home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286045 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #930: 31 Mar 2008, 21:32 »

kører du i en normal 4-4-2? Smiley

Bliver nød til at indrømme at du gør det PISSE godt, med den her blog Opstemt



Nej, jeg spiller en 4-2-2-2 taktik og den har jeg spillet med i alle klubber. (:

Tusinde tak - jeg er glad for din kommentar.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #931: 31 Mar 2008, 22:09 »

Så for dælen. Der er sgu sket lidt siden sidst jeg kiggede forbi. Man kommer hurtigt en 10 sider bagud med bloggen, men efter at ha læst sæsonafslutngen i Bayern og det nye klubskifte, må jeg indrømme at det er tæt på genialt! Det er du skifter klub gør bare at man er nødt til at se hva der nu kommer til at ske! Det er SUPERB!
Fantastisk arbejde du gør der Cesc. Bliv endelig ved med det, og et usandsynligt vildern hold du har dig i Juve! BRILLIANT!
Logged

Vuelve la ilusión

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #932: 31 Mar 2008, 22:10 »

Nej, jeg spiller en 4-2-2-2 taktik og den har jeg spillet med i alle klubber. (:

Tusinde tak - jeg er glad for din kommentar.

Må man se SS, eller vil du holde den hemmelig? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #933: 01 Apr 2008, 15:11 »

Så for dælen. Der er sgu sket lidt siden sidst jeg kiggede forbi. Man kommer hurtigt en 10 sider bagud med bloggen, men efter at ha læst sæsonafslutngen i Bayern og det nye klubskifte, må jeg indrømme at det er tæt på genialt! Det er du skifter klub gør bare at man er nødt til at se hva der nu kommer til at ske! Det er SUPERB!
Fantastisk arbejde du gør der Cesc. Bliv endelig ved med det, og et usandsynligt vildern hold du har dig i Juve! BRILLIANT!

Tusinde mange gange tak, det er dejligt at få en kæmpe bunke ros af en og samme person. (:

Må man se SS, eller vil du holde den hemmelig? Smiley

Jeg vælger at holde den hemmelig i et stykke tid. (:
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #934: 01 Apr 2008, 17:58 »

Hvornår kan vi regne med en update?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #935: 01 Apr 2008, 18:20 »

Hvornår kan vi regne med en update?

Nok først i morgen eftermiddag. (:

Måske i dag.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2008, 18:31 af Cesc » Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #936: 01 Apr 2008, 18:33 »

håber på i dag:P
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #937: 01 Apr 2008, 19:26 »

Nok først i morgen eftermiddag. (:

Måske i dag.

Okay.. Håber da på en i dag Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #938: 01 Apr 2008, 20:28 »


    Juventus styrer slagets gang
      01.11.11 – 1897.com

Den Gamle Dame har været ligaens mest målfarlige hold, i denne kolde oktober måned. Vinteren og månederne op til, plejer at være mørke og grå, men det kan man hvertfald ikke sige om Juventus' præstationer i denne måned. Fantastiske resultater har fundet sted, men der kom en svipser imod Lazio.

De fodboldgale italienere fik en meget god start på oktober, da Juventus skulle møde Cagliari, som de senere år har svinget tryllestaven. Cagliari har fået skrabet spillere som Melli, Andre Bahia og Riga sammen, hvilket betyder at deres hold er ret stærk. Deres styrke kunne dog ikke måle sig med, Den Gamle Dames og Cagliari fik lov at tabe med 1-3 på hjemmebane. Målene for Juve, blev banket ind af spanierne Bojan og Fernando Torres, sidstnævnte stod for 2. Det var ikke kun imod Cagliari at Juventus, viste utrolig høj klasse, for kampen efter imod Udinese, blev der vist tegn på at Juventus ville vinde Serie A. Neymar var med fra start og lavede kampen første mål, og han var ikke den eneste nytilkomne spiller som scorede.
Fernando Torres blev nedlagt i feltet og Alberto Aquilani måtte sparke fra pletten. Et sikkert mål blev lavet og Juventus var kommet foran med 2-0. Da kampen var færdig blev resultatet dog fordoblet til 4-0, da mexicaneren Vela scorede, plus Vega lavede mål i den forkerte ende.

Men, så skete der endelig. Juventus bukkede under og fik et nederlag til mestrene fra Lazio. Kampen blev spillet på Olimpico og Lazio fik en fantastisk start, ved at deres midtstopper, Andreolli, scorede med hovedet. Juventus blev ikke spillet af denne grund, selvom Criscito havde lavet en meget dum markering. De offensive kræfter fungerede godt sammen, og formstærke Neymar sparkede bolden ind til 1-1. Den holdt ikke ret længe, for Lazio svarede hurtigt igen, og De Ceglie kunne fejre sin scoring til 2-1. Endnu engang var det en dum forsvarsfejl, som Lazio udnyttede og Juventus tabte førstepladsen til Roma.

Medierne havde hurtigt opfanget fejlene fra Criscito og derved kom Yobo ind i kampen mod Atalanta, som blev noget af et målorgie. Topscoreren Fernando Torres var ude med en skade, hvorfor han ikke var med i kampen. Det gjorde ingen forskel og Martin Skrtel hamrede første søm i kisten efter 9 minutter. Juventus var ikke færdige med at vise tegn på styrke, for fra det 17. til 20. minut, lavede Den Gamle Dame 3 mål. Alberto Aquilani, Carlos Vela og Padoin, som scorede i den forkerte endte, lavede målene. Juve var allerede foran med 4-0, men det var ikke nok for Den Gamle Dame. Anden halvleg blev åbnet med et flot langskudsmål af Alberto Aquilani, som senere blev dømt til man of the match. Endnu et selvmål fandt også sted, da argentineren Talamonti klokkede i spinaten og sparkede Rosinas indlæg i mål. Indskiftede Bojan satte også sit aftryk i kampen, for i det 76. minut, kunne han fejre scoringen til kampens resultat på imponerende 7-0!

Oktober sluttede af med et opgør imod Genoa. Vejret var heldigvis godt og Juventus' spil var derefter. Fernando Torres var døjede stadig med en skade, men afløseren Michele Paolucci fik sit livs kamp. Det hele startede efter 43 minutter, hvor han med et smukt hovedstød bragte Den Gamle Dame på sejrkurs. Bare 2 minutter efter, fik han endnu engang en kropsdel på et indlæg fra Guardado, som også gik i mål. Juventus havde lavet 2 mål i første halvleg, og det blev det samme i anden. Sebastian Giovinco kom ind i stedet for mexicaneren Andres Guardado, og med en flot dribletur, bragede han Juventus til stillingen 3-0. Kampens helt, Michele Paolucci, fik endnu et mål på kontoen, da han uden et indlæg, sparkede bolden i kassen. Opgøret endte med 4-0 til Den Gamle Dame og solen skinner stadig over Torino.


Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #939: 01 Apr 2008, 20:37 »

Fantastisk update Cesc. Lækker med sejren på de syv mål over Atalanta, men surt med Lazio* kampen. Du kommer alligevel op på hesten igen - Det har vi set før.

Og forresten fedt billed med bulldoggen! (Opstemt)
« Seneste Redigering: 01 Apr 2008, 20:41 af vondracek » Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #940: 01 Apr 2008, 20:40 »

Fed update.. Vilde resultater.. Ærgeligt med Lazio kampen.. Men du skal sq nok vinde mesterskabet med det hold du har..
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #941: 01 Apr 2008, 20:41 »

Rigtig god update! Godt resultat mod Atalanta!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #942: 01 Apr 2008, 20:58 »

Tusinde tak for jeres kommentarer, men jeg vil smutte over til Schalke igen. (:

See yaa.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #943: 01 Apr 2008, 21:14 »

det er jo bare super det her og tillyke med resultaterne undtagen med kampen mod lazio men du skal nok komme op igen og endnu engang vil jeg sige, fantastisk!!!
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #944: 01 Apr 2008, 21:19 »

Rigtig flot update! Wink
Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010