home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285413 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #405: 18 Mar 2008, 15:57 »

God update og godt du er tilbage Cesc Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #406: 18 Mar 2008, 16:06 »


Arsenal sejre imod Spurs - og genvinder mesterskabet før tid!


Der var lagt op til drama imellem rivalerne fra London. Arsenal var favoritter og i 33. spillerunde lignede det en sejr mere. Denne kamp kunne betyde om Arsenal skulle vinde mesterskabet allerede nu eller om de skulle vente til runde 34. Den 10. april blev en god dag for Arsenals fans og ledelse...

Vejret var blæsende, men selvom den hårde blæst var huserende i England, var der 12 grader. Klokken var 19:45 og kampen mellem The Gunners og Spurs blev fløjtet i gang. Fansene larmede meget, selvom der ingen mål kom i lange perioder. Arsenal kunne vinde mesterskabet hjem, for andet år i træk og derved var selvtilliden høj. The Gunners havde Nacer Barazite med fra start og han spillede ved siden af anføreren Fábregas. Tottenham fik en meget uheldig start, da deres centerforsvar, Ledley King, måtte forlade Emirates med en skade fra Adebayors højrefod. Hele første halvleg var egentlig meget kludret og der var ikke prangende spil overhovedet.

I anden halvleg, blev der tilgengæld lavet om på kampen. Arsenal spillede meget mere sprudlende og med Carlos Vela og Tomas Rosicky på banen, kunne det ikke gå galt. Silva spillede meget godt i anden halvleg, han fodrede angriberne med sukkerbolde. Adebayor og Vela var dog uheldige gang på gang. Lige indtil at Diaby kom på banen. Han gav holdet ny vilje og Arsenal kom hurtig foran med 1-0, da Adebayor sikkert headede bolden i kassen. The Gunners var derefter meget oven på og den ikkemålfarlige Carlos Vela fik lavet et mål efter 10 timers måltørke. Arsenal vandt 2-0 og mesterskabet kom endnu engang til London - allerede i 33. spillerunde!


Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #407: 18 Mar 2008, 16:10 »

Arh, en lidt tynd opdatering, taget bedriften i betragtning. Jeg synes godt du kunne have været lidt mere detaljeret, og gøre læsningen mere interessant, da du trods alt har vundet mesterskabet, og så gør småfejl hist og pist det ikke bedre.

Det styrer du så også helt selv. Tilykke med mesterskabet.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #408: 18 Mar 2008, 16:11 »

Tillykke med mesterskabet, jeg kan slet ikke tænke på hvor mange mesterskaber det hold vinder under dig Tunge
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #409: 18 Mar 2008, 16:12 »

Dejligt med en update, Cesc.
Tillykke med mesterskabet, jeg glæder mig til at se mere fra din side.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #410: 18 Mar 2008, 16:14 »

Arh, en lidt tynd opdatering, taget bedriften i betragtning. Jeg synes godt du kunne have været lidt mere detaljeret, og gøre læsningen mere interessant, da du trods alt har vundet mesterskabet, og så gør småfejl hist og pist det ikke bedre.

Det styrer du så også helt selv. Tilykke med mesterskabet.

Har du med garanti ret i. Jeg kan dog beskytte mig med, at jeg ikke har sat ved en computer i 8 dage og jeg ikke har skrevet 'historier' i 8 dage. Så skal lige tilbage i form! (:

Tillykke med mesterskabet, jeg kan slet ikke tænke på hvor mange mesterskaber det hold vinder under dig Tunge

Glæd dig til, når alle kampene er spillet! Shit, hvor er jeg langt foran! Opstemt
Tror på mange mesterskabet i fremtiden.

Dejligt med en update, Cesc.
Tillykke med mesterskabet, jeg glæder mig til at se mere fra din side.

Tak. Jeg kommer nok snart med flere, måske i aften.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #411: 18 Mar 2008, 16:38 »

Dejlig endelig med en update.
Vil også gerne se en update i aften
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #412: 18 Mar 2008, 17:38 »



I slutningen af april, skulle semifinalerne i Champions League finde sted. Arsenal skulle spille imod FC Barcelona, som ofte har været onde imod Arsenal i Europas største klubturnering. Første kamp endte med en heldig uafgjort. Imens at den anden kamp endte med en masse mål!

Arsenal har kæmpet en hård kamp, for at komme i semifinalen. De har slået hold som Juventus og Manchester United ud. United blev klasket med hele 1-4 hjemme, så selvtilliden er enorm hos Young Guns.

