home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 250145 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #870: 30 Mar 2008, 13:43 »

Ærgeligt skifte.
du skriver godt, men tror sku kun jeg læser sådan halvt med nu.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #871: 30 Mar 2008, 13:50 »

Tillykke med mesterskabet Cesc. Og fantastisk skifte til Juve - Italiensk fodbold er helt klart en større udfordring.

Keep it coming.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #872: 30 Mar 2008, 13:59 »


    Mange spillere til Juventus på fri transfer
      18.06.11 – 1897.com

Sådan som Juventus har styrket sig til næste sæson, kan de nærmest ikke undgå at vinde en pokal eller to. Første nye mand på holdet, blev den unge italienske målmand Gianluca Curci. Curci er kun 25 år, imens Buffon er 33 år. Han skal sikkert overtage målet efter Buffon, hvorfor han blev hentet allerede nu. Så han kan lære spillestilen i Juventus.

Curci var slet ikke den eneste nye spiller, som Juventus havde anskaffet sig. Kæmpetalentet Neymar, kom nemlig også til klubben. Nikolaj var i Bayern tæt på at lokke guldfuglen til, men Neymar valgte at underskrive med Espanyol i stedet. Det var dog en kort kontrakt, så nu har Nikolaj endelig fået ham til en klub, som han styrer. Neymar er meget hurtigt og har en god teknik. Han er fra Brasilien og har spillet sine ungdomsår i Santos. Han vil ikke gå ind i startopstillingen med det samme, men i fremtiden vil han uden tvivl være en af holdets bedste.

At blive holdets bedste i fremtiden, er Neymar ikke den eneste som har talentet til. For Atletico Madrid, har måtte miste deres nok andet største talent nogensinde, til Juventus. Han er centerforsvar og hans navn er Pichu Atienza. Han er meget stærk og klog i forhold til hans meget unge alder. Atienza spiller for tiden på Spaniens U-21 landshold,
hvor han 21 kampe for. Pichu har fortalt, at han er skiftet pga. Torres er i Juventus og fordi klubben har et kæmpe potentiale.

 - "Jeg kan kun se fordele ved at tage til Juventus. Jeg bliver mere moden, jeg kommer på hold med Torres og jeg får en kæmpe oplevelse. Klubben har et kæmpe potentiale og nu hvor mange af os spaniere er i klubben, kan det vidst ikke gå helt galt," udtaler Pichu Atienza.

Flere spaniere er kommer til klubben og ja, denne mand har potentiale til at blive verdens bedste målmaskine nogensinde. Navnet er kendt på hele kloden, men pga. problemer med andre spillere i Barcelona, valgte de ikke at underskrive ny kontrakt med ham. Juventus til gengæld, valgte at punge ud med en kæmpe kontrakt, for at få talentet til Torino. Bojan vil sikkert komme direkte ind på holdet, hvor han skal spille ved siden af landsmanden Fernando Torres. Bojan får dog en masse modstand, da både Carlos Vela og Stefan Kießling også kan spille på hans position. Uden tvivl et af de bedste indkøb Juventus har gjort, da han scorer på alle sine chancer. Bojan har kommenteret skiftet væk fra hjembyen, Barcelona.

 - "Jeg skal nok falde til i Italien. Jeg har mange spanske venner i klubben og de vil helt sikkert hjælpe mig. Jeg vil også hjælpe dem. Barcelona har ikke rigtig vundet noget de senere par år, og jeg var uvenner med et par stykker. Hvorfor jeg gerne ville skifte klub på fri transfer, det forstod min træner godt og fik lov at skifte gratis," fortæller Bojan.

Juventus har forhandlinger i gang med 2 af Italiens bedste fodboldspillere for tiden. Den ene spiller i Lazio, imens den anden har foldet sit talent ud i Torinos brune farve. Hvem de er, kan vi ikke fortælle, men lad os håbe de skriver under!


Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #873: 30 Mar 2008, 14:05 »

Bojan Krkić Pérez - Fremragende fodboldspiller!

God update og interessante indkøb.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #874: 30 Mar 2008, 14:07 »

Fede køb.
Gætter på det de Silvestri og Rossina du er på jagt efter! Opstemt.
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #875: 30 Mar 2008, 14:08 »

Syge køb! Wink
Og en flot update!.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #876: 30 Mar 2008, 14:19 »

Fantastiske køb og Spændene Skifte
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #877: 30 Mar 2008, 14:35 »


    2 italienere til Den Gamle Dame
      28.06.11 – 1897.com

Juventus har hentet en masse spillere på fri transfer, men det er der virkelig betyder noget et spillere, som skal betalte tilbage på noget. Juventus har hentet 2 italienere for næsten 300 mio., det er noget som fansene glæder sig over.

Den første som Juventus blev enige med var den unge talentfulde højreback, Lorenzo De Silvestri. De Silvestri har spillet hele sin karriere i Lazio, hvor han debuterede i år 2005. Han er fast mand på det italienske landshold, hvor han danner forsvar med 2 Juventus spillere, Chiellini og Criscito. Lorenzo De Silvestri har i mange år været rygtet til storklubber, som Manchester United, Arsenal og Real Madrid. Den unge højreback, har dog været tro imod Lazio, indtil i går, hvor han underskrev en meget lang kontrakt med Juventus. Lorenzo er glad for sit skifte, da han stod lidt fast i Lazio, ifølge ham selv.

 - "Jeg trængte til nye udfordringer. Juventus er blevet meget sjovere at spille for, nu hvor Nikolaj er kommet til. Så er vi jo garanteret pokaler.
Jeg håber også at vi vinder Serie A, det har jeg jo lige gjort med Lazio, så hvorfor skulle jeg ikke kunne gøre det med Juventus? Alle kæder har vidunderlige spillere og jeg vil gøre mit for komme i startopstillingen," fortæller Lorenzo De Silvestri.

Der er som sagt kommet 2 spillere til klubben og en af dem er lidt kontroversiel. Hans navn er Alessandro Rosina og han har fortid i Torino. Hans hjerte brænder dog ikke for Torino, så han kunne let se sig selv i øjnene med dette skifte. Alessandro Rosina har spillet lidt over 30 landskampe, imens han har lavet 6 mål for Azurri.

Rosina er en uforudsigelig fodboldspiller, der ofte kommer forbi sin direkte modstander. Han har en teknik, som er vildere end gud tillader og hans fantastiske koldblodighed, gør ham til en trussel på straffespark. Han er en perfekt fodboldspiller, da han også kan en masse defensive ting, så som at tackle og markere. Rosina har spillet i verdens rigeste klub, Sevilla, men sidste sommer skiftede han til Manchester United. Nu er han så i Juventus og han er stolt af at være i Italiens største klub.

 - "Det er noget af det største som er sket i mit liv. At kunne afslutte karrieren i en af verdens største klubber, gør mig meget stolt. Jeg tror jeg ville falde godt ind på midtbanen og forhåbenlig ligge op til en masse mål. Torres glæder jeg mig til at spille sammen med, da han er en af verdens bedste angribere, så vi er sikret en farlighed oppe foran. Forsvaret er vidunderligt, så vi vil ikke lukke ret mange mål ind. Jeg tror på en Serie A titel," udtaler Alessandro Rosina.

Juventus begynder at se rigtig stærke ud! Holdet er blevet forstærket på de 2 pladser, som haltede sidste år. Nemlig i højresiden, så nu kan vi endelig kæmpe med om mesterskabet igen. Det er skønt at få 2 italienere til klubben, da Juventus jo ligger i Italien. Dette er 2 spændende spillere og mon ikke de får succes i klubben?


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #878: 30 Mar 2008, 14:55 »

Der kommer vidst lidt flere indkøb, da jeg lige har fået 520 mio. pga. TV-indtægter!
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #879: 30 Mar 2008, 15:05 »

Fremragende blog og geniale transfers! både rosina og i særdeleshd De Silvestri har meget høj klasse!
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #880: 30 Mar 2008, 15:06 »

Flot update, og gode køb, kan godt lide du køber intaliens ind! Wink
Det her er sku en klasse blog!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #881: 30 Mar 2008, 15:09 »

Tusinde tak begge 2. (:

Jeg har også tænkt mig at forsætte i det italienske spor.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #882: 30 Mar 2008, 16:42 »


    Fantastisk spilfordeler til Juve
      07.08.11 – 1897.com

Juventus har været ude på rov efter en spilfordeler, og de har fundet en fantastisk en af slagsen. Han er et hit i Italien og alle folk er vilde med ham. Han har spillet det meste af sin karriere i Roma og Fiorentina, men han valgte for 2 år siden, at skifte til engelsk fodbold. Chelsea blev hans arbejdsgiver, men nu er han skiftet tilbage til Italien og Alberto Aquilani skal folde sit talent ud for Den Gamle Dame.

Aquilani vil gå direkte ind i startopstillingen, hvor han vil spille ved siden af Alessandro Rosina. Bare disse 2 navne udgør en af Italiens bedste midtbaner. Man kan vidst godt kalde Juventus, vinder af den rolle, da de 2 andre på fen frygtede midtbane er Sissoko og Guardado. Alt i Juventus er kommet op i en højere enhed, i løbet af sommeren og de ser meget stærke ud. Alberto Aquilani er meget glad for sit skifte tilbage til Italien og han håber på succes i Juventus.

 - "Jeg håber på det bedste. Juventus er en utrolig god klub, og jeg skal lige finde mig tilrette. Jeg håber det går hurtigt, da jeg bare vil spille mit bedste. England har været hårdt for mig, men det har modnet mig som menneske. Frank Lampard var foran mig i rækken, så jeg fik ikke ret mange kampe. Det håber jeg at kunne få nu, selvom Tiago er en fremragende midtbanespiller. Juventus har fået et stærkt mandskab og med spillere som Torres, Bojan, Buffon og Rosina kan det vidst slet ikke gå galt. Vi har store chancer for at vinde mesterskabet og jeg tror vi kan," udtaler Alberto Aquilani.

Alberto Aquilani kostede Juventus lidt over 160 mio., som er en fin pris for hans talent. Aquilani har et par gode spidskompetancer, bl.a. er han utrolig kreativ og han kan slå en gylden aflevering. Alberto har en fantastisk førsteberøring, plus at hans langskud kan dræbe et hvert forsvar. Alberto Aquilani er blevet 27 år gammel og han har underskrevet en lang kontrakt med Juventus. Kontrakten vil binde ham til Juventus indtil år 2016. Aquilani er en spiller, som næsten aldrig modtager skader - hvilket er en kæmpe fordel. Nikolaj er glad for at have sikret sig en af  verdens bedste spilfordeler.

 - "Jeg har haft Fàbregas som spilfordeler, jeg har haft Nasri som spilfordeler og nu skal jeg have Alberto Aquilani. Ja, det tegner godt og han skal nok blive en succes for vores publikum. Han er god til at flytte bolden i et hurtigt tempo og han er god til at tage chancer. Det er skønt at have en spiller, som er kanon til at slå lange afleveringer - da mange ikke slår dem perfekt. Han kan lave mange mål udefra, hvilket jeg også tror han kommer til," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.


Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #883: 30 Mar 2008, 16:47 »

Hold kæft hvor er det godt det der Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #884: 30 Mar 2008, 16:52 »

Hold kæft hvor er det godt det der Wink

Jeg takker mange gange. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010