home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24415 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #105: 25 Feb 2008, 21:27 »

Flere kommentarer Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #106: 25 Feb 2008, 21:31 »

Meget flotte resultater   Thumbs Up  Men FCK ser da godt nok ud til at være stukket fra.. Sur

Til selve bloggen, så syntes jeg personligt at dine updates er for lange.. Hvis du kunne cutte dem lidt ned, så ville det være rigtig dejligt..  Thumbs Up
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #107: 25 Feb 2008, 21:33 »

Super blog!
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #108: 25 Feb 2008, 21:34 »

Rigtig flotte resultater, og specielt en lækker sejr over Esbjerg Wink
- Kan godt lide dine updates, da de er meget simple og overskuelige.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #109: 25 Feb 2008, 21:35 »

Meget flotte resultater   Thumbs Up  Men FCK ser da godt nok ud til at være stukket fra.. Sur

Til selve bloggen, så syntes jeg personligt at dine updates er for lange.. Hvis du kunne cutte dem lidt ned, så ville det være rigtig dejligt..  Thumbs Up
ee
Ja, de to sidste er blevet lange, derfor bliver den næste måned også delt i to Wink Mht. FCK, var de allerede stukket af da jeg overtog holdet Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #110: 26 Feb 2008, 21:01 »

Halvvejs igennem maj!


|A| Randers FC 0-1 AaB |A| Viborg 2-1 AaB |H| AaB 3-1 AC Horsens |

14/05-08
Så er halvdelen af maj gået, maj der markere at en magtdominans af karat at FCK snart er overstået. Indtil videre har de vist knusende styrke over hele sæsonen, mens ligaens toer AaB, har vist styrke magen til FCK’s efter Kasper Kvists tiltræden, og de meget stærke indkøb. Kasper Kvist har indtil videre ført AaB-holdet til to sejre, og blot to nederlag i en fremragende forårssæson.

Første kamp i maj var mod udebane mod Randers FC, hvor et langt fra udsolgt Essex Park skulle danne rammen om en meget dramatisk kamp. Det hele startede ellers planmæssigt for udeholdet, da AaB’s nye bomber Morten Skoubo satte hovedet på et flot gennemspillet angreb, oplægget kom fra Birkir Bjarnason i højresiden. Men efter ni minutter eskalerede begivenhederne, Steve Olfers placerede en stempling lige midt på skinnebenet af Randers-spilleren Tidiane Sane, heldigvis kom Sane ikke slemt til skade, men Steve Olfers fik et helt korrekt rødt kort. Overraskende var det dog, at AaB efter udvisningen blev endnu mere kontrollerende end de havde været tidligere. Hele kampen igennem formåede AaB at holde styr på Randers, mens de selv kunne bygge det ene angreb op efter det andet, desværre for AaB lykkedes det ikke at score, for første gang var ”Den drabelige due” i front hos AaB, ikke fokuseret nok til at putte læderet over stregen. Men efter kampen kunne AaB se tilbage på en kamp, de vandt helt sikkert og fortjent, selvom de var en mand i undertal i hele enogfirs minutter.

Endnu en udekamp, denne gang i Viborg, stod nu på menuen for AaB. Efter syv sejre i træk måtte AaB dog trække sig ud af en kamp, uden af have fået nogen point ud af deres anstrengelser. Det gik allerede galt efter tretten minutter, hvor Christian Olsen brugte sin speed til at komme fri af forsvaret, hvorefter han elegant ”chippede” bolden over en fremstormende Karim Zaza. Efter Viborgs føringsmål var det som om, ingen af holdene ville tage ansvar, og det blev derfor en rodet affære både før og efter halvlegen. Efter nioghalvfjerds fik de medrejste AaB-fans dog noget at juble over, da Morten Skoubo udlignede til 1-1. Den glæde varede dog kort, blot seks minutter senere scorede Christian Olsen sit andet mål, og lukkede dermed kampen til Viborgs fordel.

Så kom den første hjemmekamp for AaB i maj, AaB skulle møde AC Horsens, et opgør, der har tradition for at være meget tæt. Denne gang skulle kampen dog vise sig at være meget ensrettet. Efter treogtredive minutters spil, slog den evig farlige Morten skoubo til, og dermed var AaB foran 1-0. Rasten af halvlegen var ikke noget at skrive hjem om, AaB pressede konstant på, men Horsens forsvar stod godt, og det tvang AaB’s spillere til sporadiske forsøg lang udefra. Men straks efter pausen fik AaB’s tilhængere igen lov til for alvor at varme håndfladerne, da midtbanedynamoen Allan Gaarde bragede endnu et af sine mange langskudsmål ind til AaB-føring 2-0. Men AaB var bestemt ikke færdige endnu. Allan Gaarde sendte den ene gode aflevering af sted efter den anden, og netop en af disse afleveringer lå til en Morten Skoubo der var løbet i dybden, og som let kunne runde den fremstormende Søren Jochumsen i Horsens mål, og dermed score i et tomt mål, 3-0. Men AC Horsens nåede dog lige at få pyntet lidt, da Ibrahim Babatunde udnyttede en forsvarsfejl og scorede Horsens enlige mål til slutresultatet 3-1.

