home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24438 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #120: 01 Mar 2008, 16:07 »

Jeg vil !!! Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #121: 01 Mar 2008, 16:13 »

Transfers!


15/07-08
I modsætning til vinterens transfervindue, har Kasper Kvist her i sommerpausen valgt ikke at gå ”shop amok”, i stedet har han købt nogle få klassespilleren, men nogle få også har forladt klubben.

Først til de spillere der har forladt klubben. Først og fremmest har den rutinerede højreback Allan Olesen, der i længere tid har haft en aftale på plads med Vejle, forladt AaB. Et tab der for blot et halvt år siden så ud til at ramme holdet hårdt, men med Kasper Bøgelund og Henrik Kildentoft som et solidt makkerpar på højrebacken, ser det slet ikke så sort ud.

Også islændingen Jon Roi Jakobsen er skiftet til en 1. Divisionsklub, Jakobsen der blot nåede syv førsteholdskampe i sine tre sæsoner, er skiftet til Silkeborg for et meget beskedent beløb.

Sidst med ikke mindst har den sydafrikanske landsholdsspiller Siyabonga Nomvethe forladt klubben, Nomvethe er i stedet skiftet til den portugisiske klub P. Ferreira. Sydafrikaneren der igennem alle sine sæsoner i AaB har været en af de bærende kræfter på holdet, blev solgt på baggrund af hans alder, beløbets størrelse og Nomvethe’s ønske om at prøve noget nyt.

Så er vi nået til indkøbene, og det første, var et indkøb der rystede det meste af Nordjylland. Det er spilleren der om nogen har opnået kultstatus i AaB igennem det seneste årti inden han valgte at prøve lykken i England. Opholdet i England mislykkes dog, og derfor har han den seneste sæson spillet i Vejle, der dog ikke formåede at rykke op i SAS-Ligaen, derfor valgte Jimmy Nielsen at skifte tilbage til AaB. Jimmy Nielsen er kendt for sine fremragende reflekser og hans styrke i en-mod-en situationerne.

Det andet indkøb er venstrebacken Dennis Cagara. Cagara der fik sin fodboldopdragelse i Brøndby, har de seneste mange sæsoner været på kontrakt i tyskland, men spillede i sidste sæson i FCN på en lejekontrakt. Dennis Cagara kommer til AaB på en fri transfer, da hans kontrakt i Hertha Berlin udløb d. 30/6.

Det sidste indkøb er en svensker, Erkan Zengin er navnet. Zengin har i flere sæsoner været en ombejlet herre af mange europæiske storklubber, men den 22-årige wing valgte i sidste ende AaB, da han mener der er større muligheder for fast spilletid og for at udvikle sig her. Zengin er indkøbt som direkte erstatning for den solgte Siyabonga Nomvethe.

Udover ageren på transfermarkedet har Kasper Kvist også formået at få forlænget flere at profilernes kontrakter, det mest opsigtsvækkende er nok at både Martin Pedersen og Michael Jakobsen har forlænget deres kontrakter til 2013, mens Thomas Augustinussen har forlænget sin kontrakt til 2011.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #122: 01 Mar 2008, 17:46 »

Overhovedet ingen kommentarer Skuffet?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #123: 01 Mar 2008, 17:48 »

Jo...skidegod blog og fantastisk sejr over FCK Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #124: 01 Mar 2008, 17:50 »

Pyha, tak for kommentaren, troede lige bloggen var helt forladt Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #125: 01 Mar 2008, 17:58 »

Lækre indkøb... fortsær endelig!! Smiley
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #126: 01 Mar 2008, 18:00 »

Spændende transfers Thumbs Up Kan man få et ss af Zengin  ? Smiley

Skide god blog du har gang i ! KIU!!!!
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #127: 01 Mar 2008, 18:34 »

Tak for kommentarerne! Smiley

Søren91:
Selvfølgelig kan du det Wink
Erkan Zengin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #128: 01 Mar 2008, 18:54 »

Super blog, og gode indkøb. Bliver Jimmy førstemålmand, eller?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #129: 01 Mar 2008, 18:55 »

Zengin ser satme farlig ud! KUTGW! Opstemt
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #130: 01 Mar 2008, 19:04 »

Selvfølgelig bliver Jimmy førstemålmand Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #131: 01 Mar 2008, 22:29 »

Hmm, den syntes jeg er lidt svær, den med Jimmy. henter ham nok os selv tilbage, også er mit mål at han skal være målmands træner eller asst. Men har både Felipe og andre gode målmænd, så tror ikke han kan få tid hos mig. Men rigtig dejlig blog. Og KUTGW ! Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #132: 04 Mar 2008, 22:21 »

Sæsonen i gang!


SAS-Ligaen:
|H| AaB 1-0 Brøndby |A| SønderjyskE 0-1 AaB |

30/07-08
Så er SAS-Ligaen gået i gang igen, og det har været en lidt usikker start af guldkandidaterne fra AaB.
Aller første kamp i sæsonen var hjemme mod ærkerivalerne fra Brøndby, en kamp der skulle blive meget intens. Der var pres mod begge mål allerede fra første fløjt, og det ende ud i et straffespark til AaB i det elvte minut, et straffespark angriberen Mads Junker sikkert eksekverede. Til trods for at det var en kamp mellem to rivaler, hvor der virkelig blev gået til stået, var det en meget fair spillet kamp, der blev således kun uddelt to advarsler. Efter scoringen til 1-0 tabte Brøndby pusten lidt, og det udnyttede AaB til at styre kampen. Men Brøndby kom dog frem til deres chancer, men deres angribere var alt for ineffektive, derfor endte den tætte kamp 1-0 til AaB.

Anden runde stod for AaB’s vedkommende på en tur til Haderslev, hvor oprykkerne fra SønderjyskE ventede. Det blev en kamp hvor AaB sad på det meste af spillet, men hvor de kun fik produceret meget få chancer. Kasper Kvists tropper viste dog stor tålmodighed, og da chancen så kom seks minutter før tid, var Morten Skoubo ikke sen til at udnytte den, og dermed sikrede han AaB endnu en 0-1 sejr.



UEFA Cuppens kvalifikationsrunde 1:
|H| AaB 4-1 Gomel |A| Gomel 0-1 AaB |

AaB’s modstander i UEFA Cuppens kvalifikationsrunde 1. var en overkommelig en af slagsen, det blev nemlig det hviderussiske hold Gomel.

På hjemmebane vandt AaB en sikker 4-1 sejr, målene var scoret af Morten Skoubo med et enkelt og Mads Junker med tre. Udebanekampen blev vundet med 1-0, målet der blev scoret af Birkir Bjarnason.

Med en samlet 5-1 sejr var AaB således klar til at møde græske OFI i anden kvalifikationsrunde .



Transfers:

Et halvt år, det var alt hvad det blev til i AaB for den svenske angriber Ola Toivonen, der d. 29 blev solgt til tyske St. Pauli for en pris omkring 10mio DKK. Toivonen var indkøbt til startopstillingen, men andre indkøb og en skuffende arbejdsindsats af svenskeren, har ført til salget.


« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 22:27 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #133: 04 Mar 2008, 22:22 »

Har prøvet at lave en lidt anderledes update, vil gerne høre jeres mening om det Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #134: 04 Mar 2008, 22:24 »

Altid nice med dine updates. Wink
Gerne kom med flere Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010