FC Barcelona har også været lidt igennem. De var heldige at trække, den dårligste modstander i ottendedelsfinalen, som er bosat i Moskva og hedder CSKA til fornavn. De kom sikkert videre derfra, men så kom der endelig modstand til de katalanske tropper. Real Madrid kom op af bowlen. Barcá kom videre, da Ronaldinho scorede på straffespark efter 114 minutter på Bernabéu.

Den første kamp skulle spilles på Emirates Stadium. Arsenal startede med buller og brag, hvorfor de også kom foran efter 30 minutters spil. Det var den unge argentinske komet, Sergio Agüero, som kom i heltens rolle. Arsenal var dog ikke færdige og endnu engang før pausen lavede de et mål. Denne gang var det ghaneseren Asamoah Gyan, som sikkert passerede Victor Valdes.
FC Barcelona kom derefter bedre med i kampen og Arsenal forsatte deres lidt offensive spil, som vi kender dem. Samuel Eto'o fik hurtigt gjort hans talent klart, da han i begyndelsen af første halvleg, driblede tre Arsenalspillere og sparkede bolden i kassen. Arsenal kom igen til at sidde på dirigentstokken. Barcelona er dog et fantastisk kontra hold og 5 minutter før tid, lavede Ronaldinho orden i regnskabet og katalanerne kunne tage hjem med et godt resultat i bagagen.

Kampen på Camp Nou blev meget mere underholdne. Efter 14 minutter, lavede Sergio Agüero ét af hans fantastiske mål og bare 3 minutter efter udnyttede Adebayor sin utrolige styrke i luften. Arsenal kom foran 2-0, ligesom på Emirates, men endnu engang skulle de smide det væk. De havde også i weekenden smit point imod Blackburn, da de gav den chancen for at komme ind i kampen. Det samme gjorde de imod Barcelona, Iniesta og hans makker Samuel Eto'o lavede begge mål, som sendte kampen ud i forlænget. Den forlængede spilletid, var kun til Arsenal fordel. De havde én udskiftning tilbage og Theo Walcott var lige sendt på banen. Theo fik også en kæmpe betydning for kampens resultat. Adebayor kickstartede overtiden med 2 vidunderlige fuldtræffere, begge hans oplæg havde Walcott stået for. Walcott var dog også selv i målhumør og i det 110 minut lavede han kampens sidste mål til resultatet 2-5!

Arsenal skal møde AC Milan i finalen, hvor at Arsenal er kæmpe favoritter. AC Milan slog Liverpool ud på udebane mål, da de vandt første kamp med 2-0 og tabte 4-2 på Anfield. Arsenal har ikke mødt AC Milan i mange år, men de plejer at være skarpe imod italienske mandskaber! Finalen bliver spillet på Olimpico, den 20 maj 2009!


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #413: 18 Mar 2008, 17:41 »

Hvad synes I om at jeg har gjort billederne i en anden form?

Synes personligt, at det skaber bedre harmoni med designet, end de lange tynde gør.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #414: 18 Mar 2008, 17:54 »

Hej og velkommen tilbage Cesc. Flot blog - stadig en blog der kan rettes i ...

Jeg mener at du bruger ALT for mange kedelige, korte sætninger. Du kan lave sætninger som "United har været utrolig skarpe i Champions League." meget mere interessante at læse, for jeg ved at du har et højt grammatikniveau generelt. Også derfor, skal du lige huske dine nutid-r'er. "... med en samlet scorer på 2-1 ..."... Måske ændre det sig ..." - "... Arsenal sejre imod ..."

Du ved hvad jeg mener.
Sidens flotteste blog grafikmæssigt, forresten.. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Mar 2008, 17:57 af Zulue » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #415: 18 Mar 2008, 18:17 »

Hej og velkommen tilbage Cesc. Flot blog - stadig en blog der kan rettes i ...

Jeg mener at du bruger ALT for mange kedelige, korte sætninger. Du kan lave sætninger som "United har været utrolig skarpe i Champions League." meget mere interessante at læse, for jeg ved at du har et højt grammatikniveau generelt. Også derfor, skal du lige huske dine nutid-r'er. "... med en samlet scorer på 2-1 ..."... Måske ændre det sig ..." - "... Arsenal sejre imod ..."

Du ved hvad jeg mener.
Sidens flotteste blog grafikmæssigt, forresten.. Smiley

Det er nu ikke helt rigtigt. I den sammenhæng jeg har markeret er ordet altså en navneord og derfor helt korrekt grammatisk. Men hvis de scorer et mål, skal der r på. Ikke når det er en score.
Logged

Vuelve la ilusión

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #416: 18 Mar 2008, 18:39 »

Det er nu ikke helt rigtigt. I den sammenhæng jeg har markeret er ordet altså en navneord og derfor helt korrekt grammatisk. Men hvis de scorer et mål, skal der r på. Ikke når det er en score.

