home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24483 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #75: 20 Feb 2008, 20:19 »

Rigtig flot update.
Lidt småfejl hist og her, men jeg er vild med din opsætning Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #76: 20 Feb 2008, 20:31 »

Rigtig flot update.
Lidt småfejl hist og her, men jeg er vild med din opsætning Smiley

Tak Smiley Kunne du komme med nogle eksempler mht. småfejlene, så jeg kan forsøge at rette dem til næste gang Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #77: 20 Feb 2008, 20:33 »


Som konsekvens af indkøbet af Morten Skoubo blev den svenske angriber Lasse Nilsson, der var lejet i franske St. Etienne, sendt tilbage til Frankrig. Svenskeren der ellers var holdets topscorer i efteråret, er åbenbart kommet i overskud eller Kasper Kvists seneste indkøb.

Den her kan jeg ikke lide, men ellers ser det godt ud Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #78: 20 Feb 2008, 20:35 »

Av, den er ikke god, retter det lige Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #79: 20 Feb 2008, 20:38 »

Av, den er ikke god, retter det lige Wink

Ingen blog er fejlfri.
Har selv lidt problemer med de rigtige endelser, og manglene ord. osv.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #80: 20 Feb 2008, 20:47 »

Ingen blog er fejlfri.
Har selv lidt problemer med de rigtige endelser, og manglene ord. osv.

Det er rigtigt, men når man ved den er der, kan man jo lige så godt rette eden Thumbs Up
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #81: 20 Feb 2008, 20:49 »

Det er rigtigt, men når man ved den er der, kan man jo lige så godt rette den Thumbs Up

Ja det er jo rigtig nok Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #82: 20 Feb 2008, 21:12 »

Alt for nice blog du har fået sat sammen her  Thumbs Up
Hvornår kan vi forvente en update ? Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #83: 20 Feb 2008, 21:16 »

Sent iaften, der er jo CL bold Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #84: 20 Feb 2008, 21:18 »

Det er klart Wink .. Har det også til at køre i baggrunden, mens jeg er igang med mit FC United spil --> Det fra bloggen Anti Glazers Wink ..
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #85: 20 Feb 2008, 23:57 »

Gennemgang af truppen!



15/03-08
Målmænd:
Kenneth Stenild
Karim Zaza
7/10
Målmandspladsen er nok det sted hvor AaB er svagest. Holdets førstemålmand Karim Zaza er en af ligaens bedste målmænd, men det er reserven der er problemet. Den blot 20-årige Kenneth Stenild har endnu ikke det niveau der skal til for at få ind i flere kampe i træk og være en solid backup hvis Karim Zaza skulle være skadet.


Forsvaret:
Henrik Kildentoft
Allan Olesen
Michael Jakobsen
Danny Califf
Steve Olfers
Kasper Bøgelund
Martin Pedersen
Kasper Risgaard
8/10
Forsvaret er meget vigtigt i morderne fodbold, og derfor skal alle hold have et godt forsvar, og det har AaB. Højrebackerne Kasper Bøgelund og Allan Olesen holder begge stor klasse, både offensivt som defensivt. Det centrale forsvar er et af ligaens stærkeste, Henrik Kildentoft, Michael Jakobsen, Danny Califf, Steve Olfers og Kasper Risgaard kan alle være i startopstillingen uden at kvaliteten forringes, samtidig med at både Jakobsen og Kildentoft er gode backups til backerne, hvis der skulle komme skader der. Det eneste man nogen vil sætte en finger på, er venstrebacken. Førstevalget Martin Pedersen er en fremragende back, især offensivt hvor han er utrolig farlig når han kommer i sine overlap, problemet er at der ikke er en decideret venstreback til at erstatte Martin Pedersen. Dog kan Michael Jakobsen godt spille venstreback, og derfor er forsvaret egentlig meget komplet.


