
15 Amedeo Carboni
16 Hugo Viana
17 David Navarro
18 Jorge López
19 Rufete
20 Mista
21 Pablo Aimar
22 Raúl Albiol
23 Curro Torres
24 Emiliano Moretti
25 Ludovic Butelle
Truppen er meget bred, jeg tror ikke at dyre indkøb er nødvendige, derimod skal der satses mere på ungdommen som kan lære at rutinerede kræfter som Ayala og Albelda.
Et billede af den taktik jeg har valgt og en eventuel startopstilling:
Angloma har allerede folk i kikkerten:
Valencia nye manager har ikke været i klubben i mange dage før han begynder røre på sig omkring transfermarkedet. Angloma skulle efter sigende have interesse i Arsenals unge Fabrice Muamba, Muambas agent afviser ikke skiftet og siger ” Muamba har det fint i Arsenal men hvis der kommer et spændene tilbud lytter vi da.”
Valencia skulle også have interesse i en meget ældre herre nemlig 33-årige Juan Sánchez som Angloma har gode minder fra under hans tidligere periode i Valencia som spiller.
Muamba
«
Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 12:02 af Marchena
»
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
http://threelittlefantas.blogspot.com/
Borelli BB
Landsholdsspiller
Sv: The Pirates of the Mediterranean
«
Svar #1:
15 Mar 2006, 16:31 »
Spændende blog!
Den glæder jeg mig til at følge!
chelidze90
Gæst
«
Svar #2:
15 Mar 2006, 16:50 »
Jamen held og lykke, ser frem til at det bliver en god blog
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
15 Mar 2006, 21:56 »
Aimar og Ayala får spansk pas:
De to små argentinere Pablo Aimar og Ayala har nu boet i Spanien i 5 år og har derfor fået spansk pas. Jocelyn Angloma spillede sammen med begge spillere da han selv spillede og ser meget positivt på denne nyhed der giver ham mulighed for at købe flere ikke europæere pga. reglerne om udenlandske spillere i Spanien.
Valencia præsenterer Fabrice Muamba
En af de spillere der stod øverst på Jocelyn Anglomas ønskeliste var Arsenals 17-årige Fabrice Muamba, englænderen med familie rødder fra Congo har underskrevet en 4årig kontrakt der binder ham til klubben indtil 2009, Muamba glæder sig til at komme i gang med at spille under Jocelyn Angloma. Angloma har meget tilfreds med sit første køb og spår ham en stor fremtid i Valencia på den defensive midtbane.
Øvrigt køb sommeren 2005
Dorian Dervite: 17-årig forsvarspiller fra Frankrig (£325K)
Sergey Kisliy: 17-årig angriber fra Hviderusland (£300K)
Biel: 19-årig målmand fra Spanien (£650K)
19-årige Biel
Unge Silva får storklubber til at savle
Celta Vigos legesvend fra Valencia David Silva får i øjeblikket stor opmærksomhed fra storklubberne, den 19-årige venstrewing fra Valencia skulle angiveligt have fået tilbud fra storklubber som Inter og Arsenal, dog udelukker Jocelyn Angloma alle muligheder for salg. Ham er ikke parat til at sælge en af Valencia største talenter, han siger at klubberne virkelig skal hoste med mange penge før han gider snakke med disse klubber en et muligt salg. Silva selv siger at han koncentrerer sig om at spille fodbold, ikke transferrygter
Fantastisk debut for Angloma
Jocelyn Angloma havde nok ikke drømt om en bedre start end den han fik søndag da Real Betis gæstede Mestalla.
Valencia startede kampen flot og efter kun 16’ min kunne Rúben Baraja sætte sæsonens første mål ind. Valencia jubel skulle dog for en stund blive afbrudt da Roberto Ayala efter 21’ min begår et straffespark på Oliveira den tidl. Valencia spiller, Oliveira vælger at sparke selv, et valg han nok fortryder i dag da Cañizares uden problemer redder sparket, og som om det ikke var nok lavede Betis det samme nummer blot 14 min efter denne gang var det Rivera der måtte sande at Cañizares ikke ville blive nem at passere i dag. Efter det var Betis’ selvtillid i bund og Valencia kunne uden problemer overtage spillet. Baraja scorede igen efter 38 min, efter 41min scorer Betis så endeligt på et kontrastød sat ind af Rivera.
I anden halvleg havde Valencia også spillet og David Villa og Rufete kunne gøre det til 4-1 med to mål.
Aimar blev skadet tidligt i kampen men forventes klar til næste uges opgør mod Real Zaragoza.
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
Guldbrand
Gæst
«
Svar #4:
06 Apr 2006, 08:47 »
Er denne blog gået helt død?
for havde ellers lige glædet mig til at høre om dit Valencia spil
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
06 Apr 2006, 12:05 »
Nej den er ikke gået død, har bare ikke fået spillet så meget på de seneste. Jeg skal nok skirve videre : )
- George Costanza
Guldbrand
Gæst
«
Svar #6:
06 Apr 2006, 12:24 »
Nå det var da godt at høre
Glæder mig til den næste update..