Cesc skrev "en samlet scorer", og det er i hvert fald forkert.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #417: 18 Mar 2008, 18:43 »



De sidste fem kampe i sæsonen, blev næsten et mareridt for Nikolajs tropper. Holdet var ikke meget for at præstere 100 %, da de jo vidste at mesterskabet var sikret. Arsenal var dog stadig effektive og scorede på de største af deres chancer.

The Gunners lagde ud med at møde Everton på Goodison Park. Arsenal fik ikke rigtig spillet til at flyde, det gjorde Everton tilgengæld og deres nigerianske bomber, Yakubu, bragte den foran med et verdensklasse langskud fra 42 meter. De blåklædte fans var vilde af jubel, men de vidste at Arsenal kunne vende opgøret på nul komma dut. Arsenal fik ikke bedre fat på kampen, men i det 68. minut, fik de tilkendt et hjørnespark. David Silva skulle tage sig af det, og han sparkede bolden ind efter Johan Djourou. Evertons bomstærke centerforsvar, Lescott, fik dog headet væk. Silva fik fat i bolden igen og han hamrede endnu et indlæg af sted, denne gang fik Arsenal et mål og Johan Djourou var manden bag. 1-1

De unge tropper, spillede derefter imod ærkerivalen Chelsea. Kampen foregik på Emirates, så hjemmebane holdet var store favoritter. De levede også meget godt op til deres favorit værdighed, da Agüero efter 4 minutter modtog en stikning fra Justin Hoyte. Arsenal havde alt spillet og resultat blev forbedret, da Emmanuel Adebayor hamrede Arsenal på 2-0. Chelsea kom mere ind i kampen, men deres dou bestående af Drogba og Anelka fandt ikke sammen i løbet af kampen. Det gjorde Adebayor og Agüero dog, og førstnævnte kunne i det 93. minut scorer på et straffespark. 3-0

Efterfølgende skulle Young Guns gæste Ewood Park, hvor at Blackburn Rovers ventede med et stærkt mandskab. Aaron Lennon, Santa Cruz og Samba er blandt deres bedste redskaber. Arsenal var dog ikke hæmmet af det, og Carlos Vela bragte Londons Stolthed foran med 0-1. Den danske goalgetter, Nicklas Bendtner,
har haft en meget træls sæson med skader, men han fik chancen i dag. Den tog han også imod og han bragte Arsenal foran med endnu et mål. The Gunners mistede dog overblikket og Roque Santa Cruz, fik lov at udligne til 1-2. Det gik helt galt for Arsenal, da Roque Santa Cruz i det 92. minut endnu engang måtte sparke bolden ind bag Hugo Lloris. En meget dårligt resultat fra Arsenals side. 2-2

Derefter skulle Arsenal spille imod et svagt Portsmouth hold på hjemmebanen, Emirates Stadium. Arsenal var klare favoritter og deres målmager fra Argentina, Agüero, lavede også et mål efter 6 minutter. Arsenal har dog i de seneste opgør, været gode til at lukke mål ind og Portsmouths Dave Nugent bragte balance i regnskabet efter 30 minutter. Der kom ikke flere mål i denne kamp og Arsenal havde endnu engang dummet sig. 1-1

Sæsonens 38. spillerunde skulle for Arsenals vedkomne spilles på Reebok Stadium, som er ejet af Bolton. The Gunners guldfest blev sparket i gang efter 49 minutter, da Emmanuel Adebayor sikkert headede bolden i mål bag en chanceløs Jussi Jääskeläinen. Boltons meget stærke angreb, kunne dog ikke holdes fra fadet og Afonso Alves lavede en god aflevering til Kevin Doyle, som fik passeret Sebastien Frey på lang afstand. Bare 2 minutter efter Boltons scoring, lavede Adebayor endnu et mål og Arsenal vandt årets sidste kamp. 2-1


Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #418: 18 Mar 2008, 18:48 »

Fantastisk Cesc. Ikke ét eneste nederlag i 38 kampe - Vildt.

Og forresten velkommen tilbage Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #419: 18 Mar 2008, 18:54 »

Fantastisk Cesc. Ikke ét eneste nederlag i 38 kampe - Vildt.

Og forresten velkommen tilbage Wink

Mange tak. Det er jo faktisk næsten dobbelt så mange kampe, jeg ikke har tabt i. (:

Og tak for modtagelsen!
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010