Midtbanen:
Thomas Augustinussen
Allan Gaarde
Jakob Rasmussen
Niki Zimling
Birkir Bjarnason
Siyabonga Nomvethe
Anders Due
Thomas Enevoldsen
9/10
AaB’s midtbane er utrolig stærk. Højrefløjen hvor Siyabonga Nomvethe og Birkir Bjarnason regere, kam man bestemt ikke sætte en finger på. Sydafrikaneren Nomvethe er en af ligaens bedste wings, og det samme kan man sige om det kun 19-årige Bjarnason. Den centrale midtbane med Thomas Augustinussen, Allan Gaarde, Jakob Rasmussen, Niki Zimling og Thomas Enevoldsen er en fremragende blanding af erfaring og ung vilje. En blanding af fightere og utrolige spilfordelere. De to der forventes oftest at starte inde, Allan Gaarde og Niki Zimling kan man uden at få bidt hoved af, kalde ligaens måske bedste makkerpar på den centrale midtbane. Venstrefløjen hvor Anders Due for det meste er fast mand, er også utrolig stærk. Udover klassespilleren Anders Due, kan Thomas Enevoldsen og Birkir Bjarnason også spille på venstrefløjen uden problemer. Midtbanen er for mange hold det vigtigste led i opbygningsspillet, og der står AaB utroligt stærkt.


Angrebet:
Jeppe Curth
Ola Toivonen
Martin Bernburg
Mads Junker
Morten Skoubo
10/10
Angrebet er AaB’s stærkeste led, navne som Mads Junker og Morten Skoubo vidner om stor international klasse. Her kan man virkelig snakke om at det er ligaens stærkeste angreb, uden tvivl. Udover de to alt overskyggende navne er der fremragende spille som Bernburg, Toivonen og Curth der er klar til at tage over, og det kan ingen andre danske hold præstere, at have så gode ”reserver”. Det eneste men der er i angrebet er, om en spiller som Skoubo kan holde sig skadesfri, men er det tilfældet, er der lagt op til ét stort angrebsfyrværkeri i foråret for AaB.


Med en trup som denne, skulle der helt klart være mulighed for at AaB kan spille sig op i tabellen, fra den ottende plads som de i øjeblikket indtager. Og efter tre sejre og et enkelt nederlag i vinterpausens fire venskabskampe, og en målscore på 10-1, burde holdet helt klart være gearet til den store opgave der venter forude. Nu er det bare op til træner Kasper Kvist at få alt skruet rigtigt sammen, så spillerne kan yde deres maksimale og spille fantastisk fodbold.

Stillingen i SAS-Ligaen

Taktikken og start 11'eren
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 00:03 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #86: 21 Feb 2008, 00:05 »

Herlig update .. Fantastisk hold du har fået sammensat, glæder mig til at læse om hvordan det kommer til at gå dig i ligaen Opstemt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #87: 21 Feb 2008, 00:05 »

Fed blog du har gang i Gerrarden. Er hel vild med dit banner - ved ikke hvorfor. Og dejligt at se Skoubo tilbage til Danmark, efter hans 'ikke-så-succesrige' tur til Spanien. Og fedt med en trupgennemgang, det er noget af et luksusproblem du har i angrebet Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #88: 21 Feb 2008, 00:06 »

Dejlig update, og virkeligt et klassehold du har Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #89: 21 Feb 2008, 00:08 »

Herlig update .. Fantastisk hold du har fået sammensat, glæder mig til at læse om hvordan det kommer til at gå dig i ligaen Opstemt

Ja, det er sku et dejligt hold at have Wink

Fed blog du har gang i Gerrarden. Er hel vild med dit banner - ved ikke hvorfor. Og dejligt at se Skoubo tilbage til Danmark, efter hans 'ikke-så-succesrige' tur til Spanien. Og fedt med en trupgennemgang, det er noget af et luksusproblem du har i angrebet Wink

Ja, det er sku et luksusproblem. Ligner lidt det Rijkaard har i Barca, bare i mindre skala Opstemt

Dejlig update, og virkeligt et klassehold du har Smiley

Ja, det er ikke så ringe Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010