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
06 Apr 2006, 13:06 »
Valencia heldige i Zaragoza
Real Zaragoza lignede en fortjent sejr herre på deres hjemmebane, La Romareda efter Éwerthon’s mål efter kun 19 minutter, Valencia havde svært ved at overtager spillet og lavede mange fejlafleveringer. Men et stykke inden i anden halveg kom der gang i Valencia, Miguels gode forarbejde gav David Villa en stor chance som han ikke misbrugte og Valencia var tilbage, kun 9 minutter senere i det 66 minut fik Patrick Kluivert sat hoved på et indlæg fra Aurelio som gik ind.
Resten af kampen var Valencia defensiv for stærk for Éwerthon og co. Og Valencia kunne derfor rejse ufortjent fra La Romareda med 3 point.
1-0 Éwerthon ’19
1-1 David Villa ’57
1-2 Patrick Kluivert ’66
Man of the match: Fabio Aurelio
SS
Valencia reddet i sidste minut
Hvad der lignede en kedelig 0-0 blev i de sidste 18minutter til en nervepirrende affære for begge hold. Deportivo kom foran 0-1 efter et flot mål af Rúben Castro på et flot frispark. Valencia var dermed på vej til at få deres første nederlag denne sæson, men takket være en hovedstøds mål af Patrick Kluivert i det 89 minut kunne Valencia alligevel få det ene point på Mestalla.
0-1 Rúben Castro ’72
1-1 Patrick Kluivert ’89
Man of the match: Vicente
SS
Eto’o og co. i problemer
Riijkaard’s træning de næste dage kommer nok til at indeholde en del skudtæning i næste par dage efter kampen i aftes mod Valencia hvor alt for mange chancer blev spildt. Efter første halvleg burde Barcelona allerede have ført med et par mål men takket være Cañizares og resten af Valencia forsvaret forblev stillingen 0-0. I anden halvleg fik Barcelona sig en uventet overraskelse da en tilbagelægning fra Oleguer til Valdéz blev for kort og derfor kunne den hurtige David Villa sætte bolden ufortjent i nettet til en 0-1 føring til Valencia. Barcelona satsede alt nu og da Moretti efter 78 minutter nedlagde Eto’o som sidste mand lige ude for feltet måtte Moretti forlade banen. Men mål blev der ingen af i dag for Barcelona i stedet kunne Vicente scorer endnu et mål på kontra og dermed blev alt håb slukket for Barcelona.
0-1 David Villa ’49
Udvisning, Moretti ’72
0-2 Vicente ’88
Man of the Match: Roberto Ayala
SS
FC Villa vandt igen
Valencia vandt endnu engang da man tog imod Morten Skoubo’s Sociedad, Valencia havde spillet hele kampen igennem og Sociedad kan være glade for at de kun lukkede et mål ind, målet faldt da David Villa driblede forbi 2 Socedad forsvarer og sparkede den ind uden nogen chance for Riesgo i Sociedad målet.
1-0 David Villa ’43
Udvisning, Carboni ’81
Man of the match: David Villa
SS
Getafe slagtet i egen hule
Getafe havde bare en af de dage hvor intet fungerede mens Valencia havde det lige modsat, det medførte at Getafe hjemme på Coliseum Alfonso Perez måtte inkassere hele 6 mål og kun score 1. David Villa havde en af de bedre dage og scorede hele 4 mål, de to andre mål blev sat ind af Vicente og Baraja. Dermed holdt Valencia fat på førstepladsen i La Primera nu med 3 point ned til At. Madrid som ligger 2’er
0-1 Vicente’6
0-2 David Villa ’14
0-3 David Villa ’32
0-4 David Villa ’47
1-4 Güiza ’56
1-5 David Villa ’64
1-6 Ruben Baraja ’77
Man of the Match: David Villa
SS
Valencia B
Jeg har tilladt mig at sætte Valencia B op i Segunda Division B Group 3.
Valencia B klarer sig overalt forventning og er sammen med Barcelona ubesejret efter 6 runder. De ligger dermed nr.2 sammen med Barcelona og har 7 point ned til de pladser der ikke gir play-off om oprykning.