Stillingen midt i maj

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #111: 26 Feb 2008, 22:38 »

Ser rigtigt godt ud. Forsæt endelig Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #112: 28 Feb 2008, 18:15 »

Sæsonen forbi!


|H| AaB 1-0 Lyndby |A| FCK 0-6 AaB |H| AaB 7-3 AGF |

25/05-08
De tre sidste kampe i maj er nu færdigspillet, og for AaB blev det en fantastisk afslutning på en meget underlig sæson for ”Nordjyllands Stolthed”.

AaB startede anden halvdel af maj med at spille mod Lyngby på hjemmebane. Netop Lyndby har før voldt Kasper Kvists tropper store problemer, de vandt således 2-3 sidst de to hold krydsede klinger. Men denne gang var det anderledes, AaB virkede meget tændte og startede kampen klart bedst. Efter cirka tyve minutters spil resultere det store pres fra AaB’s side i en scoring, det var Mads Junker der blev sendt af sted at en lang stikning i dybden, Junker var koldt og sparkede bolden mellem benene på Rune Pedersen i Lyndby-målet, 1-0 til AaB. Resten af første halvleg blev en forholdsvis kedelig affære. Anden halvleg blev en næsten tro kopi af den første, massivt AaB-pres de første femogtyve minutter, hvorefter kampen fusede ud, den eneste forskel fra første halvleg var, at det ikke lykkedes AaB at score.

Så kom den kamp hele Danmark havde ventet på, FCK – AaB. Kampen var udråbt til det største opgør i sæsonen, ikke pga. stillingen, hvor FCK for længst var blevet mestre, men af den simple grund, at det var op til FCK at vise, at de kunne bide skeer med Kasper Kvist og et totalt forvandlet AaB-mandskab. Det startede dog skidt for FCK, da Thomas Augustinussen allerede efter fire minutter tog chancen, og hamrede bolden op i krydset fra kantet af feltet og bragte AaB foran. Seks minutter før pausen øgede Morten Skoubo AaB’s føring til det dobbelte, da han udnyttede en masse forvirring hos FCK-forsvaret efter et hjørnespark. Efter pausen gik det helt galt for FCK, der på alle områder faldt sammen, mens AaB spillede noget af det bedste fodbold i hele sæsonen. Man skulle dog helt frem til det halvfjerdsne inden det lykkedes AaB at øge yderligere, da en helt fri Morten Skoubo modtog en aflevering inden i feltet i en helt fri position, hvorefter han let udplacerede Jesper Christiansen i FCK-målet. Men det skulle blive endnu værre, allerede tre minutter senere slog Skoubo til igen, denne gang bankede han et langskud fladt ind bag en sagesløs keeper. Seks minutter senere var det så Siyabonga Nomvethe’s tur til at brillere, da han fra sin kant af satte fem FCK-spillere af, inden han hamrede bolden op i nettaget til AaB-føring på hele 0-5. Men Morten Skoubo var ikke helt kold endnu, og med sit fjerde mål lukkede han en kamp, som et overlegent AaB-hold vandt med tenniscifrene 0-6.

Så var det tid til den sidste kamp i sæsonen for AaB vedkommende. De tog hjemme imod rivalerne fra AGF. Inden kampen var der stor snak om titlen som topscorer, en titel som Morten Skoubo var inden for rækkevidde af, da han kun var et mål efter førende Christian Olsen. Og allerede efter tredive sekunder var Morten Skoubo på pletten, og han bragte sikkert AaB foran 1-0. Fire minutter senere var det angrebsmakker Mads Junker der udnyttede en friløber, 2-0. Yderligere fem minutter gik der, inden Morten Skoubo skød sig alene i front af topscorerlisten, da han med sit toogtyvende sæsonmål bragte AaB foran 3-0. Tre minutter senere scorede han yderligere et mål, da han med et fladt langskud bragte AaB på 4-0. Efter tyve minutter var stillingen 5-0, da AGF-forsvaren Ole Budtz var så uheldig at heade bolden i sit eget mål på et hjørnespark. Minutter før pausen fik AGF dog lidt at juble over, da Peter Graulund reducerede til 5-1. Blot to minutter af anden halvleg var spillet, og pludselig var stillingen 5-3, begge AGF’s mål blev scoret af den unge angriber Dennis Høegh. Men det var AaB og i særdeleshed Morten Skoubo ikke tilfreds med, således lynede han både i det enoghalvfjerdsne og det otteoghalvfjerdsne minut, og det var de sidste mål der faldt i den kamp, dog nåede Jakob Rasmussen at blive vist ud for sit andet gule kort kort inde i dommerens overtid.

Slutstilling i SAS-Ligaen


« Seneste Redigering: 01 Mar 2008, 13:53 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #113: 28 Feb 2008, 18:28 »

Gode resultater og flot Update, der dog stadig er lidt for lang efter min smag..  Men du skriver godt, så det hjælper selvfølgelig meget på det..   Thumbs Up

Desværre syntes jeg at Football Manager viser en af sine grimme sider i dit spil.. Nemlig de lidt for urealistiske resultater der forekommer.. Altså, hvor tit er det lige man ser et hold først vinde 6-0 og derefter 7-3.. ?  Men det er selvfølgelig ikke noget man kan klandre dig for.. Hehe..  Men forsæt den gode blog..! Og glæder mig til at høre om næste sæson   Wink
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #114: 28 Feb 2008, 19:18 »

Super flot.
Og 6-0 fuckin love it Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #115: 29 Feb 2008, 20:59 »

Tillykke med sølvet.. sejt med tennisifre Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #116: 01 Mar 2008, 13:43 »

Tak for de flotte kommentarer, der kommer en update inden for 10min Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #117: 01 Mar 2008, 13:56 »

Interview med KK!


22/06-08

Sæsonen 2007/08 er slut, det var en kaotisk sæson for ”Nordjyllands Stolthed”, den populære svenske træner Erik Hamren stoppede efter en dårlig efterårssæson, hvorefter AaB ansatte den ukendte Kasper Kvist. Forårssæsonen blev en stor optur, Kasper Kvist fik handlet stort og godt ind, og fik styret holdet op på en andenplads i ligaen.
Nu er der sommerpause, men selvom Kasper Kvist holder ferie, har han været så venlig at ville lade os interviewe ham i privaten i Hasseris.
Da vi kommer, står der kaffe og kage på bordet, og vi sludrer lidt inden interviewet går i gang:

Kasper, da du overtog holdet havde du så regnet med at du kunne tiltrække så store navne som Junker, Bøgelund og Skoubo:
Ærlig talt, nej. Men vi var så heldige at de gerne ville være med til at opbygge noget stort her i Aalborg, og som man tydeligt har kunnet se, har de sat et kraftigt aftryk.

Morten Skoubo han går ind i foråret og scorer femogtyve mål i fjorten ligakampe, og bliver dermed ligatopscorer, hvad har du at sige til den præstation:
Altså det er jo en fantastisk præstation af Morten, makkerparret Skoubo/Junker har virkelig fungeret godt, for man skal ikke tage fejl, hvis ikke det havde været for resten af holdet, og da især Mads, så havde Morten ikke kunne bombe på den måde som han nu gjorde.

Hvordan ser du på jeres chancer for at gå hele vejen i næste sæson:
Jeg tror vi har rigtig gode chancer for at tage guldet i næste sæson, det kommer nok til at stå mellem os og FCK, og jeg håber og tror vi har klassen til at bryde FCK’s stime.

I skal ud og spille kvalifikation til UEFA-Cuppen i næste sæson, vil du satse på det:
Selvfølgelig vil jeg det. Det var derfor jeg gik så meget op i at få en bred trup, vi vil stille med et stærkt hold i alle turneringer, og da især UEFA-Cuppen, da det jo er et udstillingsvindue for klubben, som du næsten ikke kan få større.

Regner du med at skulle ud og agere på transfermarkedet:
Selvfølgelig gør jeg det. For at holde ens trup ajour er det vigtigt man ser på sine muligheder. Jeg lever ikke i en illusion der siger at jeg kan få  lov til at beholde alle mine spillere, men til gengæld skal der skaffes en erstatning for dem der skifter, så  jeg kan næsten ikke undgå at skulle ud og købe en smule ind.

Ifølge vores kontakter har flere tyske og hollandske klubber dig i kikkerten som træner til næste sæson, hvad har du at sige til det:
Jeg kan allerede nu sige at det kan de godt glemme, jeg har netop forlænget min kontrakt så den udløber i sommeren 2010, og den kontrakt forventer jeg stærkt at opfylde, hvad der skal ske derefter, har jeg ingen ideer om endnu.

Vi vil sige mange tak for interviewet og ønske dig og dit hold held og lykke i den kommende sæson:
Mange tak for det.

Det var hvad vi havde til Jer denne gang, altså en meget optimistisk Kasper Kvist der regner med at være med i guldkampen i den kommende sæson.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #118: 01 Mar 2008, 14:03 »

God velskrevet update! 25 mål af Skoubo Shockeret Mon ikke vi skal have mesterskabet hjem ? Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #119: 01 Mar 2008, 15:59 »

Kunne i tænke Jer endnu en update Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010