home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Eastbourne Boro
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Eastbourne Boro  (Læst 6452 gange)
Thore
Manager

Sv: Eastbourne Boro
« Svar #15: 15 Mar 2006, 20:39 »

Det kører rigtig for dig, hva'?  Smiley

Godt at du både kan få det økonomiske og sportslige til at hænge sammen. Så heldig plejer jeg sjældent at være.

Tja det kørte i hvert falde godt, men jeg tabte topbraget mod Weymouth, og det har åbenbart givet mine spiller en ordenlig depresion, for har ikke vundet siden  Ubeslutsom

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #16: 15 Mar 2006, 20:50 »

Tja det kørte i hvert falde godt, men jeg tabte topbraget mod Weymouth, og det har åbenbart givet mine spiller en ordenlig depresion, for har ikke vundet siden  Ubeslutsom

Op på hesten igen, der er masser af kampe, at indhente det forsømte i  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #17: 15 Mar 2006, 20:55 »

Op på hesten igen, der er masser af kampe, at indhente det forsømte i  Thumbs Up

Ja det er også begyndt og gå bedre igen, men tror det bliver svært og hente Weymouth, da de nærmest virker ustoppelige, men en playoff plads er også fint for mig   Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #18: 15 Mar 2006, 21:28 »

November:
Eastbourne - Weymouth 1-3
Eastbourne - Hayes 0-1
Sutton United - Eastbourne 0-2

Ja en skidt månede på liga plan, der betyder at jeg er dumpet ned på 3. pladsen.

Jeg har også spillet kampe i FA Trophy kval turneringen. i 2. runde slog jeg Buxton ud, men i 3 runde fik jeg smæk af amatør holdet Taunton.
Det kan godt være jeg spillet mange pokal kampe, når man tænker alle de kampe der kommer bare i ligaen, men jeg har faktisk fået 150.000 kr i præmier penge, plus selvfølgelig en del i entréindtægter.

Jeg har desuden solgt sæsonkort for 13.000 kr. Det er godt med nogle trofaste fans   Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #19: 16 Mar 2006, 16:55 »

Nu er sæsonen efterhånden halvejs, efter en noget ustabil periode ligger jeg på en 5. plads, der er den sidste play-off plads, jeg har 11 point op til 1. pladsen og kun 2 point til 6. pladsen, så mon ikk jeg bare skal koncentre mig om en play-off plads.

Her halvvejs i sæsonen har jeg et overskud på lidt over 100k kr.

I kan lige få nogle billeder af mine "bedste" spiller:

Min målmand, ikke noget og råbe hurra for, men han er ung så håber han udvikler sig til noget bedre
Manden der styre mit forsvar med hårdhånd
Min 40-årig midtbane general, han gør det faktisk udemærket, og han holder lige så lang tid som de unge spiller
Min bedste oplægger, som i kan se er han desværre skadet
Min topscore, som i kan se mangler jeg en rigtig bomber

Thore
Manager

« Svar #20: 16 Mar 2006, 21:15 »

Ja så er ligaen færdigspillet

Som i kan se, betyder det at jeg skal spille play-off. Jeg sluttede ikk skide godt af i ligaen, så det kan blive svært. På den positive side er min første modstander Weston-Super-Mare, som jeg vandt over i begge vores indbyrdes opgøre i ligaen.

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 16 Mar 2006, 21:25 »

Jeg er ik helt klar det der med screenshots! evt. nogen der kan hjælpe?
crazy

Thore
Manager

« Svar #22: 16 Mar 2006, 21:39 »

Jeg skal lige love for der var spænding til det sidste. Lagde ud med og tabe 1-0 hjemme mod Weston, i en kamp der vidst bedst kan beskrives som forfærdelig. På udebane tog mit hold sig dog sammen, og jeg vandt også 1-0. Det betød straffesparks konkurence som jeg vandt 6-5  Thumbs Up

I finalen skulle jeg op imod 2. pladsen fra ligaen Histon. Selve finalen blev spillet på Stamford Bridge foran 2260 tilskuer (de skulle måske have valgt et andet stadion). Histon kom foran efter 29 min. Først efter 90 min. bankede mit midtbane talent Joe Keehan bolden i mål til 1-1.
Så skulle vi igen slutte af med straffesparks konkurence, og sjovt nok blev det igen 6-5 til mig  Thumbs Up
Så nu er jeg sku rykket op   Cool

Thore
Manager

« Svar #23: 16 Mar 2006, 22:13 »

Ja det skal blive spændende med en kamp for overlevelse, for med mit spillermatriale kommer jeg vidst til og ligge i bunden.
Jeg forsøger dog og få nogle nye spiller til holdet, indtil vidre er det blevet til 4 nordmænd, en målmand, en center forsvar, og to midtbane spiller. Det er alle sammen nogen jeg forventer mig meget af.

Der er ellers kommet store armbevægelser i Eastbourne, vi fik 1.1 mil. for oprykningen, og har desuden forbedret klubbens træningsfaciliteter, så de nu er egnede  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #24: 16 Mar 2006, 22:29 »

Alt for godt! Det lugter lidt af endnu en oprykning, hva'?  Rullende Øjne

Thore
Manager

« Svar #25: 16 Mar 2006, 22:32 »

Alt for godt! Det lugter lidt af endnu en oprykning, hva'?  Rullende Øjne

Det bliver jeg jo næsten nød til, ellers falder standarden på FmFreaks jo  Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #26: 16 Mar 2006, 22:33 »

Det bliver jeg jo næsten nød til, ellers falder standarden på FmFreaks jo  Peace

funny

Pas nu på du ikke sætter for meget pres på mig og Genoa!  Wink

Thore
Manager

« Svar #27: 16 Mar 2006, 22:37 »

funny

Pas nu på du ikke sætter for meget pres på mig og Genoa!  Wink

Nu skal du ikk snyde dig udenom, vi forventer skam oprykning i første sæson  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #28: 16 Mar 2006, 22:38 »

Ja det er også begyndt og gå bedre igen, men tror det bliver svært og hente Weymouth, da de nærmest virker ustoppelige, men en playoff plads er også fint for mig   Thumbs Up

Man kan sige at der ikke er nogen grund til at presse på for oprykning for enhver pris. Hvis holdet er "klar" til oprykning er risikoen for de rykker ned igen ikke så høj.

Men held og lykke! Følger intenst med!

Dusty78DK
Manager

« Svar #29: 16 Mar 2006, 22:39 »

Nu skal du ikk snyde dig udenom, vi forventer skam oprykning i første sæson  Grin

Meeee tooo!!!

Ellers tror jeg sgu' jeg bliver fyret

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010