«
Seneste Redigering: 06 Apr 2006, 13:22 af Marchena
»
- George Costanza
Zone 43
Manager
«
Svar #8:
06 Apr 2006, 13:33 »
God start, jeg glæder til de europæiske kampe
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #9:
06 Apr 2006, 13:34 »
Citat af: Zone 43 06 Apr 2006, 13:33
God start, jeg glæder til de europæiske kampe
Dem blir der ikke nogle af i år
- George Costanza
Zone 43
Manager
«
Svar #10:
06 Apr 2006, 13:36 »
Citat af: Marchena 06 Apr 2006, 13:34
Dem blir der ikke nogle af i år
øv, så går der jo lang tid inden
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #11:
06 Apr 2006, 15:12 »
Der hvor du skriver "Man of the match" må du godt bruge en anden farve. Syntes den er alt for lys og kan næsten ikke læse hvad det er der står.. Men ellers en god start. og glæder mig til at høre mere fra dig
Mudski
Reserveholdsspiller
«
Svar #12:
06 Apr 2006, 15:20 »
man må da sige den offensive taktik lykkes meget godt, men lidt trist du bankede Braca
ej det er godt nok lækker blog ellers
Barcelona
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
06 Apr 2006, 16:20 »
Citat af: Guldbrand 06 Apr 2006, 15:12
Der hvor du skriver "Man of the match" må du godt bruge en anden farve. Syntes den er alt for lys og kan næsten ikke læse hvad det er der står.. Men ellers en god start. og glæder mig til at høre mere fra dig
Det vil jeg huske på til næste gang
- George Costanza
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #14:
06 Apr 2006, 20:48 »
Malaga besejret med besvær
Malaga klarede overraskende at holde nullet i 85 minutter på Mestalla søndag aften desværre for Malaga kunne de ikke holde alle halvfems minutter. David Villa vidste endnu engang sin hurtighed ved at spurte fra 2 Malaga forsvarer og koldt sætte den ind i nettet til en 1-0 føring. Malaga kunne ikke svare igen og Abelda kunne i overtiden score til 2-0
1-0 David Villa ’85
2-0 David Aleblda ’90+2
Man of the match: Fabio Aurelio
SS:
Vicente ude I 2-3 uger
En af de bærende kræfter på Angloma’s Valencia hold er ude i 2-3uger efter en skadet fod under kampen mod Malaga. Valencia fysioterapeut Andreu vil tage sig af Vicente i den næste tid og med lidt held er han klar hurtigere end forventet.
Vicente i kamp
Muamba så rødt i debut
Muamba fik ikke sit bedste debut da Valencia var på besøg i Xeres i Copa del Rey. Valencia viste fra start hvem der var de bedste da Kluivert efter 3 minutter satte sidste fod på et Valencia mål. Allerede 20 minutter efter scorede Kluivert igen. Mista havde ligesom Kluivert også en god dag og nettede også to gange. I det 74’ minut fik debutanten Fabrice Muamba direkte rødt efter at have tacklet en Xeres spiller bagfra.
Valencia er dermed videre til 4 runder af Copa del Rey hvor man møder Lemona fra den spanske 3 bedste række.
0-1 Kluivert ’3
0-2 Kluivert ’23
1-2 Álex Fernandez
1-3 Mista ’34
1-4 Mista ’ 52
Man of the match: Mista
SS
Real Madrid sejrede, Valencia slået
Real Madrid fik søndag aften 3 point i en hård kamp imod Valencia. Kampen startede som lyn og torden da Ronaldo allerede efter 3min scorede på flot forarbejde af Cassano. Første halvleg blev ikke en køn affære, Real Madrid forsvarede med hård fight og Valencia kunne ikke frembringe nogen store chancer. Efter 63 minutter kunne Baptista gøre sejren sikrer da han scorede på et flot kontraangreb. Valencia så modløse ud Casillas stod en god kamp og var tæt på at holde nullet, men efter 83 minutter gjorde Ruben Baraja det til 2-1 på frispark, desværre for Valencia var det ikke nok, og de må de deres første nederlag i år i øjnene.
1-0 Ronaldo ’3
2-0 Baptista ’63
2-1 Ruben Baraja ’83
Man of the Match: Zinedine Zidane
SS
Valencia slog Lilleput
Valencia havde ikke nogle problemer med Lemona i Copa del Rey, en 1-7 sejr endte kampen med hvor specielt Mista med 4 mål bevidste at han burde spille flere La Primera kampe.
Valencia møder i næste runde Alaves
0-1 Mista ’7
0-2 Mista ’10
0-3 Dorian Dervite ’17
0-4 Hugo Viana ’32
0-5 Javi Guerra ’40
0-6 Mista ’47
0-7 Mista ’51
1-7 Eneko Gorroño
Man of the match: Mista
SS
”El Guaje” forsætter
David ”El Guaje” Villa har i den grad været en succes i Valencia. I aftes forsatte han sit gode spil imod Racing Santandar hjemme på Mestalla. En fantastisk 5-0 sejr overværede de ca. 54.000 tilskuere som har fået meget for pengene denne sæson. Valencia ligger dermed stadig nr. 1 med 2 point ned til Athl. Bilbao der ligger to’er.
1-0 Mario ignacio Regueiro’7
2-0 David Villa ’14
3-0 Mario ignacio Regueiro ’50
4-0 David Villa ’54
5-0 David Villa ’90+2
Man of the Match David Villa
SS af stillingen efter 9 kampe:
Stillingen i andenholdets liga:
- George Costanza
Sider:
[
1
]
2
3
...
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »