home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285669 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #630: 23 Mar 2008, 23:49 »

FC BAYERN ER NÆSTE STOP
Arsenal mister succes træner, 21/1 - 10


Det blev ikke de ventede 100 unbeaten under Nikolaj, for han skiftede tidligere på dagen England ud med Tyskland. Han vil i fremtiden træne FC Bayern München, som er i et kæmpe forfald. Nu skal han rette skuden op.

Arsenal føler sig måske svigtet, da deres populære træner, Nikolaj Emil Birk Poulsen, forlod dem til fordel for FC Bayern tidligere på dagen. Nikolaj havde vundet alle titler med Arsenal, og han trængte til nye udfordringer. Tyskland blev hans næste stop, og nu skal han arbejde med et alderdomshjem - Bayern. Bayern har dog også et par unge talenter, bl.a. Lulinha, Alexis Sanchez og Breno er at finde i klubben.

 - "Det er selvfølgelig hårdt at forlade den klub man elsker for alt i verden, men jeg måtte videre. Jeg kunne ikke blive hele min karriere i Arsenal, og nu vil jeg genoprejse Bayern. Det bliver en spædende og svær udfordring, men jeg glæder mig til den. Werder Bremen vandt med over 30 point ned til nummer 2 sidste år, og det skal vi lave om på. Selvom vi ligger nummer 3 nu, regner vi med at kravle højere op i tabellen," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

FC Bayern vandt sidst det tyske mesterskab i år 2007-2008 sæsonen, hvor Luca Toni blev deres topscorer. De har stået i skyggen af Werder Bremen siden, og nu er det på tide at komme op på toppen igen. Franz Beckenbauer er kommet med en stærk udmelding.

 - "Vi er 5 point bagud til HSV, men vi vil vinde mesterskabet i år. Vi har fået en af verdens bedste trænere, så mon ikke han vender skuden for os. Vi skal også komme langt i Champions League, og jeg håber vi kan komme til semifinalen. Vores hold er godt og jeg håber Nikolaj henter et par forstærkninger," udtaler Franz Beckenbauer.

Nikolaj har underskrevet en kontrakt på 1 ½ år, hvilket ikke er så meget. Han vil se tiden an og finde ud af om han kan lide den tyske stil.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 00:42 af Cesc » Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #631: 23 Mar 2008, 23:51 »

kolgt valg
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #632: 23 Mar 2008, 23:51 »

Synes bloggen mister lidt af sin charme ved dette skifte, men vil dog fortsat læse med.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #633: 23 Mar 2008, 23:52 »

Interessant skifte. Held og lykke med et helt nyt kapitel i din karriere.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #634: 23 Mar 2008, 23:52 »

bliver sopændende at se dig i tysk fodbold Wink
Dog det forkerte hold!
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #635: 23 Mar 2008, 23:53 »

Så rejste du alligevel fra Arsenal...
Spurgte dig for lidt siden hvordan din situation var i Arsenal og der svarede du at du altid ville blive i Arsenal.

Så det kommer alligevel som en overraskelse, men godt skifte !
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #636: 23 Mar 2008, 23:54 »

Synes heller ikke det er det bedste klubvalg.
Logged

Viva Ronaldo ! §

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #637: 23 Mar 2008, 23:54 »

Nedern klub at skifte til, men hvis der er en mand herinde ligenu, der kan gøre det spændende er det dig Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #638: 23 Mar 2008, 23:55 »

Så rejste du alligevel fra Arsenal...
Spurgte dig for lidt siden hvordan din situation var i Arsenal og der svarede du at du altid ville blive i Arsenal.

Så det kommer alligevel som en overraskelse, men godt skifte !

Jeg tænkte det nøje igennem og dette var det rigtige tidspunkt at skifte på.

Synes heller ikke det er det bedste klubvalg.

Uddyb?  Smiley

Tak for jeres kommentarer!
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #639: 23 Mar 2008, 23:58 »

Det er nok bare fordi at jeg ikke kan lide Bayern;) 
Logged

Viva Ronaldo ! §

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #640: 24 Mar 2008, 00:30 »

SUPER MARIO TIL BAYERN
Super Mario skifter væk fra Stuttgart, 28/1 - 10


Navnet er ikke Donkey Kong, Luigi eller Wario. Nej, helten hedder Super Mario og han er skiftet til Bayern München på en lang kontrakt. Han er Nikolajs første handel i det sydtyske og presset er stort på den unge angriber.

Nitendos største spil eller ej. Her er den rigtige Super Mario, Mario Gomez. Mario har spillet hele sin karriere i Stuttgart, men den 24-årige angriber, valgte i går at skifte til Bayern München. Mario Gomez er halv spansk, men selvom der var interesse fra Valencia, valgte han at blive i Tyskland.

 - "Jeg er tysker. Derfor valgte jeg at skifte til Bayern, i stedet for Valencia. Bayern skal tilbage i toppen og et håber jeg at være en del af. Jeg er ingen Gerd Müller, men jeg håber på at lave mange mål sammen med Toni, Mutu og Uche," udtaler Mario Gomez.

Mario kostede 112 mio., hvilket er en fair pris. Stuttgart har ikke været ret velspillende, siden de vandt mesterskabet og derved var salget åbenlyst. Bayern hentede ham for næsen af andre storklubber, og det begynder at se godt ud i Bayern. Super Mario kommer med garanti til at danne duo med Luca Toni oppe foran, hvilket ligner det bedste angreb i hele Tyskland.

 - "Nu er Mario Gomez kommet og vi har fået en perfekt trup. Vi er godt dækket ind, og jeg håber vi kan hente HSV. Vi skal vinde næsten alle kampe, men det er vores trup også god nok til. Det bliver en spændende sæson, og jeg håber vi vinder," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Mario Gomez har fået nummer 11, hvilket har stået tomt siden Miroslav Klose skiftede til FC Barcelona.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 00:42 af Cesc » Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #641: 24 Mar 2008, 00:35 »

Du skrev i præsentationen af dit skifte, i starten, følgende:
Det blev ikke de ventede 100 unbeaten under Nikolaj, for han skiftede tidligere på dagen
Tyskland ud med England.
Han vil i fremtiden træne FC Bayern München, som er i et kæmpe forfald. Nu skal han rette skuden op.
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #642: 24 Mar 2008, 00:36 »

det lyde som en særiøs forstænker det der

godt gåret
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #643: 24 Mar 2008, 00:38 »

Jeg tænkte det nøje igennem og dette var det rigtige tidspunkt at skifte på.

Ja det tror jeg jeg også det var .
Du havde vel egentlig opnået alt med Arsenal.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #644: 24 Mar 2008, 00:39 »

Du skrev i præsentationen af dit skifte, i starten, følgende:
Det blev ikke de ventede 100 unbeaten under Nikolaj, for han skiftede tidligere på dagen
Tyskland ud med England.
 Han vil i fremtiden træne FC Bayern München, som er i et kæmpe forfald. Nu skal han rette skuden op.


Det er ualmindelig godt set. Hvor vil du hen med det? (:
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010