home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 93574 gange)
Philli
Landsholdsspiller

Sv: -> Werder <- Afstemning
« Svar #240: 28 Feb 2008, 17:48 »

Klasnic er da rimelig mange mål foran Gomez er han ikke?

JimmyGP
Manager

Sv: -> Werder <-
« Svar #241: 28 Feb 2008, 17:49 »

Hvor mange mål er de oppe på hver? Smiley

Det er kun foråret der tæller..

Men i efteråret scorede Klasnic 11 for Werder, mens Gómez scorede 7 for Stuttgart Wink

- Veni, vidi, vici -

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #242: 28 Feb 2008, 17:50 »

Så tror jeg på Gomez

Zone 43
Manager

« Svar #243: 28 Feb 2008, 17:52 »

Det er kun foråret der tæller..

Men i efteråret scorede Klasnic 11 for Werder, mens Gómez scorede 7 for Stuttgart Wink

Kunne du bare ha' skrevet Tunge

Har stemt på Ivan Kys

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #244: 28 Feb 2008, 18:04 »

Kunne du bare ha' skrevet Tunge

Har stemt på Ivan Kys

Kan godt se det nu.. men jeg har lavet det om nu.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #245: 28 Feb 2008, 18:06 »

Ivan tager den skam Peace

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #246: 28 Feb 2008, 18:08 »

Når han har kostet 255mio. vil det være en skuffelse hvis han ikke tog den, så min stemme er på Gomez Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #247: 28 Feb 2008, 19:40 »

Min stemme går også på Gomez

JimmyGP
Manager

« Svar #248: 28 Feb 2008, 22:18 »

Dejligt at i stemmer på begge 2..

Jeg må indrømme at jeg har tårnhøje forventninger til Gómez pga hans pris, men Klasnic har gennem "hele" min tid som Werder-træner scoret mange mål.. jeg tror der bliver tæt kamp..

Tak for jeres stemmer og Tak fordi i læser med Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #249: 02 Mar 2008, 20:41 »

Tid til update? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #250: 02 Mar 2008, 20:51 »

Glæder mig til en update..

JimmyGP
Manager

« Svar #251: 03 Mar 2008, 17:31 »

Hey!!

Jo det giver jeg jer kun ret i..  Rullende Øjne Jeg begynder på en om lidt og håber jeg får den færdig i aften engang.. Peace

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst

« Svar #252: 03 Mar 2008, 17:43 »

Uha uha ..

Det er længe siden der har været en update,  hehe Smiley

Godt nok  Wink

JimmyGP
Manager

Sv: -> Werder <- UPDATE!!!
« Svar #253: 03 Mar 2008, 20:24 »

Kongen?

Efter 27 kampe i Bundesligaen ligner det en gentagelse af 2007/2008-sæsonen. Werder Bremen har været suveræne og i øjeblikket er man hele 15 point foran Stuttgart på andenpladsen.  Med 21 point tilbage at spille om ligner Werder mere og mere et mesterhold.

HSV & Bayern München i foråret vist tænder. Holdene er kravlet fra en placering fra en 12. & 13. Plads til en 5 og en 7. Plads. 

Mario Gómez har vist lovende takter med 5 mål i 8 kampe og 2 kamp i 3 pokalkampe, men alligevel er han kun nr. 5 på Werders interne topscorerliste.

Spiller     BL     CL     DFB
Klasnic     17      5        4
Diego       11      6        3
Almeida    5       6        1
Frings      8        1        2
Gómez     5        -        2

I denne sæson er der hård kamp om hver der bliver den bedste spiller. Ivan Klasnic, Diego & Tim Wiese har alle imponeret, mens klassens nye dreng Mario Gómez har gjort et godt indtryk på Poulsen.

Jeg startede en lille tradition sidste sæson med at vi når sæsonen er ovre, kårer vi Kongen af Bremen i spillertruppen. Sidste sæson vandt Ivan titlen knebent foran Diego, men jeg tror det bliver Ivan, Diego eller Tim, der snupper titlen ”; J. Poulsen.

DFB Pokal

Sidste år nåede Werder Bremen finalen og i år er ingen undtagelse. I semifinalen mødte vi Stuttgart på Gottlieb-Daimler-Stadion og det blev en yderst vanvittig kamp. Hjemmeholdet startede bedst, da Cacau efter 13 minuter snød Garay og bankede bolden i nettet bag Wiese.

Efter 34 minutter brød venstrebacken Arthur igennem Werders forsvar og spillede bolden ind foran hvor en helt umarkeret Rosenberg let kunne score til 2-0, som også var pausestillingen.

I anden halvleg levede Werder-spillerene op til dåd og specielt Klasnic kom i fokus. Efter 57 minutter blev han spillet helt fri af Diego og var alene med Schäfer. Kroaten blev den store i den duel og med sin scoring skabte han på ny spænding om kampens udfald.

Efter 64 minutter sendte Torsten Frings et langskud afsted og bragte balance i kampen. Schäfer burde have stoppet skuddet, men det var Werder-spillerene ligeglade med.

Små 10 minutter senere kom Werder foran for første gang i kampen da Frings sendte en frispark ind i boksen. Klasnic steg højest og headede den ind til 3-2.

Minuttet efter gik det helt galt for Stuttgart. Cacau gav bolden op, Pardo spillede bolden bagud til Miranda, som spillede den videre til forsvarskollegaen Andreas Wolf. Bolden nåede dog aldrig så langt, da Mario Gómez opsnappede den og løb mod mål. Her var den tidligere Stuttgart-spiller helt koldt og lukkede kampen helt.

Stuttgart – Werder 2-4
1-0 Cacau '13
2-0 Rosenberg '34
2-1 Klasnic '57
2-2 Frings  '64
2-3 Klasnic '74
2-4 Gómez '75

I finalen venter Schalke 04.

Champions League

I Knockoutrunden mødte Werder som bekendt de franske bronzevindere fra Marseille. I første kamp var Mamadou Niang ustoppelig og scorede hele 4 mål.  Marseille vandt en vanvittig kamp med hele 5-3

Marseille - Werder 5-3
0-1 Frigns '13
1-1 Niang '17
2-1 Niang '25
2-2 Hunt '34
3-2 Niang '40
3-3 Klasnic '47
4-3 Niang '80 (pen)
5-3 Cissé  '86

I returkampen ventede der Werder noget af en opgave og før kampen var Marseille udnævnt til favorit. Uden en skadet Klasnic lignede det en umulig opgave for Poulsens tropper, men reserven Hugo Almeida var af en anden opfattelse.

6 minutter før pausen scorede Almeida sit første mål i kampen. Han modtog et indlæg fra Esparza og efter behag headede han den ind bag en chanceløs Mandanda.

Bare 3 minutter senere spillede Ameida 1-2 med Diego før han bankede bolden ind til 2-0 og 5-5 samlet. Med dette resultat var Werder på nuværende tidspunkt i kvartfinalen.

Efter 53 minutter satte Diego sit aftryk på kampen, da han med et drømmehug udplacerede Mandanda til stillingen 3-0. Marseille var lamslåede, mens Werder spillede champagnebold.

To minutter før tid smækkede Garay det sidste søm i Marseille-kisten, da han tørt bankede et frispark i kassen til slutstilling 4-0.

Werder - Marseille 4-0
1-0 Almeida '39
2-0 Almeida '42
3-0 Diego '54
4-0Garay '89

Werder - Marseille 7-5

I kvartfinalen venter Lyon, som vi mødte i gruppestadiet.

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

Sv: -> Werder <- Update!!
« Svar #254: 03 Mar 2008, 20:27 »

Fantatisk nok en gang Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010